Haar uitsluitend claimen op FOK! is een belediging op zich.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik beledig haar niet, dus ik heb weinig om me voor te hoeven excuseren.
Misschien claimt zij mij wel en heb ik weinig te willen?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haar uitsluitend claimen op FOK! is een belediging op zich.
.....quote:Op zondag 26 juli 2015 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien claimt zij mij wel en heb ik weinig te willen?
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Ik las Marco Turkquote:Marco Tuk uit Spijkenisse is wanhopig:
NWS / Meisje (13) vermist sinds woensdag
Wij zijn allemaal Turkquote:
LTVDK we gaan deze doen.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit is mijn bruilofts intro music. Doei.
De medelanders van Nederland, lippen op elkaarquote:
Ondanks dat ik er geen bal van versta vind ik het primaquote:
Challenge acceptedquote:Op zondag 26 juli 2015 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ach tis niet alsof we tegelijk gaan trouwen
Vind haar irritant. Die kop die ze trekt.quote:
Awwwwwquote:Op zondag 26 juli 2015 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben afgewezen, dus heb het maar moeten laten.
HAHAAHAHA Triggershot is IS sympathisant, HAHAHAHAHA.quote:
gahahahahahhahahahahahah :pquote:Op zondag 26 juli 2015 16:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
HAHAAHAHA Triggershot is IS sympathisant, HAHAHAHAHA.
Genoeg is genoeg, dat zijn toch geen grappen joh, wat voor beeld wil je van mij neerzetten hier, moet ik mee doen met zulke 'grapjes' ofzo, wat voor reactie probeer je uit te lokken? Jezus man.
quote:Op zondag 26 juli 2015 16:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Genoeg is genoeg, dat zijn toch geen grappen joh, wat voor beeld wil je van mij neerzetten hier, moet ik mee doen met zulke 'grapjes' ofzo, wat voor reactie probeer je uit te lokken? Jezus man.
We kopen wel een chickie voor je, no worriesquote:Op zondag 26 juli 2015 16:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit betekent dat het ongewenst is om offtopic op een openingspost te reageren.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:17 schreef Viro het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
tl;dr staat ook in het rijtje dus opbokken met je smoesjesquote:Op zondag 26 juli 2015 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit betekent dat het ongewenst is om offtopic op een openingspost te reageren.
Viro
Zullen wij dan trouwen?quote:Op zondag 26 juli 2015 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben afgewezen, dus heb het maar moeten laten.
Ok, sorryquote:Op zondag 26 juli 2015 16:20 schreef Viro het volgende:
[..]
tl;dr staat ook in het rijtje dus opbokken met je smoesjes
Ja dacht dat hij wel wat kon hebben.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn toekomstige vrouw een beetje wegpesten he, kutsnor
Momenteel een zakdoekje.quote:
Misschien moeten we het gewoon over zijn moeder gaan hebben, dan voelt hij zich er weer een beetje bijhorenquote:
Is pas in 2020.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Geen bruiloft dus. Behalve van ltdingens en yasmin.
quote:
Vroeg ik laatst ook, zei ie dat zijn vader wel lekker was.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:24 schreef timmmmm het volgende:
Triggershaft, heb je een beetje een lekkere moeder, is ze vrijgezel?
Goed geïntegreerd he?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De medelanders van Nederland, lippen op elkaar
Nee hij moet nog sparen voor de bruiloft en de huwelijksreis. Dus vandaar.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]zo lang nog ! Ik zal hem maar snel trouwen, hem vertrouw ik voor geen meter. Morgen is die met een andere chickie, mark my words.
Waarschijnlijk is hij nu een rondje aan het toeteren en is ie straks weer afgekoeld.quote:
Alsof turken enige zijn die dat doenquote:Op zondag 26 juli 2015 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nu een rondje aan het toeteren en is ie straks weer afgekoeld.
quote:Op zondag 26 juli 2015 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nu een rondje aan het toeteren en is ie straks weer afgekoeld.
Let it gooooooooooooooooooooooooooooooo.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb eerder een IS sympathisant achter de tralies gekregen, ik mag ze graag op de kast jagen.
Wil je een medaille?quote:Op zondag 26 juli 2015 16:32 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb eerder een IS sympathisant achter de tralies gekregen, ik mag ze graag op de kast jagen.
Reacties op een edit.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:34 schreef LTVDK het volgende:
Is dit feedback? Waarom word mijn YT weggehaald
Met die snor zie je het verschil altijd toch al lastig dus kan gewoon.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vroeg ik laatst ook, zei ie dat zijn vader wel lekker was.
Wat heeft je mening veranderd?quote:Op zondag 26 juli 2015 16:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met die snor zie je het verschil altijd toch al lastig dus kan gewoon.
Ik dacht ook een jaar dat yasmin een man was.
Horeca.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jemig, zo laat? Wat voor werk doe je wel niet
Shots are being firedquote:Op zondag 26 juli 2015 16:38 schreef timmmmm het volgende:
Maar dst kan ook komen omdat ltvdk haar probeerde te versieren, dan denk je al gauw dat het een man betreft
Waar dan?quote:
Nah lijkt alleen zoquote:Op zondag 26 juli 2015 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent al agressief genoeg
[..]
Hier, in ons straatje.
quote:Op zondag 26 juli 2015 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Prcies, met zo'n smurfjeslengte wordt niemand bang van je
Whutquote:Op zondag 26 juli 2015 16:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Prcies, met zo'n smurfjeslengte wordt niemand bang van je
Forum Opties | |
---|---|