Eigenlijk belachelijk dat hier bij wielrenners niet tegen opgetreden wordt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Was het maar zo. Pas nog een boete van 140+ gehad omdat ik een milkshakebeker op de grond gooide precies op het moment dat de popo voorbij reed
Lekker aso trouwensquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Was het maar zo. Pas nog een boete van 140+ gehad omdat ik een milkshakebeker op de grond gooide precies op het moment dat de popo voorbij reed
Bidons zijn biologisch afbreekbaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk dat hier bij wielrenners niet tegen opgetreden wordt.
en terecht, we zijn hier niet in Italie, gooi je zooi daar maar in de bermquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Terecht. Dingen op straat gooienquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Was het maar zo. Pas nog een boete van 140+7 gehad omdat ik een milkshakebeker op de grond gooide precies op het moment dat de popo voorbij reed
Jep heb hem ook betaald en voel me heel schuldig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker aso trouwens
Terechte boete.
Jawel, ook dan. Als ze in een groepje over de finish rollen is het een anticlimaxquote:
karavaan ruimt erna op en bidons etc worden door toeschouwers opgesoupeerdquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef hmmmz het volgende:
[..]
El Condor de Varsseveld.quote:
terecht, asoquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Was het maar zo. Pas nog een boete van 140+7 gehad omdat ik een milkshakebeker op de grond gooide precies op het moment dat de popo voorbij reed
Ze wachten al de hele Tour lang, vandaag waarschijnlijk ook welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, ook dan. Als ze in een groepje over de finish rollen is het een anticlimax
Hopelijk heb je er iets van geleerd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jep heb hem ook betaald en voel me heel schuldig.
Uiteraardquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk heb je er iets van geleerd.
Boksers zou je ook moeten aanklagen voor mishandelingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Die laat t toch gewoon lopen? Morgen a la US Postal de Alpe oprammen..quote:
best of the rest en by far ook. Het is dat Frank nog dichtbij kwam door ontsnappingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef Ericr het volgende:
Froome
Quintana
Valverde
Nibali
Contador
Gesink
ach je kan 6de staan na een slechter rijtje.
Wild plassen mag sowieso niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bidons zijn biologisch afbreekbaar.
Vraag me altijd af wat ze er mee moeten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:24 schreef VASND het volgende:
[..]
karavaan ruimt erna op en bidons etc worden door toeschouwers opgesoupeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |