SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.![]()
Bedankt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:41 schreef Eris het volgende:
Omdat Zwolsboy geen zin had in een nieuwe draadje te openen bij deze dan...
Ik mis iets, denk ik.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:24 schreef Zwolsboy het volgende:
Tja... dit zie je niet vaak!
[ afbeelding ]
Ik snapte 'm ook al niet. En ik mis nog iets: een linkje.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik mis iets, denk ik.
Wat zie je niet vaak? Een toilet? Een trap naar boven?
Wat je in het toilet ziet is een ingebouwd reservoir met er boven een nis met ingebouwde spiegel. In de spiegel zie je de reflectie van de vaas en boven in een streep van bovenzijde plafond. Wc zit voor de trap. Aan de waterleiding te zien komt daarna nog de meterkast. Aan de tegels en de waterleiding te zien lijkt het alsof er nog nooit iets is aan gebeurt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:53 schreef Cynix � het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:24 schreef Zwolsboy het volgende:
Tja... dit zie je niet vaak!
[ afbeelding ]
Ik mis iets, denk ik.
Wat ik wel opmerkelijk vind, is dat het reservoir ingebouwd is en ze dan toch voor een staand toilet gekozen hebben..quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik mis iets, denk ik.
Helemaal goed !quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat ik wel opmerkelijk vind, is dat het reservoir ingebouwd is en ze dan toch voor een staand toilet gekozen hebben..
Neem dan gewoon vloerbedekkingquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:05 schreef SimtekF1 het volgende:
Kleedjes alert
http://www.egginkmaalderi(...)187-7204-pw-zutphen/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:05 schreef Theeleutje het volgende:
Onderbuurman met overgevoelige oren?
quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:15 schreef Butterflower het volgende:
Een neuroot die de grond niet mag raken?
Ik vermoed een veel ernstiger geval:quote:
Dat was het bij mijn opa en oma ook. Iets minder overdreven. Niet lang na het overlijden van mijn opa was mijn oma er klaar mee en mikte er een heel stel weg.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:17 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vermoed een veel ernstiger geval:
Ter bescherming van de lamel-parket-vloer...
Onze buurvrouw (87) heeft ook allemaal van die kleedjes. Maar dan over de vloerbedekking... Ik zit echt te wachten tot ik een keer een enorme klap hoor en mevrouw een heup heeft gebroken.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:17 schreef mien-moeke het volgende:
misschien omdat je anders de afvoer geheel moet omleggen/verbouwen/groot gat in de vloer moet maken. en als je dan een gewoon los reservoir niet mooi vind is dit de meest praktische oplossingquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat ik wel opmerkelijk vind, is dat het reservoir ingebouwd is en ze dan toch voor een staand toilet gekozen hebben..
Mijn oma en opa hadden dat ook. Maar ook ter voorkoming van uitglijden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:17 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou me tot in lengte van dagen kapot ergeren dat dat raam niet keurig in het midden zit (het dak is volgens mij niet symmetrisch).quote:
Het huis van mijn broer stond ook op Funda en ik heb daar hartelijk om moeten lachen. Het stond er echt zoveel beter op dan het in het echt wasquote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:11 schreef Resistor het volgende:
Complimenten voor de makelaar, weet van rotzooi best wel wat te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |