Voor elke kilo extra brandstof, moet je ook weer extra meenemen. En extra kost geld en dat is er niet bij een maatschappij als Transvertragia. Want mensen die daarmee willen reizen, zijn dat niet bereid te betalen.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:28 schreef nostra het volgende:
Overigens wel tekenend dat ze zo'n kist het noodweer insturen terwijl-ie net aan genoeg is afgetankt om nog van Rotterdam naar Amsterdam te kunnen vliegen.
Ja, want dit was natuurlijk precies hetzelfde als een crash en staan er 200 psychiaters klaar om iedereen bij te staan met een handdoekje en stretcher.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)lucht.dhtml?show=art
Die jongen met dat bericht onderin waarin hij o.a. zegt:
''En klagen op twitter dat er geen opvang was op het vliegveld? Pardon? Opvang waarvoor?: bent u gewond geraakt, is het vliegtuig gecrasht? Nee, u bent geschrokken en u hebt angst gehad... Daar komt u wel weer overheen daar hoeft geen slachtofferhulp voor ingeschakeld te worden!''
Die heeft duidelijk geen vliegangst.
Nee maar ik geloof wel dat sommige mensen er een trauma aan over kunnen houden.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor elke kilo extra brandstof, moet je ook weer extra meenemen. En extra kost geld en dat is er niet bij een maatschappij als Transvertragia. Want mensen die daarmee willen reizen, zijn dat niet bereid te betalen.
[..]
Ja, want dit was natuurlijk precies hetzelfde als een crash en staan er 200 psychiaters klaar om iedereen bij te staan met een handdoekje en stretcher.
Every landing where you can walk away from, is a good landing.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee maar ik geloof wel dat sommige mensen er een trauma aan over kunnen houden.
Trauma en shock. Van die termen die tegenwoordig bij ieder angstig moment meteen genoemd worden.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nou die momenten dat het vliegtuig in de problemen zit en niet weten of je er nog wel uit komt lijken mij wel een trauma.
Dat ligt er natuurlijk een beetje aan, niet iedereen is hetzelfde, en in zo'n levensbedreigende situatie verkeren kan wel zeker een trauma opleveren.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:26 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Trauma en shock. Van die termen die tegenwoordig bij ieder angstig moment meteen genoemd worden.Natuurlijk was het een angstige situatie en was er (bij sommige) paniek, maar niet meer dan dat. Hier kan je gewoon weer mee verder leven.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Psychotrauma
https://nl.wikipedia.org/wiki/Shock
Ik zou daar volgens mij helemaal gestoord van worden.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dit is weer een heel ander filmpje maar op een gegeven moment wordt er aan één stuk door 'Brace' geschreeuwd. Oh en 2:39
Paniek gaat meestal samen met een hoop lawaai. Heb zelf ook eens in een vliegtuig gezeten waar paniek uitbrak. Rennende stewardessen, gillende mensen, huilende mensen. Was een aparte vlucht.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ik zou daar volgens mij helemaal gestoord van worden.
probeer je jezelf zo rustig mogelijk te houden in je hoofd en te hopen op het beste en dan heb je dat paniekerige getetter de hele tijd in je oren
Vreselijkquote:Op maandag 27 juli 2015 17:06 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Paniek gaat meestal samen met een hoop lawaai. Heb zelf ook eens in een vliegtuig gezeten waar paniek uitbrak. Rennende stewardessen, gillende mensen, huilende mensen. Was een aparte vlucht.
Wat was de aanleiding dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 17:06 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Paniek gaat meestal samen met een hoop lawaai. Heb zelf ook eens in een vliegtuig gezeten waar paniek uitbrak. Rennende stewardessen, gillende mensen, huilende mensen. Was een aparte vlucht.
quote:
Ja precies zo. Op een vlucht van Eindhoven naar Milaan. Zelf zit ik nooit helemaal op mijn gemak in een vliegtuig en ben heel gespitst op veranderende geluiden en dergelijke. Ik vlieg gewoon, maar ben altijd weer blij als ik op de grond sta.quote:
wtfquote:Op maandag 27 juli 2015 11:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dit is weer een heel ander filmpje maar op een gegeven moment wordt er aan één stuk door 'Brace' geschreeuwd. Oh en 2:39
Belachelijkquote:
Ik zou eerlijk gezegd niet als een gek gillend willen doodgaan. Zo belachelijk ! Dat lijkt me helemaal niks. Ik ga wel in stilte.....quote:Op dinsdag 28 juli 2015 03:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Belachelijk![]()
Je hebt van die mensen, bij het kleinste dingetje denken ze meteen dat ze doodgaan ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |