STR gaat vaak voluit in FP waar andere teams meer naar de race setup kijken. Is al vaker voorgekomen dat ze in FP hoog staan maar in de Q wat minder. Maar goed we zullen zien ik heb ook geen glazen bol natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zeg jij dan dat ze de snelheid niet hebben, als de FP niks zegt?
Ik denk dat de STR jongens in Q2 op het randje van de top tien zullen zitten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:12 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
STR gaat vaak voluit in FP waar andere teams meer naar de race setup kijken. Is al vaker voorgekomen dat ze in FP hoog staan maar in de Q wat minder. Maar goed we zullen zien ik heb ook geen glazen bol natuurlijk.
Dus wat hadden ze moeten rijden tijdens de FP's om wel een goede kans te maken in jouw ogen?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:12 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
STR gaat vaak voluit in FP waar andere teams meer naar de race setup kijken. Is al vaker voorgekomen dat ze in FP hoog staan maar in de Q wat minder. Maar goed we zullen zien ik heb ook geen glazen bol natuurlijk.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat de STR jongens in Q2 op het randje van de top tien zullen zitten.
Dat heeft weinig te maken met wat ze zelf doen hè, het ligt eraan wat andere teams doen tijdens FP om in te kunnen schatten waar ze werkelijk staan. Laten we maar afwachten hoe de Q verloopt dan weten we meer. Hopelijk staat STR dan 1 en 2 en reden ze de FP met volle tank en niet voluit.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:45 schreef opreis het volgende:
Dus wat hadden ze moeten rijden tijdens de FP's om wel een goede kans te maken in jouw ogen?
En Max hopelijk aan de goede kant van het randje! Hij kan een goede quali ten opzichte van Sainz wel gebruiken!quote:
Ik denk eerder sainzquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En Max hopelijk aan de goede kant van het randje! Hij kan een goede quali ten opzichte van Sainz wel gebruiken!
Doen ze niet, net zoals in Monaco. Doen ze het wel, hebben ze geen enkel kwalificatierondje gereden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:09 schreef Izzy73 het volgende:
Ik denk dat Williams verstoppertje speelt.
Inderdaad, het is algemeen bekend dat de Williams wagens niet goed gaan op circuits die hoge downforce nodig hebben.quote:
Sianz is wel aannemelijker, hij is een betere qualifyer, maar het zou wel weer eens leuk zijn om een racer zoals Max voor hem staat. Hoeft Maxie weer een wagen minder in te halen tijdens de race. Inhalen is sowieso al lastiger op de Hungaroring.quote:
Het lijkt me toch sterk dat ze niet in de top 10 kwalificeren.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doen ze niet, net zoals in Monaco. Doen ze het wel, hebben ze geen enkel kwalificatierondje gereden.
Ik denk dat ze het gevecht aan moeten gaan met de middenmoot waar STR ook inzit.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch sterk dat ze niet in de top 10 kwalificeren.
sport1quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:21 schreef hmmmz het volgende:
Iemand een goede stream? janlul.com is niet meer onder ons
Haha, het is leuk om te filosoferen vooraf, maar we gaan het zo wel zien.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het gevecht aan moeten gaan met de middenmoot waar STR ook inzit.
Williams zal wel iets minder zijn maar niet slechter dan FI denk ikquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doen ze niet, net zoals in Monaco. Doen ze het wel, hebben ze geen enkel kwalificatierondje gereden.
Oh geen idee, BBC of skysports ofzo? Die hoor ik hier regelmatig.quote:
Ik wil het liefst commentaar van Olav Mol, daar geniet ik extra van.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kunt ook gewoon op de Beeb kijken toch?
Dan zou je toch echt naar sport1 moeten kijken. Doe ik ook, werkt goed en is maar een paar euro joh.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik wil het liefst commentaar van Olav Mol, daar geniet ik extra van.
Heb nu een mooie fullhd torrentstream van sky.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:27 schreef Fopje het volgende:
oe ik ook, werkt goed en is maar een paar euro joh.
Kijk, dat is het betere werk.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:31 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Heb nu een mooie fullhd torrentstream van sky.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zit al aan de thee, integratie ftw.
Olav is the only drugs you ever needquote:
Dat heb ik al klaarstaan voor Belgiëquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Olav is the only drugs you ever need![]()
en natuurlijk lekker bier![]()
Q3 inkomen zou al een feestje zijn!quote:
Zekerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Q3 inkomen zou al een feestje zijn!
Lekker spannend tijdens de laatste fase van Q2, met de willaimsen die slecht gaan op dit soort banen is er zeker iets mogelijk.quote:
Bier staat hier ook al paraat!quote:
Leg uitquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wordt vandaag toch niks met Max.
Kimi ook wel steady als hij iets meer geluk heeft dan vanochtend.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:04 schreef Netsplitter het volgende:
1. Ham, 2. Ros, 3 Vet. Pas vanaf plaats vier gaat het interessant worden denk ik.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik, maar goed hoop dat ik er naast zit en dat hij gewoon pole pakt.
Ik zou het hem ook gunnen!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:06 schreef hmmmz het volgende:
Zou leuk zijn als Rosberg weer een keer de pole pakt!
Dat zou 'keke' zijn..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:06 schreef hmmmz het volgende:
Zou leuk zijn als Rosberg weer een keer de pole pakt!
zijn als enige al op de softsquote:
Nee johquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat laatste deel niet zo serieus nemen man vrouw.
Komt wel goed in de tweede run, hij moet makkelijk in Q2 kunnen komen.quote:
Max ook als het zo doorgaat.quote:
Die zakken nog wel naar beneden als de rest ook op soft gaatquote:
nogmaals, als een van de weinige al op softs gereden. Maar lijken over het algemeen wel sprongetje gemaakt te hebbenquote:
Ze rijden, dat is al heel watquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:12 schreef franklop het volgende:
[..]
nogmaals, als een van de weinige al op softs gereden. Maar lijken over het algemeen wel sprongetje gemaakt te hebben
Zeker van motor gewisseld.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Lotus gaat slecht. De McLaren gaat opeens goed.
Gaat wel goed komen tijdens deze run! Eerste run was denk ik gewoon een banker lapquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:13 schreef hmmmz het volgende:
STR moet wel sneller kunnen dan Sauber. Hup hup.
En Alonso dus sneller.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:17 schreef Nattekat het volgende:
Hij zit wel veilig denk ik, McLaren en Sauber gaan niet harder.
Kan...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:19 schreef Max23 het volgende:
Sainz red het net, Nattekat is hier blij mee
Komt wel goed in Q2, dan wordt Sainz er door Maxie eruit gedrukt tijdens het rondje waarin de vlag valt.quote:
Als Sainz in Q2 ook z'n faaltijd neerzet is Q3 echt wel mogelijk!quote:
Ricciardo zal er nog voor komen en dan hopen dat Sainz net effe langzamer is dan Max. wordt spannend iig.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als Sainz in Q2 ook z'n faaltijd neerzet is Q3 echt wel mogelijk!
Ik hoop andersom, beter voor mijn manager.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ricciardo zal er nog voor komen en dan hopen dat Sainz net effe langzamer is dan Max. wordt spannend iig.
Ga maar bidden dan, religieuze.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:22 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik hoop andersom, beter voor mijn manager.
die zijn wel opeens sneller dan wat ze het hele weekend waren.. Vrees toch een 11e of 12e plaatsquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Spannend? Nah, ik schat ze hoger in dan Lotus.
Maar toch blijven we hopen. Als ze toch 11 en 12 worden dan hopelijk Max op 11, linkerkant geeft een betere start!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:23 schreef franklop het volgende:
[..]
die zijn wel opeens sneller dan wat ze het hele weekend waren.. Vrees toch een 11e of 12e plaats
Beter 13 dan 12 dan ook?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar toch blijven we hopen. Als ze toch 11 en 12 worden dan hopelijk Max op 11, linkerkant geeft een betere start!
Dan wordt het bidden hem inderdaad niet, misschien regendansje doen?quote:
Dat kan ook, zolang hij maar aan de linkerkant mag starten.quote:
Dat hoeft niet, het regent al.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan wordt het bidden hem inderdaad niet, misschien regendansje doen?
Alleen het dansje dan, de regen hebben we al.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan wordt het bidden hem inderdaad niet, misschien regendansje doen?
Zie je wel dat een dansje af en toe goede dingen kan brengen!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alleen het dansje dan, de regen hebben we al.
Qua inhaalmogelijkheden is het wel goed als Max zo ver mogelijk naar voren staat.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:26 schreef Izzy73 het volgende:
Ach ja P9,10 of 11 voor Max. wat maakt het uit. Het moet morgen gebeuren.
Probeer eens een zonnedansje, heb wel weer genoeg van de regen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je wel dat een dansje af en toe goede dingen kan brengen!
Heb tijdens het koffie drinken even lekker gedanst!
Het is hier nu droog, dus geen idee wat voor dansje je gedaan hebt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je wel dat een dansje af en toe goede dingen kan brengen!
Heb tijdens het koffie drinken even lekker gedanst!
Inderdaad, qua inhalen moet je gewoon een strategie hebben waar niemand aan gedacht heeft en die ronduit briljant is. Anders wordt inhalen heel lastig, zelfs voor bazen zoals Max!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Qua inhaalmogelijkheden is het wel goed als Max zo ver mogelijk naar voren staat.
Ja, maar misschien is het ook wel fijn om voor de race een vrije bandenkeuze te hebben.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Qua inhaalmogelijkheden is het wel goed als Max zo ver mogelijk naar voren staat.
Als je helemaal achteraan start heb je juist veel meer inhaalmogelijkheden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Qua inhaalmogelijkheden is het wel goed als Max zo ver mogelijk naar voren staat.
Speciaal voor jou heb ik een droog-weer-dansje gedaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is hier nu droog, dus geen idee wat voor dansje je gedaan hebt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:29 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als je helemaal achteraan start heb je juist veel meer inhaalmogelijkheden.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik een droog-weer-dansje gedaan.
Denk het ook, ivm ingang pitsquote:
quote:
VES heeft een tijd staan, voor nog 7 man zit de druk er nu goed op omdat ze wellicht maar 1 keer kunnen gaanquote:
De tijd is stop gezet, dus die kunnen zo weer plankgas gaan geven.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:36 schreef franklop het volgende:
[..]
VES heeft een tijd staan, voor nog 7 man zit de druk er nu goed op omdat ze wellicht maar 1 keer kunnen gaan
Er is nog tijd genoeg hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:36 schreef franklop het volgende:
[..]
VES heeft een tijd staan, voor nog 7 man zit de druk er nu goed op omdat ze wellicht maar 1 keer kunnen gaan
Een Le Mans finish: laatste rondje duwenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:35 schreef Netsplitter het volgende:
Nieuwe variant voor de Le Mans start?
Drukker verkeer zo dadelijk en 1 lap verloren door opkomen baanquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een Le Mans finish: laatste rondje duwen
Was wel duidelijkquote:
Hij heeft nog een tiende of drie nodig om safe and sound te zijn.quote:
topic verder MBquote:
Soms is dat genoeg, verschillen hoeven niet groot te zijn, zolang Max maar aan de goede kant zitquote:
Barguil?quote:
Oepsquote:
Die is aan het fietsenquote:
Hier is de tijdwinst minder.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:47 schreef Zorro het volgende:
Misschien is het al eerder gezegd, maar ik erger me wel enorm aan de willekeur in de F1 tegenwoordig. Op Silverstone hoefde je maar een halve millimeter buiten de baan te zijn (met 4 wielen he) om gestraft te worden en hier zegt niemand er wat over.
Misschien omdat je er daar meer voordeel uit kon halen?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:47 schreef Zorro het volgende:
Misschien is het al eerder gezegd, maar ik erger me wel enorm aan de willekeur in de F1 tegenwoordig. Op Silverstone hoefde je maar een halve millimeter buiten de baan te zijn (met 4 wielen he) om gestraft te worden en hier zegt niemand er wat over.
I know, heb 2 tv's aanstaanquote:
Daardoor verandert mi de regel nog niet.quote:
Precies dit, er wordt naar de tijd gekeken die een coureur wint.quote:
Die regel bestaat niet. De stewards mogen tijdens een weekend beslissen dat iets niet toegestaan is.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daardoor verandert mi de regel nog niet.
Dat is niet zozeer willekeur maar afhankelijk van mogelijke tijdswinst. Op Silverstone ben je echt een stuk sneller als je te breed gaat, hier kost het tijd.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:47 schreef Zorro het volgende:
Misschien is het al eerder gezegd, maar ik erger me wel enorm aan de willekeur in de F1 tegenwoordig. Op Silverstone hoefde je maar een halve millimeter buiten de baan te zijn (met 4 wielen he) om gestraft te worden en hier zegt niemand er wat over.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:49 schreef Zorro het volgende:
Dus ik krijg ook geen bekeuring als ik te hard rijd en het eigenlijk niet gevaarlijk is? Zelfde normen gelden hier ook vind ik.
Mits je dat op een circuit doet zul je er geen boete voor krijgen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:49 schreef Zorro het volgende:
Dus ik krijg ook geen bekeuring als ik te hard rijd en het eigenlijk niet gevaarlijk is? Zelfde normen gelden hier ook vind ik.
Dat is gewoon een regel, buiten de lijntjes kleuren niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:49 schreef Zorro het volgende:
Dus ik krijg ook geen bekeuring als ik te hard rijd en het eigenlijk niet gevaarlijk is? Zelfde normen gelden hier ook vind ik.
Ik zie het, my bad:quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die regel bestaat niet. De stewards mogen tijdens een weekend beslissen dat iets niet toegestaan is.
quote:"A driver is allowed to leave the track and rejoin without penalty, providing he does so safely and providing he does not gain an advantage. It is up to us to decide whether he has gained an advantage from being off track. Circuits are designed so that going off track should always be slower – or at least not faster."
Haha inderdaad, ik heb een tijd terug een bekeuring gekregen en ben in verzet gegaan omdat de gevaarzetting niet aangetoond was. Niet hoeven te betalenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:49 schreef Zorro het volgende:
Dus ik krijg ook geen bekeuring als ik te hard rijd en het eigenlijk niet gevaarlijk is? Zelfde normen gelden hier ook vind ik.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Haha inderdaad, ik heb een tijd terug een bekeuring gekregen en ben in verzet gegaan omdat de gevaarzetting niet aangetoond was. Niet hoeven te betalen
Dafuq?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Haha inderdaad, ik heb een tijd terug een bekeuring gekregen en ben in verzet gegaan omdat de gevaarzetting niet aangetoond was. Niet hoeven te betalen
Topic wordt dan ook vol gebaggerd tussen de sessies doorquote:
Gok ook van nietquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:54 schreef Nattekat het volgende:
1:18.7 in 2010, denk niet dat we dat gaan halen
Nope. Was geen Muldertje, dus eerst in verzet dan pas betalen. In mijn verzet gaf ik aan dat het bedrag in mijn ogen niet samen ging met de gevaarzetting. Volgens Rijksoverheid.nl is het die gevaarzetting die de hoogte van de boete bepaalt, dus mijn verzoek was de boete aan te passen aan de omstandigheden: tweestrooks 80 weg zonder op- of afritten die nog niet zo lang geleden een autoweg was met v-max 100.quote:
Dat is juist en tevens correct. De oneven plaatsen staan aan de linkerkant van de grid waar ook de race lijn ligt. Bij de start heeft hij Massa in ieder geval al te pakken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:05 schreef Max23 het volgende:
9e is prima toch, aan die kant starten was toch een voordeel?
Gewoon een hele dikke prima van Max, P7 was niet mogelijk geweest voor hem, dus dit is dan de beste uitgangspositie voor morgen.quote:
Dat lijkt me niet gezien de goede starts van Williamsquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is juist en tevens correct. De oneven plaatsen staan aan de linkerkant van de grid waar ook de race lijn ligt. Bij de start heeft hij Massa in ieder geval al te pakken.
Als de start droog is dan kan hij de williams echt wel aanvallen in bocht 1. Gewoon goed weg komen, Massa beetje afknijpen tegen de pit muur en hem op het vuil houden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:08 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet gezien de goede starts van Williams
spiegologisch spelletje van het team om flink druk op Max te zetten. Ze waren 9de en kunnen dus maximaal 1 plek verliezen. Max, je krijgt 1 run. Laat maar zien. Succes.quote:
En lekker gedaan ten opzichte van Sainz. Dit kan Max goed gebruiken, vooral op dit baantje waar inhalen extreem lastig is.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
spiegologisch spelletje van het team om flink druk op Max te zetten. Ze waren 9de en kunnen dus maximaal 1 plek verliezen. Max, je krijgt 1 run. Laat maar zien. Succes.
En met P9 laat max zien dat ie die druk prima aan kan.
Heel goed gedaan, zeker ook vanwege de weinig rondjes in de VT's
Nu maar hopen op een droge start en dat het net twee rondjes voor Max zijn reguliere stop met bakken uit de hemel komt waardoor Max nog een plekje of twee kan pakken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:14 schreef Fir3fly het volgende:
Voor Sainz, dat is altijd goed. Punten pakken hopelijk morgen.
Dan moet wel alles mee zitten, Max kan beter geen risico's nemen bij de start en proberen een puntje of twee binnen te slepen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als de start droog is dan kan hij de williams echt wel aanvallen in bocht 1. Gewoon goed weg komen, Massa beetje afknijpen tegen de pit muur en hem op het vuil houden.
Hij kan beter bidden dat zijn auto het vol blijft houden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:18 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dan moet wel alles mee zitten, Max kan beter geen risico's nemen bij de start en proberen een puntje of twee binnen te slepen.
Strak plan, ik maak nummer 4 ook nog even meester.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
Net nog lekker een pilsje geopend om even lekker na te genieten van deze zeer goede prestatie van onze Max.
Hier is nummer 4 net meester gemaakt. Als ik zo mijn koelkast bekijk moet ik zo ook nog even naar de buurt super voor een nieuw kratje, heb er nog maar 8 over en daar haal ik het einde van de race niet mee.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Strak plan, ik maak nummer 4 ook nog even meester.
Tuurlijk haal je daar het einde van de race niet mee. Die is pas morgen!!!!!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is nummer 4 net meester gemaakt. Als ik zo mijn koelkast bekijk moet ik zo ook nog even naar de buurt super voor een nieuw kratje, heb er nog maar 8 over en daar haal ik het einde van de race niet mee.
Er staan niet veel Renaults voor hem, dus op veel uitvallers hoeven we niet te hopen. Hooguit de twee red bulls die weer rookwolken gaan blazen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:26 schreef tja77 het volgende:
P9 erg netjes van Max, morgen geen gekke dingen doen, en hopen op een paar uitvallers voor hem.
Dus nog eventjes wat pilsjes gaan halen, ben er alleen niet over uit voor welk bier ik ga.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tuurlijk haal je daar het einde van de race niet mee. Die is pas morgen!!!!!
Een krat per week en dan denken dat iemand alcoholist isquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:45 schreef Geralt het volgende:
Daarom haal ik altijd op vrijdagavond een krat bier. Daar doe ik dan de hele week mee.
En dan nog zijn er mensen die denken dat ik een alcoholist ben![]()
Oettinger hier. Premium pilsener voor een zacht prijsje. 7 euro bij de lidlquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus nog eventjes wat pilsjes gaan halen, ben er alleen niet over uit voor welk bier ik ga.
Oettinger en Brand is waar ik tussen twijfel, maar ik denk toch dat ik voor de Oettinger ga, Lidl is dichterbij en er ligt nu ook nog Oettinger in de koelkast.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Oettinger hier. Premium pilsener voor een zacht prijsje. 7 euro bij de lidl
En 33cl ipv de huidige standaard 30cl. Dus dat scheelt een slok op een borrel over een hele krat. Zegmaar.
Oeps, vergetenquote:
Klein beetje offtopic en wellicht meer op zn plaats in het F1 nieuwtjes topic, maargoed, we zitten nu hier.quote:Renault stopt vanaf volgend jaar met Formule Renault 3.5. Renault was de afgelopen 11 jaar sponsor en nauw betrokken bij de 3.5-liter klasse.
In 2005 nam Renault de klasse onder haar hoede. Samen met de Formule Renault 2.0 en Renault Megane trophy ontstond de World Series by Renault. De klasse bracht onder andere Robert Kubica, Sebastian Vettel, Daniel Ricciardo, en Carlos Sainz naar de Formule 1. Renault liet in een persverklaring weten de nieuwe op te richten Formule 2 als grote concurrent te zien. Daarnaast is het volgens Renault niet langer budget en marketingtechnisch verantwoord om de 3.5-klasse te blijven ondersteunen.
De teams in de Formule Renault 3.5 gaan de komende tijd met elkaar om de tafel om de toekomst te bespreken. De organisatie van de klasse heeft al laten weten volgend jaar door te gaan zonder steun van Renault.
Dat Renault de centen nodig heeft voor haar eigen F1 team klinkt wel logisch.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:49 schreef Geralt het volgende:
Lees net dit bericht overigens:
[..]
Klein beetje offtopic en wellicht meer op zn plaats in het F1 nieuwtjes topic, maargoed, we zitten nu hier.
Waarom zou Renault daarmee stoppen? Omdat men de centen nodig heeft om weer een eigen F1 team te laten racen? En benieuwd wat er dan met de Renault 3.5 gaat gebeuren komend jaar.
Lijkt mij het meest aannemelijke. Met de bekendmaking dat ze stoppen komend jaar dan lijkt het me ook tevens een stuk aannemelijker dat ze volgend jaar Lotus overnemen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:52 schreef DerRabbit het volgende:
Dat Renault de centen nodig heeft voor haar eigen F1 team klinkt wel logisch.
Ow ben jaren er naar toe gegaan.... damnquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:49 schreef Geralt het volgende:
Lees net dit bericht overigens:
[..]
Klein beetje offtopic en wellicht meer op zn plaats in het F1 nieuwtjes topic, maargoed, we zitten nu hier.
Waarom zou Renault daarmee stoppen? Omdat men de centen nodig heeft om weer een eigen F1 team te laten racen? En benieuwd wat er dan met de Renault 3.5 gaat gebeuren komend jaar.
quote:
Not to worryquote:De organisatie van de klasse heeft al laten weten volgend jaar door te gaan zonder steun van Renault.
Hopen dat ze niet andere race klasses achterna gaan.quote:
Bestaat alquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oeps, vergeten
Edit: misschien een bier/f1 topic starten![]()
Hij heeft een extra setje ja, de gebruikte banden zijn de speciale Q3 banden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:52 schreef Fopje het volgende:
Ik ben niet helemaal op de hoogte van de regels mbt de banden, maar Verstappen heeft nu toch een zeer licht voordeeltje qua banden omdat hij maar 1 run heeft gereden in Q3?
Of gebruiken ze nieuwe banden morgen? Niet toch?
Inderdaad, in Q3 krijgt iedereen een extra setje zachte banden. Verstappen heeft alleen dit 'extra' setje gebruikt die hij na Q3 heeft moeten terug geve aan Pirelli.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft een extra setje ja, de gebruikte banden zijn de speciale Q3 banden.
#1 t/m #15 starten op de banden waarmee ze in q2 hun snelste tijd hebben gereden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:52 schreef Fopje het volgende:
Of gebruiken ze nieuwe banden morgen? Niet toch?
Extra groot krat was het toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:45 schreef Geralt het volgende:
Daarom haal ik altijd op vrijdagavond een krat bier. Daar doe ik dan de hele week mee.
En dan nog zijn er mensen die denken dat ik een alcoholist ben![]()
Dat was onder andere ikquote:
Met 'krat' bedoelen we eigenlijk een pallet kratten!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Extra groot krat was het toch?
Een gros per weekquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met 'krat' bedoelen we eigenlijk een pallet kratten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |