Heeft niks met paniek te maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:09 schreef Heeinz het volgende:
Ik snap niet waarom jullie meteen in paniek raken na een oefenwedstrijd
Geen paniek, irritatie en uiteindelijk berusting.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:09 schreef Heeinz het volgende:
De realisatie in de voorbereiding dat je weer een kansloze seizoen tegemoet gaat, omdat de selectie nauwelijks potten kan breken noch meegaat doen om de prijzen. Die paniek is inderdaad overdreven, daar Feyenoord al tig jaar droevig voetbal op de mat legt. De verwachtingen elk jaar in de voorbereiding zijn dan ook lachwekkend, alhoewel men dit jaar klaarblijkelijk meer realistisch is.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:09 schreef Heeinz het volgende:
Had je van die hoge verwachtingen dan? Er zal nu ook wel flink worden ingekakt gedurende een periode van een paar maanden, en dan een paar maanden op niveau. Er wordt verloren van een ploeg uit de kelder van de competitie, en uiteindelijk nog eens groots gewonnen van een directe concurrent, waarna er wederom geen prijzen worden gepakt. Zo gaat het toch altijdquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niks met paniek te maken.
Meer frustratie over hoe zwak het oogt.
quote:De spelers van Feyenoord en Southampton FC die donderdagavond niet of nauwelijks in actie kwamen tijdens de Openingswedstrijd in De Kuip hebben vrijdag een besloten trainingsduel afgewerkt op Varkenoord. De wedstrijd van twee keer 35 minuten eindigde in een 1-2 overwinning voor The Saints. Jean-Paul Boëtius nam het Rotterdamse doelpunt voor zijn rekening, nadat Southampton via Shane Long en Jay Rodriguez op voorsprong was gekomen.
De Zweedse aanwinst Simon Gustafson maakte op Varkenoord zijn eerste minuten in het shirt van Feyenoord. De trainingswedstrijd werd afgewerkt in plaats van de besloten groepstraining, die aanvankelijk op het programma stond voor vrijdagochtend.
Nee tuurlijk niet, maar wel van een Kongolo bijv die al 2 seizoenen basis staat. Dat ziet er toch niet best uit allemaalquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Had je van die hoge verwachtingen dan? Er zal nu ook wel flink worden ingekakt gedurende een periode van een paar maanden, en dan een paar maanden op niveau. Er wordt verloren van een ploeg uit de kelder van de competitie, en uiteindelijk nog eens groots gewonnen van een directe concurrent, waarna er wederom geen prijzen worden gepakt. Zo gaat het toch altijd?
Lijkt me wel dat er voorin nog wat versterking welkom is. En als er zich echt geen nieuwe linksback aandient moet Gio zelf zijn voetbalschoenen maar weer aantrekken.
Het is toch al zo vaak gebleken dat oefenwedstrijden helemaal niks zeggen over wat het seizoen gaat brengen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De realisatie in de voorbereiding dat je weer een kansloze seizoen tegemoet gaat, omdat de selectie nauwelijks potten kan breken noch meegaat doen om de prijzen. Die paniek is inderdaad overdreven, daar Feyenoord al tig jaar droevig voetbal op de mat legt. De verwachtingen elk jaar in de voorbereiding zijn dan ook lachwekkend, alhoewel men dit jaar klaarblijkelijk meer realistisch is.
Vast door een verstokte Immers fan, want H.FR meld dat Boetius heeft gescoord.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens iemand op FR12 zou het 1-1 staan in een georganiseerde besloten oefenwedstrijd tussen de reserves van Feyenoord en Southampton.
Lex Immers zou de 1-1 gescoord hebben.
Middenveld met De Boeet - El Ahmadi/Vejinovic - Toornstra - Bilal?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:25 schreef Jorwol het volgende:
Ik zou best wel eens 442 willen zien eigenlijk, met Kuyt en Achahbar in de spits. Zou inderdaad wel ten koste van Bilal gaan al zou hij best als rechtshalf kunnen spelen toch?
Maar goed, gaat toch nooit gebeuren
Ja het zou zoveel schelen als we al die falende buitenspelers op de bank zouden parkeren en meneer Achahbar in de spits zouden zetten met Kuyt. Maar Gio heeft een paar weken geleden in een interview de "Hollandse School" al heilig verklaart, waarschijnlijk op basis van zijn eigen ervaringen bij Oranje, Arsenal en Barcelona. Nogal dom als je het mij vraagt. Als hij gedurende het seizoen een ander systeem wil gaan spelen zal de pers gelijk roepen dat hij in paniek is omdat hij dan afwijkt van zijn filosofie.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:25 schreef Jorwol het volgende:
Ik zou best wel eens 442 willen zien eigenlijk, met Kuyt en Achahbar in de spits. Zou inderdaad wel ten koste van Bilal gaan al zou hij best als rechtshalf kunnen spelen toch?
Kongolo moet echt weer eens stappen gaan maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar wel van een Kongolo bijv die al 2 seizoenen basis staat. Dat ziet er toch niet best uit allemaal
Als we 4-4-2 zouden gaan spelen, zou ik voor een ruit gaan:quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Middenveld met De Boeet - El Ahmadi/Vejinovic - Toornstra - Bilal?
Als Boetius verkocht wordt(wat niet onmogelijk is) hebben we alleen Bilal als buitenspeler die we kunnen afschrijven. Manu kan ook prima als 4-2-2 spits.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als we 4-4-2 zouden gaan spelen, zou ik voor een ruit gaan:
Voor:
Kuyt en Achahbar (in ieder geval een drukzettende speler + een technische speler)
Midden:
Toornstra/Immers/Bilal
Gustafson/Vilhena + El Ahmadi/Toornstra
Vejinovic
Maar ik vind eigenlijk dat we teveel buitenspelers hebben om opeens 4-4-2 te gaan spelen. Dat hadden we dan vorig jaar moeten doen, voordat Bilal werd gekocht.
Ik ook niet. Van te voren weet je toch al dat een Southampton een maatje of 2 te groot is en dat is ook geen schande als je de budgetten naast elkaar neer legt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:09 schreef Heeinz het volgende:
Ja Toornstra op 10 zou mij wel interessant lijken. Of dat nu in een 4-4-2 ruit of ouderwets 4-3-3 is, al verwacht ik Toornstra bij 4-3-3 eerder weer op rechtsbuiten, en dat de punt naar achter staat ivm Vejinovic.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als we 4-4-2 zouden gaan spelen, zou ik voor een ruit gaan:
Voor:
Kuyt en Achahbar (in ieder geval een drukzettende speler + een technische speler)
Midden:
Toornstra/Immers/Bilal
Gustafson/Vilhena + El Ahmadi/Toornstra
Vejinovic
Maar ik vind eigenlijk dat we teveel buitenspelers hebben om opeens 4-4-2 te gaan spelen. Dat hadden we dan vorig jaar moeten doen, voordat Bilal werd gekocht.
Op zich wel een aangename opstelling.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
-------Achahbar-----Kuyt--------
------------Toornstra--------------
-----Vilhena-------Vejinovic-----
-------------El Ahmadi--------------
Nelom-Kongolo-van Beek-Karsdorp
---------------Vermeer--------------------
Doe er je voordeel mee, Gio!
Eens, met eventueel Gustafson ipv Vilhenaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
-------Achahbar-----Kuyt--------
------------Toornstra--------------
-----Vilhena-------Vejinovic-----
-------------El Ahmadi--------------
Nelom-Kongolo-van Beek-Karsdorp
---------------Vermeer--------------------
Doe er je voordeel mee, Gio!
Ja je laat de faalhazen Boetius, Bilal, Manu en Immers buiten de selectie. Met Boetius speel je sowieso met 10 man. Maar de moed zakte me eigenlijk al in de schoenen toen ik Gio hoorde oreren over de Hollandse School. Nu kan hij niet meer terug en gaan we met deze spelersgroep maar weer eens proberen Barcelona na te doen wat gedoemd is om te mislukken.quote:
Aangezien jullie alleen de competitie en beker hebben (no offense) kan je het daar wel mee redden, in Europa moeten we eigenlijk het Oranje voetbal van vorig jaar spelenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja je laat de faalhazen Boetius, Bilal, Manu en Immers buiten de selectie. Met Boetius speel je sowieso met 10 man. Maar de moed zakte me eigenlijk al in de schoenen toen ik Gio hoorde oreren over de Hollandse School. Nu kan hij niet meer terug en gaan we met deze spelersgroep maar weer eens proberen Barcelona na te doen wat gedoemd is om te mislukken.
Als je met deze spelersgroep 4-3-3 speelt moet je gewoon teveel zwakke broeders als Boetius en Bilal opstellen of je moet spelers als Toornstra op rare posities neerzetten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aangezien jullie alleen de competitie en beker hebben (no offense) kan je het daar wel mee redden, in Europa moeten we eigenlijk het Oranje voetbal van vorig jaar spelen
He he, eindelijk iemand met wat realisme en nuance. Prima verwoordquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ook niet. Van te voren weet je toch al dat een Southampton een maatje of 2 te groot is en dat is ook geen schande als je de budgetten naast elkaar neer legt.
Het was gisteravond niet heel bijzonder wat ze lieten zien, wat meer bravoure en aanvalsdrift had best gemogen en het tempo lag eveneens vrij laag. Maar we doen hier nu net alsof we met een Nelom als linksback en Kuyt in de spits met moeite het linkerrijtje gaan halen. Alsof andere Eredivisie-ploegen daar zoveel beters hebben rondlopen.![]()
Gewoon die Van der Heijden transfervrij halen voor het centrum, die Kazim en Te Vrede zien te slijten en een nieuwe spits terughalen en wat mij betreft halen ze nog een buitenspeler, al blijft het salarisbudget een lastige, al was die ook alweer een miljoen euro gestegen en met het wegvallen van grootverdieners als Clasie, Schaken en Mathijsen moet er toch nog wel wat over zijn.
Tja, 5 verdedigers opstellen kan Feyenoord nu niet eensquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aangezien jullie alleen de competitie en beker hebben (no offense) kan je het daar wel mee redden, in Europa moeten we eigenlijk het Oranje voetbal van vorig jaar spelen
Met al die middenvelders lekker 3-5-2quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tja, 5 verdedigers opstellen kan Feyenoord nu niet eens
Als Van Beek fit zou zijn en Kongolo in vorm, dan zou het nog wel kunnen.quote:
quote:Feyenoord-supporters staan algemeen bekend om hun onvoorwaardelijke trouw aan de club. Voor sommigen gaat dit zo ver, dat ze naar alle uithoeken van Europa reizen om hun favoriete ploeg te zien spelen. In dat opzicht was het afgelopen seizoen een mooi voorbeeld, toen Feyenoord in zowel Istanbul, Kiev, Sevilla, Rijeka, Luik en Rome kon rekenen op de massale steun van haar legioen. Zes supporters waren er in al deze Europese steden bij, terwijl ze met hun persoonlijke uitkaart eveneens bij alle nationale uitwedstrijden van vorig seizoen aanwezig waren. Voor de club reden genoeg om hen in het zonnetje te zetten.
Deze zes trouwe seizoenkaarthouders ontvingen van Feyenoord een speciale uitnodiging voor de Openingswedstrijd tegen Southampton. Voorafgaand aan het duel kregen ze via de spelerstunnel toegang tot de rand van het veld, waar een medewerker van Feyenoord Supporterszaken namens de club zijn dank en waardering uitsprak voor de onvoorwaardelijke steun van het zestal tijdens het voorbije seizoen. Ook kregen ze allen een gesigneerde bal van adidas, voorzien van de handtekeningen van de complete selectie.
De supporters lieten weten het gebaar van Feyenoord te waarderen en grepen vanaf de unieke positie langs de lijn de gelegenheid om foto’s te maken van het veld. Ook werden nog vluchtig de leukste anekdotes en mooiste herinneringen van de Europese tripjes van vorig seizoen uitgewisseld, alvorens eenieder zijn vaste stek op de tribunes opzocht.
quote:De nieuwste versie van FC Rijnmond staat nu online. Met Martijn Krabbendam en Jan Dirk Stouten nam presentator Etienne Verhoeff vrijdagmiddag in Café Verschoor de recente ontwikkelingen door bij Feyenoord, dat donderdag kansloos verloor tegen Southampton (0-3).
"Als je zo wordt weg gespeeld, moet je je zorgen maken. In deze fase van de voorbereiding mag je meer verwachten van Feyenoord", stelt VI-journalist Krabbendam. Over de rol van Kazim zijn de mannen het eens. "We hebben een jaar gezien dat Kazim als spits telkens verkeerde keuzes maakt, maar om hem dan als linksbuiten op te stellen.... Ik had van Van Bronckhorst meer verwacht", zegt Jan Dirk Stouten. ''Een heel slecht idee.''
''En als je met de punt naar achteren wil spelen, staat Karim El Ahmadi als aanvallende middenvelder ook te ver terug. Ik vond een aantal keuzes heel onlogisch'', luidt de kritiek van Stouten. Lex Immers lijkt geen optie meer. ''Van Bronckhorst ziet het niet in hem zitten'', zegt Krabbendam. ''Onder de andere trainers was hij onomstreden. Gio moet duidelijkheid gaan geven.''
1-1 terecht????quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso vind ik alleen media wel heel negatief over gisteren. Natuurlijk, Southampton was qua fysiek veel sterker en het leek alsof ze niet helemaal voluit gingen. En natuurlijk was Kazim belachelijk slecht. Maar bij vlagen heb ik toch echt prima aanvallen gezien en een aantal kansjes (geen grote, dat niet inderdaad). Een 0-1 en misschien zelfs wel 1-1 was wat mij betreft een terechte uitslag geweest.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso vind ik alleen media wel heel negatief over gisteren. Natuurlijk, Southampton was qua fysiek veel sterker en het leek alsof ze niet helemaal voluit gingen. En natuurlijk was Kazim belachelijk slecht. Maar bij vlagen heb ik toch echt prima aanvallen gezien en een aantal kansjes (geen grote, dat niet inderdaad). Een 0-1 en misschien zelfs wel 1-1 was wat mij betreft een terechte uitslag geweest.
Over Kazim heeft hij gewoon gelijk hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:41 schreef Scrummie het volgende:
Stouten en krabbykneus moeten hun mondje houden. Droeftoeters. Wat bezielt je om na verdorie 1 serieus potje al te gaan zaniken over Gio. Wat een stumperds.
1-1?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
0-5 had ook makkelijk gekund dus 0-3 is totaal niet geflatteerdquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, er werd inderdaad niet door gecombineerd tot aan de doellijn ofzo, maar bijvoorbeeld zo'n bal die die Dammers de tweede ring in schiet is gewoon een aardige kans. En zo waren er nog wel een paar mogelijkheden.
Weggespeeld vind ik gewoon een groot woord en 0-3 een geflatteerde uitslag.
Alleen Pelle had er al 2 of 3 moeten maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, er werd inderdaad niet door gecombineerd tot aan de doellijn ofzo, maar bijvoorbeeld zo'n bal die die Dammers de tweede ring in schiet is gewoon een aardige kans. En zo waren er nog wel een paar mogelijkheden.
Weggespeeld vind ik gewoon een groot woord en 0-3 een geflatteerde uitslag.
Dat zal, maar om nu al aan de poten van Gio te zagen.. Dan ben je totaal niet serieus te nemen als voetbal/sport journalist. Dan moet bij de privé of story gaan werken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over Kazim heeft hij gewoon gelijk hoor.
Dat zou wel baas zijn. Maar je zit toch met de buitenspelers die toch wel grotendeels van de aanval zijn. Het hele spel van Feyenoord lijkt afgestemd op voorzetten en lange ballen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:25 schreef Jorwol het volgende:
Als je al met slechts 3 verdedigers speelt zou ik er geen middenvelder neerzetten, al weet je natuurlijk niet hoe hij het dan zou doen. Maar veel meer verdedigers hebben jullie ook niet toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als Van Beek fit zou zijn en Kongolo in vorm, dan zou het nog wel kunnen.
Vermeer
Karsdorp, Van Beek, Kongolo
El Ahmadi, Vejinovic
Gustafson, Toornstra, Sleegers
Achahbar, Kuyt
ziet er wmb ook wel OK uit. Lijkt me sowieso wel handig om een een plan B te hebben, om een wedstrijd eens om te gooien, als 433 het laat afweten, 2 wissels (als je bv met de Boeet en Nelom begint ipv Gustafson en Sleegers) en een ander systeem gaan spelen.
Als je trainer bent van Feyenoord mag je als trainer veel kritiek verwachten na een 0-3 nederlaag en matig voetbal. Niet dat ik het heel erg eens ben met Krabbendam hoor. Ik denk dat Gio het liefst zonder Kazim had gespeeld, maarja je moet hem ergen kwijt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:41 schreef Scrummie het volgende:
Stouten en krabbykneus moeten hun mondje houden. Droeftoeters. Wat bezielt je om na verdorie 1 serieus potje al te gaan zaniken over Gio. Wat een stumperds.
Niet zo van onder de indruk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:45 schreef Jihawti het volgende:
Voor linksback zie ik in Nederland weinig leuks rondlopen, maar bij Vitesse zit ene Achenteh de bank warm te houden. Is snel, heeft een prima trap, verdedigend echt wel beter dan Nelom en een goed overzicht (wat bij Nelom ook zwaar onder de maat is). Is alleen klein.
Of roep ik nu iets heel geks?
Kritiek hebben op de keuzes van een trainer is toch iets anders dan aan de poten zagen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zal, maar om nu al aan de poten van Gio te zagen.. Dan ben je totaal niet serieus te nemen als voetbal/sport journalist. Dan moet bij de privé of story gaan werken.
Jetroquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:45 schreef Jihawti het volgende:
Voor linksback zie ik in Nederland weinig leuks rondlopen
Dan moeten ze eens in het buitenland rondkijken.. als ze Gustafsson halen, kunnen ze ook wel ergens een linksback opduiken die beter is dan Nelom.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:45 schreef Jihawti het volgende:
Voor linksback zie ik in Nederland weinig leuks rondlopen
Die gozer verdient dus 1 miljoen per jaar.. die hadden wij dus ook wel kunnen huren.quote:Wegen van Finnbogason en Real Sociedad scheiden na één seizoen
Vrijdag, 24 juli 2015 om 20:10
Alfred Finnbogason vertrekt al na één seizoen uit San Sebastián. Real Sociedad maakt vrijdag via de officiële kanalen bekend een principeakkoord met Olympiacos te hebben bereikt. De aanvaller vertrekt op huurbasis naar Griekenland, met een optie tot koop.
De tijdelijke overgang van Finnbogason naar Olympiacos is nog wel afhankelijk van een medische keuring, zo geeft de Primera División-club aan. De 26-jarige IJslander kende twee uitstekende jaren in de Eredivisie, maar mislukte in Spanje. Tegenover de 24 en 29 doelpunten die hij in het shirt van sc Heerenveen maakte stonden maar twee goals bij Real Sociedad.
Olympiacos neemt het volledige salaris van Finnbogason (één miljoen euro) voor zijn rekening. Het contract van de aanvaller in Spanje loopt nog tot de zomer van 2018, maar trainer David Moyes is niet van hem gecharmeerd.
Ik ga er ook vanuit dat ze dat aan het doen zijn. Alleen hoop ik heel erg dat die betere back uit het buitenland niet naar de naam "Bulthuis" luistert, want dat is denk ik de enige back die nóg dommer is dan onze Miquelquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan moeten ze eens in het buitenland rondkijken.. als ze Gustafsson halen, kunnen ze ook wel ergens een linksback opduiken die beter is dan Nelom.
Zeker..quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die gozer verdient dus 1 miljoen per jaar.. die hadden wij dus ook wel kunnen huren.
Volgens het statistische model Brentford waren de doelpunten van Kramer dit jaar vooral geluk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:13 schreef Henrys het volgende:
Gewoon Kramer halen want beter gaan we niet krijgen en hij is sowieso beter dan Kazim en is zelfs nog langer dan Pelle (1,95). Te Vrede + miljoen moet wel genoeg zijn
Maar toch, Kramer > Kazimquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:58 schreef Tortugal het volgende:
Kramer moet je echt niet willen man. Gewoon middelmaat. Net als dat je gewoon geen kampioen kan worden met jongens als Nelom en Kazim.
Ja, want Gustafson blijkt echt een schot in de roos.........quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dan moeten ze eens in het buitenland rondkijken.. als ze Gustafsson halen, kunnen ze ook wel ergens een linksback opduiken die beter is dan Nelom.
Kijk de eerste aankoop wordt al afgeschoten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ja, want Gustafson blijkt echt een schot in de roos.........
Daar kunnen we nog geen oordeel over vellen natuurlijk. Hij is er net een week en niemand heeft hem nog zien spelen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ja, want Gustafson blijkt echt een schot in de roos.........
Vrouwquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar kunnen we nog geen oordeel over vellen natuurlijk. Hij is er net een week en niemand heeft hem nog zien spelen.
Dus hoe kun je nu al beweren dat hij geen schot in de roos zou zijn?
Als Krabby het zegt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:29 schreef IkBenNietFries het volgende:
Volgens Krabby zat Immers niet bij de basiself van Feyenoord doordat Gio inziet dat Immers helemaal niet zo'n goede voetballert is. Ik hoop het maar. Schuurman op 10 en hoppa.
Vanwaar het vertrouwen in alles wat uit de eigen opleiding komt? Het is goed dat Feyenoord veel spelers uit de eigen opleiding laat doorstromen, maar zeker nu de besten daarvan zijn vertrokken zie je dat wat is overgebleven lang niet goed genoeg is om mee te doen op het niveau dat je als Feyenoord wil.. hetzij door een gebrek aan ervaring, hetzij door een gebrek aan kwaliteit. Dan moet je dat aanvullen met goede spelers van buitenaf en zowel in de aanval als de verdediging is dat tot op heden te weinig gebeurd. In Kuyt als spits heb ik ook niet zoveel vertrouwen eigenlijk.. de beste man heeft er jaren niet gespeeld.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:29 schreef IkBenNietFries het volgende:
Volgens Krabby zat Immers niet bij de basiself van Feyenoord doordat Gio inziet dat Immers helemaal niet zo'n goede voetballert is. Ik hoop het maar. Schuurman op 10 en hoppa.
Dat van Schuurman was dan ook ietwat sarcastisch bedoeld met alle "Schuurman komt er aan!" opmerkingen van het afgelopen jaar, maar ik geloof best dat hij het niet minder dan Immers zou doen op 10, met Immers zijn we vorig jaar op het laatste moment vierde geworden, met Schuurman is het 'probleem van de tien' dan volgens mij intern opgelost. Een aankoop is niet strict noodzakelijk. In de verdediging en de aanval zijn aankopen wel hard nodig inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vanwaar het vertrouwen in alles wat uit de eigen opleiding komt? Het is goed dat Feyenoord veel spelers uit de eigen opleiding laat doorstromen, maar zeker nu de besten daarvan zijn vertrokken zie je dat wat is overgebleven lang niet goed genoeg is om mee te doen op het niveau dat je als Feyenoord wil.. hetzij door een gebrek aan ervaring, hetzij door een gebrek aan kwaliteit. Dan moet je dat aanvullen met goede spelers van buitenaf en zowel in de aanval als de verdediging is dat tot op heden te weinig gebeurd. In Kuyt als spits heb ik ook niet zoveel vertrouwen eigenlijk.. de beste man heeft er jaren niet gespeeld.
Omdat vorige week al aangegeven is dat Gustafson rustig wordt gebracht. Als hij zo goed was dan zou hij direct al spelen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar kunnen we nog geen oordeel over vellen natuurlijk. Hij is er net een week en niemand heeft hem nog zien spelen.
Dus hoe kun je nu al beweren dat hij geen schot in de roos zou zijn?
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:44 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Omdat vorige week al aangegeven is dat Gustafson rustig wordt gebracht. Als hij zo goed was dan zou hij direct al spelen.
Ik heb ook de nodige twijfels en Kazim heeft ook al een seizoen bewezen geen spits te zijn (wat wel eigenlijk..). Ik vrees dat het doelpunten maken nog steeds een obstakel gaat worden..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vanwaar het vertrouwen in alles wat uit de eigen opleiding komt? Het is goed dat Feyenoord veel spelers uit de eigen opleiding laat doorstromen, maar zeker nu de besten daarvan zijn vertrokken zie je dat wat is overgebleven lang niet goed genoeg is om mee te doen op het niveau dat je als Feyenoord wil.. hetzij door een gebrek aan ervaring, hetzij door een gebrek aan kwaliteit. Dan moet je dat aanvullen met goede spelers van buitenaf en zowel in de aanval als de verdediging is dat tot op heden te weinig gebeurd. In Kuyt als spits heb ik ook niet zoveel vertrouwen eigenlijk.. de beste man heeft er jaren niet gespeeld.
Het is bijna niet te geloven maar de stap van de Zweedse competitie naar de Nederlandse competitie is nog best groot. Ik herinner me een uitspraak van Elmander toen hij net bij Feyenoord zat: 'een schot in Zweden is een pass in Nederland'quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:44 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Omdat vorige week al aangegeven is dat Gustafson rustig wordt gebracht. Als hij zo goed was dan zou hij direct al spelen.
Tuurlijk hebben we defensieve versterking nodig.. Karsdorp is onervaren als rechtsback, in het centrum lopen 2 onervaren pikkies en de linksback kots ik al jaren uit. En als backup hebben we Dammers. Nou dat wordt dus helemaal niks..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:22 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet zo dat er gehamerd wordt op defensieve versterkingen. Het grootste probleem vorig jaar was dat we bijna geen doelpunten maakten, en dat is imho nog steeds niet opgelost (of Kuyt moet er 25 maken, lijkt me stug).
Omdat er achter Sven en Terence gewoon niets zit, en eigenlijk al jarenlang je linksback niet voldoet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:22 schreef Merkie het volgende:
Ik snap niet zo dat er gehamerd wordt op defensieve versterkingen. Het grootste probleem vorig jaar was dat we bijna geen doelpunten maakten, en dat is imho nog steeds niet opgelost (of Kuyt moet er 25 maken, lijkt me stug).
Jij verwacht defensief versterking die basis gaat spelen in het centrum? Ga er maar vanuit dat de rechtsback vast staat, en het centrum ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we defensieve versterking nodig.. Karsdorp is onervaren als rechtsback, in het centrum lopen 2 onervaren pikkies en de linksback kots ik al jaren uit. En als backup hebben we Dammers. Nou dat wordt dus helemaal niks..
Dat is ook zo..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij verwacht defensief versterking die basis gaat spelen in het centrum? Ga er maar vanuit dat de rechtsback vast staat, en het centrum ook.
Dat valt hartstikke mee. Wacht maar een paar maand af, en maak dan de conclusiesquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is ook zo..
Feyenoord is financieel gezond maar sportief dood
Afgezien van Kongolo lopen er bij Feyenoord geen spelers uit de opleiding meer rond waarvan ik denk.. dat kan ooit wel een goeie worden, ook Van Beek niet. Het is teveel middelmaat allemaal. Maar ik hoop dat jij gelijk krijgt uiteraard..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat valt hartstikke mee. Wacht maar een paar maand af, en maak dan de conclusies.
Wie weet heb je gelijk, wie weet heb ik gelijk.
Van Beek niet?! Schuurman ook echt welquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Afgezien van Kongolo lopen er bij Feyenoord geen spelers uit de opleiding meer rond waarvan ik denk.. dat kan ooit wel een goeie worden, ook Van Beek niet. Het is teveel middelmaat allemaal. Maar ik hoop dat jij gelijk krijgt uiteraard..
Ze zijn van dezelfde categorie als BMI.. aardig maar net-niet.. maar ben benieuwd hoe ze zijn met wat meer ervaringquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:45 schreef Pokkelmans het volgende:
Van Beek is 20 jaar oud. Kongolo 21. Samen waren ze gedurende een periode het beste defensive duo van de Eredivisie. Ik neem aan dat ze alleen nog maar beter zullen worden met meer ervaring.
In Kongolo zie ik het fysiek wel zitten.. hij is atletisch. Van Beek is meer een harde werker en zijn loopje ziet er niet uit.. en ik zag hem pas eens van dichtbij bij de Kika run maar het is maar een iel ventje voor een verdedigerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap ook niet echt waarom iemand van Beek minder goed vind dan Kongolo. Kongolo zakte vorig jaar paar keer flink door het ijs, van Beek niet.
BMI is ook nog maar 23 en heeft nu één seizoen in Portugal meegedraaid en daarin een wat zwakkere periode gekend. Lijkt me wat radicaal om hem nu meteen af te schrijven. De Vrij lijkt vooralsnog inderdaad een categorie beter, maar wie weet hoe het er voorstaat als BMI weer op niveau is, en De Vrij een dip meemaakt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze zijn van dezelfde categorie als BMI.. aardig maar net-niet.. maar ben benieuwd hoe ze zijn met wat meer ervaring
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we defensieve versterking nodig.. Karsdorp is onervaren als rechtsback, in het centrum lopen 2 onervaren pikkies en de linksback kots ik al jaren uit. En als backup hebben we Dammers. Nou dat wordt dus helemaal niks..
Dat snap ik, maar we gaan dit jaar weer geen 60+ goals maken. Dan is de 4e of 5e plaats het hoogst haalbare.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat er achter Sven en Terence gewoon niets zit, en eigenlijk al jarenlang je linksback niet voldoet.
Grootste misstap van deze zomer is het vastleggen van Kazim. Die gozer raak je aan de straattegels nog niet kwijt en nu zit je met twee falende pauperspitsen in je team.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik, maar we gaan dit jaar weer geen 60+ goals maken. Dan is de 4e of 5e plaats het hoogst haalbare.
Omdat Kongolo veel meer voetbal in zich heeft.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik snap ook niet echt waarom iemand van Beek minder goed vind dan Kongolo. Kongolo zakte vorig jaar paar keer flink door het ijs, van Beek niet.
Dat is heel leuk, maar als je verdedigend staat te schutteren heb je er ook weinig aanquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat Kongolo veel meer voetbal in zich heeft.
Er zijn ook nog twee keepers vertrokken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Salarisbudget was volgens MvG een miljoen omhoog gegaan. Dus beschikbaar:
Extra miljoen: 1 miljoen
Mathijssen: 1 miljoen
Clasie: 1 miljoen
Bouhla: ???
Verhoek: ??? (zal ook wel wat meegekregen hebben)
Ik denk dat daar nog wel ruimte in zit. Maar dat is inderdaad ook alleen maar gissen.
Vind je van Beek voetballend zo slecht dan? Ik niet namelijk. Uitstekende pass. Misschien qua handelingssnelheid een minpuntje.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat Kongolo veel meer voetbal in zich heeft.
Voor eredivisie begrippen wel een goeie omdat hij tenminste wat ervaring heeft maar ook niet op zijn laatste benen loopt zoals Boulahrouz en Mathijsen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:04 schreef Merkie het volgende:
Lijkt me geen slechte. Slechter dan Boulahrouz (ok, speelde back) en Mathijsen kan bijna niet.
Dat is inderdaad wel prettig ja. De afgelopen 5 jaar hebben we bijna alleen maar eind augustus meegedaan aan het circus.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Goede breedte versterking.
4 aankopen gehad, nog 2 te gaan (en hopelijk nog minimaal 3 verkopen).
Ziet er goed uit zo 2 weken voor de start van de competitie.
Dat, of dat Van der Heijden linksback wordt (dat kan hij ook).quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:43 schreef Max23 het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat Kongolo opschuift naar linksback en Van der Heijden in het centrum komt.
Dit lijkt mij ook een logisch scenario.. Van Bronckhorst heeft het licht gezien en is eindelijk bezig om Immers en Nelom eruit te werken (of ben ik nu te optimistisch)quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:43 schreef Max23 het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat Kongolo opschuift naar linksback en Van der Heijden in het centrum komt.
ik vind de kwaliteiten van Kongolo (in vorm) veel meer bij CV liggen..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook een logisch scenario.. Van Bronckhorst heeft het licht gezien en is eindelijk bezig om Immers en Nelom eruit te werken (of ben ik nu te optimistisch)
Geen idee, maar ik spuit al bij het gerucht.quote:Op zondag 26 juli 2015 00:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe betrouwbaar is FRFC1908?
Zij melden dat volgens hun bronnen Feyenoord nagenoeg rond zou zijn met Kramer.
Ik snap dat echt niet, lijkt me echt weer middelmaat, terwijl alle 'kenners' denken dat het een echt goede aanvulling zou zijnquote:Op zondag 26 juli 2015 00:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Lijkt me opmerkelijk zolang Kazim en Te Vrede er nog zijn. Bovendien schat ik hem als te licht in,quote:Op zondag 26 juli 2015 00:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Mag hopen van niet zeg. Weer pure te Vrede-middelmaatquote:Op zondag 26 juli 2015 00:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Magische krachten zonder zelf een bal goed te raken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:00 schreef Henrys het volgende:
Snap de kritiek op Immers echt niet, het gaat vrijwel altijd slechter zonder hem
Wat, ben jij wel helemaal lekker?quote:Op zondag 26 juli 2015 10:12 schreef arjan1112 het volgende:
Is er niet een feyenoorder die bij Goldman Sachs werkt ?
Indien ja, waarom koop je niet 27% van de aandelen 020 op, en liquideer je de balans vervolgens?
Dan kan Feyenoord vervolgens verhuizen naar 020
Verwacht eerlijk gezegd niet dat zo'n Van der Heijden voor de breedte komt. Die zal geen rol al la Boula of Mathijsen accepteren..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Goede breedte versterking.
4 aankopen gehad, nog 2 te gaan (en hopelijk nog minimaal 3 verkopen).
Ziet er goed uit zo 2 weken voor de start van de competitie.
Kongolo op LB en dan geen Nelom meer.quote:Op zondag 26 juli 2015 10:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Verwacht eerlijk gezegd niet dat zo'n Van der Heijden voor de breedte komt. Die zal geen rol al la Boula of Mathijsen accepteren..
PSV en Ajax zijn ook kampioen geworden zonder Immers. Hij is gewoon niet goed genoeg, dat ziet iedereen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:00 schreef Henrys het volgende:
Snap de kritiek op Immers echt niet, het gaat vrijwel altijd slechter zonder hem
Behalve Koeman, Rutten en mevrouw Immersquote:Op zondag 26 juli 2015 11:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
PSV en Ajax zijn ook kampioen geworden zonder Immers. Hij is gewoon niet goed genoeg, dat ziet iedereen.
er zal wel gewoon een verhaal van concurrentiestrijd zijn opgehangen..quote:Op zondag 26 juli 2015 10:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Verwacht eerlijk gezegd niet dat zo'n Van der Heijden voor de breedte komt. Die zal geen rol al la Boula of Mathijsen accepteren..
quote:Op zondag 26 juli 2015 11:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
PSV en Ajax zijn ook kampioen geworden zonder Immers.
quote:Op zondag 26 juli 2015 11:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
PSV en Ajax zijn ook kampioen geworden zonder Immers.
quote:Kramer niet dicht bij een overgang naar Feyenoord
Vertegenwoordigers van het Celtic zaten zaterdag op de tribune bij de oefenwedstrijd tussen ADO Den Haag en Veria FC om aanvaller Michiel Kramer te bekijken. De spits deed 45 minuten mee tegen de Grieken.
ADO Den Haag-directeur Jan Willem Wigt laat tegenover Omroep West weten niet bekend te zijn met de interesse van Celtic. ''Wij gaan deze week met Kramer om tafel', zegt hij. 'Een gelimiteerde transfersom in een nieuw contract behoort tot mogelijkheden'', aldus de directeur.
Geruchten dat Kramer dicht bij een overgang naar Feyenoord is worden door de clubtopscorer van de Haagse club van het afgelopen seizoen ontkent. Feyenoord zou eerst een spits willen verkopen, alvorens Kramer in beeld komt in Rotterdam.
FR12 toont zich wel een betrouwbare bron inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:48 schreef Merkie het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)gang-naar-feyen.html
[..]
Ik ben inderdaad ook wel 'fan' van Haller.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:04 schreef Typisch het volgende:
Als we nog een Eredivisie spits gaan halen van een subtopper zou ik eerder voor die Fransoos van Utrecht gaan, die heb ik dingen zien doen die er niet veel kunnen bij ons in de competitie.
Maar die zal op het moment wel te duur zijn ook.
Dat heeft onze scouting weer gemist, nu kost hij een veelvoud...quote:Op zondag 26 juli 2015 13:04 schreef Typisch het volgende:
Als we nog een Eredivisie spits gaan halen van een subtopper zou ik eerder voor die Fransoos van Utrecht gaan, die heb ik dingen zien doen die er niet veel kunnen bij ons in de competitie.
Ik denk dat alleen Utrecht hem voor dat bedrag kon kopen.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat heeft onze scouting weer gemist, nu kost hij een veelvoud...
Ik dacht ook aan Haller, ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:04 schreef Typisch het volgende:
Van der Heijden is gewoon een goede versterking hoor.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:19 schreef Kerftminister het volgende:
Lekker Van der Heijden binnenNu nog Kramer, Van Polen, De Leeuw en Joey vd Berg halen dan kunnen we echt voor het rechterrijtje strijden
Joey vd Berg zou wel passen maar het middenveld is al overbezet en er zit geen restwaarde op.. maar ik vind hem wel goed genoeg voor het huidige Feyenoord.. goede mentaliteit ook.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:19 schreef Kerftminister het volgende:
Lekker Van der Heijden binnenNu nog Kramer, Van Polen, De Leeuw en Joey vd Berg halen dan kunnen we echt voor het rechterrijtje strijden
Inderdaad, we hadden nog wel een vijfde rechtsback nodig. Met Karsdorp, Wilkshire, Gronsveld en Lopes Cabral is de spoeling toch een beetje dun daaro.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:19 schreef Kerftminister het volgende:
Als Immers, Vilhena, Schuurman, Nieuwkoop, Sleegers en Gustafson geblesseerd raken kun je gewoon met dezelfde basis starten hoor, en als Toornstra dan ook nog geblesseerd raakt kun je wmb Achahbar ook eens als aanvallende middenvelder opstellen (A)quote:Op zondag 26 juli 2015 14:31 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Inderdaad, we hadden nog wel een vijfde rechtsback nodig. Met Karsdorp, Wilkshire, Gronsveld en Lopes Cabral is de spoeling toch een beetje dun daaro.
En dan nog twee middenvelders erbij voor de zekerheid natuurlijk, waarom niet? Er kunnen er zo ineens 6 geblesseerd raken en dan sta je he.
Ja, Immers, Kazim, Te Vrede en hopelijk Nelom gaan nog weg zoals het eruit ziet. Dat is één middenvelder minder waar we er negen hebben, twee aanvallers waar we er zeven hebben (en Sleegers is ook vooral aan het richten op linksbuiten) en één linksback waarvan de reserve blijkbaar niet al te overtuigend is, terwijl voor rechtsback potdorie vier opties rondlopen.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat zure gezeur van sommige supporters.
Het lijkt me toch wel duidelijk dat het de bedoeling is dat er ook nog een aantal spelers zullen vertrekken. Aan de hoeveelheid middenvelders kunnen we dus nog geen conclusies verbinden van wanbeleid.
Ook zijn sommigen er goed in om alles en iedereen weg te zetten als 'middelmaat'. Maar volgens mij ontbreekt bij hen elk realisme wat betreft potentiële aankopen voor Feyenoord.
Volgens mij zouden die nog wat te zeuren hebben als Feyenoord erin zou slagen om Messi vast te leggen.
Heeft al iemand geantwoord met " *sneller dan" ?quote:
Ik denk dat Vilhena en Boëtius ook nog wel weg worden gesluisd als ze echt niet bij willen tekenen.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:50 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ja, Immers, Kazim, Te Vrede en hopelijk Nelom gaan nog weg zoals het eruit ziet. Dat is één middenvelder minder waar we er negen hebben, twee aanvallers waar we er zeven hebben (en Sleegers is ook vooral aan het richten op linksbuiten) en één linksback waarvan de reserve blijkbaar niet al te overtuigend is, terwijl voor rechtsback potdorie vier opties rondlopen.
Ik ben verder denk ik nou niet de zuurste muts qua aankopen, maar de logica van de gesuggereerde versterkingen ontging mij even. De lijn van het beleid wijst totaal ergens anders op.
Ik denk niet dat Nelom vertrekt, en Immers en Kazim Richards betwijfel ik ook.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:50 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ja, Immers, Kazim, Te Vrede en hopelijk Nelom gaan nog weg zoals het eruit ziet. Dat is één middenvelder minder waar we er negen hebben, twee aanvallers waar we er zeven hebben (en Sleegers is ook vooral aan het richten op linksbuiten) en één linksback waarvan de reserve blijkbaar niet al te overtuigend is, terwijl voor rechtsback potdorie vier opties rondlopen.
Ik ben verder denk ik nou niet de zuurste muts qua aankopen, maar de logica van de gesuggereerde versterkingen ontging mij even. De lijn van het beleid wijst totaal ergens anders op.
Die was ik nog vergeten inderdaad als mogelijke weglopertjes.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk dat Vilhena en Boëtius ook nog wel weg worden gesluisd als ze echt niet bij willen tekenen.
Ik denk inderdaad dat het linksback plus linksbuiten gaat worden, in die volgorde. Lijkt me dat het plaatje dan aardig klopt.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nelom vertrekt, en Immers en Kazim Richards betwijfel ik ook.
Ik denk wel dat Vilhena nog vertrekt en dat een paar van de talenten zullen worden verhuurd, zoals Schuurman bijvoorbeeld en misschien vertrekt El Ahmadi ook nog wel.
Ik verwacht zelf nog een aankoop van een centrale verdediger of linksback en een aanvaller (linksbuiten of spits).
Dan is de selectie die we overhouden gewoon gebalanceerd lijkt mij en hebben we kwalitatief absoluut een bredere selectie dan voorgaande seizoenen.
Weinig op aan te merken lijkt mij.
Van der Heijden goed?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van der Heijden is gewoon een goede versterking hoor.
Overigens zou De Leeuw van FC Groningen dat ook zijn voor de aanval.
Afijn, in ieder geval nog 2 aankopen en dan gaan we gewoon weer voor een plek in de top 3.
Klopt. Lekker dit goede beleid doorzettenquote:Op zondag 26 juli 2015 14:31 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Inderdaad, we hadden nog wel een vijfde rechtsback nodig. Met Karsdorp, Wilkshire, Gronsveld en Lopes Cabral is de spoeling toch een beetje dun daaro.
En dan nog twee middenvelders erbij voor de zekerheid natuurlijk, waarom niet? Er kunnen er zo ineens 6 geblesseerd raken en dan sta je he.
Deze tweetquote:
Wat is het toch ook dat nieuwe spelers gelijk tekenen voor pakweg 3 of 4 jaar, maar contracten van de levensader van onze club, de talenten, lopen altijd veel te snel weer af.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Van der Heijden goed?Een verdediger die niet kan verdedigen. Dat is hetzelfde als een spits die niet kan afwerken, of een linksback die niet gewend is om tegen een mannetje te spelen. Complete middelmaat die vent man, was bij Vitesse al consistent een van de zwakste, wat moeten wij er dan mee? En drie fucking jaar ook direct. Hebben we niet geleerd van Verhoek? En van Goossens? En van al die andere gasten die we een afkoopsom moesten meegeven.
Van der Heijden was één van de betere verdedigers bij Vitesse juist man.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Van der Heijden goed?Een verdediger die niet kan verdedigen. Dat is hetzelfde als een spits die niet kan afwerken, of een linksback die niet gewend is om tegen een mannetje te spelen. Complete middelmaat die vent man, was bij Vitesse al consistent een van de zwakste, wat moeten wij er dan mee? En drie fucking jaar ook direct. Hebben we niet geleerd van Verhoek? En van Goossens? En van al die andere gasten die we een afkoopsom moesten meegeven.
Kongolo is net als Boëtius. Doet het in het begin leuk, maar blijkt er uiteindelijk geen reet van te kunnen.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van der Heijden was één van de betere verdedigers bij Vitesse juist man.
Was onbetwiste basisspeler daar en Vitesse had hem graag behouden.
Ook PSV had hem eventueel willen inlijven.
Het is waar dat hij opbouwend beter is dan verdedigend, maar dat maakt hem verdedigend niet slecht. Doet kwalitatief absoluut niet onder voor Kongolo (al gaat Kongolo nog stappen maken).
De vergelijking met Verhoek en Goossens slaat dan ook nergens op.
Dat is wel een zorg die ik heb. Onze selectie veroudert en onze talenten lopen te morren. Je krijgt nu toch een beetje het dillema direct sportief succes vs. verkooppotentieel..quote:Op zondag 26 juli 2015 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is het toch ook dat nieuwe spelers gelijk tekenen voor pakweg 3 of 4 jaar, maar contracten van de levensader van onze club, de talenten, lopen altijd veel te snel weer af.
Frank de Boer kon ook niet verdedigen.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Boetiüs werd wel opgesteld.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:10 schreef arjan1112 het volgende:
Dat Vilhena en Boetiees niet wilden bijtekenen was omdat Rutten hun niet opstelde ?
Hoe denkt Gio over hun ?
Ik heb het ook nooit gezien in Vilhena. Een wedstrijd die ik me kan herinneren die hij goed speelde, was tegen Willem 2 uit. En de tranen in de ogen na de winnende goal tegen Sparta in een oefenduel.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Boetiüs werd wel opgesteld.
Vilhena gaan we niet opstellen alleen omdat hij anders weigert bij te tekenen. De beste spelers horen te spelen en Vilhena hoort daar al heel lang niet meer bij (als hij daar überhaupt ooit al toe heeft behoord).
In potentie hoorde hij daar natuurlijk absoluut bij. Het is er alleen nooit uitgekomen.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Boetiüs werd wel opgesteld.
Vilhena gaan we niet opstellen alleen omdat hij anders weigert bij te tekenen. De beste spelers horen te spelen en Vilhena hoort daar al heel lang niet meer bij (als hij daar überhaupt ooit al toe heeft behoord).
Jij moest huilen bij een oefenduel?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb het ook nooit gezien in Vilhena. Een wedstrijd die ik me kan herinneren die hij goed speelde, was tegen Willem 2 uit. En de tranen in de ogen na de winnende goal tegen Sparta in een oefenduel.
We hebben een selectie die goed is voor +/- 50 goals. Dat is niet top.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan hebben we een top-transferzomer gehad wat mij betreft.
Ligt aan de aankopen die nog gaan komen.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
We hebben een selectie die goed is voor +/- 50 goals. Dat is niet top.
Mooie uiteenzetting van het doelsaldo. 60 doelpunten voor moet inderdaad te halen zijn, mits het gaat lopen. Het aantal tegendoelpunten zie ik echter niet snel minder worden, zonder versterkingen.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt aan de aankopen die nog gaan komen.
Maar ik schat onze selectie net iets beter in dan afgelopen seizoen, en ik schat in dat we op 60 tot 65 doelpunten moeten kunnen komen en iets minder tegendoelpunten. Vorig seizoen hadden we 56 doelpunten voor en 39 tegen. Dat moet zeker +60 en -34 kunnen worden naar mijn mening. In dat geval verbeteren we ons doelsaldo met 50%.
Juist wel denk ik, ze hebben allemaal weer een jaar meer ervaring, je hebt vd Heijden erbij ipv Mathijsen en Boulah, en ik ga er ook van uit dat er nog een linksback gehaald gaat worden.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:51 schreef K.offie het volgende:
[..]
Mooie uiteenzetting van het doelsaldo. 60 doelpunten voor moet inderdaad te halen zijn, mits het gaat lopen. Het aantal tegendoelpunten zie ik echter niet snel minder worden, zonder versterkingen.
Ligt er ook aan hoe je positioneel staat.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:11 schreef Merkie het volgende:
Als je zelf moeilijk scoort krijg je automatisch meer doelpunten tegen omdat je meer risico moet nemen. Aanval is de beste verdediging, zeker in onze competitie.
dat we weinig tegen kregen was ook omdat we vrij veel aan de bal waren. We hadden een redelijk statisch blok wat alle ballen veroverde en in de ploeg kon houden, maar de verrassing in het spel ontbrak waardoor we zelf weinig creëerden.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe je positioneel staat.
Feyenoord had vorig seizoen moeite met scoren zoals we allemaal weten, maar had toch de op 2 na minst gepasseerde verdediging als ik me niet vergis. Dat kwam doordat we het grootste gedeelte van het seizoen goed stonden gepositioneerd.
Met de verdedigende versterkingen en het jaartje groeien van Kongolo en Van Beek verwacht ik iets minder tegendoelpunten dit seizoen (als het positioneel en organisatorisch zo goed blijft gaan) en qua scorend vermogen hadden we vorig seizoen wel zo ontzettend veel pech, en hebben we met Kuyt en hopelijk nog een aanvallende versterking en met Toornstra nu op z'n juiste positie en Vejinovic wel aan aanvallende kwaliteit gewonnen dat ik daarom denk dat we zeker op 60 doelpunten (ipv 56 afgelopen seizoen) moeten kunnen komen komend seizoen, en dan denk ik dat ik voorzichtig ben.
Dat zou betekenen dat ons doelsaldo volgend seizoen algauw + 26 moet kunnen worden ipv + 17 het afgelopen seizoen. Hopelijk resulteert dat ook in wat meer punten, maar dat onze selectie dit keer wat tijdiger compleet lijkt te zijn zal hopelijk ook helpen om puntverlies in de eerste maand te beperken.
En Immers met pensioenquote:Op zondag 26 juli 2015 23:48 schreef 1312-FRFC het volgende:
Morgen:
vd Heijden tekent, Kramer naar Feyenoord, te Vrede wordt verhuurd.
Inderdaad zat er veel te weinig verrassing in ons spel. Maar gek genoeg meen ik me wel statistieken te herinneren dat Feyenoord één van de ploegen was die de meeste kansen creeërde. Dus we hebben echt heel veel kansen gemist vooral.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
dat we weinig tegen kregen was ook omdat we vrij veel aan de bal waren. We hadden een redelijk statisch blok wat alle ballen veroverde en in de ploeg kon houden, maar de verrassing in het spel ontbrak waardoor we zelf weinig creëerden.
Das waar, dergelijk spel wilt Van Bronckhorst inderdaad gaan inbrengen en dat brengt natuurlijk meer risico's met zich mee. Ik denk ook dat het team niet 1, 2, 3 ingespeeld raakt met zo'n veeleisende speelwijze, dus je zou best wel eens gelijk kunnen krijgen met het morsen van de punten de eerste maand.quote:Gio wilt heel anders gaan voetballen, veel dynamischer, wat dus ook meer risico met zich mee brengt. Op voorhand is het dus erg moeilijk te schatten is hoe dat gaat uitpakken, maar ik vermoed dat de we in de 1e maand nog best wel wat gaan morsen, omdat ze nog moeten wennen aan het systeem. Zodra het ingespeeld is denk ik dat we veel meer kansen creeren en veel meer zullen scoren dan vorig seizoen,
Je verwachtingen of heb je hier een bron voor?quote:Op zondag 26 juli 2015 23:48 schreef 1312-FRFC het volgende:
Morgen:
vd Heijden tekent, Kramer naar Feyenoord, te Vrede wordt verhuurd.
Hoe vaak heeft die nou gespeeld afgelopen seizoen? Die paar keer gaan het verschil toch niet maken?quote:
Ik zou het zijn (en mijn zonder Kramer) wens noemen.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je verwachtingen of heb je hier een bron voor?
Als dat echt waar is hoop ik wel dat Gio een sterke ruggengraat heeft. Als je een paar keer punten morst, helemaal als beginnend trainer, wordt de druk flink opgevoerd en zal de neiging groot zijn om een voorzichtigere speelstijl te gaan spelen. Ben heel benieuwd hoe hij daarmee om zal gaan.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad zat er veel te weinig verrassing in ons spel. Maar gek genoeg meen ik me wel statistieken te herinneren dat Feyenoord één van de ploegen was die de meeste kansen creeërde. Dus we hebben echt heel veel kansen gemist vooral.
[..]
Das waar, dergelijk spel wilt Van Bronckhorst inderdaad gaan inbrengen en dat brengt natuurlijk meer risico's met zich mee. Ik denk ook dat het team niet 1, 2, 3 ingespeeld raakt met zo'n veeleisende speelwijze, dus je zou best wel eens gelijk kunnen krijgen met het morsen van de punten de eerste maand.
Daar kunnen we nog wel eens veel plezier aan gaan beleven.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:17 schreef Tortugal het volgende:
Waar ik trouwens wel heel enthousiast over ben is Karsdorp.
Wat een geweldige man binnen en buiten de lijnen!
Waarom zou je geen echte spits willen in plaats van Kazim die de hele tijd uit positie is?quote:Op zondag 26 juli 2015 11:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Snap die Kramer-hype in de media ook niet zo.. past helemaal niet bij Feyenoord omdat hij een luie hond is die liever balletjes af wacht..dat pikt het Legioen toch nooit..
Die vent kon je al niet serieus meer nemen, en nu helemaal niet. Gewoon lekker negeren met zijn zure gezever.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:29 schreef IkBenNietFries het volgende:
Waarom zou je Woudenberg, Vilhena en Boetiüs opstellenquote:Op maandag 27 juli 2015 00:21 schreef 1312-FRFC het volgende:
Waarom niet dit?
Vermeer
Karsdorp v Beek Kongolo Woudenberg
Toornstra (rechtshalf) Vejinovic Vilhena (linkshalf)
Bilal Kuyt Boetius
Karsdorp, Toornstra en Bilal liggen elkaar wel. Zelfde geldt voor de linkerkant. Waarom per se met een verdedigende en aanvallende middenvelder spelen?
VD Heijden als backup natuurlijk. Gustafson natuurlijk voor op middenveld backup.
Ik vind Woudenberg gewoon goed, die gozer moet vertrouwen krijgen. Zelfde geldt voor de andere 2. Die liggen elkaar perfect, zeker als ze in vorm zijn.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom zou je Woudenberg, Vilhena en Boetiüs opstellen
Ik denk dat dit de opstelling wordt - als er geen linksback wordt aangetrokken:
Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo, Vejinovic, El Ahmadi, Toornstra, Basacikoglu, Kazim Richards en Kuyt.
Ik hoop op Achahbar of een aankoop ipv Kazim Richards overigens.
Onze bank wordt dan denk ik: Hahn, Wilkshire, C.V. aankoop, Immers, Gustafson, Boetiüs en afhankelijk wie er in de spits staat Achahbar of Kazim Richards op de bank.
Geen CLquote:Op maandag 27 juli 2015 02:40 schreef Henrys het volgende:
Gio had toch ook zo'n omvangrijk netwerk wat hij kon raadplegen voor spelers?
1 die minuten wilt maken en zich wilt kunnen onderscheiden en/of in de kijker wilt spelen.quote:Op maandag 27 juli 2015 02:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen CL
Geen EL
Eredivisie
Geen geld
Matige selectie
Welke talentvolle speler heeft daar nou trek in?
Met ons positiespel an sich, was niet veel mis vorig jaar. Fred is een slappe zak en feitelijk alles dat Feyenoord niet belichaamt, maar Fred had het positioneel wel op orde. Ik deel echter niet je mening dat we in aanvallend opzicht veel pech hadden. Ik spreek liever van onvermogen.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoe je positioneel staat.
Feyenoord had vorig seizoen moeite met scoren zoals we allemaal weten, maar had toch de op 2 na minst gepasseerde verdediging als ik me niet vergis. Dat kwam doordat we het grootste gedeelte van het seizoen goed stonden gepositioneerd.
Met de verdedigende versterkingen en het jaartje groeien van Kongolo en Van Beek verwacht ik iets minder tegendoelpunten dit seizoen (als het positioneel en organisatorisch zo goed blijft gaan) en qua scorend vermogen hadden we vorig seizoen wel zo ontzettend veel pech, en hebben we met Kuyt en hopelijk nog een aanvallende versterking en met Toornstra nu op z'n juiste positie en Vejinovic wel aan aanvallende kwaliteit gewonnen dat ik daarom denk dat we zeker op 60 doelpunten (ipv 56 afgelopen seizoen) moeten kunnen komen komend seizoen, en dan denk ik dat ik voorzichtig ben.
Dat zou betekenen dat ons doelsaldo volgend seizoen algauw + 26 moet kunnen worden ipv + 17 het afgelopen seizoen. Hopelijk resulteert dat ook in wat meer punten, maar dat onze selectie dit keer wat tijdiger compleet lijkt te zijn zal hopelijk ook helpen om puntverlies in de eerste maand te beperken.
Ik snap elke basiself niet waarin Kazim staat opgesteld. Dan neem je jezelf niet serieus. Of je moet plaats 5 /m 8 als ambitie hebben, en dan weer uitgeschakeld worden in de play offs.quote:Op maandag 27 juli 2015 08:56 schreef H.FR het volgende:
Ik snap ook niet dat Achahbar nu weer op het 2e plan lijkt te belanden, want hij heeft vorig seizoen in niet 1 wedstrijd gefaald. Hij bracht altijd iets extra's, zowel basis als wanneer hij inviel.
Die 4-4-2 is ook gewoon een verkapte 4-3-3 dat zie je zelf ook wel denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:47 schreef satecl het volgende:
We moeten eens ophouden met altijd maar dat 'heilige' 4-3-3 aan te houden. Met de huidige selectie hebben we daar de spelers niet voor. Kuyt is te oud om het alleen in de spits te doen. Achahbar te klein om het alleen te doen. Ga gewoon lekker 4-4-2 spelen. Het overwicht op het middenveld en scorend vermogen voorin.
[ afbeelding ]
Kongolo heeft z'n beste wedstrijd op LB gespeeld. Zet die maar weer lekker daar neer. Dan zijn we van Nelom af.
Boetius zou je kunnen wisselen voor die Zweed of Bilal. Net wie daar het best uit de verf komt. Of wie weet Vilhena.
Manu heb je als 3e spits. Kazim dumpen.
Kuyt in de spits en Achahbar die eromheen zwerft.
Tot op de Coolsingel iedereen!
Ben ik met je eens. Daarom zette ik bij Boetius ook al de toelichting dat je voor hem ook Gustafson, Vilhena of BIlal kan neerzetten. En inderdaad: We hebben daarvoor ook nog Sleegers. Die was ik even vergetenquote:Op maandag 27 juli 2015 10:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die 4-4-2 is ook gewoon een verkapte 4-3-3 dat zie je zelf ook wel denk ik.Boetius hangt meer naar voren waardoor je daar in de praktijk gewoon Kuyt-Achabar-Boet hebt staan. Je kunt het ook een 4-5-1 noemen als je Achabar als schaduwspits neerzet achter Kuyt.
Ik denk dat EA+Vejino daar wel redelijk staat. De vraag is dus of Toornstra meer centraal mag ballen of dat hij toch richting de rechterkant schuift. Dat is eigenlijk de essentie van het verschil. We gaan ofwel meer over de flanken, ofwel meer door het centrum. Als je die keuze hebt gemaakt kun je kiezen wie er voorin moeten. Ofwel Achabar als we meer door het midden gaan, ofwel aankoop/Kazim (brr) als we meer gaan flanken. Zonder goede kopper zou ik dan niet gaan voor de flank-optie. Als Boet niet bijtekent, kun je daar ook gewoon Sleegers proberen. Heeft denk ik meer visie om ook door het midden aanvallen op te zetten. Boet op de zijkant links is gewoon telkens rennen, terugkappen naar rechts en dan een bal die altijd richting de keeper krult.
Met name in Den Haag zal men dan wel massaal de polonaise lopen.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tevrede gewoon ruilen voor kramer is iedereen blij.
Voor een dergelijk bedrag doet Utrecht hem nu niet weg (contract tot 2019). Denk dat hij nog 1 of 2 jaar gaat knallen en dan alweer uit De Eredivisie vertrekt.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ook wel 'fan' van Haller.
FC Utrecht heeft hem enkele maanden geleden net overgenomen voor 9 ton. Ik denk dat als wij hem zouden willen overnemen wel 2 miljoen moeten neertellen.
Beetje een gemiste kans dus. Aan de andere kant kun je voor dat bedrag een goede spits in huis halen die het veelvoudige gaat opleveren uiteindelijk. Maar het blijft een gok.
Dat idee heb ik ook. Lijkt heel goed gescout door Utrecht (en geslaap van onze eigen scouting).quote:Op maandag 27 juli 2015 11:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Voor een dergelijk bedrag doet Utrecht hem nu niet weg (contract tot 2019). Denk dat hij nog 1 of 2 jaar gaat knallen en dan alweer uit De Eredivisie vertrekt.
Hij ligt lang vast ja, maar no way dat ze het kunnen maken om het 4 voudige te vragen dan wat zij hebben betaald na een half seizoen knallen.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:46 schreef Downwards het volgende:
[..]
Voor een dergelijk bedrag doet Utrecht hem nu niet weg (contract tot 2019). Denk dat hij nog 1 of 2 jaar gaat knallen en dan alweer uit De Eredivisie vertrekt.
Tja, kunnen maken.. Ze verkopen simpelweg geen Frans jeugdinternational die jarenlang vastligt en waar ze hoge verwachtingen van hebben en die nu pas net eigendom is van de club (was vorig jaar gehuurd). Dat is alleen denkbaar als er belachelijke bedragen geboden worden; geen 2 miljoen euro.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij ligt lang vast ja, maar no way dat ze het kunnen maken om het 4 voudige te vragen dan wat zij hebben betaald na een half seizoen knallen.
Tuurlijk kunnen ze dat wel maken, ze hebben een koopje gedaan. Mazzel gehad.. Als die speler gewoon Eredivisie top blijkt te zijn (kunnen we nu nog niet concluderen), dan kunnen ze makkelijk 5 miljoen vragen.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij ligt lang vast ja, maar no way dat ze het kunnen maken om het 4 voudige te vragen dan wat zij hebben betaald na een half seizoen knallen.
Maar goed, het is toch niet aan de orde helaas. Van Geel vindt Kramer interessanter schijnbaar.
quote:Op maandag 27 juli 2015 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar goed, het is toch niet aan de orde helaas. Van Geel vindt Kramer interessanter schijnbaar.
Cambuur kan het wel, Groningen ook (Rusnak), Utrecht ook (Haller).quote:Op maandag 27 juli 2015 02:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen CL
Geen EL
Eredivisie
Geen geld
Matige selectie
Welke talentvolle speler heeft daar nou trek in?
Maar ik bedoel te zeggen; juist omdat hij zich pas een half seizoen heeft laten zien en zich nog niet een heel seizoen structureel heeft bewezen is Haller geen 5 miljoen waard. Niet nu al.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze dat wel maken, ze hebben een koopje gedaan. Mazzel gehad.. Als die speler gewoon Eredivisie top blijkt te zijn (kunnen we nu nog niet concluderen), dan kunnen ze makkelijk 5 miljoen vragen.
Hij moet het aankomend seizoen inderdaad over een heel seizoen nog laten zien, maar de voortekenen zijn gunstig (bedenk je ook dat hij weinig wedstrijdritme had toen hij van Auxerre kwam en onder een onbenul als Alflen moest werken). Nu draait hij gewoon een hele voorbereiding mee en gaat het er veel professioneler aan toe.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar ik bedoel te zeggen; juist omdat hij zich pas een half seizoen heeft laten zien en zich nog niet een heel seizoen structureel heeft bewezen is Haller geen 5 miljoen waard. Niet nu al.
Ik ben heel benieuwd!quote:Op maandag 27 juli 2015 12:18 schreef K.offie het volgende:
Het is officieel: Van der Heiden
Nu maar hopen dat Kongolo naar LB gaat en er nog een concurrent wordt aangetrokken: CB/LB.
Hij heet Van der Heijden.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:18 schreef K.offie het volgende:
Het is officieel: Van der Heiden
Nu maar hopen dat Kongolo naar LB gaat en er nog een concurrent wordt aangetrokken: CB/LB.
In principe alles dubbel bezet, wanneer je Dammers ook meerekent.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heet Van der Heijden.
Ik hoop ook dat er nog een verdediger wordt aangetrokken. Ik dacht dat dat ook de bedoeling was, maar zoals ik het bericht lees lijkt het haast alsof al onze defensieve problemen bij deze zijn opgelost en we het hiermee moeten gaan doen.
Quotes van Gijp uit 2011:quote:Op maandag 27 juli 2015 12:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Haller bakte er bij de reserves van Auxerre helemaal niks van. Ja, dan had onze scouting wel even moeten zien dat die speler goed was... in tweeënhalf jaar (sinds zijn debuut bij Auxerre in 2012) scoorde hij er zes keer. Enige hoogtepuntje zijn twee goals voor Frankrijk <19 in een oefenwedstrijd. Gewoon een gelukje voor Utrecht.
Van der Heijden is een prima aankoop voor de verdediging.
Het is een zwarte dag voor alle rugnummer fetisjisten.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:20 schreef Tortugal het volgende:
Vejinovic met rugnummer 5 en VD Heijden met rugnummer 6
Dat wist ik dan niet, dat kan je de scouting aanrekenen, op zulke toernooien MOET je scouten. Maar na 2012 heeft hij niks gepresteerd.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Quotes van Gijp uit 2011:
'Als ik Wenger was had ik die Haller vandaag al gekocht'
'Heb genoten van Sébastien Haller bij Frankrijk-Argentinië op het WK onder 17. Ik zweer het je, die kun je zo bij Ajax in de spits zetten. Moeiteloos.'
Als hij wel wat had gepresteerd, was hij ook al lang niet meer haalbaar geweest. Maar iemand met bepaalde intrinsieke kwaliteiten komt er vaak wel weer bovenop. Dat is tenminste een reden om dergelijke jongens in de gaten te blijven houden.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dat wist ik dan niet, dat kan je de scouting aanrekenen, op zulke toernooien MOET je scouten. Maar na 2012 heeft hij niks gepresteerd.
Pellè was ook waardeloos voordat hij naar Feyenoord kwam.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Haller bakte er bij de reserves van Auxerre helemaal niks van. Ja, dan had onze scouting wel even moeten zien dat die speler goed was... in tweeënhalf jaar (sinds zijn debuut bij Auxerre in 2012) scoorde hij er zes keer. Enige hoogtepuntje zijn twee goals voor Frankrijk <19 in een oefenwedstrijd. Gewoon een gelukje voor Utrecht.
Van der Heijden is een prima aankoop voor de verdediging.
Dat was toch ook een gok?quote:Op maandag 27 juli 2015 12:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Pellè was ook waardeloos voordat hij naar Feyenoord kwam.
Jodenkop.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:33 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Pellè's opmerking tegen Jan-Joost kan bij Jan-Arie ook moeiteloos worden geplaatst
Inderdaadquote:Op maandag 27 juli 2015 12:33 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Pellè's opmerking tegen Jan-Joost kan bij Jan-Arie ook moeiteloos worden geplaatst
quote:Op maandag 27 juli 2015 12:33 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 juli 2015 12:34 schreef Downwards het volgende:
Tja, Jan-Arie heeft natuurlijk een beetje de kop van een biseksuele barbier uit De Pijp, maar is wel een redelijke speler voor Feyenoord.
Haha, terwijl je hem juist hebt aangekondigd als verrassing van het jaar (was jij toch?).quote:Op maandag 27 juli 2015 10:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Daarom zette ik bij Boetius ook al de toelichting dat je voor hem ook Gustafson, Vilhena of BIlal kan neerzetten. En inderdaad: We hebben daarvoor ook nog Sleegers. Die was ik even vergetenDie zou ook mijn voorkeur krijgen. Hopelijk krijgt hij zaterdag de kans.
Ik hoop alleen voor die jongen dat ie niet te veel domme opmerkingen maakt in zijn eerste aantal interviews als Feyenoorder, want ik denk dat heel veel heel snel in het verkeerde keelgat kan schieten bij t Legioen.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:36 schreef K.offie het volgende:
[..]Voor de opmerking. Maar we geven hem gewoon een kans, zoals we ook met Lexie doen
Flinke neus.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:33 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Moeten er nog meer komen, waaronder een GOEDE linksback, zodat Nelom weg kan en Woudenberg de backup is.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:17 schreef exile79 het volgende:
Al vier aankopen en het is nog maar juli, waarvan twee transfervrij. Lijkt me niet zo slecht dit keer.
Klopt, dat was ik. Maar ik ben ook degene die het hele weekend heeft gefeest met afters en vanmorgen nog niet helemaal met beide benen op de grond stond.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Haha, terwijl je hem juist hebt aangekondigd als verrassing van het jaar (was jij toch?).
Ik hoop in ieder geval dat er een plekje voor Achahbar in het elftal wordt vrijgemaakt. Ofwel als (zwervende) spits, ofwel als 1 van de 2 aanvallende middenvelders (Vejinovic naar achteren, en dan Toornstra en Achahbar ervoor oid), en niet vanaf de flank, want dat is gewoon niet zijn plekkie, is ie veel minder gevaarlijk, tenzij natuurlijk heel veel positiewisselingen, dan komt ie alsnog vaak genoeg op de juiste plek.
Is al naar AZ, geloof ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:46 schreef nostra het volgende:
Waarom niet zo'n Cavlan oppikken bij een De Graafschap?
quote:Jan-Arie van der Heijden maakte vorige week de overstap naar Feyenoord. De verdediger werd onder meer door de lyrische verhalen van ex-ploeggenoot Marko Vejinovic naar De Kuip gelokt. "Dat heeft zeker meegespeeld in mijn beslissing om voor Feyenoord te kiezen."
Van der Heijden en Vejinovic speelden de afgelopen jaren samen bij Vitesse. Feyenoord kocht Vejinovic als vervanger van Jordy Clasie, die onlangs de overstap maakte naar Southampton. "Marko was lyrisch over alles binnen deze club, dus dat heeft zeker meegespeeld in de beslissing om naar Feyenoord te komen."
Maar ook een gesprek met technisch directeur Martin van Geel en trainer Giovanni van Bronckhorst deed een flinke duit in het zakje bij Van der Heijden. "Zij waren allebei heel positief over mijn komst", zegt de verdediger, die overkomt van Vitesse, op de website van zijn nieuwe club. "Na die gesprekken heb ik echt het gevoel gekregen dat Feyenoord de juiste stap in mijn carrière zou zijn."
Vejinovic lijkt mij hier ook wel oprecht in.. Die straalt ook echt uit dat hij het geweldig naar zijn zin heeft. Wat op zich ook niet zo gek is als je het vertrouwen geniet en bij de betere spelers van Feyenoord hoort.quote:
Zette Clasie wel een wedstrijd op zijn kop?quote:Op maandag 27 juli 2015 14:31 schreef Henrys het volgende:
Nu Clasie vertrokken is hebben we geen topspelers meer![]()
Alleen Achahbar en Manu kunnen een wedstrijd nog op hun kop zetten als ze in vorm zijn maar de rest speelt waardeloos als de rest van het team dat ook doet
Nee maar daar had hij de positie dan ook niet voor. Dat ons middenveld vaak zo heerste was grotendeels aan hem te danken.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zette Clasie wel een wedstrijd op zijn kop?
Daar ben ik het wel mee eens. Maar mag El ehmadi dan niet ook genoemd worden? Ik heb geweldig genoten van de vele 1-2tjes op rij tussen die 2 samen. Wel ging de bal daarna vaak weer breed..quote:Op maandag 27 juli 2015 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar daar had hij de positie dan ook niet voor. Dat ons middenveld vaak zo heerste was grotendeels aan hem te danken.
Eens, vooral de combinatie met El Ahmadi was bij vlagen een genot om naar te kijken.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee maar daar had hij de positie dan ook niet voor. Dat ons middenveld vaak zo heerste was grotendeels aan hem te danken.
Klopt.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:42 schreef K.offie het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Maar mag El ehmadi dan niet ook genoemd worden? Ik heb geweldig genoten van de vele 1-2tjes op rij tussen die 2 samen. Wel ging de bal daarna vaak weer breed..
Dat kon hij wel ja, met een splijtende pass. Voorbeeldje:quote:Op maandag 27 juli 2015 14:36 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zette Clasie wel een wedstrijd op zijn kop?
quote:Feyenoord versloeg zondagmiddag SC Cambuur door een geniale pass van Jordy Clasie en dito loopactie van Jens Toornstra. De 'hangende rechtsbuiten' maakte de enige treffer (0-1).
De fraaie goal was niet het resultaat van maandenlange training, verklapt Toornstra. "Ik heb nooit echt op loopacties getraind, het gaat een beetje vanzelf", zei de doelpuntenmaker na afloop tegen Metro. "De pass van Jordy was ook briljant natuurlijk, dat maakt het voor mij eenvoudiger. Toen ik zag dat hij de bal klaarlegde, wist ik dat hij van mij wist dat ik zou gaan."
Toornstra voelt veel synergie tussen hem en de aanvoerder van Feyenoord. "Jordy heeft dat overzicht nu eenmaal. We hoeven het er van tevoren niet over te hebben of oogcontact te hebben tijdens de wedstrijd, het gebeurt gewoon. Sommige spelers voelen dat gewoon van elkaar."
Deze week kan Feyenoord even bijkomen van het drukke programma van de laatste weken. De Rotterdammers zijn al uitgeschakeld in de KNVB Beker en dat is een geluk bij een ongeluk. Toornstra: "Het is lekker om ons weer even op te kunnen laden."
quote:Jan-Arie van der Heijden hoopt snel een appartement in Rotterdam te vinden. De verdediger, die vandaag een driejarig contract ondertekende in De Kuip, woont momenteel nog in Amsterdam. "Ik wil me snel thuisvoelen bij deze club, dan helpt het als ik in de stad woon. Dan pas ik me sneller aan'', vertelt hij tegenover Metro.
De 27-jarige voetballer beschikt wel over een Rotterdamse tongval. "Haha, ja, ik ben onder de rook van deze stad geboren en kwam er altijd veel. Veel van mijn vrienden zijn Feyenoordfan. Ik vroeger zelf ook? Nee, dat niet.''
Van der Heijden kreeg nog nooit een uitnodiging voor een interland. "Tja, dat zijn nu eenmaal keuzes die worden gemaakt. Hier wil ik laten zien dat het wel een keer kan. Feyenoord heeft een internationale uitstraling en als hier in de Kuip een wedstrijd wordt gespeeld, zit bij wijze van spreken iedereen die verstand heeft van voetbal in het stadion. Dit is een mooie plek om mezelf te laten zien."
De écht Noorse Iniesta.quote:Emil Hansson is deze week op proef bij Feyenoord. De zeventienjarige Noorse middenvelder zal meetrainen met de A1 van de Rotterdammers. Hansson was op veertienjarige leeftijd ook al op stage op Varkenoord.
''De speler had sterk het verlangen om dit te doen'', stelt sportdirecteur Rune Soltvedt van SK Brann, de club van het talent, tegenover Bergensavisen. ''We hebben besloten dat het goed is. Zelfs als dat betekent dat hij niet meer kan spelen tegen Follo.''
Hansson maakte dit seizoen zijn debuut voor Brann. De jeugdinternational kwam tot dusver tot twee invalbeurten en beschikt over een contract dat nog 1,5 jaar doorloopt in Noorwegen.
21 + wat staf en bestuur meestal.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:51 schreef 1312-FRFC het volgende:
Iemand enig idee met hoeveel man Olympiakos komt?
Hij is wel eerlijk tenminstequote:Op maandag 27 juli 2015 15:29 schreef Downwards het volgende:
Jan-Arie is al hard op weg om zich onsterfelijk te maken in Rotterdam.
Wie wil er nou in Arnhem gaan wonen. Heb je kans dat Nicky Hofs je buurman wordt...quote:Op maandag 27 juli 2015 15:36 schreef o.us2.0 het volgende:
Jan-Arie woont in Amsterdam? Is dat geen end van Arnhem (Vitesse) vandaan?
Als voetballer zou ik maar liever in een dik appartement wonen in het stadscentrum ipv elke dag zo'n end op-en-neer rijdenquote:Op maandag 27 juli 2015 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie wil er nou in Arnhem gaan wonen. Heb je kans dat Nicky Hofs je buurman wordt...
Volgens mij gaan die spelers een dag van te voren alquote:Op maandag 27 juli 2015 15:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als voetballer zou ik maar liever in een dik appartement wonen in het stadscentrum ipv elke dag zo'n end op-en-neer rijden
Is hij ooit te laat geweest voor een wedstrijd door een file?
Wel opmerkelijk ja, nu wil hij opeens naar Rotterdam verhuizen, een stuk dichterbij dan Arnhem.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:36 schreef o.us2.0 het volgende:
Jan-Arie woont in Amsterdam? Is dat geen end van Arnhem (Vitesse) vandaan?
Alleen bij verre uitwedstrijden.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die spelers een dag van te voren al
quote:De Vrienden van Feyenoord (VvF) hebben het volgens Martijn Krabbendam van VI uitgesproken: bij een slechte seizoenstart van Feyenoord moet technisch directeur Martin van Geel weg.
Maar nou is het wel van tweeën één. Óf van Geel doet het gewoon niet goed genoeg. Dan moet hij direct plaatsmaken voor één of meer mensen, die alsnog zorgen dat er op 8 augustus een Feyenoord-waardige ploeg op het veld staat. Óf hij blijft de komende periode op z'n post om zelf die klus te klaren. Dan moet hij nu de ruimte en het vertrouwen krijgen om dat op zijn manier te doen. Het zou de leiding van de club sieren als ze daar een prompt en ondubbelzinnig standpunt over innemen.
Kritiekpunten
Ik kan echt wel bedenken wat ongeveer de kritiekpunten zullen zijn, maar Martin van Geel mag je nu niet laten bungelen. Dat is onfatsoenlijk en onverdiend én niet te rijmen met de urgentie van zijn klus. De ironie is dat hij nu op één van zijn kernkwaliteiten lijkt te worden geklopt: het overleven in de jungle.
Het lijkt erop dat Van Geel is gaan jongleren toen de kritiek op zijn functioneren bedreigend werd. Van Veldhoven niet binnenhalen als assistent-trainer terwijl je dat zelf wel wilde. Afspraken maken over een extra jaartje Mathijsen en er onder druk van de VvF toch vanaf zien. Jarenlang niet naar Achahbar omkijken en hem na twee wondergoals tegen PSV een goed contract laten tekenen. Dat ziet er eerder uit als meebewegen met de bepalende opinies dan op het doorzetten van het beleid, waarmee Van Geel met Feyenoord betere competitie-resultaten haalde dan in heel veel jaren voor zijn komst. Daar lijkt van Geel nu op vast te lopen, samen met zijn vasthoudendheid om een te groot deel van zijn salarisbudget te besteden aan spelers met wie Feyenoord de volgend stap gewoon niet gaat zetten.
Van Bronckhorst
En dan Van Bronckhorst nog. Door Van Geel bevorderd tot hoofdtrainer, omdat hij geen alternatief had met evenveel draagvlak. Maar zijn voorkeur was het niet. En de trainer zelf mag dan nog zo'n fijne gozer zijn, ooit komt de rekening omdat Van Geel hem vorig jaar eerst vanwege zijn onervarenheid passeerde en daarna toeliet dat een falende Fred Rutten hem op een zijspoor manoeuvreerde.
Het spel is al een beetje op de wagen. Tot nu toe schuift Gio alles dat misloopt in de schoenen van Van Geel. Van de nederlaag tegen VVV tot de visieloze uitvoering tegen Southampton: het kwam allemaal omdat Martin die verdedigende versterkingen toen nog niet binnen had. En niemand die hem al wil tegenspreken...
33 miljoen euro
De Raad van Commissarissen van Feyenoord is nu aan zet. Logisch is als daar de uitspraak van de VvF onschadelijk wordt gemaakt. Ondubbelzinnig het vertrouwen in Martin van Geel uitspreken door hem per direct opperhoofd te maken van een technisch platform met internationaal gelouterde Feyenoorders, die met de grootste schalen en bekers in hun handen hebben gestaan. Direct daarna kunnen dan afspraken worden gemaakt over het terugbetalen van de ruim 33 miljoen euro, die de VvF inmiddels aan Feyenoord ter beschikking hebben gesteld.
Het alternatief is een laatste kniebuiging voor de Vrienden. Die sturen dan, met veel geld en zonder enige vakkennis, ook de meest cruciale operationele beslissingen binnen Feyenoord. En een club, die voor dit soort mannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
Wat?quote:Mitchell te Vrede zit bij Feyenoord op een dood spoor, desondanks laten de Rotterdammers de aanvaller niet zomaar vertrekken uit De Kuip. Martin van Geel hoopt eerst een aanvaller toe te voegen aan de selectie, dan pas mag Te Vrede uitkijken naar een nieuwe club. Dit weet Sander Barends van ELF Voetbal zojuist te melden op Twitter.
ADO Den Haag en PEC Zwolle werden onlangs nog gelinkt aan de spits, maar tot een transfer is het nog niet gekomen. Bij Feyenoord heeft Te Vrede onder anderen concurrentie van Dirk Kuyt, Colin Kazim-Richards en Anass Achahbar. Van Bronckhorst geeft tot nu toe de voorkeur aan Kuyt en Kazim in de punt van de aanval.
Dit is geschreven door Frank Vijg.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:08 schreef Tortugal het volgende:
Was er niet afgesproken dat er geen Krabby berichtjes meer werden gepost? Dit is weer lekker onrust stoken om niets. Van Geel is juist bezig aan een prima transferzomer.
Vind dat prima nog wel meevallen als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:08 schreef Tortugal het volgende:
Was er niet afgesproken dat er geen Krabby berichtjes meer werden gepost? Dit is weer lekker onrust stoken om niets. Van Geel is juist bezig aan een prima transferzomer.
Wat vind je dan slecht? Naast dat het neuzen zijn?quote:Op maandag 27 juli 2015 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Vind dat prima nog wel meevallen als ik eerlijk ben.
zit ook wel een beetje rancune in.quote:
Vreemd artikel van ELF Voetbal. Gisteren kwam juist naar buiten dat Feyenoord pas geinteresseerd zou zijn in een andere spits (zoals Kramer) als er eerst een spits zou zijn verkocht.quote:
Er is geen sprake van door selecteren. Er loopt nog teveel middelmaat rond. Nu kan je dat niet zo snel veranderen, maar zie nog weinig tekenen dat er daadwerkelijk wat staat te gebeuren rond al de middelmaat. Liefst laat je de jeugd doorstromen.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:19 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Wat vind je dan slecht? Naast dat het neuzen zijn?
Dit lijkt mij de omgekeerde wereld.. dat onze voorhoedespelers moeten worden verkocht. ELF Voetbal nog ongeloofwaardiger dan Krabbyquote:Op maandag 27 juli 2015 16:10 schreef H.FR het volgende:
quote:
Mitchell te Vrede zit bij Feyenoord op een dood spoor, desondanks laten de Rotterdammers de aanvaller niet zomaar vertrekken uit De Kuip. Martin van Geel hoopt eerst een aanvaller toe te voegen aan de selectie, dan pas mag Te Vrede uitkijken naar een nieuwe club. Dit weet Sander Barends van ELF Voetbal zojuist te melden op Twitter.
ADO Den Haag en PEC Zwolle werden onlangs nog gelinkt aan de spits, maar tot een transfer is het nog niet gekomen. Bij Feyenoord heeft Te Vrede onder anderen concurrentie van Dirk Kuyt, Colin Kazim-Richards en Anass Achahbar. Van Bronckhorst geeft tot nu toe de voorkeur aan Kuyt en Kazim in de punt van de aanval.
Wat?
Ik lees juist vooral dat de meeste supporters tegen zijn komst zijn.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:23 schreef 1312-FRFC het volgende:
Waarom is iedereen voor een komst van Kramer? Vind die gast echt niks, als ik eerlijk ben....
Oh, ik lees juist op alle nieuwssites dat Kramer een goede aankoop zou zijn. Ikzelf vind ook van niet, want ik denk dat een Achahbar bv. niet minder zou kunnen zijn. Van Anass spat de kwaliteit ervan af, zie zijn goals tegen PSV, Praag toendertijd, etc.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik lees juist vooral dat de meeste supporters tegen zijn komst zijn.
Ik twijfel wat betreft Kramer. Enerzijds een Te Vrede 2.0, alleen loopt Kramer beter diep en is hij volgens mij doelgerichter, maar z'n techniek en z'n rommel-goaltjes doen me aan een kruising tussen Immers en Te Vrede denken. Wat dat betreft niet hoopgevend.
Aan de andere kant heb ik het gevoel dat hij ook bij Feyenoord wel in staat kan zijn om 17 doelpunten te maken in een seizoen. Al kan ik dat niet echt ergens op baseren.
in FC Rijnmond werd het ook allemaal veel genuanceerder gezegd, maar wel door zowel JDS als Krabby. Meer dat Van Geel het '1 september begint het pas echt' niet meer mocht gebruiken van de VVF, omdat er nu wel geld zou zijn... Al is huren van spelers natuurlijk zeer waarschijnlijk alsnog pas mogelijk in de laatste week.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:24 schreef K.offie het volgende:
[..]
Dit lijkt mij de omgekeerde wereld.. dat onze voorhoedespelers moeten worden verkocht. ELF Voetbal nog ongeloofwaardiger dan Krabby![]()
Verder is dat artikel van Vijg wel pittig al geloof ik het niet volledig. Van Geel doet het gewoon goed en hij heeft nog ruim een maand..
Ik hoop ook op nog een verdedigende aankoop.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:30 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Oh, ik lees juist op alle nieuwssites dat Kramer een goede aankoop zou zijn. Ikzelf vind ook van niet, want ik denk dat een Achahbar bv. niet minder zou kunnen zijn. Van Anass spat de kwaliteit ervan af, zie zijn goals tegen PSV, Praag toendertijd, etc.
We zullen het zien, sowieso moet er een goede linksback komen imo.
Dat bedoel ik, maar waarom in godsnaam? We hebben Kuyt, Kazim, Achahbar en te Vrede. Kuyt en Achahbar zijn niet minder dan Kramer imo.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop ook op nog een verdedigende aankoop.
Maar wat ik vreemd vind is dat behoorlijk wat prominenten met voetbalverstand wél zeggen dat Kramer naar Feyenoord moet komen. Waaronder Van Marwijk, maar volgens mij ook Van Hanegem geloof ik.
Ja, vind ik ook heel vreemd inderdaad. Ook Fraser, die dagelijks met m werkt, plus media als Krabby en Jan Dirk, eigenlijk iedereen die wel eens voor een camera staat denkt dat ie geschikt zou zijn, terwijl alle fora en medesupporters die ik erover spreek het wel met me eens zijn dat het middelmaat is en dat ie gewoon tekort komtquote:Op maandag 27 juli 2015 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar wat ik vreemd vind is dat behoorlijk wat prominenten met voetbalverstand wél zeggen dat Kramer naar Feyenoord moet komen. Waaronder Van Marwijk, maar volgens mij ook Van Hanegem geloof ik.
Van Hanegem heeft gezegd dat hij liever Kramer dan Kazim in de spits ziet. Maar met geen van die twee ben je serieus bezig met een gooi naar de prijzen natuurlijk.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat ik het argument van: we hebben tot 1 september niet mag gebruikenquote:Op maandag 27 juli 2015 16:32 schreef ace_eleven het volgende:
quote:
Op maandag 27 juli 2015 16:24 schreef K.offie het volgende:
[..]
Dit lijkt mij de omgekeerde wereld.. dat onze voorhoedespelers moeten worden verkocht. ELF Voetbal nog ongeloofwaardiger dan Krabby
Verder is dat artikel van Vijg wel pittig al geloof ik het niet volledig. Van Geel doet het gewoon goed en hij heeft nog ruim een maand..
in FC Rijnmond werd het ook allemaal veel genuanceerder gezegd, maar wel door zowel JDS als Krabby. Meer dat Van Geel het '1 september begint het pas echt' niet meer mocht gebruiken van de VVF, omdat er nu wel geld zou zijn... Al is huren van spelers natuurlijk zeer waarschijnlijk alsnog pas mogelijk in de laatste week.
Ze zeiden zelfs ook dat een ontslag niet direct aan de orde zou zijn toen Vijg daarnaar vroeg
Wel als je niet wilt dat we in augustus punten gaan verliezen, omdat de selectie pas 1 sept compleet is..quote:Op maandag 27 juli 2015 16:55 schreef K.offie het volgende:
[..]
Maar dat wil niet zeggen dat ik het argument van: we hebben tot 1 september niet mag gebruiken
Onze aanval is inderdaad bedroevend, maar zelfs met deze gasten moet het lukken om het beter te doen dan afgelopen seizoen. De competitie nog slechter starten en eindigen is haast onmogelijk. Alleen in het najaar werd er aardig gespeeld en werden er weinig punten verspeeld. Kansen creëren zal met Vejino en Bilal beter gaan denk ik, maar scoren zal een probleem blijven als er geen echte spits bijkomt.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:11 schreef Maastoren het volgende:
Zolang er geen aanvallende versterking bijkomt wordt het weer net zo dramatisch als eind vorig seizoen.
Volgens mij zijn ze wel bezig met nog een aanvallende versterking dus er komt vast nog wat bij.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:11 schreef Maastoren het volgende:
Zolang er geen aanvallende versterking bijkomt wordt het weer net zo dramatisch als eind vorig seizoen.
Stukkie is van Frank Vijg.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)tige-situatie-18645/
Krabby zit te stoken.
Omdat er iemand moet komen die doelpunten gaat maken.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:23 schreef 1312-FRFC het volgende:
Waarom is iedereen voor een komst van Kramer? Vind die gast echt niks, als ik eerlijk ben....
Het is een raar stuk het begint als een nieuws bericht van Krabby en dan staat er onderaan deze column is van Fran Vijg.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Stukkie is van Frank Vijg.
Maar die zit inderdaad opzichtig te stoken.
quote:De Vrienden van Feyenoord (VvF) hebben het volgens Martijn Krabbendam van VI uitgesproken: bij een slechte seizoenstart van Feyenoord moet technisch directeur Martin van Geel weg.
Zal wel weer een aanvallende middenvelder worden.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze wel bezig met nog een aanvallende versterking dus er komt vast nog wat bij.
Of dat een speler wordt die veel toevoegt is natuurlijk nog maar afwachten, maar in aanvallend opzicht zullen we er dan vast een beetje op vooruit gaan.
Klopt. Ik zie Kuyt ook wel meer scoren dan Kazim. Al zal het me niks verbazen als Kazim weer in de spits staat komend seizoen.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Onze aanval is inderdaad bedroevend, maar zelfs met deze gasten moet het lukken om het beter te doen dan afgelopen seizoen. De competitie nog slechter starten en eindigen is haast onmogelijk. Alleen in het najaar werd er aardig gespeeld en werden er weinig punten verspeeld. Kansen creëren zal met Vejino en Bilal beter gaan denk ik, maar scoren zal een probleem blijven als er geen echte spits bijkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |