Download gewoon ace player, dan heb je dat gezeik ook niet meer.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:55 schreef raptorix het volgende:
Iemand een webstream voor wetenschappelijk onderzoek? PM please.
holaquote:Op zondag 26 juli 2015 13:56 schreef sasquatsch het volgende:
Damn. Sport1 heeft geoblock. Dus ik kan nu niet kijken. Of is er een app voor ace streams?
Oh lekker kut...quote:Op zondag 26 juli 2015 13:56 schreef sasquatsch het volgende:
Damn. Sport1 heeft geoblock. Dus ik kan nu niet kijken. Of is er een app voor ace streams?
Je bent niet de enigequote:Op zondag 26 juli 2015 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt echt een doodsaaie race trouwens, en toch elke keer weer kijken. Wat een saai leven heb ik
Ga fietsen. Of Netflix/PT bingen.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt echt een doodsaaie race trouwens, en toch elke keer weer kijken. Wat een saai leven heb ik
Zolang hij in de top tien eindigt ben ik blijquote:
Limburgs bier neem ik aan?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
Biertje op tafel, Sport1 op de TV en Fok op mijn laptop. Veel beter kan het leven niet meer worden. Wellicht een paar pitpoezen mijn kant op sturen zou het eventueel nog beter maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |