SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door timmmmm op 24-07-2015 22:46:08 ]
Mid air collision?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:20 schreef Uccie het volgende:
Zo, weer terug. Klein vlieg ongelukje hier.
Nee, de kast gaf geen voorrang geloof ik.quote:
Floot die ook ''allah hakbaar'' voor die er in vloog? Anders zou ik hem weg doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, de kast gaf geen voorrang geloof ik.
Nee, hij kwam gewoon bij mij uithuilen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Floot die ook ''allah hakbaar'' voor die er in vloog? Anders zou ik hem weg doen.
Arm beest.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, hij kwam gewoon bij mij uithuilen.
Pjo is wel een beetje een kamikaze-pilootje hoor, maar dat is uit onhandigheid.
Ja, komt door zijn vader, die kan alleen maar neerstorten.quote:
En dan niet naar de fair trade groentejuwelierquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
Was een meisje op blote voeten bij de supermarkt.
Wel leuk dat je Afrika te gek vindt en daarom je haar niet wast, maar dat is een beetje overdreven weer.
Weet je wat dat kost?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan niet naar de fair trade groentejuwelier#gelegenheidshippie
Misschien waren d'r schoenen wel gejat door de neven van Triggerkaas.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
Was een meisje op blote voeten bij de supermarkt.
Wel leuk dat je Afrika te gek vindt en daarom je haar niet wast, maar dat is een beetje overdreven weer.
Bah.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:46 schreef Uccie het volgende:
Ik heb net een pond abrikozen meegenomen, ik ben in staat die hele bak leeg te eten.
Deze zijn goed, niet zompig en ook niet droog.quote:
Gewoon een beetje vochtig?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze zijn goed, niet zompig en ook niet droog.
Duurde wel lang.quote:
as-salaam aleikumquote:
quote:
Komt omdat het gewoon een topnummer is. Ik ben Turk Turk Turkquote:
Het was toch al Zionistisch voor Mossadquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat LTKDV Arabisch is voor paardenlul.
Klopt dit?
In het Nederlands is het natuurlijk ook gewoon een paardenlulquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat LTKDV Arabisch is voor paardenlul.
Klopt dit?
Arabisch en Chinees zou je nu al meer aan hebben dan Frans en Duits natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:01 schreef Specularium het volgende:
Binnen 20 jaar is Arabisch een verplicht vak op de middelbare school.
Welke zijn jullie?quote:More than just sociable people-pleasers though, ENFPs, like all their Diplomat cousins, are shaped by their Intuitive (N) quality, allowing them to read between the lines with curiosity and energy. They tend to see life as a big, complex puzzle where everything is connected – but unlike Analysts, who tend to see that puzzle as a series of systemic machinations, ENFPs see it through a prism of emotion, compassion and mysticism, and are always looking for a deeper meaning.
Dit hebben we hier al eens eerder gehad ... NWS / [SC] Kuttopicquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:02 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.16personalities.com/free-personality-test
[..]
Welke zijn jullie?
Was dat dezelfde test?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit hebben we hier al eens eerder gehad ... NWS / [SC] Kuttopic
INFP
Je denkt toch niet dat ik dit serieus ga doen he?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:02 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.16personalities.com/free-personality-test
[..]
Welke zijn jullie?
Zo lang ben ik er toch niet wegquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk nooit meer bij R49? Net nu ik daar wel weer postte?
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfde systeem ja, alleen was jij toen iets heel andersNWS / [SC] Kuttopic
ESTP-A, even kijken wat ik toen had.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit hebben we hier al eens eerder gehad ... NWS / [SC] Kuttopic
INFP
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:36 schreef Specularium het volgende:
Maar dat spel met die muis ga ik nooit meer spelen.
Als je het begrijpt is het best grappig om te spelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:43 schreef LTVDK het volgende:
Wat is er leuk aan? Ik ben het na 2 minuten al beu
Ik ben gewoon te dom voor een simpel spelletje.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Als je het begrijpt is het best grappig om te spelen.
Welk spelquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Als je het begrijpt is het best grappig om te spelen.
Volgens mij heb ik niet eerder pics mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
Mijne zijn wat groter en dus ook wat luidruchtiger.
Overdag oefenen ze met schattig kijken zodat ze dat kunnen toepassen als ze iets slopen, zoals mijn hand bijvoorbeeld.
Nou volgens is het ook niet heel simpel, maar meer een spel waarin je je bekwaamt naar mate je beter wordt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te dom voor een simpel spelletje.
Maar ik heb ook niet de instructies gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |