Je kun dat combineren door op een van de Waddeneilanden te gaan wonen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:00 schreef Hexagon het volgende:
Als sterveling zou ik het liefst gewoon in NL blijven. Mocht ik ooit schatrijk worden moet ik nog uitzoeken welke paradijselijke eilandengroep het beste is.
De Wadden zijn me nogal een paradijselijke eilandengroep inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je kun dat combineren door op een van de Waddeneilanden te gaan wonen.
Het Micronesië van het Noorden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Wadden zijn me nogal een paradijselijke eilandengroep inderdaad
Vlees uit blikquote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En als dat onvoldoende lukt zijn er dan hulplijnen beschikbaar?
Daarom staat Patagonië ook in mijn lijstjequote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zuid-Chili is overigens ook wel ruig, schijnt nauwelijks begaanbaar en bewoond te zijn.
Ah, ik dacht altijd dat dat alleen Argentinië betrof.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom staat Patagonië ook in mijn lijstjeIs ook een dure vakantiebestemming helaas
![]()
Lapland ligt ook niet in Zweden alleen hequote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ah, ik dacht altijd dat dat alleen Argentinië betrof.
De Veluwe ligt anders wel alleen in Gelderland.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lapland ligt ook niet in Zweden alleen he
Daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Veluwe ligt anders wel alleen in Gelderland.
Ook echt leven? Mij lijkt me dat niets. Schaamtecultuur, heel veel werken, een beetje een "neon loneliness" gevoel krijg ik erbij.quote:
Ja leven.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook echt leven? Mij lijkt me dat niets. Schaamtecultuur, heel veel werken, een beetje een "neon loneliness" gevoel krijg ik erbij.
Zolang er dingen als geloof zijn niet nee. Geloof zorgt voor onrespectvol gedrag naar anderen toe.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:31 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik zou het niet weten. Een land waar mensen elkaar respecteren en elkaar nergens toe dwingen. Volgens mij bestaat dat land nog niet.
Nonsens. Ik merk dagelijks immers het tegenovergestelde. Maar goed. Geloof is inmiddels wel een lekker gemakkelijk en klassiek paradepaardje als je ergens tegenaan wil trappen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:34 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Zolang er dingen als geloof zijn niet nee. Geloof zorgt voor onrespectvol gedrag naar anderen toe.
Het tegenovergestelde komt ook door geloofquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Nonsens. Ik merk dagelijks immers het tegenovergestelde. Maar goed. Geloof is inmiddels wel een lekker gemakkelijk en klassiek paradepaardje als je ergens tegenaan wil trappen natuurlijk.
Kortom, is niet afhankelijk van gelovig of nietquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:39 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde komt ook door geloof
Het blijft wel een feit dat een grote groep gelovigen anderen ziet als minderwaardig, net als een grote groot niet gelovigen dat andersom ziet.
Nee maar wel afhankelijk van geloof zelf.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Kortom, is niet afhankelijk van gelovig of niet
Noord-Korea lijkt me aan die criteria te voldoen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:45 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nee maar wel afhankelijk van geloof zelf.
Maarja we gaan off-topic, ik zou zelf 100% liever wonen in een land dat geen gelovigen heeft of waar ze de grote minderheid zijn.
Zie niet zo in waarom de hoeveelheid gelovigen van belang is. Hier is 10% officieel niet religieus. Daar merk je op straat echter helemaal niets van.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:45 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nee maar wel afhankelijk van geloof zelf.
Maarja we gaan off-topic, ik zou zelf 100% liever wonen in een land dat geen gelovigen heeft of waar ze de grote minderheid zijn.
Daar is de staat het geloof.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Noord-Korea lijkt me aan die criteria te voldoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |