Yep, helemaal eens. Kan wel eens zijn dat ik dit van begin tot eind ga kijken. Vorige week helaas al snel afgehaakt terwijl Aboutab verder een prima man is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:29 schreef starla het volgende:
Ik haat het woord 'organisch' maar damn dit gesprek gaat echt lekker van het begin. Misschien omdat het een schrijver is en hij goed weet hoe hij zich dmv taal kan uiten.
Sowieso van disquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:33 schreef golfer het volgende:
Prachtig dat gesprek tussen Van Dis en Karl van het Reve.
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Fijn dat hij zijn gedachten goed kan verwoorden.
Moet een flink glas zijn, anders zit z'n neus in de weg.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:39 schreef Reya het volgende:
Buwalda ziet er wel uit als iemand die iets te vaak iets te diep in het glaasje heeft gekeken.
Toch vind ik hem geen onaantrekkelijke man. Hij heeft een zeer sprekend gezicht dat helemaal oplicht als hij lacht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:39 schreef Reya het volgende:
Buwalda ziet er wel uit als iemand die iets te vaak iets te diep in het glaasje heeft gekeken.
Voorbereiden en repeteren zit wel een verschil tussen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Elke speech is voorbereid, deze dus ook.
Is dat erg?quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:47 schreef golfer het volgende:
Precies wat Buwalda zegt heb ik ook bij Obama. De twijfel of het spontaan is of gerepeteerd.
Echt niet. lopen massaal achter het populisme van SP, PVV en destijds Pimmetje aan. Noch te zwijgen over het gedweep met het koningshuisquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:46 schreef Tem het volgende:
[..], Nederlanders zijn te nuchter hiervoor.
Denk niet dat het nodig was, King was Dominee, gewend om iedere zondag een preek of twee drie te houden in southern Style. Een vakman die het gewend was publiekelijk te spreken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:51 schreef Pedroso het volgende:
De beroemde toespraak van Martin Luther King zal ongetwijfeld ook geregisseerd zijn maar is het daarom minder legendarisch ?
Nee, dat niet... maar ik vind dat toch net even iets anders dan een president die een zangact opvoert.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:51 schreef Pedroso het volgende:
De beroemde toespraak van Martin Luther King zal ongetwijfeld ook geregisseerd zijn maar is het daarom minder legendarisch ?
kettingrokend vanaf peuterleeftijdquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:39 schreef Reya het volgende:
Hmmm, daar heb je wel een punt. Al denk ik niet dat het gaat werken als Rutte ineens gaat zingen tijdens een MH17 herdenking.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Echt niet. lopen massaal achter het populisme van SP, PVV en destijds Pimmetje aan. Noch te zwijgen over het gedweep met het koningshuis
Je beeld van Nuchtere Nederlanders is al 20 jaar achterhaald.
Beetje wel ja, een Koen Wauters die met z'n kop onder de tram gelegen heeft.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hij doet me trouwens ergens aan deze Belg denken:
[ [url=hhttp://www.mnm.be/sites/d(...)uters.jpg]afbeelding[/url] ]
Hij kan het zelfs onder de douche.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
kettingrokend vanaf peuterleeftijd
Of Koen Wauters die zit te schijten.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Beetje wel ja, een Koen Wauters die met z'n kop onder de tram gelegen heeft.
Wat denk je als Maxima ineens zo iets doet, driekwart Nederland moet dat een schone onderbroek aantrekken omdat ze schokkend klaarkomen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb je wel een punt. Al denk ik niet dat het gaat werken als Rutte ineens gaat zingen tijdens een MH17 herdenking.
Jij kijkt naar iets anders? Ik vind het Tot nu toe erg onderhoudend.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik meld me even vanaf mijn vakantieadres: vooralsnog geen geweldig boeiende uitzending/gast. Wat jullie?
Maar dan na de meth.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hij doet me trouwens ergens aan deze Belg denken:
[ afbeelding ]
Zit nog weinig lijn in.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij kijkt naar iets anders? Ik vind het Tot nu toe erg onderhoudend.
Vind het ook erg prima ja.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij kijkt naar iets anders? Ik vind het Tot nu toe erg onderhoudend.
Rondom Marokkanen hangt nu eenmaal een gespannen sfeertjequote:Op zondag 2 augustus 2015 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind er een meer ontspannen sfeer hangen dan vorige week.
Moet dat?Een vaste rode draad?quote:
Rubberen armquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:13 schreef livelink het volgende:
ik snap het ook niet. Een stukje nephuid op zijn arm geplakt of zo?
Gervais trok het staafje er ook uit. Zat in ieder geval goed in elkaar.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:13 schreef livelink het volgende:
ik snap het ook niet. Een stukje nephuid op zijn arm geplakt of zo?
En waar is dan z'n echte arm? Gervais zat ook te voelen of het lijm of zoiets was.quote:
Uiteraard was ik niet serieusquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
En waar is dan z'n echte arm? Gervais zat ook te voelen of het lijm of zoiets was.
Is knap verfilmd verhaal.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:22 schreef livelink het volgende:
Naar het boek ben ik nu wel nieuwsgierig. De film hoef ik niet te zien.
Bijzondere film, hoor. Laat je niet onbewogen achter.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:22 schreef livelink het volgende:
Naar het boek ben ik nu wel nieuwsgierig. De film hoef ik niet te zien.
3000 keer een uur ongeveer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:31 schreef Heufd het volgende:
3000 cd's. Hoe lang kost het dan om alles één keertje te luisteren?
Ze komt haast klaarquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:35 schreef golfer het volgende:
Prachtig hoe Janine helemaal opgaat in die muziek.
Daar heb ik dan weer weinig mee. Ze zal het best menen, maar op mij komt het over als overacting.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:35 schreef golfer het volgende:
Prachtig hoe Janine helemaal opgaat in die muziek.
Ze is welkomquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wacht maar tot je haar echt klaar ziet komen.
Ik word er altijd ietwat nerveus van.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer weinig mee. Ze zal het best menen, maar op mij komt het over als overacting.
Ik denk dat je de taalfout zelf wel ziet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:48 schreef golfer het volgende:
Bach is nog veel genialer als Beethoven.
Ja hoor, mierenneuker.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:49 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk dat je de taalfout zelf wel ziet.
Zo'n of zulkquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik had van jou wel iets beters verwacht dan zo lelijk Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |