Wel kwalijk dat het cabinepersoneel blijkbaar net zo hard meedeed. Dan zou ik ook wel even benauwd worden.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lijkt godverredomme de vismarkt wel.
Aan de ene kant vind ik ook dat ze blij moeten zijn dat het goed is afgelopen maar aan de andere kant kan ik begrijpen dat mensen er echt van geschrokken zijn en er misschien wel een trauma aan over hebben gehouden. Maar goed ik heb zelf vreselijke vliegangst.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:27 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
In plaats van blij te zijn dat het allemaal zo goed afgelopen is, wordt Transavia aangeklaagd.
Edit: nou ja, aangeklaagd gaat wat ver, maar er worden klachten ingediend.
Ja, die stewardessen bleren... "Hoofd naar beneden, voor u!" en dat achter elkaar. Zal wel protocol zijn.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wel kwalijk dat het cabinepersoneel blijkbaar net zo hard meedeed. Dan zou ik ook wel even benauwd worden.
Wellicht dat er normaal wel een doorstart gemaakt kan worden, maar dat de piloot nu heeft gezegd, hoe slecht het ook gaat, we gaan landen, desnoods in het gras.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, die stewardessen bleren... "Hoofd naar beneden, voor u!" en dat achter elkaar. Zal wel protocol zijn.
Dat ook. Maar dat geklaag vind ik zo onterecht over komen.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik ook dat ze blij moeten zijn dat het goed is afgelopen maar aan de andere kant kan ik begrijpen dat mensen er echt van geschrokken zijn en er misschien wel een trauma aan over hebben gehouden. Maar goed ik heb zelf vreselijke vliegangst.![]()
Volgens mij hoor je op de achtergrond wel wat geklap in dat filmpje. Kan me ook indenken dat mensen in shock waren.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:16 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Wat ik me nog afvraag: werd er geklapt na de landing?
Bestaat er een filmpje van in het vliegtuig? Die heb ik dan gemist.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je op de achtergrond wel wat geklap in dat filmpje. Kan me ook indenken dat mensen in shock waren.
Het hele circus heeft wel even geduurd. De paniek kan ik me wel indenken.
Ja, waarin de stewardessen hard roepen. Was op journaal te zien, staat waarschijnlijk ook wel op youtube..quote:Op maandag 27 juli 2015 11:18 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Bestaat er een filmpje van in het vliegtuig? Die heb ik dan gemist.
Klopt; Die hogere snelheid hebben ze waarschijnlijk aangehouden zodat ze makkelijker konden doorstarten als dat nodig was, zonder alteveel brandstofverbruik.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:15 schreef Webschip het volgende:
Had het vliegtuig z'n flaps niet uitstaan? Want het toestel lijkt een veel hogere snelheid te hebben dan normaal.
De KLM boeing in het andere filmpje had ze gewoon wel uit, onder dezelfde omstandigheden.
Raar.
Ik denk dat wanneer je dat niet doet, en het vriendelijk vraagt, er nog een stuk of tien pipo's niet luisteren en doorgaan met filmen en kijken en kloten.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, die stewardessen bleren... "Hoofd naar beneden, voor u!" en dat achter elkaar. Zal wel protocol zijn.
Die figuren doen alvast hun riemen los en pakken hun handbagage waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je dat niet doet, en het vriendelijk vraagt, er nog een stuk of tien pipo's niet luisteren en doorgaan met filmen en kijken en kloten.
Madeira is vrij berucht vanwege de ligging van het vliegveld, ja:quote:Op maandag 27 juli 2015 11:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Op madeira schijnt zoiets regelmatig voor te komen. Moest toen ook een nacht op naastliggend gehucht doorbrengen na 4 pogingen in een uur.
Het is of de natuur behouden of een chique landingsbaan blijkbaarquote:Op maandag 27 juli 2015 11:39 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Madeira is vrij berucht vanwege de ligging van het vliegveld, ja:
Ik zou ook geen praatje achter af willen maar gewoon naar huis gaan. Mja tegenwoordig moet iedereen die geschrokken is uitgebreid knuf knuf krijgen, schijnt er bij te horen.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/91(...)lucht.dhtml?show=art
Die jongen met dat bericht onderin waarin hij o.a. zegt:
''En klagen op twitter dat er geen opvang was op het vliegveld? Pardon? Opvang waarvoor?: bent u gewond geraakt, is het vliegtuig gecrasht? Nee, u bent geschrokken en u hebt angst gehad... Daar komt u wel weer overheen daar hoeft geen slachtofferhulp voor ingeschakeld te worden!''
Die heeft duidelijk geen vliegangst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |