Verschilt enorm per jaar, per periode en per boek. Sommige dingen kun je zonder, sommige vakken schrijven weinig voor maar af en toe ben je echt de klos en moet je boeken van 50-60 euro per stuk hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 16:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn
Wat betalen jullie trouwens voor je boeken per jaar ongeveer?
Aha. Weet ik dat ook weer. Ik zie het wel op de 1e schooldagquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 18:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verschilt enorm per jaar, per periode en per boek. Sommige dingen kun je zonder, sommige vakken schrijven weinig voor maar af en toe ben je echt de klos en moet je boeken van 50-60 euro per stuk hebben.
In totaal denk ik over vier jaar zo'n zes- tot achthonderd euro tot nu toe.
Tip: leer de woorden school, meester en les snel af.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Aha. Weet ik dat ook weer. Ik zie het wel op de 1e schooldag
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tip: leer de woorden school, meester en les snel af.
Ik ga naar school of ik ga naar de uni, maakt niet uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo beschouw ik mijn werkgever niet echt. Niet echt het moederlijk type, voor zover dat al kan met een rechtspersoon.quote:
ik had niet gedacht dat jij er zo eentje was t...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die constant met elitaire termen strooit maar als je op de universiteit zit moet je simpelweg niet meer zeggen dat je op school in een klas zit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik had niet gedacht dat jij er zo eentje was t...
en huiswerk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die constant met elitaire termen strooit maar als je op de universiteit zit moet je simpelweg niet meer zeggen dat je op school in een klas zit.
Nee, naar de universiteit gaan is gewoon wezenlijk anders dan een school punt. Altijd zo sneu als mensen die woorden nog gebruikenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik ga naar school of ik ga naar de uni, maakt niet uit
Dat andere zeg ik verder toch nooit
Kortom: je wil gewoon opscheppen dat je een hoog niveau doetquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 08:23 schreef Accursius het volgende:
[..]
Nee, naar de universiteit gaan is gewoon wezenlijk anders dan een school punt. Altijd zo sneu als mensen die woorden nog gebruiken.
De kapper noem je toch ook geen slager, want ja, het is allemaal maar middenstand?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kortom: je wil gewoon opscheppen dat je een hoog niveau doet
Dat zijn jouw woordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
De kapper noem je toch ook geen slager, want ja, het is allemaal maar middenstand?
Moedervennootschap.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo beschouw ik mijn werkgever niet echt. Niet echt het moederlijk type, voor zover dat al kan met een rechtspersoon.
Hoezo opscheppen? De universiteit is simpelweg geen school. Het hbo is net zo min "school". Sowieso lopen er genoeg malloten rond op een universiteit dat van opscheppen weinig sprake is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Kortom: je wil gewoon opscheppen dat je een hoog niveau doet
Hoezo simpelwegquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo opscheppen? De universiteit is simpelweg geen school. Het hbo is net zo min "school". Sowieso lopen er genoeg malloten rond op een universiteit dat van opscheppen weinig sprake is.
quote:1school (de; v(m); meervoud: scholen)
1
inrichting waar onderwijs wordt gegeven: een lagere school basisschool
2
het gebouw
3
onderwijs, les: we hebben vandaag geen school
4
richting in letterkunde, kunst enz.; de romantische school
5
de gezamenlijke volgelingen van een meester
| Forum Opties | |
|---|---|