Beetje lullig om TH uit te lachen terwijl hij niks kan doen verder. Nogal triest denk ik als ik begrijp dat hij problemen had met alcohol. Een trigger doet meestal de rest.(daar weten we niks van) En die quotes zijn het zelfde als een ex roker, de ergste anti figuren.quote:
Prima, komt mij eigenlijk ook beter uit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we woensdagavond de kurken laten knallen? De makelaar heeft er tussen 17.30 en 18.30 een open huis van gemaakt, 12 bezichtigingen in 1 keer, dus.... Opstellen in rijen van 2![]()
Woensdag hopen we de biedingen binnen te krijgen.
Morgenochtend ga ik er een half uurtje eerder uit om de laatste dingetjes uit het zicht te ruimen.
Goede planning!quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, komt mij eigenlijk ook beter uit.
Spannende dagen zo...
Godverdomme ben het met Soury eens.quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje lullig om TH uit te lachen terwijl hij niks kan doen verder. Nogal triest denk ik als ik begrijp dat hij problemen had met alcohol. Een trigger doet meestal de rest.(daar weten we niks van) En die quotes zijn het zelfde als een ex roker, de ergste anti figuren.
Had ik al verteld dat ik weer rook?quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje lullig om TH uit te lachen terwijl hij niks kan doen verder. Nogal triest denk ik als ik begrijp dat hij problemen had met alcohol. Een trigger doet meestal de rest.(daar weten we niks van) En die quotes zijn het zelfde als een ex roker, de ergste anti figuren.
En weer stoppen na verkoop huis?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik weer rook?
Ik heb nog geen plannen, maar heb wel een terrasverwarming in mijn gedachtequote:Op maandag 3 augustus 2015 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En weer stoppen na verkoop huis?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 18:59 schreef Soury het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:18 schreef Treehut362 het volgende:
STOP toch een s met dat zuipen en begin te leven
Soms zegt ze wel eens iets zinnigs....quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Godverdomme ben het met Soury eens.
Dat topics openen is TH fataal geworden.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms zegt ze wel eens iets zinnigs....
Really? We doen toch allemaal wel eens iets wat je nooit van jezelf had verwacht.quote:
Wel jammer dat ik dat gemist heb.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat topics openen is TH fataal geworden.
Niet zo dramatisch doen allemaal, over een paar dagen/weken komt 'ie weer boven water en kan 'ie z'n onzin hier weer kwijt...quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat topics openen is TH fataal geworden.
Zeker. Iedereen heeft ook het recht om hypocriet te zijn. Niemand die dat betwist. Dramaqueen gedoe allemaal.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iedereen heeft recht op een inkeer.
Dus omdat ik ooit heb gezegd nooit meer te zullen roken ben ik ook hypocriet?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker. Iedereen heeft ook het recht om hypocriet te zijn. Niemand die dat betwist. Dramaqueen gedoe allemaal.
Toch mis ik 'm nu al een beetje op de dag erna .quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen allemaal, over een paar dagen/weken komt 'ie weer boven water en kan 'ie z'n onzin hier weer kwijt...
Ik ben corrupt, hypocriet en nog vele dingen meer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker. Iedereen heeft ook het recht om hypocriet te zijn. Niemand die dat betwist. Dramaqueen gedoe allemaal.
Ken je nagaan hoe ik me voel sinds Sig eind vorig jaar onderdook.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch mis ik 'm nu al een beetje op de dag erna .
Maar het mag wel...quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus omdat ik ooit heb gezegd nooit meer te zullen roken ben ik ook hypocriet?
Wat kortzichtig.
Hoe zou het met zijn boek staan?quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe ik me voel sinds Sig eind vorig jaar onderdook.
Nog maar een paar keer gezien daarna...
Sig zit in de knoop met zijn UI.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe ik me voel sinds Sig eind vorig jaar onderdook.
Nog maar een paar keer gezien daarna...
Er zitten hier wel meer personen in de knoop.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sig zit in de knoop met zijn UI.
Ik wacht op jouw pic van Sig in de knoop.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zitten hier wel meer personen in de knoop.
Ontrafelen en het komt goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |