SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Met die gedachte sta je al 1-0 achter hequote:Op zondag 26 juli 2015 13:37 schreef MarcoD het volgende:
Zometeen m'n eerste koers, voorbereiding alles behalve goed..
beetje zenuwachtig dus.
Heel veel succesquote:Op zondag 26 juli 2015 13:37 schreef MarcoD het volgende:
Zometeen m'n eerste koers, voorbereiding alles behalve goed..
beetje zenuwachtig dus.
Ja dat was m'n indekker al.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Met die gedachte sta je al 1-0 achter he
Succes!
of was dit een indekker?
Succes!quote:Op zondag 26 juli 2015 13:52 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja dat was m'n indekker al.
Gaan er het beste van maken met ~100 man aan de start..
Mooi man. Zorg dat er 99 achter je zitten op de finish!quote:Op zondag 26 juli 2015 13:52 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja dat was m'n indekker al.
Gaan er het beste van maken met ~100 man aan de start..
Op IJburg? Daarga ik zo ff kijken. Wordt (mede) georganiseerd door een vriend.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:52 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja dat was m'n indekker al.
Gaan er het beste van maken met ~100 man aan de start..
#52 geworden van de 53 die geclassificeerd zijn, stuk of 30 uitvallers.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mooi man. Zorg dat er 99 achter je zitten op de finish!
Moet je wel op kop kunnen komenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:56 schreef kaasplankje het volgende:
Je moet gewoon alleen de laatste meter van de koers op kop rije
Pittig he! Start is altijd direct HF skyhigh. Daar moet je ff aan wennen. Na paar rondes zakt dat wel. Vooral als ik achteraan start kost het wel ff energie om voorin te komen. Daarna kan je beter herstellen.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:28 schreef MarcoD het volgende:
[..]
#52 geworden van de 53 die geclassificeerd zijn, stuk of 30 uitvallers.
Vol gas vanaf de start, chaos hartslag 200 binnen een minuut, daarna nog een half uur boven omslag gereden. na twee rondes moest ik het peloton al laten gaan groepje van 3 gevormd en onderweg stuk of 10 andere renners opgepikt. 3 rondes voor het eind sprinten voor een plaatsje hoger. heb het laten gaan.
Amateurs/sportklasse gecombineerd ja, Erik Dekker uiteindelijk gewonnen.
Was een leuke ervaring, volgende week zondag criterium Oostzaan kijken hoe dat is.
https://www.strava.com/activities/354561183
[ afbeelding ]
Nee niet heel goed dat had wel beter geweest. Volgende week zal ik dat wel even van te voren goed doen.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:18 schreef Tommeke het volgende:
Knap hoor Marco! Had je goed opgewarmd? Een paar sprintjes trekken om je hartslag wat omhoog te trekken werkt bij mij altijd goed. Ik vind de start namelijk ook altijd het moeilijkste.
Heb de 75 even aangetikt gisteren zonder risico's te nemen. Bij het rondje daarop werd ik toen ik 50oid ging bijna van de weg geblazenquote:Op zondag 26 juli 2015 17:13 schreef Wombcat het volgende:
Op 't forum van Fiets zijn er een paar wat gepikeerd dat Rad am ring is afgelast. Zij vonden het helemaal niet zo hard waaien.![]()
Ben benieuwd hoe ze daar over gedacht hadden als ze met 90 km/u de Fuchsrohre afgingen en de wind opeens dwars kregen.
Genotquote:Op zondag 26 juli 2015 19:42 schreef Yankee het volgende:
[..]
Heb de 75 even aangetikt gisteren zonder risico's te nemen. Bij het rondje daarop werd ik toen ik 50oid ging bijna van de weg geblazen
Zonde man! Dat hele eind voor niets gereden.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:01 schreef Yankee het volgende:
[..]
Bijna weer knuffelen met de vangrailFeest
Beetje matig inderdaadquote:Op zondag 26 juli 2015 20:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zonde man! Dat hele eind voor niets gereden.
Wat een held is het ook!!quote:Op zondag 26 juli 2015 20:51 schreef Tommeke het volgende:
Ja, zuur mien jung. Ben blij dat we vrijdag al naar huis gegaan zijn.
Btw, Sagan
http://sporza.be/cm/sporz(...)urDeFrance/1.2396319
Ging erg rap in het begin inderdaad. Ik had het idee dat het na één ronde zo ongeveer al bekeken was. Er deden ook wel een paar heel onfitte mannen mee.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:28 schreef MarcoD het volgende:
[..]
#52 geworden van de 53 die geclassificeerd zijn, stuk of 30 uitvallers.
Vol gas vanaf de start, chaos hartslag 200 binnen een minuut, daarna nog een half uur boven omslag gereden. na twee rondes moest ik het peloton al laten gaan groepje van 3 gevormd en onderweg stuk of 10 andere renners opgepikt. 3 rondes voor het eind sprinten voor een plaatsje hoger. heb het laten gaan.
Amateurs/sportklasse gecombineerd ja, Erik Dekker uiteindelijk gewonnen.
Was een leuke ervaring, volgende week zondag criterium Oostzaan kijken hoe dat is.
https://www.strava.com/activities/354561183
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat het met dit soort dingen snel bekeken is. Als je de slag eenmaal goed heb gemaakt met de sterkere renners dan zit je al goed.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:26 schreef Z het volgende:
[..]
Ging erg rap in het begin inderdaad. Ik had het idee dat het na één ronde zo ongeveer al bekeken was. Er deden ook wel een paar heel onfitte mannen mee.
Wat bedoelen jullie met onfit? Pakkers? Ik heb niet het idee dat er veel pakkers zijn bij ons. Je moet gewoon ff de eerste fase door, dat gaat altijd hard. De slag wordt eigenlijk nooit geslagen in de eerste rondes, maar als je snel in het rood zit en eraf moet, voelt dat wel zo. Na de 1e fase gaat het vaak iets rustiger en als je er dan nog bij zit, rij je gewoon uit zonder gedubbeld te worden. Die eerste fase is ff op de tanden bijten. Zijn veel mindere goden die in het begin gedubbeld worden en daarna gewoon het peloton kunnen volgen.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:45 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het met dit soort dingen snel bekeken is. Als je de slag eenmaal goed heb gemaakt met de sterkere renners dan zit je al goed.
Maar misschien kan patroon of iemand anders dat verduidelijken.
Ik ben ook alles behalve in vorm nu. Maar zijn genoeg van die 'onfitte' mannen die menig renner het snot voor de ogen rijden. Dat idee heb ik iig.
Vetpercentage bedoeld hij denk ik,quote:Op zondag 26 juli 2015 21:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie met onfit? Pakkers? Ik heb niet het idee dat er veel pakkers zijn bij ons. Je moet gewoon ff de eerste fase door, dat gaat altijd hard. De slag wordt eigenlijk nooit geslagen in de eerste rondes, maar als je snel in het rood zit en eraf moet, voelt dat wel zo. Na de 1e fase gaat het vaak iets rustiger en als je er dan nog bij zit, rij je gewoon uit zonder gedubbeld te worden. Die eerste fase is ff op de tanden bijten. Zijn veel mindere goden die in het begin gedubbeld worden en daarna gewoon het peloton kunnen volgen.
Sommige koersen lijken nooit stil te vallen. Dat is 1,5u vollebak. Maar iedereen heeft dan pijn, dus beste geef je er dan nog eens een klap op. Voor je het weet ben je met 12 man ofzo over.
Ook op volle snelheid de bochten door is ff wennen. Als je die minder rijdt dan de jongens vooraan, ben je snel klaar. Beste is om een gaatje voor een bocht niet dicht te rijden. Je kan dan op snelheid je eigen lijn rijden en zo weer aansluiten bij de renner voor je. Stel je rijdt wel gat dicht voor bocht, kost dat energie. Daarna moet je weer remmen en heb je weer een gat. Die trucjes moet je ff doorkrijgen.
Zoals Tommeke zegt is een goede warming up wel belangrijk. Minstens 30min en paar keer goed sprinten om de hf even goed hoog te krijgen.
Ik ken 1 renner (vandaag 5e bij jullie) die aardig droog staat altijd. Verder niet echt renners met onnatuurlijk laag VP. Die nr 5 is wel een enorme klasbak trouwens. Was vroeger ook bijna prof, tot een knie blessure roet in het eten gooide.quote:
Oké, dat gebeurd bij ons niet veel. Sowieso is de spoeling met goede renners best wel dik bij ons in het noorden. Veel jongens kunnen voor het podium mee, dit zorgt ervoor dat de koersen tot het einde dit jaar wel spannend zijn. Bij kopgroepen die toch nog terug worden gereden door het peloton of paar vluchters die 100m voor de finish weer worden gepakt etc.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:13 schreef Z het volgende:
Ik bedoel dat de kopgroep na 1 ronde gevormd was. En daarnaast dat er naast de fitte renners ook enkelen waren die niks in die wedstrijd te zoeken hadden (lees: dik)
Mooi gedaanquote:Op maandag 27 juli 2015 08:13 schreef Fretwork het volgende:
Uiteindelijk zes rondjes Nurburgring gedaan, lekkere afdaling, gluiperige klim. Laatste stukje Hohe Acht is wel echt pijnlijk als je iets te hard bent gegaan. Toch aardig wat mensen voorbij gereden op de klimmetjes, vrij weinig ingehaald.
De anderhalf uur slaap waren wel killing.
Betekent dat je nooit echt tot de max gegaan bent, en altijd dacht dat 200 je max was. Die blijkt nu dus 208 te zijn.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:15 schreef Reljem het volgende:
Ik heb wat vraagjes over mijn hartslag. Train er nog niet echt mee, maar vind het wel heel interessant en sluit niet uit dat ik er wel mee bezig ga. Net een week in de Alpen gefietst, elke dag tochten varierend van 2 tot 5u fietsen, altijd wel 1 goede col erin.
Mijn max hartslag voordat ik vertrok kreeg ik nooit boven de 200, 199 was max. Op dag 1 ging ik extreem stuk en kwam die tot 208. Dit werd naarmate de week vorderde steeds lager, waarbij ik 'm op de laatste dag niet eens boven de 185 kreeg. Wat zegt dit globaal een beetje over mijn conditie/fitheid? Ging wel steeds lekkerder naarmate de week vorderde, wat is klimmen toch heerlijk zeg (L)
27, dus dat is dan wel vrij hoog. Is dat goed of ga ik deaud?quote:Op maandag 27 juli 2015 10:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Betekent dat je nooit echt tot de max gegaan bent, en altijd dacht dat 200 je max was. Die blijkt nu dus 208 te zijn.
Je bent dan nog vroeg in de 20 schat ik?
En dat je 185 haalde aan het eind van de week is inderdaad de vermoeidheid. Je conditie verbetert niet echt gedurende een week veel fietsen in de Alpen, alleen de gewenning aan de inspanning. (waardoor het misschien makkelijk kan lijken)
Het goede nieuws is dat na een paar dagen herstel je wel in betere conditie bent, en zometeen in Nederland elk viaduct op vliegt
224quote:Op maandag 27 juli 2015 10:55 schreef Fretwork het volgende:
Ooit bij de finish van de 400 meter sprint weleens de 224 aangetikt, 8 jaar later leef ik nog steeds.
Ik was toen 16, verklaart het enigszins. Maar voel je vooral niet te beroerd.quote:
Ik weet niet hoe ik het gefixt heb, maar als ik m'n Garmin inplug in m'n computer slaat ie 't automatisch op in strava.quote:Op maandag 27 juli 2015 09:46 schreef Andyy het volgende:
Waarom kan ik niet meer direct op Strava m'n Garmin ritjes uploaden? Ga weg met dat Garmin express bullshit
Je moet gewoon je garmin aan je computer hangen. Dan op de + rechtsboven klikken, daarna kies je links 'bestand' en selecteer je de betreffende file en uploaden maar..quote:Op maandag 27 juli 2015 09:46 schreef Andyy het volgende:
Waarom kan ik niet meer direct op Strava m'n Garmin ritjes uploaden? Ga weg met dat Garmin express bullshit
Omdat Garmin volgens Strava de Communicator Plugin niet meer actief ondersteunt en ze het te gevaarlijk vinden wordenquote:Op maandag 27 juli 2015 09:46 schreef Andyy het volgende:
Waarom kan ik niet meer direct op Strava m'n Garmin ritjes uploaden? Ga weg met dat Garmin express bullshit
De (online)kaarten van michelin hebben sowieso aparte kleur voor onverhard.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef iScream. het volgende:
Ik ben wat routes in Oostenrijk aan het maken voor in mijn fietscomputer (Bryton) via de Bryton site, maar kan daar nergens vinden hoe ik onverharde wegen kan herkennen.
Weet iemand een site waar je gemakkelijk kan zien of een bepaalde weg verhard of onverhard is? Volgens mij kan ik het via Google Maps ook niet herkennen of wel? Deze bijvoorbeeld: https://www.strava.com/segments/5506035
Als je een michelin kaart koopt zijn die met stippeltjes aangeduid.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef iScream. het volgende:
Ik ben wat routes in Oostenrijk aan het maken voor in mijn fietscomputer (Bryton) via de Bryton site, maar kan daar nergens vinden hoe ik onverharde wegen kan herkennen.
Weet iemand een site waar je gemakkelijk kan zien of een bepaalde weg verhard of onverhard is? Volgens mij kan ik het via Google Maps ook niet herkennen of wel? Deze bijvoorbeeld: https://www.strava.com/segments/5506035
Online te vinden via www.viamichelin.comquote:Op maandag 27 juli 2015 14:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je een michelin kaart koopt zijn die met stippeltjes aangeduid.
Haha nou, ik heb al een stuk of wat routes gemaakt a.d.h.v. Google Maps onder andere, maar zie nu op Michelin kaarten wel dat ik er een stuk of wat onverharde stukken tussen heb gestopt, maar even aanpassen dusquote:Op maandag 27 juli 2015 14:36 schreef MarcoD het volgende:
Die weg heeft een naam, dan mag je er mijn inziens wel vanuit gaan dat die verhard is.
En op google maps een dikkere streep en komt niet tevoorschijn na ver inzoomen.
http://www.opencyclemap.org is het ook wel prima te zien.
Is toch mooi man stukje onverhard meepakkenquote:Op maandag 27 juli 2015 14:40 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha nou, ik heb al een stuk of wat routes gemaakt a.d.h.v. Google Maps onder andere, maar zie nu op Michelin kaarten wel dat ik er een stuk of wat onverharde stukken tussen heb gestopt, maar even aanpassen dus
Een paar honderd meter wel ja, niet als je 20 km over 1 of ander stoffig geitenpaadje moet crossenquote:Op maandag 27 juli 2015 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch mooi man stukje onverhard meepakkenAls er auto's over kunnen rijden komt het op je fiets ook wel goed.
quote:Op maandag 27 juli 2015 14:48 schreef iScream. het volgende:
[..]
Een paar honderd meter wel ja, niet als je 20 km over 1 of ander stoffig geitenpaadje moet crossen
quote:
Het zijn zeker in de heuvels/bergen vaak ook de mooiste wegen. Geen auto's, haast geen fietsers, midden in de natuur.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:05 schreef MarcoD het volgende:
Ik vind de beleving op de onverharde paden altijd 10/10 tot ik lek rijdt dan is het 8/10.
[ afbeelding ]
Dit werk bijvoorbeeld, gecombineerd met semi slecht weer maakt het helemaal top. Ik kan daar echt van genieten.
Totdat je rillend van de kou af moet dalen![]()
En als je het niet redt, maken ze voor jou zelfs ook nog een mooi houten kruisquote:Op maandag 27 juli 2015 15:05 schreef MarcoD het volgende:
Ik vind de beleving op de onverharde paden altijd 10/10 tot ik lek rijdt dan is het 8/10.
[ afbeelding ]
Dit werk bijvoorbeeld, gecombineerd met semi slecht weer maakt het helemaal top. Ik kan daar echt van genieten.
Totdat je rillend van de kou af moet dalen![]()
Nee dat was niet nodig.Wel bij de volgende fiets een crankarm van 172.5 ipv 170.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:07 schreef Gripper het volgende:
Das nogal een flinke stap, zadel ineens 3 cm naar voren! Ook meteen andere zadelpen gemonteerd dus?
De positie van je bovenlichaam is mischien hetzelfde maar icm met zadelpositie is het toch verminderd.Op 1 of andere manier zat ik voor de verandering meer aan de linkerkant van het zadel en erna exact in het midden.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat vd knien snap ik nog wel, maar waardoor is je zadeldruk dan eigenlijk minder geworden? Je positie is toch precies hetzelfde maar alleen met normale lengte stuurpen? Kon hij/zij dat uitleggen?
Ik ben in Luxemburg ook over zulke paden gegaan. Skitterend! Op een gegeven moment een afdaling met allemaal stenen. Billen bijelkaar en hopen dat ik niet lek reed.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zijn zeker in de heuvels/bergen vaak ook de mooiste wegen. Geen auto's, haast geen fietsers, midden in de natuur.
In de moezel en eifel heb je zo'n heel netwerk van aangestampte grindwegen die door de bossen kruisen zodat bosbranden niet zo makkelijk van het ene perceel naar het andere overslaan. Echt fantastisch om te doen op je racefiets.
Zo kom je natuurlijk wel 30mm naar voren te zitten en krijgen je knieen ook een andere stand tov bracket as. Doordat je nu met dezelfde kracht meer pedaaldruk kan uitoefenen, ofwel meer kracht kan leveren, zal de zadeldruk dus ook verminderen. Heb je dus wel een zadelpen zonder setback voor nodig om dat te bereiken.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat vd knien snap ik nog wel, maar waardoor is je zadeldruk dan eigenlijk minder geworden? Je positie is toch precies hetzelfde maar alleen met normale lengte stuurpen? Kon hij/zij dat uitleggen?
Dat klopt inderdaad ,bij nieuwe fiets mocht ik geen setback.Dit ook ivm nekklachten die daardoor zouden kunnen komen.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:58 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk wel 30mm naar voren te zitten en krijgen je knieen ook een andere stand tov bracket as. Doordat je nu met dezelfde kracht meer pedaaldruk kan uitoefenen, ofwel meer kracht kan leveren, zal de zadeldruk dus ook verminderen. Heb je dus wel een zadelpen zonder setback voor nodig om dat te bereiken.
Ja, ik zit ook best wel ver naar voren. Knie precies boven hart pedaal. Setback van 1,5cm. Zadelklem precies in midden van de marge.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:58 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk wel 30mm naar voren te zitten en krijgen je knieen ook een andere stand tov bracket as. Doordat je nu met dezelfde kracht meer pedaaldruk kan uitoefenen, ofwel meer kracht kan leveren, zal de zadeldruk dus ook verminderen. Heb je dus wel een zadelpen zonder setback voor nodig om dat te bereiken.
Als je jonger bent wil je af toe nog eens neuken he?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:51 schreef kaasplankje het volgende:
Al dat gedoe met die zitbotjes mete. Ik zet gwn een zadel op me fiets en rije maar. Aspide flite of fizik maakt niks uit .
Hahaha rukeendquote:Op maandag 27 juli 2015 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je jonger bent wil je af toe nog eens neuken he?
dus jij traint nooit?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:57 schreef kaasplankje het volgende:
Als ik lang heb getraind presteert ik beter in bed.
Ging idd wel weer flink hard. Had het plan om wat intervallen te doen langs de Nieuwe Waterweg, was vrij succesloos daar ik vooral bezig was overeind te blijven.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn woonwerk rit is echt zwaar kut met wind tegen
Altijd weer die wielrenners.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:03 schreef Tommeke het volgende:
Vanochtend een epic woon-werk momentje gehad. Ik moet aan de andere kant van de stad zijn en ben vaak laat dus ik ga vaak op m'n racefiets. Ook omdat ik me daarop wat lekkerder door het verkeer beweeg
Op een gegeven moment haal ik wat fietsers in. Eentje wil afslaan en kijkt me aan over z'n schouder. Ik maak geen aanstalten om af te slaan en haal 'm in, want we hebben toch oogcontact gemaakt.
Slaat die imbeciel toch af op, juist het moment dat ik al naast 'm fiets
Dus ik denk niet na, pak 'm bij z'n arm en duw hem terug naar rechts en fiets zonder wat te zeggen door. Kereltje boos
Oh leuk! Het wordt wel niet zulk mooi weer, maar ik ga d'r ook heen.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:15 schreef Patroon het volgende:
Haha mooi.
He Tommeke, donderdagavond ben in misschien te bewonderen op Corpus
Bedankt, zo krijgen we wel een goede naamquote:Op maandag 27 juli 2015 21:03 schreef Tommeke het volgende:
Vanochtend een epic woon-werk momentje gehad. Ik moet aan de andere kant van de stad zijn en ben vaak laat dus ik ga vaak op m'n racefiets. Ook omdat ik me daarop wat lekkerder door het verkeer beweeg
Op een gegeven moment haal ik wat fietsers in. Eentje wil afslaan en kijkt me aan over z'n schouder. Ik maak geen aanstalten om af te slaan en haal 'm in, want we hebben toch oogcontact gemaakt.
Slaat die imbeciel toch af op, juist het moment dat ik al naast 'm fiets
Dus ik denk niet na, pak 'm bij z'n arm en duw hem terug naar rechts en fiets zonder wat te zeggen door. Kereltje boos
Tommeke op weg naar de zaakquote:Op maandag 27 juli 2015 21:03 schreef Tommeke het volgende:
Vanochtend een epic woon-werk momentje gehad. Ik moet aan de andere kant van de stad zijn en ben vaak laat dus ik ga vaak op m'n racefiets. Ook omdat ik me daarop wat lekkerder door het verkeer beweeg
Op een gegeven moment haal ik wat fietsers in. Eentje wil afslaan en kijkt me aan over z'n schouder. Ik maak geen aanstalten om af te slaan en haal 'm in, want we hebben toch oogcontact gemaakt.
Slaat die imbeciel toch af op, juist het moment dat ik al naast 'm fiets
Dus ik denk niet na, pak 'm bij z'n arm en duw hem terug naar rechts en fiets zonder wat te zeggen door. Kereltje boos
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:03 schreef Tommeke het volgende:
Vanochtend een epic woon-werk momentje gehad. Ik moet aan de andere kant van de stad zijn en ben vaak laat dus ik ga vaak op m'n racefiets. Ook omdat ik me daarop wat lekkerder door het verkeer beweeg
Op een gegeven moment haal ik wat fietsers in. Eentje wil afslaan en kijkt me aan over z'n schouder. Ik maak geen aanstalten om af te slaan en haal 'm in, want we hebben toch oogcontact gemaakt.
Slaat die imbeciel toch af op, juist het moment dat ik al naast 'm fiets
Dus ik denk niet na, pak 'm bij z'n arm en duw hem terug naar rechts en fiets zonder wat te zeggen door. Kereltje boos
Op die gedacht kwam ik ook al. Bij het werelduurrecord mag je ook niet met een powermeter rijden. Lijkt me idd wel een goed plan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 07:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij nog niet een heel slecht idee om powermeters in de koers te verbieden denk dat grotere invloed op koersgedrag heeft dan de radio
Is op de baan ook helemaal niet belangrijk. Daar kan je met rondetijden precies weten hoeveel power iemand trapt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op die gedacht kwam ik ook al. Bij het werelduurrecord mag je ook niet met een powermeter rijden. Lijkt me idd wel een goed plan.
Maar kon hij ook zien van wie de waardes waren? Komt straks wel een code tussen. Dat alleen de bijbehorende computer de powermeter kan uitlezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 07:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel weer interessant stukje op dcrainmaker. Is hem gelukt power hartslag en snelheid uit te lezen van 60% van het peloton terwijl hij stil langs de kant stond. Met een apparaatje kleiner dan een radio . Lijkt me echt iets waar team Sky ook wel aan heeft gedacht, kan je iedere dag zwart op wit zien wie in slechte vorm is
Volgens mij nog niet een heel slecht idee om powermeters in de koers te verbieden denk dat grotere invloed op koersgedrag heeft dan de radio
Het gaat er in eerste instantie toch om dat hij (stukjes) data uit kan lezen. Het kan, en dat biedt allerlei mogelijkheden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar kon hij ook zien van wie de waardes waren? Komt straks wel een code tussen. Dat alleen de bijbehorende computer de powermeter kan uitlezen.
Heeft wel een psychologische waarde denk ik. Net als dat je geen lichtvlek voor je uit mag laten projecteren.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Is op de baan ook helemaal niet belangrijk. Daar kan je met rondetijden precies weten hoeveel power iemand trapt.
Volgens mij hij niet, maar dat wil natuurlijk niet gelijk zeggen dat dat ook niet mogelijk is. Bovendien maakt dat ook niet heel veel uit als je alleen nog met bv nibali en quintana over bent op een slotklim.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar kon hij ook zien van wie de waardes waren? Komt straks wel een code tussen. Dat alleen de bijbehorende computer de powermeter kan uitlezen.
Zolang het draadloos wordt verzonden, is het uit te lezen. En de encryptie kan nooit zwaar worden want dat kost te veel tijd en kost stroom. Zowel ANT+ als BLE hebben geen encryptie, omdat ze ook gemaakt zijn om low-power consuming te zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Maar kon hij ook zien van wie de waardes waren? Komt straks wel een code tussen. Dat alleen de bijbehorende computer de powermeter kan uitlezen.
Die gast hahaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 06:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tommeke op weg naar de zaak
http://www.dumpert.nl/med(...)tist_compilatie.html
Dan ben je ook wel goed stom, want licht is energie, dus je zet jezelf af, en nog de verkeerde kant op ook. Dan kan je beter een lichtstraal achter je projecteren en daarmee jezelf een picoziljoenste Watt extra vermogen geven bergop!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft wel een psychologische waarde denk ik. Net als dat je geen lichtvlek voor je uit mag laten projecteren.
je plaatje doet t nietquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:00 schreef Oksel het volgende:
Afgelopen zondag Teckelenburg gereden. Rij 'm elk jaar, dus kun je mooi vergelijken:
[ afbeelding ]
#improvement..![]()
Sta bij de meeste segmentjes nu daar in de beste 10% van de 1500-2000 man die 'm reden.
is dat een tourtocht ofzo?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:16 schreef foetre het volgende:
Iemand ervaring met Eifel cycling classic?
Is de route bewegwijzerd of alleen via gps?
Heb mn gezin gek genoeg gekregen om mee te gaan😀
Nu mn werkgever nog.
Ja zaterdag is de tocht(50,100,150 of 200)quote:
Nou hup 6 september mee naar Luxemburg voor de cyclo Charly Gaulquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:00 schreef Oksel het volgende:
Afgelopen zondag Teckelenburg gereden. Rij 'm elk jaar, dus kun je mooi vergelijken:
[ afbeelding ]
#improvement..![]()
Sta bij de meeste segmentjes nu daar in de beste 10% van de 1500-2000 man die 'm reden.
yep uitgepijld en gps.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:57 schreef Tommeke het volgende:
Zal wel uitgepijld zijn toch?
Ik ben een paar dagen niet zo fit geweest. Zaterdag vrij vroeg in de remmen geknepen tijdens een trainingskoersje. Zondag ging t ook niet heel super. Gister wat koortsig.
Vanavond maar ff niet trainen, maar ff kijken in Surhusterfean.
quote:ARRANGEMENT
Vrijdag
Vanaf vrijdagochtend ben je welkom om Park Eifel te verkennen en te ontdekken. Gratis fietscheck
Zaterdag
Sportontbijt
Tijdens dit ontbijt krijg je de laatste tips over het parcours en de weersvoorspelling.
Fietsondersteuning
Onderweg vind je ravitailleringposten welke je voorzien van de benodigde energie. Ook de technische ondersteuning is perfect geregeld, inclusief bandenpomp en wielenwissel service. Alle deelnemers rijden met tijdregistratie, waarbij de beklimming van de Reifferscheid apart wordt gemeten.
Verzekering & veiligheid
Alle fietsers zijn tijdens de fietstocht verzekerd, dankzij de KNWU wielerverzekering (bovenop uw reguliere WA verzekering.Kort na het passeren van de finish biedt het park je een lekkere pasta aan.
Kinderactiviteiten
Zo kunnen de kinderen tegen elkaar strijden op de Rabobank fietssimulators en de laatste kilometer van de beklimming van de Alpe d‘Huez fietsen.
Zondag
Vandaag is het programma geheel aan jou.
Stukken van 19% vind je ook in Limburg. Ligt er een beetje aan hoe lang die stukken zijn of het echt pijn gaat doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:05 schreef foetre het volgende:
[..]
yep uitgepijld en gps.
Geboekt en ingeschreven voor de 100 km.
Stukken van 19% 😱
Ik heb er zin an!
[..]
In Limburg hebben automobilisten last van een diepgewortelde wielrennershaat, en kijken ze je eerst strak aan voordat ze met hun auto stoïcijns hun oprit afkomen. En vervolgens rijden ze je expres aan. Kuthobbywielrenners. Beetje AGR'tje spelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Stukken van 19% vind je ook in Limburg. Ligt er een beetje aan hoe lang die stukken zijn of het echt pijn gaat doen.
Als je in Limburg woont, hoef je nergens meer heenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Stukken van 19% vind je ook in Limburg. Ligt er een beetje aan hoe lang die stukken zijn of het echt pijn gaat doen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je in Limburg woont, hoef je nergens meer heen
Jij bent echt zo triest af en toe he...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als je in Limburg woont, hoef je nergens meer heen
Ik heb er geen last van, maar misschien omdat ik het gewend ben.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
In Limburg hebben automobilisten last van een diepgewortelde wielrennershaat, en kijken ze je eerst strak aan voordat ze met hun auto stoïcijns hun oprit afkomen. En vervolgens rijden ze je expres aan. Kuthobbywielrenners. Beetje AGR'tje spelen.
Nee, dan toch liever naar Duitsland waar ze nog vriendelijk groeten
Haha hap ff joh vrouwtje. Lach gewoon mee, andere keer ben ik weer de dupe, dan Knut weer etc.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo triest af en toe he...
Ik wilde gewoon alleen maar aangeven dat 19% niet zo bijzonder is, maar dat mag blijkbaar ook al niet meer. Een gemiddelde Friese drempel is al 19%. 19% als losse kreet van steilte zegt gewoon helemaal niks. Maar blijkbaar is dat moeilijk te begrijpen voor je.
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo triest af en toe he...
Ik wilde gewoon alleen maar aangeven dat 19% niet zo bijzonder is, maar dat mag blijkbaar ook al niet meer. Een gemiddelde Friese drempel is al 19%. 19% als losse kreet van steilte zegt gewoon helemaal niks. Maar blijkbaar is dat moeilijk te begrijpen voor je.
Ja 3 keer gedaan, best leukquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:16 schreef foetre het volgende:
Iemand ervaring met Eifel cycling classic?
Is de route bewegwijzerd of alleen via gps?
Heb mn gezin gek genoeg gekregen om mee te gaan😀
Nu mn werkgever nog.
Is niet van dit jaar maar al 2 jaar terug. Moesten veel viesdikke papzakken lopen, zal kijken voor hoogteprofiel in mn strava.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:22 schreef foetre het volgende:
Dit jaar zit er een nieuwe beklimming in het parcours van 100, 150 en 200 kilometer: Col de Kennfus. De klim is 6 kilometer lang en de top ligt op 500 meter. De Col de Kennfus kent beklimmingen tot 19%. Met behulp van het MySports systeem worden 2 tijden geregistreerd: je totale tijd van start tot finish en de beklimming van de Col de Kennfus.
Toch iets meer als een drempeltje.
Helaas geen hoogteprofiel te vinden.
Misschien komt het omdat we net als met je wielen al voor de 4000e keer moeten horen dat ze 1400 gram wegen en 500 euro hebben gekost, een stuk minder als veel andere wielen. Chapeau.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij bent echt zo triest af en toe he...
Ik wilde gewoon alleen maar aangeven dat 19% niet zo bijzonder is, maar dat mag blijkbaar ook al niet meer. Een gemiddelde Friese drempel is al 19%. 19% als losse kreet van steilte zegt gewoon helemaal niks. Maar blijkbaar is dat moeilijk te begrijpen voor je.
Jammer dat het niet allemaal klopt. Maar wel leuk geprobeerd. Kudos.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat we net als met je wielen al voor de 4000e keer moeten horen dat ze 1400 gram wegen en 500 euro hebben gekost, een stuk minder als veel andere wielen. Chapeau.
Oh ja de boodschap komt natuurlijk niet over als ik het niet exact letterlijk opschrijf. Had mn autistenwoordenboek net niet bij, excuus.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jammer dat het niet allemaal klopt. Maar wel leuk geprobeerd. Kudos.
Nee, want de prijs die ik betaald heb, heb ik nooit geschreven dus je zuigt maar wat uit je duim.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja de boodschap komt natuurlijk niet over als ik het niet exact letterlijk opschrijf. Had mn autistenwoordenboek net niet bij, excuus.
thnx! Ben er wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is niet van dit jaar maar al 2 jaar terug. Moesten veel viesdikke papzakken lopen, zal kijken voor hoogteprofiel in mn strava.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
Knut kan goed zuigen hoor dus wat is het probleem?
Mooi, waarom carbonremrand?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:00 schreef foetre het volgende:
Nu jullie het weer over velgen hebben.
Het word nu de wheeltec zenith 50c met dt swiss naven 1500 gram voor 1000 euro.
Ben benieuwd hoe vaak ik nog ga veranderen😂
https://www.facebook.com/(...)0968437964204&type=3
Hahahaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja de boodschap komt natuurlijk niet over als ik het niet exact letterlijk opschrijf. Had mn autistenwoordenboek net niet bij, excuus.
Jij zou dat als geen ander moeten wetenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten eigenlijk.
Moet ik je toch teleur stellen. Ik kom nooit op homo-ontmoetingsplekken, dus ik zal Knut nooit in het echt tegenkomen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij zou dat als geen ander moeten wetenik ga iig weer pints drinken. Vanaf morgen 5 dagen lang een tocht lopen
Foto's van Facebook zijn de non discquote:
Godskoalerig wat een prijs voor 1500 gram. Bij Mavic heb je dat al voor de helft van de prijs. OK dan zijn de velgen max 30mm maar so what?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:00 schreef foetre het volgende:
Nu jullie het weer over velgen hebben.
Het word nu de wheeltec zenith 50c met dt swiss naven 1500 gram voor 1000 euro.
Ben benieuwd hoe vaak ik nog ga veranderen😂
https://www.facebook.com/(...)0968437964204&type=3
Het oog wil ook wat buzz,,,,,quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Godskoalerig wat een prijs voor 1500 gram. Bij Mavic heb je dat al voor de helft van de prijs. OK dan zijn de velgen max 30mm maar so what?
Haal dat DUS eens even weg. Want zo gaan we hier niet met elkaar om, gekke reserve Belg.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet ik je toch teleur stellen. Ik kom nooit op homo-ontmoetingsplekken, dus ik zal Knut nooit in het echt tegenkomen.
Eens, maar ik denk dat een setje wielen met 50mm porno hoepels met DT Swiss naven in Duitsland handgespaakt nooit meer hoeft te kosten dan 750 euro. Heb ff zo niet de naam en het (afhaal) adres in Duisburg van die weightweennie zaak bij de hand. Enne, bezine/diesel voor het ophalen reken ik nooit. Kom er regelmatig langs.quote:
Grapje. Moet kunnen toch. Gewoon mee lachen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:39 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Haal dat DUS eens even weg. Want zo gaan we hier niet met elkaar om, gekke reserve Belg.
Ja maak de keus nog moeilijker😜😜quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Eens, maar ik denk dat een setje wielen met 50mm porno hoepels met DT Swiss naven in Duitsland handgespaakt nooit meer hoeft te kosten dan 750 euro. Heb ff zo niet de naam en het (afhaal) adres in Duisburg van die weightweennie zaak bij de hand. Enne, bezine/diesel voor het ophalen reken ik nooit. Kom er regelmatig langs.
SUPERLIGHT-BIKEPARTS.DE dus.........
Dat was niet de bedoeling hoor. Maar weet wel dat er genoeg hobby wielbouwers met professionele apparatuur zijn, die ook adverteren en een website hebben waar je best zelf de naven en hoepels mag leveren zodat zij spaken en de montage verzorgen. Kost ook wel wat maar dan kun je wel lekker rondshoppen en doe je uiteindelijk geen enkele concessie.quote:
bedankt voor de tip!Ga ik zeker ook doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling hoor. Maar weet wel dat er genoeg hobby wielbouwers met professionele apparatuur zijn, die ook adverteren en een website hebben waar je best zelf de naven en hoepels mag leveren zodat zij spaken en de montage verzorgen. Kost ook wel wat maar dan kun je wel lekker rondshoppen en doe je uiteindelijk geen enkele concessie.
Kijk anders ook eens op HANDGESPAAKT.NL want voor een rooie rug is er echt heel veel te koop. Succes!
👍 mooie klim.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze is het volgens mij
https://www.strava.com/segments/8242537?filter=overall
Deze post sla ik op buzz. Duitse porno met bezorging door buzz himself sla ik niet overquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Eens, maar ik denk dat een setje wielen met 50mm porno hoepels met DT Swiss naven in Duitsland handgespaakt nooit meer hoeft te kosten dan 750 euro. Heb ff zo niet de naam en het (afhaal) adres in Duisburg van die weightweennie zaak bij de hand. Enne, bezine/diesel voor het ophalen reken ik nooit. Kom er regelmatig langs.
SUPERLIGHT-BIKEPARTS.DE dus.........
Zitten paar stukken bij als je daar afstapt duurt t wel even voordat je weer in kan klikken. Voor Duitse begrippen ook slecht asfaltquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:17 schreef foetre het volgende:
[..]
👍 mooie klim.
Wel veel verschil tussen de renners, nummer 1 16.34 Nummer 152 57,43.Die is de hele klim gaan lopen zeker.
Wel echt een grafsite met al dat Duitsquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Eens, maar ik denk dat een setje wielen met 50mm porno hoepels met DT Swiss naven in Duitsland handgespaakt nooit meer hoeft te kosten dan 750 euro. Heb ff zo niet de naam en het (afhaal) adres in Duisburg van die weightweennie zaak bij de hand. Enne, bezine/diesel voor het ophalen reken ik nooit. Kom er regelmatig langs.
SUPERLIGHT-BIKEPARTS.DE dus.........
Als op school nou beter opgelet had, sprak je nu naast koeterwaals ook nog engels, frans en duits. En ben je een beetje bereisd dan komt er ook nog wel een woordje spaans of italiaans (waar ik me deze week mee moet behelpen) uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:21 schreef ratatat het volgende:
[..]
Wel echt een grafsite met al dat Duits![]()
![]()
![]()
Maar ze hebben H Plus Son Archetype hoepels, dus het is ze vergeven
Pleinvrees waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:24 schreef Tommeke het volgende:
Waarom deed je vanmiddag niet mee patroon? Net een rondje voor jou.
Haha denk je nou echt dat die mannen daar voluit rijden? Ik heb het op tv gezien, ze rijden allemaal op 50%. Zelfs mijn holmaatje moet zich inhouden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:23 schreef Tommeke het volgende:
Nou, Surhusterfean was gezellig. Zoals elk jaar daar wel weer slecht weer. Aardig wat bekenden gespot. De koers was wel leuk, met uiteraard aanvallen van lokale renners als Weening, Westra en TJ Butcher.
Wel mooi om die profs met hun dikke fietsen te zien. Sagan heeft echt indrukwekkende poten
Patroon z'n holmaatje deed ook mee. Hij reed in het begin nog voorin, maar kwam later totaal niet aan de pas toen de grote mannen aangingen
Misschien had jij wat beter moeten opletten bij logicaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:25 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als op school nou beter opgelet had, sprak je nu naast koeterwaals ook nog engels, frans en duits. En ben je een beetje bereisd dan komt er ook nog wel een woordje spaans of italiaans (waar ik me deze week mee moet behelpen) uit.
Maar ja, het is niet iedereen vergeven om een beetje behoorlijk buiten de deur te kunnen lullen. Kun je wat aan doen hoor.
Heerlijk. Geniet ervanquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:38 schreef Patroon het volgende:
Ja niet 100%, maar wat wil je ook met dit kut weer hier..
Zal ff wat dampo op mijn borstje smeren en dan lekker tegen Wellie aankruipen
Sorry, ik ben niet zo op de hoogte met die VMBO vakkenpaketten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:39 schreef ratatat het volgende:
[..]
Misschien had jij wat beter moeten opletten bij logica
Ik dacht zojuist ook toen ik tegen de wind in moest, wat is dit eigenlijk een kut regio om te fietsen...kan beter bij Valence ofzo gaan wonenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heerlijk. Geniet ervan
Kutweer idd. En geen heuvels. M'n fietsmoraal is echt nul.
Zit in hetzelfde blok als houtwerken 3, lassen 2 en pallets sorteren 1.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:45 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo op de hoogte met die VMBO vakkenpaketten.
Saganquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Pleinvrees waarschijnlijk
Maaruh, wie heeft er die spannende koers gewonnen? Ik bedoel eigenlijk wie stonden er vandaag voor 1, 2 en 3 op de bekende papiertjes?
Dus voor Wateringen kun je gerust op Gesink inzetten want die is nu dus aan de beurt. En Bau in Emmen en in Etten Leur Froomey geheel over de zeik als Boom een kunstje flikt en zich niet aan enige afspraak houdt zoals vorig jaar in Boxmeer.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Sagan
Gesink
Mollema
Verrassend he? Had eigenlijk Westra als local hero wel op het podium verwacht. Maar hij en Weening mochten de finale kleuren met een kansloze aanval.
Dat flikte Mario van Vlimmeren ooit eens tegen alle afspraken in, tijdens de profronde van Made, maar dan wel op de eindstreep. Heeft daarna nooit meer een platte prijs gereden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:58 schreef Tommeke het volgende:
Overigens was er een paar jaar terug iemand uit een ATB team die tegen de afspraken in vol voor de Superpremie ging en die sprint won.
Na de tijd wou hij z'n premie innen, maar de jury ontkende stellig dat hij gewonnen had haha
In Roeselare wint Quintana voor Froome en Serge Pauwels.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat flikte Mario van Vlimmeren ooit eens tegen alle afspraken in, tijdens de profronde van Made, maar dan wel op de eindstreep. Heeft daarna nooit meer een platte prijs gereden.
Zat er nog een klim voor de aankomst?quote:Op woensdag 29 juli 2015 07:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In Roeselare wint Quintana voor Froome en Serge Pauwels.
[ afbeelding ]
Verrassend dat zo een lichte Colombiaan nog zo rap kan aankomen in een vlakke spurt.
Het kan natuurlijk ook dat Froome schakelproblemen had. Die rijd nl. met Shimano.quote:Op woensdag 29 juli 2015 07:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zat er nog een klim voor de aankomst?
Een frietzakje in zijn derallieur.quote:Op woensdag 29 juli 2015 07:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat Froome schakelproblemen had. Die rijd nl. met Shimano.
Ho stop!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:50 schreef ratatat het volgende:
[..]
Zit in hetzelfde blok als houtwerken 3, lassen 2 en pallets sorteren 1.
Materiaal van Nibali zag er ook niet helemaal top uit op de alpe.quote:Op woensdag 29 juli 2015 07:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat Froome schakelproblemen had. Die rijd nl. met Shimano.
Vergt een hoge mate van ruimtelijk inzicht en aan talent voor plannen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ho stop!![]()
Dat is al een niveautje hoger dan spijkers kromslaan en ijzer braden hoor.
En wat te denken van die Specialized bandjes. Na het NK dat Niki won hoorde je ze daar meteen over schreeuwen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Materiaal van Nibali zag er ook niet helemaal top uit op de alpe.
geen ervaring met die zadels , maar ik zit doorgaans heel makkelijk op veel verschillende zadels.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Iemand ervaring met dit zadel?
https://www.futurumshop.nl/san-marco-era-dynamic-protek-power-zadel-zwart.phtml
De Brooks op m'n vakantiefiets is ter ziele gegaan, dus de B17 van m'n racefiets zit nu op de vakantiefiets, dus ik moet een andere, en Brooks is heel mooi en rijdt goddelijk, maar ook best massief en best duur.
Of anders dit zadel
Ja, weinig vergelijkingsmateriaal, maar erna een setje schwalbe one geprobeerd en die voelden duidelijk 'zachter/soepeler/comfortabeler' (zelfde druk). In vergelijking voelden die senseo's 'log' als je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:30 schreef Patroon het volgende:
Iemand ervaring met de Vredestein Senso 25mm?
Kutbandenquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:30 schreef Patroon het volgende:
Iemand ervaring met de Vredestein Senso 25mm?
Geen enkele ervaring met zo'n gat...wel iets om aan te denken. Ik zie van Selle Royal het Respiro Athlete lederen zadel, ietsje smaller dan de B17, maar wel weer leer, en dat vind ik fijn, of dingen als de Ritchey Zeromax WCS, veel meer een 'echt' racezadel natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:33 schreef dop het volgende:
waar ik zelf nooit mee overweg kan is zadel met een gat er in.
dat zorgt bij mij juist voor extra druk op de verkeerde plaatsen.
Knut sloopt ze, dan is het vast een fijn bandje.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:30 schreef Patroon het volgende:
Iemand ervaring met de Vredestein Senso 25mm?
Probeer t weet je zeker dat je deze winter klanten verliestquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Knut sloopt ze, dan is het vast een fijn bandje.
Schandelijke verwaarlozingquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe rij je een brooks zadel kapot dan
? Klanten?quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probeer t weet je zeker dat je deze winter klanten verliest
Lekker veel grip, lijken wel wat snel te slijten.Ik had de "xtreme weather" voor de winter.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:30 schreef Patroon het volgende:
Iemand ervaring met de Vredestein Senso 25mm?
Vanwege niet kunnen bezorgen door pannequote:Op woensdag 29 juli 2015 11:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
? Klanten?
Ik hoor wel meer over kutband. Ze hadden die Fortezza tricomp er nooit uit moeten halen. Wat een fijne band was dat. Ik ben bijna door mijn laatsten heen helaas
Ik heb er afgelopen winter 2 sets gekocht: de all-weather 25 mm, en extreme weather 23 mm.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:30 schreef Patroon het volgende:
Iemand ervaring met de Vredestein Senso 25mm?
Ik zie niks.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:10 schreef iScream. het volgende:
Spotte gister een deukje in mijn achterwiel
[ afbeelding ]
Kan zoiets kwaad? Zie verder geen scheurtje ofzo, zit precies tegenover t ventiel
Zijn niet te vergelijken met one, dat is echt een raceband. Senso is een winter/trainingsband.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen winter 2 sets gekocht: de all-weather 25 mm, en extreme weather 23 mm.
(Had ze liefst allebei in 25 mm gehad, maar op de giant passen 25 mm banden niet i.c.m. spatborden)
Beide sets banden gingen na amper 1000 km al scheuren over het hele loopvlak vertonen, waar de zijwangen loslaten van het loopvlak. Twee parallele scheuren aan beide zijden dus, helemaal rondom.
heb van mantel 2 sets nieuwe gekregen, maar ook daar zie ik alweer wat barstjes, hoewel ik er nu met deze set ook alweer 3000 km op heb zitten.
Echt super vind ik ze dus niet, zeker niet in vergelijking met de schwalbe one, dat is echt wel mn nieuwe favoriet samen met vittoria evo's.
Die One's legde ik er vlak voor Mallorca op, en sindsdien nog maar 1x mee lek gereden, op een veiligheidsspeld. Dus daar was toch al weinig aan te doen. Ook 3000 km op die banden inmiddels denk ik.
ja die tricomps waren wel goed, die senseo heb ik ook nog niet mee gerejequote:Op woensdag 29 juli 2015 11:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
? Klanten?
Ik hoor wel meer over kutband. Ze hadden die Fortezza tricomp er nooit uit moeten halen. Wat een fijne band was dat. Ik ben bijna door mijn laatsten heen helaas
Ten hoogte van het vlaggetjequote:Op woensdag 29 juli 2015 11:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zie niks.
Qua bandjes: Ik kom steeds weer terug op GP4000sII. Blijven prima dingen.
Ik heb ze bij mantel in de aanbieding voor 30 ¤ gekocht toen we in maart naar Las Islas Baleares gingen. beetje de aanbiedingen in de gaten houden, ze zitten in dezelfde prijs & kwaliteitsklasse als vittoria's. Maar wel duidelijk meer lekbestendig!quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:57 schreef Patroon het volgende:
Dure band die Schwalbe One. 40e bij bike-components.de
ja man die fortezzas had ik voor 15.-quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:57 schreef Patroon het volgende:
Dure band die Schwalbe One. 40e bij bike-components.de
Ja das goedkopere type van de one. Je hebt ook nog 1 van 40e. Kijk maar op bike-compenents.de. staan beide op.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
https://www.12gobiking.nl(...)eZgMcCFWXItAodBakN6A
¤ 33,95.
Wil je tubeless dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:42 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja das goedkopere type van de one. Je hebt ook nog 1 van 40e. Kijk maar op bike-compenents.de. staan beide op.
Voor komende vrijdag inderdaad maar de winterkleding uithalen...quote:
Denk dat dat wel meevalt eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:12 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ten hoogte van het vlaggetjeIn de reflectie van het licht. Idd prima bandjes, altijd nog een tevreden gebruiker, volgens mij al zo'n 10.000 km zonder lek inmiddels *klopt af.
Ja, toen stonden er nog wel ens twee Nederlanders in de top tien van......oh, wacht...laat maar.quote:
Wat je zegtquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:00 schreef cafca het volgende:
Maar strakke blonde meiden op een racefiets kom je tegenwoordig meer tegen dan in de jaren 80
Maakt toch geen klap uit man hoezo comfortabeler danquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:25 schreef FredWielergek het volgende:
Een vraagje. Ik ben van plan een tijdritstuur/opzetstuur aan te schaffen. Profile Design, daar een van. Ik twijfel tussen carbon of aluminium. Carbon is duurder, maar comfortabeler. Aluminium is steviger en minder kwetsbaar. Verschil in prijs is minstens 80 euro. Wie heeft ervaring met beide sturen? Maakt het nou echt uit?
Zoiets?quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:02 schreef kaasplankje het volgende:
ik ben van plan een nieuwe kaasmobiel aan te schaffen.
Tja, waarom een carbonfiets boven aluminium fiets, omdat het comfortabeler is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Maakt toch geen klap uit man hoezo comfortabeler dan
Als je lange afstanden fietst alleen, vooral op het Groningerland vind ik het wel lekker. In de toekomst wil ik misschien meedoen aan triathlon.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:01 schreef Patroon het volgende:
Daar merk je echt niks van. Zit je nu ook op aluminium fiets?
Sowieso, ligstuur
is carbon dan comfortabeler dan aluminium?quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:06 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Tja, waarom een carbonfiets boven aluminium fiets, omdat het comfortabeler is.
Ik fiets ook op het Groningerland en heb de aluminium versie van Profile Design. Ik fiets ook wel eens lange afstanden maar heb dat ligstuurtje eigenlijk maar een paar keer gebruikt. Een keer met een tijdritje en een paar keer daarvoor om mee te trainen. Echt comfortabeler is het niet omdat je juist dieper zit.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:07 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Als je lange afstanden fietst alleen, vooral op het Groningerland vind ik het wel lekker. In de toekomst wil ik misschien meedoen aan triathlon.
Dat is wel bekend. Carbon absorbeert beter de schokken. Alu is 'harder'quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
is carbon dan comfortabeler dan aluminium?
En waarom dan?
Bij bike-components.de is een Brooks zadel niet veel duurder dan zo'n San Marco.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Iemand ervaring met dit zadel?
https://www.futurumshop.nl/san-marco-era-dynamic-protek-power-zadel-zwart.phtml
De Brooks op m'n vakantiefiets is ter ziele gegaan, dus de B17 van m'n racefiets zit nu op de vakantiefiets, dus ik moet een andere, en Brooks is heel mooi en rijdt goddelijk, maar ook best massief en best duur.
Of anders dit zadel
Ja ook in een opzetstuur van 20cm? Ik heb ook een carbonnen stuurbocht en das toch niks comfortabeler dan een alloy stuurbocht hoor. Net zo hard.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is wel bekend. Carbon absorbeert beter de schokken. Alu is 'harder'
Ik heb nog 2 setjes ongebruikt liggen en een set net gemonteerd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
? Klanten?
Ik hoor wel meer over kutband. Ze hadden die Fortezza tricomp er nooit uit moeten halen. Wat een fijne band was dat. Ik ben bijna door mijn laatsten heen helaas
Ik heb wel interesse in die 2 setjes. Ik denk dat huidig setje voldoende is tot je pensioenquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 setjes ongebruikt liggen en een set net gemonteerd.
inb4, daar doet Buzz het wel mee tot zijn pensioen.
Toch bollen ze minder fijn dan Vittoria's.
Nee, dat verschil zal je niet merken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ook in een opzetstuur van 20cm? Ik heb ook een carbonnen stuurbocht en das toch niks comfortabeler dan een alloy stuurbocht hoor. Net zo hard.
Een tijdritstuur of opzetstuur is ook niet gemaakt om comfortabel mee te fietsen maar om zo hard mogelijk mee te gaan. De carbon variant is alleen ws. de helft lichter, aan jou de beslissing of je dat waard vind voor 2x de prijs.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, dat verschil zal je niet merken.
zal nog tegen vallen hoeveel lichter zoiets uit carbon is, vaak zijn beugels en klemmen van alu en boutjes en moertjes van staal.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een tijdritstuur of opzetstuur is ook niet gemaakt om comfortabel mee te fietsen maar om zo hard mogelijk mee te gaan. De carbon variant is alleen ws. de helft lichter, aan jou de beslissing of je dat waard vind voor 2x de prijs.
Mijn carbon stuurtje flext een klein beetje als ik er vol met m'n gewicht op ga hangen. Filtert wel een beetje buzz eruit merk ik vs aluquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja ook in een opzetstuur van 20cm? Ik heb ook een carbonnen stuurbocht en das toch niks comfortabeler dan een alloy stuurbocht hoor. Net zo hard.
Ik zag 'm net staan ja. Dat moet te halen zijnquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Speciaal voor Ivo hebben ze de Parijs Brest Parijs uitdaging op strava.
Ja maar jij hebt namaakcarbon uit China. Dat is slap natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
Mijn carbon stuurtje flext een klein beetje als ik er vol met m'n gewicht op ga hangen. Filtert wel een beetje buzz eruit merk ik vs alu
De perfecte fiets voor Nederland dus. Waar je toch alleen een 39 voorblad nodig hebt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 07:53 schreef Tommeke het volgende:
Vet ding is dit man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen geen voorderailleur, en zo'n debiele SRAM X1 groep, zou 'm nooit kopen dus
Mooie fiets maar weer kleine maatquote:Op donderdag 30 juli 2015 07:53 schreef Tommeke het volgende:
Vet ding is dit man:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen geen voorderailleur, en zo'n debiele SRAM X1 groep, zou 'm nooit kopen dus
Specialized is niet meer mooi vanaf maat 56quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:25 schreef Tommeke het volgende:
Ik verwacht wel dat ze 'm in maatje dranghek maken Knut.
Dat geld voor bijna elk merkquote:Op donderdag 30 juli 2015 08:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Specialized is niet meer mooi vanaf maat 56
Vaker op de racefiets stappenquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:47 schreef poiuytr het volgende:
Gisteren weer stuk op de racer gezeten (mag alleen nog geen naam hebben). Dat dokkeren over scheve klinkers vind ik echt geweldig. Hoe kan ik het best leren om uit de zadel te leren fietsen (sprinten, klimmetjes etc.)? Als ik dat nu probeer val ik denk ik direct om
Gewoon blijven zitten. Staan op de pedalen kost alleen maar onnodig energie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:47 schreef poiuytr het volgende:
Gisteren weer stuk op de racer gezeten (mag alleen nog geen naam hebben). Dat dokkeren over scheve klinkers vind ik echt geweldig. Hoe kan ik het best leren om uit de zadel te leren fietsen (sprinten, klimmetjes etc.)? Als ik dat nu probeer val ik denk ik direct om
Jij al eens iemand zittend een sprint zien winnen ja?quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon blijven zitten. Staan op de pedalen kost alleen maar onnodig energie.
Leuk veel plezierquote:Op donderdag 30 juli 2015 09:42 schreef Fretwork het volgende:
Kopen van een fiets maar uitgesteld tot na mijn vakantie in Australië
Hopelijk heeft Canyon dan weer mooie nieuwe modelletjes binnen. Ook maar even een Emonda proberen tegen die tijd.
Wat heeft dat er mee te maken dat blijven zitten minder energie kost?quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij al eens iemand zittend een sprint zien winnen ja?
Dit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij al eens iemand zittend een sprint zien winnen ja?
Het woordje onnodig is het probleem denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken dat blijven zitten minder energie kost?
Alles, als de vraag is hoe je staand moet sprinten?quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken dat blijven zitten minder energie kost?
Gewoon doen. En als je omvalt weer opstappen en nog een keer proberen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:47 schreef poiuytr het volgende:
Hoe kan ik het best leren om uit de zadel te leren fietsen (sprinten, klimmetjes etc.)? Als ik dat nu probeer val ik denk ik direct om
Hoezo, er staat ook een vraag in over klimmen. Dus je selectieve kutargumentatie bewijst pas van domheid.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alles, als de vraag is hoe je staand moet sprinten?
Man man jij bent echt dom he?
Poe, langer dan een minuut vinden mijn benen niet leukquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Laatste kilometer van de haussire (niet onder de 10) gewoon alleen gestaan.
Mij betichten van domheid in een zin van 8 woorden vol foutenquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus je selectieve kutargumentatie bewijst pas van domheid.
Mijn boerenverstand zegt dat bij zitten je zadelpen je kont draagt, terwijl bij staan je benen de billen moeten tillen....?quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sowieso is beter zittend ipv staand klimmen ook al omstreden. Contador haalt niet hetzelfde vermogen zittend als staand.
Ook. Maar (onder andere) de beweging met je armen moet ook ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Mijn boerenverstand zegt dat bij zitten je zadelpen je kont draagt, terwijl bij staan je benen de billen moeten tillen....?
In het geval van contador wellicht een kwestie van 'wat je traint word je beter in'?
De mijne ook niet, maar als ik weer ging zitten schoten mn benen meteen volquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Poe, langer dan een minuut vinden mijn benen niet leuk
Quintana staat toch ook wel redelijk wat hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
En Froome, Quintana en Nibali wel, dus wat is je punt?
Dat laatste sowieso. Volgens mij train je net andere spiergroepen, of in ieder geval in een andere range of motion. Ik denk dat je je pedalen misschien ook wat harder omhoog trekt. Daarnaast kan je met de combinatie van core en armen ook wat leveren, zie mountainbikers a la Vuillermoz...quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Mijn boerenverstand zegt dat bij zitten je zadelpen je kont draagt, terwijl bij staan je benen de billen moeten tillen....?
In het geval van contador wellicht een kwestie van 'wat je traint word je beter in'?
Want het was ook echt een serieus antwoord wat ik gaf. Of was mijn 'quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Quintana staat toch ook wel redelijk wat hoor.
Maar mn punt is vooral dat als iemand vraagt hoe je het beste kan staan om te sprinten en klimmen het een enorm dom antwoord is dat hij beter blijft zitten.
Is een speciale techniek "en danseuse" waardoor je beter over je dode punt in pedaalwenteling komt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Mijn boerenverstand zegt dat bij zitten je zadelpen je kont draagt, terwijl bij staan je benen de billen moeten tillen....?
In het geval van contador wellicht een kwestie van 'wat je traint word je beter in'?
Tof! Waar ga je allemaal heen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:42 schreef Fretwork het volgende:
Kopen van een fiets maar uitgesteld tot na mijn vakantie in Australië
Hopelijk heeft Canyon dan weer mooie nieuwe modelletjes binnen. Ook maar even een Emonda proberen tegen die tijd.
Het is wel weer genietenquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:38 schreef Fretwork het volgende:
Kunnen we Knut en Bizkit niet een keer laten racen zodat dit "Kijken wie de grootste penis heeft" niet nodig is?
Langs mijn vriendin en dan samen naar de Whitsundays, Sydney-Brisbane en Darwin/Kakadu.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:00 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Tof! Waar ga je allemaal heen?
Nice, Ik heb zelf ook Sydney naar Brisbane en Cairns gedaan en ook de Whitsundays. Zó mooi.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Langs mijn vriendin en dan samen naar de Whitsundays, Sydney-Brisbane en Darwin/Kakadu.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 09:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon blijven zitten. Staan op de pedalen kost alleen maar onnodig energie.
Ik vind 't met sprints en klimmen altijd wel fijn om uit het zadel te komen, dan kan ik mijn kracht beter kwijt. Dus maar gewoon oefenen en meer trainingsuren maken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:27 schreef muzas het volgende:
[..]
Gewoon doen. En als je omvalt weer opstappen en nog een keer proberen?
Ik vind het echt een heerlijk gevoel om uit dat zadel te komen. Zeker bij het naar boven fietsen, Flink sjorren aan dat stuur, fiets van links naar rechts smijten, en flink hard aan die pedalen trekken.
Ik weet dat het niet de meest efficiente manier is, maar ik hou steile klimmetjes wel beter vol uit dan in het zadel. Laatste kilometer van de haussire (niet onder de 10) gewoon alleen gestaan.
Heb er zin in. Volgend weekend nog LBL fietsen en dan berg ik hem tijdelijk opquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:22 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nice, Ik heb zelf ook Sydney naar Brisbane en Cairns gedaan en ook de Whitsundays. Zó mooi.Kanovinie heeft het ook al gedaan.
Neem een lang weekend in een hotel in de Ardennen, Eifel of Limburg en ga dan elke dag wat heuveltjes klimmen. Leer je vanzelf te gaan staan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:24 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[..]
Ik vind 't met sprints en klimmen altijd wel fijn om uit het zadel te komen, dan kan ik mijn kracht beter kwijt. Dus maar gewoon oefenen en meer trainingsuren maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |