Yep dit. Ik denk dat je beter een prijs zonder onderhandelingsruimte kunt kiezen dan met een marge want dan krijg je een andere doelgroep. En laat iemand in je omgeving die goed is met commerciële teksten je tekst typen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:16 schreef Nizno het volgende:
Een bijzondere foto maken zodat die op K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #131 terecht komt
Maar serieus denk ik dat DJ toch wel het beste antwoord heeft. Goede foto's, neutraal. Geen extreme eigen smaak in de foto's. En een nette prijs.
Persoonlijk zou ik even nieuwe foto's maken van het uitzicht (laatste foto's) zodra de straat klaar is.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:45 schreef Roxies het volgende:
Geen idee. Ik zal hem neerzetten, dan hoor ik het wel of het mag of niet.
http://funda.nl/49443792/
Paar opmerkingen:quote:Op zondag 26 juli 2015 12:45 schreef Roxies het volgende:
Wij hadden een huis met een blauwe keuken (en dan echt blauw blauw), en dat was duidelijk zichtbaar op Funda, maar toch vielen mensen daar bij iedere bezichtiging over, kennelijk hadden ze gehoopt dat het in het echt minder blauw zou zijn ofzo.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:55 schreef Spiegelei het volgende:
Zorg dat je alle kleine klusjes niet uitstelt, maar gewoon doen. Dat roze zou ik neutraal schilderen. Misschien ook je keukendeurtjes lichter maken? (Plakplastic) , dat oogt wat ruimer.
Wij hebben pas een huis verkocht. Elke maand wel bezichtigingen, maar het heeft toch een jaar geduurd. Minpunten bij ons waren: toch wel een klushuis, met name de keuken. En het feit dat het huis leeg stond (geen meubels). Mensen kunnen daar kennelijk niet doorheen kijken. Ik heb daar zelf niet zoveel problemen mee, maar de meeste mensen wel.
Pluspunten waren: prijscategorie, locatie, relatief grote tuin mrt achterom (dat verbaasde ons, tuin was niet veel bijzonders, maar daar kwam altijd goede respons op). Dat men toch echt nog de handen uit de mouwen moest steken was de grootste bummer.
Maar goed, we zijn er vanaf.![]()
Succes!
Je denkt dat huisjesmelkers panden voor reguliere marktprijzen kopen?quote:Op maandag 27 juli 2015 01:35 schreef miro86 het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden.
Je zou zoiets misschien wel kunnen slijten aan een huisjesmelker die er een studentenhuis van maakt?
Laat je weten als je de nieuwe foto's er op hebt staan?quote:Op maandag 27 juli 2015 09:36 schreef Roxies het volgende:
De woningen in de omgeving worden gewoon verkocht. Niet heel de buurt is hier slecht.
Zoals ik al zei neem ik de tips mee en hoop gewoon dat er een koper op mijn pad komt.
Gewoon een funda-account maken met hetzelfde mailadres dat je aan de makelaar gegeven hebtquote:Op maandag 27 juli 2015 11:13 schreef raptorix het volgende:
Overigens kan de makelaar je de statistieken van de bezoekers laten zien.
Ik heb het zelf gebouwdquote:Op maandag 27 juli 2015 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon een funda-account maken met hetzelfde mailadres dat je aan de makelaar gegeven hebt
Geen plattegrond op Funda is voor mij altijd een hele grote afknapper. Foto's zijn leuk, maar het formaat van de ruimtes en hoe deze tov elkaar (en buiten qua ramen e.d.) liggen, is er vaak lastig uit af te leiden. Ik denk dat ik liever een goede plattegrond heb dan foto's als ik zou moeten kiezen.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:45 schreef Roxies het volgende:
En dit.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:26 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Geen plattegrond op Funda is voor mij altijd een hele grote afknapper. Foto's zijn leuk, maar het formaat van de ruimtes en hoe deze tov elkaar (en buiten qua ramen e.d.) liggen, is er vaak lastig uit af te leiden. Ik denk dat ik liever een goede plattegrond heb dan foto's als ik zou moeten kiezen.
Ik sorteer er zelfs op; geen plattegrond sla ik dus in eerste instantie over.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:26 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Geen plattegrond op Funda is voor mij altijd een hele grote afknapper. Foto's zijn leuk, maar het formaat van de ruimtes en hoe deze tov elkaar (en buiten qua ramen e.d.) liggen, is er vaak lastig uit af te leiden. Ik denk dat ik liever een goede plattegrond heb dan foto's als ik zou moeten kiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |