Veelbelovend, inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:29 schreef starla het volgende:
Ik haat het woord 'organisch' maar damn dit gesprek gaat echt lekker van het begin. Misschien omdat het een schrijver is en hij goed weet hoe hij zich dmv taal kan uiten.
Yep, helemaal eens. Kan wel eens zijn dat ik dit van begin tot eind ga kijken. Vorige week helaas al snel afgehaakt terwijl Aboutab verder een prima man is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:29 schreef starla het volgende:
Ik haat het woord 'organisch' maar damn dit gesprek gaat echt lekker van het begin. Misschien omdat het een schrijver is en hij goed weet hoe hij zich dmv taal kan uiten.
Sowieso van disquote:Op zondag 2 augustus 2015 20:33 schreef golfer het volgende:
Prachtig dat gesprek tussen Van Dis en Karl van het Reve.
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Fijn dat hij zijn gedachten goed kan verwoorden.
Moet een flink glas zijn, anders zit z'n neus in de weg.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:39 schreef Reya het volgende:
Buwalda ziet er wel uit als iemand die iets te vaak iets te diep in het glaasje heeft gekeken.
Toch vind ik hem geen onaantrekkelijke man. Hij heeft een zeer sprekend gezicht dat helemaal oplicht als hij lacht.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:39 schreef Reya het volgende:
Buwalda ziet er wel uit als iemand die iets te vaak iets te diep in het glaasje heeft gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |