Mollema stuk beter dan gisteren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:07 schreef Pedroso het volgende:
Goed nieuws voor Mollema, Frank haakt af.
Op elke band een dora stickerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:07 schreef ledlamp het volgende:
Worden die lekke banden eigenlijk nog geplakt door de mechaniekers of wordt er niks hergebruikt
Drie minuut 19 moet ie verliezen, Frank.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:07 schreef Pedroso het volgende:
Goed nieuws voor Mollema, Frank haakt af.
Yep, met behulp van afwaswater wordt het gat gezocht en weer geplakt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:07 schreef ledlamp het volgende:
Worden die lekke banden eigenlijk nog geplakt door de mechaniekers of wordt er niks hergebruikt
Morgen nog een dag.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie minuut 19 moet ie verliezen, Frank.
Bandje van een paar euro inkoop, die gaan gelijk de prullenbak in.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:07 schreef ledlamp het volgende:
Kort sprintje en omkijken, daarna nogmaals omkijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:08 schreef groenen het volgende:
Kijken wat Piti hier gaat doen. Wordt lachen denk ik.
Als ze nou duurdere kwalitatief goeie banden kopen, heb je gelijk geen lekke banden meer.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Bandje van een paar euro inkoop, die gaan gelijk de prullenbak in.
Naar Sporza kijkenquote:
Rijdt een geweldige Tour maar nu overdrijven Wuyts/De Cauwer.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:09 schreef Cavaliers het volgende:
Zijn ze serieus nog steeds bezig met die kansloze Pauwels
Mocht anders niet wegquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Nibali de eerste helft van de Tour zoveel verloren heeft.
Ja maar vraag me wel af of hij dan ruimte had gekregen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:10 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Nibali de eerste helft van de Tour zoveel verloren heeft.
meerijderquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:11 schreef Falco het volgende:
Quintana is een laffe herder als ie vandaag niets onderneemt.
Gewoon dom, dan geen gele truiquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:11 schreef Falco het volgende:
Quintana is een laffe herder als ie vandaag niets onderneemt.
Mogen ze nu toch ook?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:11 schreef vaarsuvius het volgende:
die nederlanders als kelderman, kruiswijk moeten eens voor een ploeg als eurocar gaan rijden, dan mogen ze tenminste eens voor een overwinning gaan
Langzamer, dan kun je ze beter zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:12 schreef Godshand het volgende:
Lekkere wijven langs de kant zeg...
Dan zou je toch harder gaan rijden?
ze mogen nu in zeldzame gevallen eens, maar het is geen ploeg die er echt voor gaat.quote:
Tuurlijk niet, ff kijken, fapje machen, enzo.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:12 schreef Godshand het volgende:
Lekkere wijven langs de kant zeg...
Dan zou je toch harder gaan rijden?
Mjaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:13 schreef Kopsterk het volgende:
Wordt een beetje en anticlimax als Quintana niks onderneemt en Froome gewoon in een grote groep over de finish komt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ff kijken, fapje machen, enzo.
quote:
Titi is erg belangrijk bij die ploeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heel Europcar doet Titipersiflages
De stuiptrekkingen van een stervende wielerploeg...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heel Europcar doet Titipersiflages
Als je die wel hebt, zak je 2 plaatsen in het klassement door het gewichtquote:
Kruijswijk van kop, Gesink in de aanval, kassssaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel erg teleurstellend dat niemand durft aan te vallen.
Van hem waarschijnlijk wel, lijkt mij dat de ploegleiding Kruijswijk terug geroepen heeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:15 schreef Godshand het volgende:
Kruijswijk had gewoon naast Rolland kunnen rijden maar mocht niet van de Gees
Nibali gaat Gesink voorbij.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kruiswijk houdt t verschil lekker stabiel.
Waarvoor eigenlijk?
Die heeft een halve minuut voorsprong, dat gaan ze sowieso niet meer dichtkrijgenquote:
Kutfransozen maakten vuile gebaren naar Froomequote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:18 schreef ForzaMilan het volgende:
Nog wat belangrijks gebeurd toen ik naar de kapper was?
Les gehad van Valverde.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik begin me wel steeds meer te storen aan Quintana. Paar jaar terug reed hij veel attractiever.
Allemaal schuld van Pitiquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik begin me wel steeds meer te storen aan Quintana. Paar jaar terug reed hij veel attractiever.
Wordt kort gehouden door Piti.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stom natuurlijk. Een overwinning is leuk voor de sponsor. Die klassementsplaats houdt Gesink wel..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van hem waarschijnlijk wel, lijkt mij dat de ploegleiding Kruijswijk terug geroepen heeft.
Ik vrees een beetje dat ie niet beter kanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Te kort gehouden?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
nee, lotto-dombo koerst weer zoals gewoonlijk in de verdedigingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:18 schreef ForzaMilan het volgende:
Nog wat belangrijks gebeurd toen ik naar de kapper was?
*motorprobleemquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nibali.
Viel aan op de Croix de Fer toen Froome schakelproblemen had.
Die reed ook gewoon podium in de Giro.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:19 schreef Cavaliers het volgende:
Als Scarponi nog terugkomt weet je het wel.
Sky houdt dan gewoon rustig tempo. Al zou Nibali 5 minuten pakken...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:20 schreef Zorro het volgende:
Als die Majka zich nou eens laat zakken zodat Sky zelf moet werken. Maar nee
Hij reed de Giro niet eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die reed ook gewoon podium in de Giro.
Mooi toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sky houdt dan gewoon rustig tempo. Al zou Nibali 5 minuten pakken...
Was het maar zo. Pas nog een boete van 140+7 gehad omdat ik een milkshakebeker op de grond gooide precies op het moment dat de popo voorbij reedquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:21 schreef hmmmz het volgende:
Is het normaal dat die wielrenners al hun zooi op de weg gooien en wild plassen? Krijgen ze daar een boete voor zoals normale mensen dat ook zouden krijgen?
Eigenlijk belachelijk dat hier bij wielrenners niet tegen opgetreden wordt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Was het maar zo. Pas nog een boete van 140+ gehad omdat ik een milkshakebeker op de grond gooide precies op het moment dat de popo voorbij reed
Lekker aso trouwensquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Was het maar zo. Pas nog een boete van 140+ gehad omdat ik een milkshakebeker op de grond gooide precies op het moment dat de popo voorbij reed
Bidons zijn biologisch afbreekbaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk dat hier bij wielrenners niet tegen opgetreden wordt.
en terecht, we zijn hier niet in Italie, gooi je zooi daar maar in de bermquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Terecht. Dingen op straat gooienquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Was het maar zo. Pas nog een boete van 140+7 gehad omdat ik een milkshakebeker op de grond gooide precies op het moment dat de popo voorbij reed
Jep heb hem ook betaald en voel me heel schuldig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker aso trouwens
Terechte boete.
Jawel, ook dan. Als ze in een groepje over de finish rollen is het een anticlimaxquote:
karavaan ruimt erna op en bidons etc worden door toeschouwers opgesoupeerdquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef hmmmz het volgende:
[..]
El Condor de Varsseveld.quote:
terecht, asoquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Was het maar zo. Pas nog een boete van 140+7 gehad omdat ik een milkshakebeker op de grond gooide precies op het moment dat de popo voorbij reed
Ze wachten al de hele Tour lang, vandaag waarschijnlijk ook welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, ook dan. Als ze in een groepje over de finish rollen is het een anticlimax
Hopelijk heb je er iets van geleerd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jep heb hem ook betaald en voel me heel schuldig.
Uiteraardquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk heb je er iets van geleerd.
Boksers zou je ook moeten aanklagen voor mishandelingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Die laat t toch gewoon lopen? Morgen a la US Postal de Alpe oprammen..quote:
best of the rest en by far ook. Het is dat Frank nog dichtbij kwam door ontsnappingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef Ericr het volgende:
Froome
Quintana
Valverde
Nibali
Contador
Gesink
ach je kan 6de staan na een slechter rijtje.
Wild plassen mag sowieso niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bidons zijn biologisch afbreekbaar.
Vraag me altijd af wat ze er mee moeten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:24 schreef VASND het volgende:
[..]
karavaan ruimt erna op en bidons etc worden door toeschouwers opgesoupeerd
frank ookquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:25 schreef Ericr het volgende:
Mollema stijgt 2 plekken omdat Thomas 2 keer wegvalt![]()
Wild plassen mag ook niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:24 schreef VASND het volgende:
[..]
karavaan ruimt erna op en bidons etc worden door toeschouwers opgesoupeerd
Dat was toch wel ergens de verwachtingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:25 schreef Ericr het volgende:
Ah, ben jij zo'n veroorzaker van al die Macdonalds troep langs de weg?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hoe is het dan relevant? De Gendt reed ook podium in de Giro, en nu?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dit jaar.
ik zat net te denken, hoor ik dat nu goed, kan Herbert nu ook niet meer tot 2 tellen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:25 schreef Ericr het volgende:
Maar hij kon Barguil ook niet volgen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gisteren gooiden ze er wel echt tempo op.
En dat voor een Poolquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:25 schreef Sheepcidus het volgende:
Majka niet gemotiveerd genoeg om te werken
de Tour is een eigen grondgebied, eigen regels.quote:
Alleen kan Thomas maar 1 plek bezet houden, volgens Dijkstra zijn het 2 plekken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was toch wel ergens de verwachting
Ah ja.. D&D hequote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
Alleen kan Thomas maar 1 plek bezet houden, volgens Dijkstra zijn het 2 plekken.
1,3quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:26 schreef groenen het volgende:
Op hoeveel KM van de top denken jullie dat Quintana een laffe aanval doet?
Ik was uit geweest in Club Bed Rotterdam en gooide die milkshake op de grond met me dronken kop. Eigen schuld.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah, ben jij zo'n veroorzaker van al die Macdonalds troep langs de weg?
4,3quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:26 schreef groenen het volgende:
0.1kmquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:26 schreef groenen het volgende:
500 meterquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:26 schreef groenen het volgende:
0.6quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:26 schreef groenen het volgende:
18m voor de finish, laffe Valverde-teef.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:26 schreef groenen het volgende:
Kilometer? Maak daar maar meters van.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:26 schreef groenen het volgende:
Ik plas altijd vrij rustig.quote:
0.05quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:26 schreef groenen het volgende:
50 meterquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:26 schreef groenen het volgende:
Hij klimt net zo goed als Majka, dat kan idd nietquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef Joezi het volgende:
Ben benieuwd hoeveel wattage Nibali wegtraptDit kan echt niet
5.33 gok ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef Joezi het volgende:
Hoeveel watt, of welk wattage.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef Joezi het volgende:
Nibali fietst even traag als de groep er achter.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef Joezi het volgende:
Hij wint nauwelijks op Majka, zo snel gaat hij ook weer niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef Joezi het volgende:
mwa loopt niet weg. Minder dan vorig jaarquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef Joezi het volgende:
Zie dit filmpje, waar het ook binnen de bebouwde kom gebeurd.quote:
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:26 schreef VASND het volgende:
[..]
de Tour is een eigen grondgebied, eigen regels.
Ja met US Postal en daarvoor Banesto was het echt heel boeiend.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef vaarsuvius het volgende:
je gaat zo nog terugverlangen naar epo
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef Wombcat het volgende:
Als morgen net zo wordt, dan ben ik blij dat ik dan wat anders te doen heb.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef vaarsuvius het volgende:
Of hij kan nietquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quintana durft niet. Laffe herder.
Hij kan de concurrentie ook tevreden houden door ze een etappe te laten winnen. Dan hebben ze minder de behoefte om voor de gele trui te gaanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
Ik sta hier toch wel van de te kijken, ik had verwacht dat Froome iedereen wel op een uur zou gaan rijden met Thomas als een goede tweede
Marginal gains, vang je minder wind.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef franklop het volgende:
Valt me trouwens op dat de Sky renners ook als een van de weinige hun shirt volledig dicht houden
Is tv kijken met epo op spannend dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef vaarsuvius het volgende:
Marginal gains...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef franklop het volgende:
Valt me trouwens op dat de Sky renners ook als een van de weinige hun shirt volledig dicht houden
Zekers wel. Krijgt geen strobreed in de weg gelegdquote:
Er waren mooie tussenperiodes. Van de Armstrongperiode was alleen 2003 een mooie tour. 2006-2011 was wel een mooie periodequote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja met US Postal en daarvoor Banesto was het echt heel boeiend.
Afstandsbediening van het motortje is op de borst geplaktquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef franklop het volgende:
Dat is precies wat er gaat gebeuren... Wachten tot op de Alpe d'Huez...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef Wombcat het volgende:
Als morgen net zo wordt, dan ben ik blij dat ik dan wat anders te doen heb.
nee, toen had je van die lange solo vluchten die het wel haalden, van die Boogerd etappes. Dat bedoel ik .quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja met US Postal en daarvoor Banesto was het echt heel boeiend.
43quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:31 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoeveel weegt Froome eigenlijk? Vast niet meer dan 60kg?
Dat wil niet zeggen dat ze zich niet aan de Nederlandse wet moeten houden. De tdf staat daar niet boven.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Zekers wel. Krijgt geen strobreed in de weg gelegd
als je probleemloos 3 cols kan volgen kun je ook een poging doen.quote:
Tim Wellens vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
of te weinig coördinatie om al rijdend hun rits open of dicht te doen.
67,5 kgquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:31 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoeveel weegt Froome eigenlijk? Vast niet meer dan 60kg?
Gekochte overwinningquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Quintana moet ziek ofzo zijn...dit was HET moment om Froome aan te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |