Ik plas altijd vrij rustig.quote:
0.05quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:26 schreef groenen het volgende:
Op hoeveel KM van de top denken jullie dat Quintana een laffe aanval doet?
50 meterquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:26 schreef groenen het volgende:
Op hoeveel KM van de top denken jullie dat Quintana een laffe aanval doet?
Hij klimt net zo goed als Majka, dat kan idd nietquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef Joezi het volgende:
Ben benieuwd hoeveel wattage Nibali wegtraptDit kan echt niet
5.33 gok ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef Joezi het volgende:
Hoeveel watt, of welk wattage.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef Joezi het volgende:
Nibali fietst even traag als de groep er achter.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef Joezi het volgende:
Hij wint nauwelijks op Majka, zo snel gaat hij ook weer niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef Joezi het volgende:
mwa loopt niet weg. Minder dan vorig jaarquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef Joezi het volgende:
Zie dit filmpje, waar het ook binnen de bebouwde kom gebeurd.quote:
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:26 schreef VASND het volgende:
[..]
de Tour is een eigen grondgebied, eigen regels.
Ja met US Postal en daarvoor Banesto was het echt heel boeiend.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef vaarsuvius het volgende:
je gaat zo nog terugverlangen naar epo
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef Wombcat het volgende:
Als morgen net zo wordt, dan ben ik blij dat ik dan wat anders te doen heb.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef vaarsuvius het volgende:
Of hij kan nietquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Quintana durft niet. Laffe herder.
Hij kan de concurrentie ook tevreden houden door ze een etappe te laten winnen. Dan hebben ze minder de behoefte om voor de gele trui te gaanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef opgebaarde het volgende:
Ik sta hier toch wel van de te kijken, ik had verwacht dat Froome iedereen wel op een uur zou gaan rijden met Thomas als een goede tweede
Marginal gains, vang je minder wind.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef franklop het volgende:
Valt me trouwens op dat de Sky renners ook als een van de weinige hun shirt volledig dicht houden
Is tv kijken met epo op spannend dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef vaarsuvius het volgende:
Marginal gains...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef franklop het volgende:
Valt me trouwens op dat de Sky renners ook als een van de weinige hun shirt volledig dicht houden
Zekers wel. Krijgt geen strobreed in de weg gelegdquote:
Er waren mooie tussenperiodes. Van de Armstrongperiode was alleen 2003 een mooie tour. 2006-2011 was wel een mooie periodequote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja met US Postal en daarvoor Banesto was het echt heel boeiend.
Afstandsbediening van het motortje is op de borst geplaktquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef franklop het volgende:
Dat is precies wat er gaat gebeuren... Wachten tot op de Alpe d'Huez...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:28 schreef Wombcat het volgende:
Als morgen net zo wordt, dan ben ik blij dat ik dan wat anders te doen heb.
nee, toen had je van die lange solo vluchten die het wel haalden, van die Boogerd etappes. Dat bedoel ik .quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja met US Postal en daarvoor Banesto was het echt heel boeiend.
43quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:31 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoeveel weegt Froome eigenlijk? Vast niet meer dan 60kg?
Dat wil niet zeggen dat ze zich niet aan de Nederlandse wet moeten houden. De tdf staat daar niet boven.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Zekers wel. Krijgt geen strobreed in de weg gelegd
als je probleemloos 3 cols kan volgen kun je ook een poging doen.quote:
Tim Wellens vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
of te weinig coördinatie om al rijdend hun rits open of dicht te doen.
67,5 kgquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:31 schreef ForzaMilan het volgende:
Hoeveel weegt Froome eigenlijk? Vast niet meer dan 60kg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |