Te kort gehouden?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik begin me wel steeds meer te storen aan Quintana. Paar jaar terug reed hij veel attractiever.
nee, lotto-dombo koerst weer zoals gewoonlijk in de verdedigingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:18 schreef ForzaMilan het volgende:
Nog wat belangrijks gebeurd toen ik naar de kapper was?
*motorprobleemquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nibali.
Viel aan op de Croix de Fer toen Froome schakelproblemen had.
Die reed ook gewoon podium in de Giro.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:19 schreef Cavaliers het volgende:
Als Scarponi nog terugkomt weet je het wel.
Sky houdt dan gewoon rustig tempo. Al zou Nibali 5 minuten pakken...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:20 schreef Zorro het volgende:
Als die Majka zich nou eens laat zakken zodat Sky zelf moet werken. Maar nee
Hij reed de Giro niet eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die reed ook gewoon podium in de Giro.
Mooi toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sky houdt dan gewoon rustig tempo. Al zou Nibali 5 minuten pakken...
Was het maar zo. Pas nog een boete van 140+7 gehad omdat ik een milkshakebeker op de grond gooide precies op het moment dat de popo voorbij reedquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:21 schreef hmmmz het volgende:
Is het normaal dat die wielrenners al hun zooi op de weg gooien en wild plassen? Krijgen ze daar een boete voor zoals normale mensen dat ook zouden krijgen?
Eigenlijk belachelijk dat hier bij wielrenners niet tegen opgetreden wordt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Was het maar zo. Pas nog een boete van 140+ gehad omdat ik een milkshakebeker op de grond gooide precies op het moment dat de popo voorbij reed
Lekker aso trouwensquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Was het maar zo. Pas nog een boete van 140+ gehad omdat ik een milkshakebeker op de grond gooide precies op het moment dat de popo voorbij reed
Bidons zijn biologisch afbreekbaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk dat hier bij wielrenners niet tegen opgetreden wordt.
en terecht, we zijn hier niet in Italie, gooi je zooi daar maar in de bermquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Terecht. Dingen op straat gooienquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Was het maar zo. Pas nog een boete van 140+7 gehad omdat ik een milkshakebeker op de grond gooide precies op het moment dat de popo voorbij reed
Jep heb hem ook betaald en voel me heel schuldig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker aso trouwens
Terechte boete.
Jawel, ook dan. Als ze in een groepje over de finish rollen is het een anticlimaxquote:
karavaan ruimt erna op en bidons etc worden door toeschouwers opgesoupeerdquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:23 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk dat hier bij wielrenners niet tegen opgetreden wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |