SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door timmmmm op 24-07-2015 22:46:08 ]
Mid air collision?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:20 schreef Uccie het volgende:
Zo, weer terug. Klein vlieg ongelukje hier.
Nee, de kast gaf geen voorrang geloof ik.quote:
Floot die ook ''allah hakbaar'' voor die er in vloog? Anders zou ik hem weg doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, de kast gaf geen voorrang geloof ik.
Nee, hij kwam gewoon bij mij uithuilen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Floot die ook ''allah hakbaar'' voor die er in vloog? Anders zou ik hem weg doen.
Arm beest.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, hij kwam gewoon bij mij uithuilen.
Pjo is wel een beetje een kamikaze-pilootje hoor, maar dat is uit onhandigheid.
Ja, komt door zijn vader, die kan alleen maar neerstorten.quote:
En dan niet naar de fair trade groentejuwelierquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
Was een meisje op blote voeten bij de supermarkt.
Wel leuk dat je Afrika te gek vindt en daarom je haar niet wast, maar dat is een beetje overdreven weer.
Weet je wat dat kost?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan niet naar de fair trade groentejuwelier#gelegenheidshippie
Misschien waren d'r schoenen wel gejat door de neven van Triggerkaas.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:44 schreef Specularium het volgende:
Was een meisje op blote voeten bij de supermarkt.
Wel leuk dat je Afrika te gek vindt en daarom je haar niet wast, maar dat is een beetje overdreven weer.
Bah.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:46 schreef Uccie het volgende:
Ik heb net een pond abrikozen meegenomen, ik ben in staat die hele bak leeg te eten.
Deze zijn goed, niet zompig en ook niet droog.quote:
Gewoon een beetje vochtig?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze zijn goed, niet zompig en ook niet droog.
Duurde wel lang.quote:
as-salaam aleikumquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |