Oef... 2006. Dat wordt pijnlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:57 schreef Roxies het volgende:
Dat heb ik al gedaan. Er zullen nog wat aanpassingen komen omdat ik zelf nog wat in huis ga doen, maar dan laat ik de foto's aanpassen.
Ik heb het zelf in 2006 gekocht.
Gemmideld zou je zo'n 11,3% kwijt zijn (Q1 2006 tegenover Q1 2015). Ik geloof dat het bij TS best mee zou vallen gezien zijn prijsklasse.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:10 schreef hoas het volgende:
[..]
Haha niet iedereen heeft een te duur huis gekocht.
Onder de 100.000?!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:12 schreef Roxies het volgende:
Ik weet dat het gezakt is, maar woon gelukkig in een huis onder de 100.000 dus dat scheelt al.
En momenteel kun je beter kopen dan huren en dan zal je in mijn huis tussen de 200 en 350 zitten met je hypotheek. Leuk om te starten toch?
groningen stad heeft zelfs onder de 100k hoor (mijn ouders hebben net hun rijtjeshuis verkocht onder voorbehoud van financiering, vraagprijs was 95k, stond in een buitenwijk van Groningen)quote:
Onder de 100k en rotterdam, welke straat precies?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:45 schreef Roxies het volgende:
Nee, Rotterdam.
Maar probeer te kijken hoe en waar ik het beste de woning kan promoten om zo de meeste mensen te bereiken.
Zie af en toe mensen de advertentie bij het nummerbord lezen dus dat is wel leuk.
Staat nergens in de regels dat het niet mag. Volgens mij ben je ook niet de eerste.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:01 schreef Roxies het volgende:
Heb even bij V&A gekeken, maar daar mag je volgens mij niet je woning adverteren.
Yep dit. Ik denk dat je beter een prijs zonder onderhandelingsruimte kunt kiezen dan met een marge want dan krijg je een andere doelgroep. En laat iemand in je omgeving die goed is met commerciële teksten je tekst typen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:16 schreef Nizno het volgende:
Een bijzondere foto maken zodat die op K&W / Opmerkelijke foto's van Funda #131 terecht komt
Maar serieus denk ik dat DJ toch wel het beste antwoord heeft. Goede foto's, neutraal. Geen extreme eigen smaak in de foto's. En een nette prijs.
Persoonlijk zou ik even nieuwe foto's maken van het uitzicht (laatste foto's) zodra de straat klaar is.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:45 schreef Roxies het volgende:
Geen idee. Ik zal hem neerzetten, dan hoor ik het wel of het mag of niet.
http://funda.nl/49443792/
Paar opmerkingen:quote:Op zondag 26 juli 2015 12:45 schreef Roxies het volgende:
Wij hadden een huis met een blauwe keuken (en dan echt blauw blauw), en dat was duidelijk zichtbaar op Funda, maar toch vielen mensen daar bij iedere bezichtiging over, kennelijk hadden ze gehoopt dat het in het echt minder blauw zou zijn ofzo.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:55 schreef Spiegelei het volgende:
Zorg dat je alle kleine klusjes niet uitstelt, maar gewoon doen. Dat roze zou ik neutraal schilderen. Misschien ook je keukendeurtjes lichter maken? (Plakplastic) , dat oogt wat ruimer.
Wij hebben pas een huis verkocht. Elke maand wel bezichtigingen, maar het heeft toch een jaar geduurd. Minpunten bij ons waren: toch wel een klushuis, met name de keuken. En het feit dat het huis leeg stond (geen meubels). Mensen kunnen daar kennelijk niet doorheen kijken. Ik heb daar zelf niet zoveel problemen mee, maar de meeste mensen wel.
Pluspunten waren: prijscategorie, locatie, relatief grote tuin mrt achterom (dat verbaasde ons, tuin was niet veel bijzonders, maar daar kwam altijd goede respons op). Dat men toch echt nog de handen uit de mouwen moest steken was de grootste bummer.
Maar goed, we zijn er vanaf.![]()
Succes!
Je denkt dat huisjesmelkers panden voor reguliere marktprijzen kopen?quote:Op maandag 27 juli 2015 01:35 schreef miro86 het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden.
Je zou zoiets misschien wel kunnen slijten aan een huisjesmelker die er een studentenhuis van maakt?
Laat je weten als je de nieuwe foto's er op hebt staan?quote:Op maandag 27 juli 2015 09:36 schreef Roxies het volgende:
De woningen in de omgeving worden gewoon verkocht. Niet heel de buurt is hier slecht.
Zoals ik al zei neem ik de tips mee en hoop gewoon dat er een koper op mijn pad komt.
Gewoon een funda-account maken met hetzelfde mailadres dat je aan de makelaar gegeven hebtquote:Op maandag 27 juli 2015 11:13 schreef raptorix het volgende:
Overigens kan de makelaar je de statistieken van de bezoekers laten zien.
Ik heb het zelf gebouwdquote:Op maandag 27 juli 2015 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon een funda-account maken met hetzelfde mailadres dat je aan de makelaar gegeven hebt
Geen plattegrond op Funda is voor mij altijd een hele grote afknapper. Foto's zijn leuk, maar het formaat van de ruimtes en hoe deze tov elkaar (en buiten qua ramen e.d.) liggen, is er vaak lastig uit af te leiden. Ik denk dat ik liever een goede plattegrond heb dan foto's als ik zou moeten kiezen.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:45 schreef Roxies het volgende:
En dit.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:26 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Geen plattegrond op Funda is voor mij altijd een hele grote afknapper. Foto's zijn leuk, maar het formaat van de ruimtes en hoe deze tov elkaar (en buiten qua ramen e.d.) liggen, is er vaak lastig uit af te leiden. Ik denk dat ik liever een goede plattegrond heb dan foto's als ik zou moeten kiezen.
Ik sorteer er zelfs op; geen plattegrond sla ik dus in eerste instantie over.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:26 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Geen plattegrond op Funda is voor mij altijd een hele grote afknapper. Foto's zijn leuk, maar het formaat van de ruimtes en hoe deze tov elkaar (en buiten qua ramen e.d.) liggen, is er vaak lastig uit af te leiden. Ik denk dat ik liever een goede plattegrond heb dan foto's als ik zou moeten kiezen.
Ik zou er geen meubels inzetten. Het gaat om de maten m.i. Tevens kan je met het programma als kijker zelf het huis inrichten naar eigen idee.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:40 schreef Roxies het volgende:
Even weer een vraag![]()
Zet je wel of geen meubels in de plattegrond? Wat vind jij fijner?
Oke even kritiek leveren dan maar weerquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:35 schreef Roxies het volgende:
Het heeft even geduurd, maar nieuwe foto's staan online.
Helaas staat het gebouw nog in de steigers en zijn ze nog druk bezig met de renovatie![]()
Volgende week zaterdag is er open huizendag en ik hoop dat er kijkers komen.
Nu druk bezig met promoten, dus tips zijn nog steeds welkom.
Ja hier ook. 1 september is de akte gepasseerd. Minpunten bij ons waren o.a. blauwe deuren op de slaapverdieping. Grote boom in achtertuin en één in de voortuin. En een muur van grove, grote en kleine steenstrips, beetje mediterannée effect, waar je van moet houden.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:55 schreef Spiegelei het volgende:
Zorg dat je alle kleine klusjes niet uitstelt, maar gewoon doen. Dat roze zou ik neutraal schilderen. Misschien ook je keukendeurtjes lichter maken? (Plakplastic) , dat oogt wat ruimer.
Wij hebben pas een huis verkocht. Elke maand wel bezichtigingen, maar het heeft toch een jaar geduurd. Minpunten bij ons waren: toch wel een klushuis, met name de keuken. En het feit dat het huis leeg stond (geen meubels). Mensen kunnen daar kennelijk niet doorheen kijken. Ik heb daar zelf niet zoveel problemen mee, maar de meeste mensen wel.
Pluspunten waren: prijscategorie, locatie, relatief grote tuin mrt achterom (dat verbaasde ons, tuin was niet veel bijzonders, maar daar kwam altijd goede respons op). Dat men toch echt nog de handen uit de mouwen moest steken was de grootste bummer.
Maar goed, we zijn er vanaf.![]()
Succes!
Tijd om de prijs te verlagen, 3 jaar te koop zegt op zichzelf natuurlijk weinig.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:11 schreef Leonos het volgende:
Even volgen. Mijn huis staat twee straten ernaast al drie jaar te koop
I know, hoef ook geen tips. Alleen een leuk weetje voor TSquote:Op woensdag 30 september 2015 15:58 schreef redbull666 het volgende:
[..]
Tijd om de prijs te verlagen, 3 jaar te koop zegt op zichzelf natuurlijk weinig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |