Die zullen zeker helemaal tekeer gaanquote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:30 schreef VacaLoca het volgende:
Ploffende motor van Max wacht ons nog vrees ik
Je weet het nooit he.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:30 schreef VacaLoca het volgende:
Zou wel passen bij deze wedstrijd, al blijf ik hopen van nietquote:Op zondag 26 juli 2015 15:30 schreef VacaLoca het volgende:
Haten op team Enstonequote:Op zondag 26 juli 2015 15:30 schreef DeeBee het volgende:
Weer zo'n kneuzige Lotus in de punten na de SC, wat een geluk.
''It's a bit strange he couldn't lap the complete field, nobody knows what went wrong, cause his race was perfectquote:Op zondag 26 juli 2015 15:30 schreef DerRabbit het volgende:
Ben benieuwd wat Jordan te melden heeft.
Riccoquote:Op zondag 26 juli 2015 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij had zeker ook een hekel aan Saunier Duval
Dat word nog lekker nagenieten met een overheerlijk biertje in mijn handquote:
quote:
Lucky Australianquote:Op zondag 26 juli 2015 15:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ricciardo ook weer dikke mazzel. Echt ongelooflijk hoe hij steeds weer een podium cadeau krijgt.
Saunier Duval zijn Goden natuurlijk.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haten op team Enstone
Jij had zeker ook een hekel aan Saunier Duval
Dan ga je lekker scoren!quote:Op zondag 26 juli 2015 15:32 schreef franklop het volgende:
Ben ik vooralsnog even blij met VES/SAI/Red Bull en Toro Rosso in manager
We zijn er nog niet.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:32 schreef franklop het volgende:
Ben ik vooralsnog even blij met VES/SAI/Red Bull en Toro Rosso in manager
En dat zijn schade niks teweegbrengt.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:32 schreef Izzy73 het volgende:
Allemaal duimen dat Max zijn auto heel blijft.
Hij reed de hele dag al gewoon goed. Gewoon meer dan verdiend dat hij hier een goed resultaat haalt, albeit omdat Kimi kapot ging dat hij nu op P3 rijdt.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ricciardo ook weer dikke mazzel. Echt ongelooflijk hoe hij steeds weer een podium cadeau krijgt.
WTF, Max voor Alonsoquote:Op zondag 26 juli 2015 15:33 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Krijgt Sainz wederom met alleen maar plekken verloren weer extra punten in de schoot geworpen, kunnen we ons weer verheugen op de trolls
Historie. Nouja, Flav is niet mijn vriend maar Toleman, Gerhard Berger en het begin van de carriere van Michael Schumacher en Alonso waren toch wel topshowsquote:Op zondag 26 juli 2015 15:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Saunier Duval zijn Goden natuurlijk.
Lotus, meh. Vind het maar een vervelend team en de rijders zijn gewoon irritant, vrij vervelend...
Pas op dat je niet uitdroogd hequote:Op zondag 26 juli 2015 15:35 schreef vaarsuvius het volgende:
wat een race, ik heb zelfs geen tijd gehad om een drankje te pakken
gezien rondetijden heeft hij gewoon problemenquote:
Ik hoop van wel, anders faalt hij wel extreem hadquote:
Dit inderdaad, die wagen loopt gewoon niet meer.quote:
BOEIEND, HIJ RIJDT 5E.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:36 schreef PantaRhei het volgende:
Verstappen komt goed weg. Heel hele domme fouten waar hij nu mee wegkomt. Die aanraking met Bottas (?) na de SC compleet onnodig en nu die drive though..
Ves blijft wel 5e denk ik.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:36 schreef franklop het volgende:
zie je, ik zeg heeeeeeeeel even dat het goed gaat met manager; VES DT en Sainz problemen
sssst, je mag hier geen kritiek hebben op Max, dan krijg je een ban.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:36 schreef PantaRhei het volgende:
Verstappen komt goed weg. 2 hele domme fouten waar hij nu mee wegkomt. Die aanraking met Bottas (?) na de SC compleet onnodig en nu die drive though..
Jammer dat het team niet antwoordt met "stop talking to me".quote:Op zondag 26 juli 2015 15:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Netjes van Hamilton hoor, dat "I'm sorry guys"
Hij kan gewoon het tempo van Alonso aanhouden, zit nog wel een goed genoeg gaatje tussen.quote:
DAAROM MOET JE JE MUIL HOUWEquote:Op zondag 26 juli 2015 15:36 schreef franklop het volgende:
zie je, ik zeg heeeeeeeeel even dat het goed gaat met manager; VES DT en Sainz problemen
tiende sneller maar, moet ie nog 57 ronden volhoudenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah misschien wordt ie 6e en Alonso 5e, dat kan ook.
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jammer dat het team niet antwoordt met "stop talking to me".
Ga eens weg met je gestook. Bedankt.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:37 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
sssst, je mag hier geen kritiek hebben op Max, dan krijg je een ban.
Vond je dat met Bottas Verstappen z'n schuld?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:37 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
sssst, je mag hier geen kritiek hebben op Max, dan krijg je een ban.
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:36 schreef PantaRhei het volgende:
Verstappen komt goed weg. 2 hele domme fouten waar hij nu mee wegkomt. Die aanraking met Bottas (?) na de SC compleet onnodig en nu die drive though..
Bottas kneep Max wel af hoor, was volgens mij zijn eigen schuld van Bottas.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vond je dat met Bottas Verstappen z'n schuld?
Ik heb er een leuke race voor teruggekregen, primaquote:Op zondag 26 juli 2015 15:38 schreef Max23 het volgende:
Dit wordt een drama voor de manager ook (Ham/Sainz/FI/TR)
Nattekat is het hiermee eens
+ jongste podium finish ooitquote:Op zondag 26 juli 2015 15:38 schreef WEST het volgende:
Nog even 2 man uitvallen voor MaxDan herhaalt hij het stuk wat z'n pa ook deed
Ja ik ookquote:Op zondag 26 juli 2015 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er een leuke race voor teruggekregen, prima
Die gast is los gegaan deze racequote:
Daarom ook goed blijven smeren met overheerlijk bier!quote:Op zondag 26 juli 2015 15:39 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat een race. Heb geen stem meer over.
"my name is Nattekat, and I approve this message"quote:Op zondag 26 juli 2015 15:38 schreef Max23 het volgende:
Dit wordt een drama voor de manager ook (Ham/Sainz/FI/TR)
Nattekat is het hiermee eens
Het was een chaos voor hem. Lekker afwachten en geen onnodig risico nemen. Je rijdt al op je beste plek ooit! Maar goed het pakt nu goed uit gelukkig.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]goed opgelet bij Bottas hoor [ afbeelding ]
Zal in ieder geval een bak strafpunten weer zijn.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:39 schreef exile79 het volgende:
Kunnen ze de licensie van Maldonado niet innemen?
meh.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:39 schreef zoem het volgende:
De vriendin van Ricciardo ziet er niet verkeerd uit
Met dit soort races gaat het hard voor Maldonado en zijn strafpuntjesquote:Op zondag 26 juli 2015 15:40 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Zal in ieder geval een bak strafpunten weer zijn.
Wel tijdens een race als echt gevechten op de baan zijn. Opzouten met dat geloer naar de box en die vriendinnetjes altijdquote:Op zondag 26 juli 2015 15:39 schreef zoem het volgende:
De vriendin van Ricciardo ziet er niet verkeerd uit
Moet je het knopje wel indrukken en op tijd remmen.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:40 schreef raptorix het volgende:
Ze hebben toch zo een knopje op hun stuur dat je niet te hard kan gaan in de pitts?
En niet te vroeg weer indrukken.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:41 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Moet je het knopje wel indrukken en op tijd remmen.
Of door iemand anders zijn schuldquote:Op zondag 26 juli 2015 15:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Jammer voor Sainz, hopen dat Max het nog kan trekken tot het einde van de race, zou weer het geluk voor Nederland zijn als Max de laatste ronde er vanaf vliegt
kan maar het is ook wel vaak gebeurt dat Max uitviel en Sainz niet.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:40 schreef exile79 het volgende:
Als Sainz uitvalt kan Max ook nog uitvallen toch? Was dat niet al een eerder gebeurd?
Reed gewoon degelijk. Verstappen krijgt ook alles cadeau en ligt vijfde, dit is gewoon zo'n race.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
Olav die vindt dat Sainz een puike wedstrijd reed![]()
Alle plaatsen die hij won kreeg hij cadeau en was alleen maar aan het inleveren
Denk dat Vettel kan profiteren van de fight om 2nd.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:42 schreef truedestiny het volgende:
Hopelijk komt de top 4 nog wat dichter naar elkaar toe
De cruise control?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:40 schreef raptorix het volgende:
Ze hebben toch zo een knopje op hun stuur dat je niet te hard kan gaan in de pitts?
Max rijdt nog met die kapotte vleugel toch? Mist dus ook nog wat downforce.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:42 schreef caspervc het volgende:
27.6 voor max, 27.5 alo... lekker aan t knallen die 2
Wet van Murphyquote:Op zondag 26 juli 2015 15:42 schreef hmmmz het volgende:
Spannend of de auto van Verstappen het vol gaat houden...
Dit dus, en als Max het slim doet is hij het rustiger aan het doen en dan kan hij nog iets bijzetten mocht Alonso aanzetten.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:42 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Alonso moet 6 seconde goedmaken in 6 rondes, dat lukt nooit, en dan nog voorbij.
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Reed gewoon degelijk. Verstappen krijgt ook alles cadeau en ligt vijfde, dit is gewoon zo'n race.
Meer downforce en dan heeft Williams het lastigquote:Op zondag 26 juli 2015 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Williams ook een drama race uiteindelijk.
Dat is puur om tegen zichzelf te kunnen zeggen dat Max het nóg beter doet. Wat natuurlijk ook zo isquote:Op zondag 26 juli 2015 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
Olav die vindt dat Sainz een puike wedstrijd reed![]()
Alle plaatsen die hij won kreeg hij cadeau en was alleen maar aan het inleveren
Bottas reed prima tot aan zijn lekke band.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Meer downforce en dan heeft Williams het lastig
17 sec en 3 inhaalacties in 5 ronden? mehquote:Op zondag 26 juli 2015 15:43 schreef LWD-Godius het volgende:
hamilton gaat waarschijnlijk nog Verstappen pakken?
Zet de tv dan uit.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:44 schreef hmmmz het volgende:
moooi hoor, rosberg had ik ook nog in mijn manager
Zit Rosberg niet meequote:Op zondag 26 juli 2015 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lucky Lewis, jezus zeg. Die krijgt hier nog een zestal punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |