SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door timmmmm op 24-07-2015 22:46:08 ]
Mid air collision?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:20 schreef Uccie het volgende:
Zo, weer terug. Klein vlieg ongelukje hier.
Nee, de kast gaf geen voorrang geloof ik.quote:
Floot die ook ''allah hakbaar'' voor die er in vloog? Anders zou ik hem weg doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, de kast gaf geen voorrang geloof ik.
Nee, hij kwam gewoon bij mij uithuilen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Floot die ook ''allah hakbaar'' voor die er in vloog? Anders zou ik hem weg doen.
Arm beest.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, hij kwam gewoon bij mij uithuilen.
Pjo is wel een beetje een kamikaze-pilootje hoor, maar dat is uit onhandigheid.
Ja, komt door zijn vader, die kan alleen maar neerstorten.quote:
En dan niet naar de fair trade groentejuwelierquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
Was een meisje op blote voeten bij de supermarkt.
Wel leuk dat je Afrika te gek vindt en daarom je haar niet wast, maar dat is een beetje overdreven weer.
Weet je wat dat kost?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan niet naar de fair trade groentejuwelier#gelegenheidshippie
Misschien waren d'r schoenen wel gejat door de neven van Triggerkaas.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
Was een meisje op blote voeten bij de supermarkt.
Wel leuk dat je Afrika te gek vindt en daarom je haar niet wast, maar dat is een beetje overdreven weer.
Bah.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:46 schreef Uccie het volgende:
Ik heb net een pond abrikozen meegenomen, ik ben in staat die hele bak leeg te eten.
Deze zijn goed, niet zompig en ook niet droog.quote:
Gewoon een beetje vochtig?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze zijn goed, niet zompig en ook niet droog.
Duurde wel lang.quote:
as-salaam aleikumquote:
quote:
Komt omdat het gewoon een topnummer is. Ik ben Turk Turk Turkquote:
Het was toch al Zionistisch voor Mossadquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat LTKDV Arabisch is voor paardenlul.
Klopt dit?
In het Nederlands is het natuurlijk ook gewoon een paardenlulquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat LTKDV Arabisch is voor paardenlul.
Klopt dit?
Arabisch en Chinees zou je nu al meer aan hebben dan Frans en Duits natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:01 schreef Specularium het volgende:
Binnen 20 jaar is Arabisch een verplicht vak op de middelbare school.
Welke zijn jullie?quote:More than just sociable people-pleasers though, ENFPs, like all their Diplomat cousins, are shaped by their Intuitive (N) quality, allowing them to read between the lines with curiosity and energy. They tend to see life as a big, complex puzzle where everything is connected – but unlike Analysts, who tend to see that puzzle as a series of systemic machinations, ENFPs see it through a prism of emotion, compassion and mysticism, and are always looking for a deeper meaning.
Dit hebben we hier al eens eerder gehad ... NWS / [SC] Kuttopicquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:02 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.16personalities.com/free-personality-test
[..]
Welke zijn jullie?
Was dat dezelfde test?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit hebben we hier al eens eerder gehad ... NWS / [SC] Kuttopic
INFP
Je denkt toch niet dat ik dit serieus ga doen he?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:02 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.16personalities.com/free-personality-test
[..]
Welke zijn jullie?
Zo lang ben ik er toch niet wegquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk nooit meer bij R49? Net nu ik daar wel weer postte?
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfde systeem ja, alleen was jij toen iets heel andersNWS / [SC] Kuttopic
ESTP-A, even kijken wat ik toen had.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit hebben we hier al eens eerder gehad ... NWS / [SC] Kuttopic
INFP
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:36 schreef Specularium het volgende:
Maar dat spel met die muis ga ik nooit meer spelen.
Als je het begrijpt is het best grappig om te spelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:43 schreef LTVDK het volgende:
Wat is er leuk aan? Ik ben het na 2 minuten al beu
Ik ben gewoon te dom voor een simpel spelletje.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Als je het begrijpt is het best grappig om te spelen.
Welk spelquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Als je het begrijpt is het best grappig om te spelen.
Volgens mij heb ik niet eerder pics mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
Mijne zijn wat groter en dus ook wat luidruchtiger.
Overdag oefenen ze met schattig kijken zodat ze dat kunnen toepassen als ze iets slopen, zoals mijn hand bijvoorbeeld.
Nou volgens is het ook niet heel simpel, maar meer een spel waarin je je bekwaamt naar mate je beter wordt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te dom voor een simpel spelletje.
Maar ik heb ook niet de instructies gelezen.
raad de intro....fokker?????quote:
http://www.transformice.com/quote:
Dat klinkt bijzonder kutquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.transformice.com/
Het is een spel wat je met anderen speelt. Elke ronde is een ander de oppermuis en door middel van constructies kan diegene dan de volgers naar de kaas leiden.
Als de kaas binnen is, is het de bedoeling om het weer met z'n allen terug te brengen naar het hol.
De oppermuis kan allerlei dingen toveren.
Oh, dat die anderen dingen bouwt snapte ik niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.transformice.com/
Het is een spel wat je met anderen speelt. Elke ronde is een ander de oppermuis en door middel van constructies kan diegene dan de volgers naar de kaas leiden.
Als de kaas binnen is, is het de bedoeling om het weer met z'n allen terug te brengen naar het hol.
De oppermuis kan allerlei dingen toveren.
Ik ben gewoon weer INFP-Aquote:
Ik herken mezelf beter in ESTJ.quote:
quote:
GAM / Transformice #3: Nu met map editorquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, dat die anderen dingen bouwt snapte ik niet.
Misschien kijk ik later nog wel een keer.
Ik ben dus gewoon onbegrepen.quote:INFP personalities are true idealists, always looking for the hint of good in even the worst of people and events, searching for ways to make things better. While they may be perceived as calm, reserved, or even shy, INFPs have an inner flame and passion that can truly shine. Comprising just 4% of the population, the risk of feeling misunderstood is unfortunately high for the INFP personality type – but when they find like-minded people to spend their time with, the harmony they feel will be a fountain of joy and inspiration.
INFP personalityBeing a part of the Diplomat (NF) personality group, INFPs are guided by their principles, rather than by logic (Analysts), excitement (Explorers), or practicality (Sentinels). When deciding how to move forward, they will look to honor, beauty, morality and virtue – INFPs are led by the purity of their intent, not rewards and punishments. People who share the INFP personality type are proud of this quality, and rightly so, but not everyone understands the drive behind these feelings, and it can lead to isolation.
Daarmee laten we zien dat we niet meer homofoob zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je dan met je roze polo, omdat je een Turk bent.
Was leuk hoorde ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:19 schreef anonymoussie het volgende:
Battle of the drums geweest.![]()
Carnaval sla ik over morgen.
Volgens mij mis je daar niet veel aan:quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:19 schreef anonymoussie het volgende:
Battle of the drums geweest.![]()
Carnaval sla ik over morgen.
Het is altijd wel gezellig hoor.quote:
Ja daarom. Vorig jaar was het echt heerlijk weer, was heel geslaagd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij mis je daar niet veel aan:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-over-doorgang.dhtml
Ik ben in het verleden ook weleens geweest. Ik vond zelf de parade wel leuk om mee te maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:26 schreef anonymoussie het volgende:
Ja daarom. Vorig jaar was het echt heerlijk weer, was heel geslaagd.
Ik stond daar bij Pathé, lekker te borrelen met mijn vriendin en onze vrienden.
Maar mijn vriendin is bij der ouders. Zus van der moeder heeft borstkanker, net ontdekt.
En ik vind het niet erg dit weekend lekker rustig te houden.
Moet kunnen toch.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben in het verleden ook weleens geweest. Ik vond zelf de parade wel leuk om mee te maken.
De zon kan gewoon niet ontbreken bij dat carnaval.
Even lekker uitrusten, niks mis mee. Kun je je vriendin ook beter steunen, mocht ze daar behoefte aan hebben.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Komt er zo een linkje naar de uitzending van Fokker?
Jaquote:
\m/ Deze ga ik even draaien voor de tokkieburen.quote:
Welke tattoo wil jij verwijderen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan iemand hier uitleggen hoe dat laserverwijdering bij tattoo's gaat? En is het pijnlijk?
http://9gag.com/gag/aynXqxy
Die trampstamp boven haar kont.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Welke tattoo wil jij verwijderen?
Dat vraagt ze voor een vriendin natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Welke tattoo wil jij verwijderen?
Hallo Mani.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat vraagt ze voor een vriendin natuurlijk.
Dan ben je straks tenminste weer classyquote:
Thnx!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
@ quizliefhebbers:
http://s5.spotstreaming.nl:2199/tunein/sc_sk33j.pls
Weet je wat een vlammenwerper is? Nou zo dus ongeveer.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Wil alleen weten hoe het werkt. Word de inkt weggebrand ofzo?
Nope, na dit nummer.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Je stem echo't een beetje. Of tenminste dit ben jij niet fokker toch?
Klinkt pijnlijk..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weet je wat een vlammenwerper is? Nou zo dus ongeveer.
Nee, en antwoorden in de dm van fokkerquote:
Neuh valt wel mee, doe ik ook.quote:
Jaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee, doe ik ook.
En zou jij verschil merken?
Deze SC is dus de komende uren doodquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
antwoorden dm, verzoekjes pm
en chat hier: ONZ / [GUTTER-FM] #181 Met Cripjen de nacht in *O*
Niet iedereen doet mee hoor, hier blijven nog wel achter.quote:
Van de week al gekeken, prima film, net als de rest van de serie natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Furious 7 (2015) - IMDb
Daarom kijk ik dit.
Begin jij?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
We gaan gewoon weer een avondje triggershot en zijn geloof belachelijk maken. Kan alleen maar beter zijn dan die teringradio
Die heb ik natuurlijk gelijk online gezet om die boze Turk te irriterenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
Turkije boos op België om erkenning genocide
Zou triggerturk ook boos zijn?
De bovenste laag van je huid wordt weg gelaserd.quote:
Denk et niet. Moet werken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom jij trouwens ook BBQ-en, met je dushi LTVDKKL mee
Ik kan wel zorgen dat je vrij bentquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:26 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
De bovenste laag van je huid wordt weg gelaserd.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tattoo_removal
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kom jij trouwens ook BBQ-en, met je dushi LTVDKKL mee
Je kent me tochquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm dit klinkt een beetje vreemd ...
Uhh ik geloof van niet. Ik corrie en sp3c en LTVDK ja, LTVDK corrie en sp3c niet en fylax zou geloof ik ook komen en die heeft volgens mij nog niemand gezien. Je misschien corrie van die film maar dat weet ik allemaal niet. Uccie en Ino, twee misschieners, weet ik het allemaal niet zo goed vanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar de mensen die komen hebben elkaar allemaal al gezien he?
Nee hoorquote:
Het lijkt mij wel gezellig. Wel beetje vreemd verder :pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is ook een misschiener. Twijfelaartje he, onzekere jongen
LTVDK kan vrij regelen voor je, heb ik gehoordquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel gezellig. Wel beetje vreemd verder :p
Ja dat klinkt een beetje verdacht...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LTVDK kan vrij regelen voor je, heb ik gehoord
Die gaat gewoon die tent in de fik steken denk ik....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat klinkt een beetje verdacht...
Kan Yoki wel weer mee kijken. Word grote brand:Pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die gaat gewoon die tent in de fik steken denk ik....
Voor haar doe ik dat wel jaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die gaat gewoon die tent in de fik steken denk ik....
Niet als jij er bent natuurlijkquote:
Samuel L Jackson doet niet zoveel films meer. Dan moet er een nieuwe neger opstaan om in elke film de zwarte te spelenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
Waarom zit ineens Ludacris in elke film?
Nja probleem is dat ik het weekend er na al vrij moet hebben.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:39 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik zou dus gewoon wat proberen te regelen met je werk, snorremans
Je komt me wel opzoeken tochquote:
Je kan toch wel met iemand ruilen joh, doet toch nooit iemand moeilijk over in de horeca?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja probleem is dat ik het weekend er na al vrij moet hebben.
Als jij gaat, dan ga ik ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja probleem is dat ik het weekend er na al vrij moet hebben.
Nee waarschijnlijk niet maar bedoel financieel gezien :pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan toch wel met iemand ruilen joh, doet toch nooit iemand moeilijk over in de horeca?
Oh ja, sorry ik ruim de molotovs al weer opquote:
Nee, ik moet even wachten tot van de week om te horen of ik dan naar Frankrijk ga een weekend.quote:
Ohh zo.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik moet even wachten tot van de week om te horen of ik dan naar Frankrijk ga een weekend.
quote:
Kan je misschien gewoon even je smileys afmaken ofzo, met je hoofd. Het is niet bepaald hogere wiskundequote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet maar bedoel financieel gezien :p
Die horen zo ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Kan je misschien gewoon even je smileys afmaken ofzo, met je hoofd. Het is niet bepaald hogere wiskunde
Zonde. Is je oma nog een beetje spang dan, of moeten we die eerst opgraven?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vroeger scheen ze wel lekker geweest te zijn. Nu is het het niks meer.
Zelfs opgraven kan niet meer.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zonde. Is je oma nog een beetje spang dan, of moeten we die eerst opgraven?
Goed hè...verwend worden.quote:
Ik ken hetquote:
VICEquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik las laatst op VICE dat mensen die enig kind kut mensen zijn.
Oh dat zal bestquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik las laatst op VICE dat mensen die enig kind kut mensen zijn.
Nee jij niet:Pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat zal bestmaar ik heb er geen last van!
Jij toch ook niet.quote:
Vicequote:
Meestal wel, zeker icm met de rest van het verhaal.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb jij ook dat mensen gelijk zo naar je kijken van verwend nest?
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:13 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Partytent van de tokkiesquote:
Dat doet de politie wel, vanuit die heli. Morgen te zien op NOS, RTL, SBS.quote:
Illoemienatie.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
Waarom zit ineens Ludacris in elke film?
Wie vertelt ons dan op hoeveel Ft die vliegt?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat doet de politie wel, vanuit die heli. Morgen te zien op NOS, RTL, SBS.
ik ga wel meten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wie vertelt ons dan op hoeveel Ft die vliegt?
Really? Vond het zo een baggerfilm..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:47 schreef anonymoussie het volgende:
Dracula Untold was wel tof.
Komt er nog een deel of is dat het kuteinde?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Really? Vond het zo een baggerfilm..
En nee niet omdat hij Turken aan het afslachten was
Hoe kom je daar nou weer bij, als je ons boos maakt dan moet je echt zsm weten te vluchten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:04 schreef anonymoussie het volgende:
Turken zijn in het echt heel gevoelig.
Toch Trigger?
Dat noem je overgevoelig.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij, als je ons boos maakt dan moet je echt zsm weten te vluchten.
Komt omdat die verminkte eikel zo schuurt in de boxerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:04 schreef anonymoussie het volgende:
Turken zijn in het echt heel gevoelig.
Toch Trigger?
Dit klinkt zo jaloersquote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Komt omdat die verminkte eikel zo schuurt in de boxer
Just like you I will call it a day too soon.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:06 schreef timmmmm het volgende:
Wil je gewoon rustig gaan slapen, wil Triggershot weer dat je turkennieuws gaat maken. Dan doen we dan maar IS verklaart ook Turkije de oorlog
Hopen dat harry het extra druk krijgt met al die FP-lui die nu op het forum gaan kijken
There is a Turk in all of us.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Ik voel me ook altijd een beetje Turks.
Ik had verwacht daar meer van te voelen.quote:
Ik ben Turk Turk Turk, jij bent Turk Turk Turk, wij zijn allemaal Turk Turk Turkquote:
Zeg het ze bro!quote:
Je zou niet de eerste zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had verwacht daar meer van te voelen.
Jij weetquote:
staat onder je ctrl-v he?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben Turk Turk Turk, jij bent Turk Turk Turk, wij zijn allemaal Turk Turk Turk
fixedquote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen naar Yasemin. #Turkspirit.
Ik ga gewoon voor LTURKquote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen naar Yasemin. Turkspirit.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:19 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga mijn naam veranderen naar Yasemin. Turkspirit.
Nee jij hebt al gewoon Triggerturkquote:
Turkkkkk, momenteel houdt de Turkse politieke top, veiligheidsdiensten en legerleiding een bijeenkomst. #jwznieuwsupdatesquote:
Ik ben al regelmatig Özi genoemd dus dat kan prima.quote:
Hier wordt ook vaker over je moeder gepraat dan in OUD. Is je moeder een beetje lekker Kauai?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:27 schreef Kauai het volgende:
Hier wordt vaker over turken gepraat dan in de turken slowchat
Omdat Turken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:27 schreef Kauai het volgende:
Komt door Speculul en ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:27 schreef Kauai het volgende:
turkauaiquote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:27 schreef Kauai het volgende:
Denk niet dat 50+ iets voor jou is.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier wordt ook vaker over je moeder gepraat dan in OUD. Is je moeder een beetje lekker Kauai?
Ik vind dat wel spannend. Als je een beetje een lekkere oma hebt, is dat nog beter. Lekker tussen die hangende vellen zo van pffffrrrrtttttt dat de buitenste schaamlippen ervan tegen je oren klapperenquote:
Gvd timquote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dat wel spannend. Als je een beetje een lekkere oma hebt, is dat nog beter. Lekker tussen die hangende vellen zo van pffffrrrrtttttt dat de buitenste schaamlippen ervan tegen je oren klapperen
Inoviturkquote:
Ik denk inderdaad dat het slipje hierna zo vies was dat verbranding de enige oplossing is en de douche zo'n 5x ingezet moet worden om alle overtollige plakdrab te verwijderenquote:
Mijn Turks is subliem.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Jezus trigger jij praat volgens mij boers turks
Gewoon dompelen in 5 M zoutzuur, waarum dut mulek.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het slipje hierna zo vies was dat verbranding de enige oplossing is en de douche zo'n 5x ingezet moet worden om alle overtollige plakdrab te verwijderen
OMG IK GA JE ETENquote:
Olvi heeft nog wel wat spannender stickers van de /carebearquote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had superveel stickers van die beertjes.
Niet kuttenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Olvi heeft nog wel wat spannender stickers van de /carebear
quote:
Heb jij een goed recept daarvoorquote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik maak morgen lahmacun.superscherp.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Olvi heeft nog wel wat spannender stickers van de /carebear
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |