Het is een verslaving, elke keer weer die F1 aanzetten in de hoop dat het wat wordt en keihard teleurgesteld worden als die Mercedessen de optocht leiden.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga fietsen. Of Netflix/PT bingen.
quote:
Nein man, Belgisch bierquote:
Waar haal je dat geluid (gratis) vandaan?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:03 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb hier de Bbc opmet geluid van Olav via de pc. Beste setup... Als BBC uitzendt natuurlijk
Belgisch Limburg?quote:
zal te maken hebben met de brandstof.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:04 schreef zoem het volgende:
Rare regel eigenlijk dat dit van het rondetotaal afgaat.
Volgens mij stond Vettel niet goed.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:04 schreef Peterselieman het volgende:
Geen idee waarom, want iedereen kon weg komen
Dat dan weer welquote:
Zal wel moeten ander staan ze aan het eind allemaal stil zonder brandstofquote:Op zondag 26 juli 2015 14:04 schreef zoem het volgende:
Minder brandstof besparen en meer raggen met die bak dus.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:04 schreef zoem het volgende:
Mooi.quote:
deze man leeft de leven.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
Biertje op tafel, Sport1 op de TV en Fok op mijn laptop. Veel beter kan het leven niet meer worden. Wellicht een paar pitpoezen mijn kant op sturen zou het eventueel nog beter maken.
Heb ook een paar Belgische speciaal biertje in huis gehaald. Als cadeautje om na te genieten van een geweldige racequote:
Sport1 go, abbotje bij/via een forummer.. (Ik weet niet meer wiequote:Op zondag 26 juli 2015 14:04 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Waar haal je dat geluid (gratis) vandaan?
quote:
Wat nou saaiquote:
Ik denk dat ik die speciaal biertje toch wat eerder ga open trekkenquote:
Bye bye anderhalf uurtje slapen, welkom geweldige racequote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
Wie zei ook al weer dat het een saaie race zou gaan worden?
He pushed me off the trackquote:Op zondag 26 juli 2015 14:08 schreef Izzy73 het volgende:
Hamilton begint alweer te zeuren dat het aan Nico lag
Nee maar daar gaan de punten. Helaas.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt helaas niet alles hebben
Gaat sowieso leuke race worden met een Hamilton die door het veld heen moet en de Ferrari's die strategisch aan de bak moeten. Genoeg leuke momenten in het vooruitzicht!quote:
Perez ook. Doen die FI goedquote:Op zondag 26 juli 2015 14:09 schreef King_Merc het volgende:
Hulkenberg heeft ook een goeie start gehad
Die komt een paar rondjes later nadat hij weer een off momentje heeft.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:10 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hij zal dadelijk ook wel 'don't talk to me in the corners' roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |