abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2015 @ 13:04:05 #226
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_154671948
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat het maar 16 graden was op dat moment kan ook meegespeeld hebben.
Woensdagmiddag was het 24° tot 27° in Reims. Partly sunny (maw meer wolken dan zon).
http://www.timeanddate.com/weather/france/reims/historic
are we infinite or am I alone
  maandag 27 juli 2015 @ 13:04:59 #227
37769 erodome
Zweefteef
pi_154671970
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:04 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Woensdagmiddag was het 24° tot 27° in Reims. Partly sunny (maw meer wolken dan zon).
http://www.timeanddate.com/weather/france/reims/historic
Van wat mensen die daar in Frankrijk zijn/wonen hoorde ik dat het juist vrij koud was.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 27 juli 2015 @ 13:09:21 #228
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_154672083
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Van wat mensen die daar in Frankrijk zijn/wonen hoorde ik dat het juist vrij koud was.
Zaterdag, toen het nieuws bekend werd, was het wel koud (16 tot 20). Misschien verwarring over de dag waarop het plaatsvond?
are we infinite or am I alone
  maandag 27 juli 2015 @ 13:11:33 #229
37769 erodome
Zweefteef
pi_154672155
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:09 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Zaterdag, toen het nieuws bekend werd, was het wel koud (16 tot 20). Misschien verwarring over de dag waarop het plaatsvond?
Dat zou het kunnen verklaren. Schrap mijn opmerking over de temperatuur maar!

Maar dan zitten we nogsteeds met de opmerking, trek je kleren aan, het is geen zomer en dat justitie zegt dat zowel slachtoffer als daders zeggen dat religie/geloof geen rol speelt.
Dan hebben we ook nog de opmerking over religieuze politie in het eerste bericht, klopt dat wel?

Denk dat we moeten wachten op een meer uitgebreide verklaring van vooral het slachtoffer.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_154672367
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:15 schreef moussie het volgende:

[..]

Wauw, het belang van de bij je geboorte verkregen nationaliteit bestempelen als valse, ultra-goedkope moraliteit en dan de ander extreem noemen ..
Wauw, tot op het bot links-hypocriet hier ondanks mijn vriendelijke waarschuwing toch proberen meer waarde aan de geboorte nationaliteit toe te kennen dan aan degene aangesmeerd door die woestijn overheid, totdat iemand anders dan wel eens zou kunnen gaan zeggen: "Als deze zoveel belangrijker is, gaan we daar ook eisen aan stellen" en dan natuurlijk instant 180 graden draaien en dan gaan volhouden dat ze "heus beide gelijkwaardig zijn!" :W
Seculier-Fundamentalistisch
  maandag 27 juli 2015 @ 13:22:52 #231
117098 Hathor
Effe niet
pi_154672461
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Het kan een opmerking veroorzaken dat het vreemd is dat je in bikini ligt daar.
Iig zeggen zowel slachtoffer als daders dat religie er niets mee te maken heeft, lijkt de opmerking in de krant over die religieuze politie niet waar te zijn.
Omdat zij dat ontkennen? Religekkies liegen nooit?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 27 juli 2015 @ 13:23:27 #232
37769 erodome
Zweefteef
pi_154672473
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Omdat zij dat ontkennen? Religekkies liegen nooit?
Omdat het slachtoffer het ontkent vooral.
  maandag 27 juli 2015 @ 13:24:45 #233
37769 erodome
Zweefteef
pi_154672504
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:18 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Wauw, tot op het bot links-hypocriet hier ondanks mijn vriendelijke waarschuwing toch proberen meer waarde aan de geboorte nationaliteit toe te kennen dan aan degene aangesmeerd door die woestijn overheid, totdat iemand anders dan wel eens zou kunnen gaan zeggen: "Als deze zoveel belangrijker is, gaan we daar ook eisen aan stellen" en dan natuurlijk instant 180 graden draaien en dan gaan volhouden dat ze "heus beide gelijkwaardig zijn!" :W
Je weet dat er veel meer dubbele paspoorten zijn dan alleen die uit "woestijnlanden"? Bv Amerika, Israel en ga zo maar door?
pi_154672554
Religie tuig?of niet?
pi_154673059
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 12:52 schreef moussie het volgende:

Ik heb dus ook weleens semi-schertsend tegen iemand gezegd of die ajb wat meer aan kan doen omdat ik het koud krijg als ik hem/haar zo zie.
En werd je daarna ook handtastelijk? :')
pi_154673139
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Je weet dat er veel meer dubbele paspoorten zijn dan alleen die uit "woestijnlanden"? Bv Amerika, Israel en ga zo maar door?
Yup. Alleen die landen smeren zelfs de 100ste generatie daarna niet alsnog de nationaliteit aan.

Er is niks mis mee, als het maar vanzelf uitsterft, zoals het hoort.
pi_154673189
quote:
13s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:43 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

En werd je daarna ook handtastelijk? :')
Weet jij wie er het eerst handtastelijk werd? Of mag ik me soms niet verweren als diegenen tegen wie ik het zeg mij aanvliegt met de woorden 'bemoei je er niet mee'? Dat de dame in de bikini uiteindelijk de meeste klappen kreeg zegt namelijk helemaal niets over wie er begon met klappen uitdelen!
pleased to meet you
pi_154673285
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:47 schreef moussie het volgende:

[..]

Weet jij wie er het eerst handtastelijk werd?
Ik heb zo'n vermoeden diegene die daarna niet naar het ziekenhuis hoefde.

Maar ik wacht geduldig hoe jij in je schier oneindige 'ruim denkendheid' :r gaat betogen dat degene die daarna naar het ziekenhuis moest "best wel eens begonnen kon zijn! *)".

Want er is immers een gewenste uitkomst, toch? "De moslims hebben het niet gedaan". En dan is het, als vanouds :) toch slechts een kwestie van alles wat dat niet ondersteund of tegenspreekt "weg te verklaren"? :')
pi_154673309
quote:
13s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:51 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]
Maar ik wacht geduldig hoe jij in je schier oneindige 'ruim denkendheid' :r gaat betogen dat degene die daarna naar het ziekenhuis moest "best wel eens begonnen kon zijn! *)".
Alsof het onmogelijk is om een vechtpartij te beginnen en die vervolgens te verliezen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_154673379
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:47 schreef moussie het volgende:

Of mag ik me soms niet verweren als diegenen tegen wie ik het zeg mij aanvliegt met de woorden 'bemoei je er niet mee'?
:D _O-

Verweren, nogal niet? :')

Hey figuur, hoe klinkt:

Helemaal niemand heeft je iets gevraagd. Houd lekker je smoel en bemoei je met je eigen zaken :r

Je ongevraagd bemoeien met iemand anders, dan van "mening" zijn dat je je mag "verweren" als je een grote smoel krijgt?

Wat voor schofterig figuur ben jij eigenlijk wel niet? :r
pi_154673404
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Alsof het onmogelijk is om een vechtpartij te beginnen en die vervolgens te verliezen.
:z

Dat is mogelijk, maar is het waarschijnlijk?

Spuit-11 geeft water :z
  maandag 27 juli 2015 @ 13:59:57 #242
37769 erodome
Zweefteef
pi_154673495
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:46 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Yup. Alleen die landen smeren zelfs de 100ste generatie daarna niet alsnog de nationaliteit aan.

Er is niks mis mee, als het maar vanzelf uitsterft, zoals het hoort.
Maar wat gaan we dan doen met al die andere dubbele nationaliteiten? Ook uitzetten bij een misdaad? Zal wat worden zeg.
Je weet ook dat die dubbele nationaliteit van die "woestijnlanden" niet losgelaten kan worden door burgers?
pi_154673518
quote:

[..]

Moeite met lezen? Dat stond er al! En dat het je kan gebeuren is een feit, heb zoiets vaker dan eens gezien, dat diegene die de eerste klap uitdeelde diegene was die af werd gevoerd naar het ziekenhuis.

quote:
Want er is immers een gewenste uitkomst, toch? "De moslims hebben het niet gedaan". En dan is het, als vanouds :) toch slechts een kwestie van alles wat dat niet ondersteund of tegenspreekt "weg te verklaren"? :')
Het lijkt er meer op dat jij aanstuurt op een gewenste uitkomst, elke andere mogelijkheid wordt afgebrand en weg verklaart. En dat terwijl ik alleen maar zeg dat er ook andere mogelijkheden zijn, we weten het gewoon niet!. Nogmaals, misschien is het je tot nu ontgaan, oost-indisch blind of zoiets, maar zowel dader alsook slachtoffer blijken verklaard te hebben dat het niets met religie te maken had.
pleased to meet you
  maandag 27 juli 2015 @ 14:01:20 #244
37769 erodome
Zweefteef
pi_154673529
quote:

[..]

Hoe kom jij tot de conclusie dat de daders moslims waren? Want zover ik weet wordt daar niets over gezegd.
pi_154673531
quote:
13s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:56 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

:z

Dat is mogelijk, maar is het waarschijnlijk?

Spuit-11 geeft water :z
Net zo waarschijnlijk als dat je hem wint, denk ik. Beetje 50-50. Hangt er ook van af wie je tegenover je hebt staan. Als ik een MMA-vechter tegenkom en een vechtpartij begin is de kans 100% dat ik verlies, terwijl er ook gevallen te bedenken zijn waarin ik 100% zeker win als de ander zou beginnen.
Het is een beetje koffiedik kijken zonder meer informatie dan "vechtpartij, iemand naar het ziekenhuis". Maar goed, het is inmiddels al lang duidelijk dat de feiten van de zaak er voor jou niet meer toe doen, als je maar lekker boos op kan worden op de haatbaarden (kan een vrouw een haatbaard zijn?).
Straks nog even verwijzen naar de policor linksche gutmenschen die ons land in de afgrond storten en de echte Nederlandse waarden (wat dat überhaupt mogen zijn) die verloren gaan door de inmenging van de booslims en je hebt tokkie-bingo!
pi_154673571
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar wat gaan we dan doen met al die andere dubbele nationaliteiten? Ook uitzetten bij een misdaad?
Wat mij betreft wel ja?

quote:
Zal wat worden zeg.
Want? :)

quote:
Je weet ook dat die dubbele nationaliteit van die "woestijnlanden" niet losgelaten kan worden door burgers?
Jahoor. Dat kan. Alleen met name de maroc overheid laat je eerst door 80000000 hoepels springen voor het zover is. Maar ik ben niet van mening dat NL z'n wetgeving maar aan moet passen aan het feit dat marokko de centen niet kan missen en daarom nazaten van marokkanen tot het einde der tijden de nationaliteit aansmeert.
pi_154673576
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoe kom jij tot de conclusie dat de daders moslims waren? Want zover ik weet wordt daar niets over gezegd.
"Dat kan iedereen bedenken, want moslims willen dat je een boerka draagt en dús mogen vrouwen geen vlees laten zien. Dientengevolge is iedereen die tegen iemand zegt dat ze kleren aan moet trekken een sympathisant van IS en een gevaar voor de samenleving".
  maandag 27 juli 2015 @ 14:05:20 #248
37769 erodome
Zweefteef
pi_154673639
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:02 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel ja?

[..]

Want? :)

[..]

Jahoor. Dat kan. Alleen met name de maroc overheid laat je eerst door 80000000 hoepels springen voor het zover is. Maar ik ben niet van mening dat NL z'n wetgeving maar aan moet passen aan het feit dat marokko de centen niet kan missen en daarom nazaten van marokkanen tot het einde der tijden de nationaliteit aansmeert.
Wat heeft dat andere land te maken met de misdaad die hier is gepleegd?

En nee, dat kan echt niet. Je kan je paspoort weggooien, maar je blijft een dubbele nationaliteit hebben.
Je bent wel van mening dat de Nederlandse overheid zijn wetten daarom moet aanpassen, want je bent voor het uitzetten van mensen bij een dubbele nationaliteit. Dat terwijl dat nu niet het geval is, er geen rekening wordt gehouden met die dubbele nationaliteit.
pi_154673641
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ken anno nu in de praktijk anders geen ander type mensen dat gaat zitten zeiken over onzedelijkheid van kleding, jij wel?
pi_154673687
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:05 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ik ken anno nu in de praktijk anders geen ander type mensen dat gaat zitten zeiken over onzedelijkheid van kleding, jij wel?
Christenen in de bible-belt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')