Geen idee eigenlijk. Net even op de Fox website gekeken, ik geloof dat 't online te kijken is, maar geen idee of daar nog VPN gegoochel bij komt kijken (ik kijk praktisch nooit dingen online, dus aan mij heb je weinig wat dat betreftquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is het online ergens te volgen?
Bij Obama thuis. BYOBquote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is het online ergens te volgen?
...
http://www.rollingstone.c(...)-game-rules-20150805quote:On Thursday, August 6th, in Cleveland, Fox is hosting the first of many debates between candidates for the Republican Party presidential nomination.
Listed below are rules for the GOP debate drinking game. Please do not drink yourself or anyone else to death. The game can be played without Jagermeister, but it's not recommended. I will be live-Tweeting during the event.
Drink THE FIRST TIME:
1. Donald Trump mentions his wealth, or how smart he is.
2. A candidate mentions Benghazi
3. A candidate says, "This president..."
4. A candidate whines about not getting called on enough.
5. Someone promises to "take America back."
6. Trump interrupts someone by saying, "Excuse me, let me answer that…"
7. Anyone mentions Hitler, Nazis or Neville Chamberlain. Includes related imagery, e.g. "ovens."
8. The crowd cheers a racist/bigoted statement by a candidate.
9. A candidate mentions his poor/hardscrabble upbringing, or a parent who "worked every day of his life."
10. A candidate talks about "stopping Hillary Clinton."
11. Anyone warns the U.S. is becoming Greece.
12. Trump refers to himself in the third person.
13. Anyone invokes St. Ronald Reagan.
Drink EVERY time a candidate:
14. Claims a positive relationship with a minority. Also known as the, "Some of my best friends are…" rule.
15. Tries to speak Spanish
16. Tries to warm up to the Ohio crowd with an awkward LeBron shout-out.
Drink EVERY TIME you hear the word(s):
17. "I'm not a scientist."
18. "You can keep your doctor."
19. "ACORN."
20. "The war on Christians."
21. "Thug."
22. "Right here in Ohio."
23. "Culture of dependency."
TAKE A SHOT OF JAGER AT ANY MENTION OF:
24. "Kenya."
25. "All Lives Matter."
Het is eigenlijk volkomen onduidelijk wat Trump wil, ik betwijfel eerlijk gezegd of hij zelf weet wat hij wil bereikenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:41 schreef Ryan3 het volgende:
Don Trump en Bernie Sanders gooien hoge ogen, allebei outsiders, willen allebei eigenlijk op hun eigen manier de status quo zoals die de laatste 3½ decennia is ontstaan veranderen? Of wil Don Trump meer van hetzelfde?
Gaan de Amerikanen nu eigenlijk een keer inzien dat ze in de klauwen zijn gekomen van een vrij cynische oligarchie, zoals Micheal Moore altijd heeft beweerd?
Of hebben ze allebei geen enkele kans om kandidaat te worden?
En wordt het gewoon Clinton vs Bush, 17 miljoen $ verdiend vs 9 miljoen $ verdiend vorig jaar?
Als Amerikaan zou ik Bernie kiezen btw.
Wie bedoel je hier nu?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 19:41 schreef Ryan3 het volgende:
Gaan de Amerikanen nu eigenlijk een keer inzien dat ze in de klauwen zijn gekomen van een vrij cynische oligarchie, zoals Micheal Moore altijd heeft beweerd?
Dat ze in handen zijn gekomen van een oligarchie? Dat Micheal Moore dat wel al een keer gezegd heeft? Nou, moet je de docu Capitalism: A Love Story een keer zien, staat op YT, denk ik.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:20 schreef Monolith het volgende:
Trump doet het kennelijk vooral goed onder lager opgeleiden:
http://www.washingtonpost(...)ld-trump-is-winning/
03:00 Nederlandse tijd, streams zullen tegen die tijd hier wel verschijnen als die er zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hoelaat begint het debat vanavond, als je het omrekent naar Nederlandse tijd?
Iemand een livestream linkje?
Linkje zou ik ook wel fijn vinden. Iemand?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hoelaat begint het debat vanavond, als je het omrekent naar Nederlandse tijd?
Iemand een livestream linkje?
Je gaat werkelijk om drie uur vannacht naar dat debat kijken?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 18:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Linkje zou ik ook wel fijn vinden. Iemand?
Misschien, als ik wakker ben. In ieder geval wil ik ook een link bij de voorbeschouwing plakkenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 20:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Je gaat werkelijk om drie uur vannacht naar dat debat kijken?
Als we na de lageropgeleiden hadden geluisterd hadden we geen euro en geen doorgeslagen e.u. en de extreme hoeveelheid immigratie.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 23:20 schreef Monolith het volgende:
Trump doet het kennelijk vooral goed onder lager opgeleiden:
http://www.washingtonpost(...)ld-trump-is-winning/
Het is op FOX, dus nee. Stream is er waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:46 schreef Intellectueel het volgende:
Weet iemand of CNN het debat vanavond live uitzendt?
Zelfs zijn talking points zijn niet duidelijk, lijkt zich totaal niet voorbereid te hebben. De rest heeft ten minste nog de moeite genomen een paar oneliners te bedenken.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:44 schreef Royyy het volgende:
Inderdaad, Gilmore heeft echt niks unieks toe te voegen. Loopt alleen maar wat op te scheppen over wat hij allemaal bereikt heeft (niks eigenlijk), en herhaalt allerlei vage talking points keer op keer op keer.
Zo extreem is die migratie niet en met de EU of de euro heb ik verder weinig problemen. Maar dit is verder natuurlijk volkomen offtopic geneuzel.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:43 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als we na de lageropgeleiden hadden geluisterd hadden we geen euro en geen doorgeslagen e.u. en de extreme hoeveelheid immigratie.
Ik zou ze niet zomaar wegzetten als onverstandig
Pataki zegt dat hij ervaring met homeland security heeft doordat hij gouverneur van NY was tijdens 9/11. Gilmore begint meteen te roepen dat hij net zoveel ervaring met homeland security heeft, want hij was toch wel gouverneur van Virginia op 9/11!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:51 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Zelfs zijn talking points zijn niet duidelijk, lijkt zich totaal niet voorbereid te hebben. De rest heeft ten minste nog de moeite genomen een paar oneliners te bedenken.
Zal wel verwijzen naar de Pentagonaanslag? Maar ik ben het met je eens, allemaal erg gezocht.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:58 schreef Royyy het volgende:
[..]
Pataki zegt dat hij ervaring met homeland security heeft doordat hij gouverneur van NY was tijdens 9/11. Gilmore begint meteen te roepen dat hij net zoveel ervaring met homeland security heeft, want hij was toch wel gouverneur van Virginia op 9/11!
Ik denk ook dat hij dat bedoelde, maar wat hij daar als gouverneur daadwerkelijk mee te maken heeft gehad...? Dat is voor 99% opgepakt door de federale overheid.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:04 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Zal wel verwijzen naar de Pentagonaanslag? Maar ik ben het met je eens, allemaal erg gezocht.
Gewoon even de Democraten zo veel mogelijk beschadigen. FOX is natuurlijk zo gekleurd als de pest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:12 schreef Gambetta het volgende:
Wat is dit voor vraagdit heb ik nog nooit gezien
Ik vond Perry ook inderdaad best goed, net als Jindal.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben pas een kwartier geleden ingeschakeld, maar ik heb de indruk dat Perry wel redelijk goed uit de verf komt, of niet?
Allicht, maar dit is gewoon schaamteloos. Normaal hebben ze nog wel het fatsoen om een objectieve façade neer te zetten. Dit is gewoon een voorzetje om de afwezige Democratische waarschijnlijke kandidaat schaamteloos te kleineren. Kleuterklasniveau.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon even de Democraten zo veel mogelijk beschadigen. FOX is natuurlijk zo gekleurd als de pest.
Vind ik ook. Helaas was geen van de zeven kandidaten mans genoeg om te zeggen: Ik sta hier niet om Clinton af te kraken, maar om de Republikeinse nominatie te winnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:15 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Allicht, maar dit is gewoon schaamteloos. Normaal hebben ze nog wel het fatsoen om een objectieve façade neer te zetten. Dit is gewoon een voorzetje om de afwezige Democratische waarschijnlijke kandidaat schaamteloos te kleineren. Kleuterklasniveau.
http://www.livenewschat.eu/the-republican-debates-live-stream/quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:16 schreef VacaLoca het volgende:
`Waar kijken jullie?
http://www.foxnews.com/li(...)ntial-primary-debate
Hier heb ik wel beeld maar geen geluid
Lijkt me veel te low-profile. VP spot zie ik eerder naar Rubio of Walker gaan, misschien Kasich.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Zou Fiorina een goede running mate kunnen zijn voor de Republikeinse presidentskandidaat?
Stel dat de Democraten voor Hillary gaan, dan heeft Fiorina als pluspunt dat ze vrouw is én dat ze zich al vanaf het eerste moment heel nadrukkelijk afzet tegen Clinton.
404 Not Foundquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:17 schreef Gambetta het volgende:
Ik vond Jindal ook wel een helder verhaal hebben. Perry was niet zo zwak als vier jaar geleden maar nog steeds wat houterig. Graham die elk onderwerp tot Irak wist te herleiden vond ik het leukst
[..]
http://www.livenewschat.eu/the-republican-debates-live-stream/
De vraag is of Rubio meerwaarde heeft als Bush de presidentskandidaat wordt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:19 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Lijkt me veel te low-profile. VP spot zie ik eerder naar Rubio of Walker gaan, misschien Kasich.
Ja, Rubio voor Walker en Walker/Kasich voor Bush. Bush/Rubio is inderdaad onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De vraag is of Rubio meerwaarde heeft als Bush de presidentskandidaat wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |