Is knap verfilmd verhaal.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:22 schreef livelink het volgende:
Naar het boek ben ik nu wel nieuwsgierig. De film hoef ik niet te zien.
Bijzondere film, hoor. Laat je niet onbewogen achter.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:22 schreef livelink het volgende:
Naar het boek ben ik nu wel nieuwsgierig. De film hoef ik niet te zien.
3000 keer een uur ongeveer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:31 schreef Heufd het volgende:
3000 cd's. Hoe lang kost het dan om alles één keertje te luisteren?
Ze komt haast klaarquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:35 schreef golfer het volgende:
Prachtig hoe Janine helemaal opgaat in die muziek.
Daar heb ik dan weer weinig mee. Ze zal het best menen, maar op mij komt het over als overacting.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:35 schreef golfer het volgende:
Prachtig hoe Janine helemaal opgaat in die muziek.
Ze is welkomquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wacht maar tot je haar echt klaar ziet komen.
Ik word er altijd ietwat nerveus van.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer weinig mee. Ze zal het best menen, maar op mij komt het over als overacting.
Ik denk dat je de taalfout zelf wel ziet.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:48 schreef golfer het volgende:
Bach is nog veel genialer als Beethoven.
Ja hoor, mierenneuker.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:49 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk dat je de taalfout zelf wel ziet.
Zo'n of zulkquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik had van jou wel iets beters verwacht dan zo lelijk Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |