ze mogen nu in zeldzame gevallen eens, maar het is geen ploeg die er echt voor gaat.quote:
Tuurlijk niet, ff kijken, fapje machen, enzo.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:12 schreef Godshand het volgende:
Lekkere wijven langs de kant zeg...
Dan zou je toch harder gaan rijden?
Mjaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:13 schreef Kopsterk het volgende:
Wordt een beetje en anticlimax als Quintana niks onderneemt en Froome gewoon in een grote groep over de finish komt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ff kijken, fapje machen, enzo.
quote:
Titi is erg belangrijk bij die ploeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heel Europcar doet Titipersiflages
De stuiptrekkingen van een stervende wielerploeg...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heel Europcar doet Titipersiflages
Als je die wel hebt, zak je 2 plaatsen in het klassement door het gewichtquote:
Kruijswijk van kop, Gesink in de aanval, kassssaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel erg teleurstellend dat niemand durft aan te vallen.
Van hem waarschijnlijk wel, lijkt mij dat de ploegleiding Kruijswijk terug geroepen heeft.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:15 schreef Godshand het volgende:
Kruijswijk had gewoon naast Rolland kunnen rijden maar mocht niet van de Gees
Nibali gaat Gesink voorbij.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kruiswijk houdt t verschil lekker stabiel.
Waarvoor eigenlijk?
Die heeft een halve minuut voorsprong, dat gaan ze sowieso niet meer dichtkrijgenquote:
Kutfransozen maakten vuile gebaren naar Froomequote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:18 schreef ForzaMilan het volgende:
Nog wat belangrijks gebeurd toen ik naar de kapper was?
Les gehad van Valverde.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik begin me wel steeds meer te storen aan Quintana. Paar jaar terug reed hij veel attractiever.
Allemaal schuld van Pitiquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik begin me wel steeds meer te storen aan Quintana. Paar jaar terug reed hij veel attractiever.
Wordt kort gehouden door Piti.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stom natuurlijk. Een overwinning is leuk voor de sponsor. Die klassementsplaats houdt Gesink wel..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van hem waarschijnlijk wel, lijkt mij dat de ploegleiding Kruijswijk terug geroepen heeft.
Ik vrees een beetje dat ie niet beter kanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |