Ik heb er over getwijfeld. Stond zelfs even in dubio.quote:
Er is nu al een tijdje een groep users bezig om berichten van de Zweedse geenstijl equivalenten te halen en die in NWS te posten. Althans dat idee heb ik een beetje.quote:
Herten slachten en hout sprokkelen?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:45 schreef xpompompomx het volgende:
Het liefste ergens achteraf met een het liefste ook nog een beetje een onvriendelijk klimaat zodat ik fijn 24/7 de jonge woudloper moet uithangen.
Je kun dat combineren door op een van de Waddeneilanden te gaan wonen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:00 schreef Hexagon het volgende:
Als sterveling zou ik het liefst gewoon in NL blijven. Mocht ik ooit schatrijk worden moet ik nog uitzoeken welke paradijselijke eilandengroep het beste is.
De Wadden zijn me nogal een paradijselijke eilandengroep inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je kun dat combineren door op een van de Waddeneilanden te gaan wonen.
Het Micronesië van het Noorden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Wadden zijn me nogal een paradijselijke eilandengroep inderdaad
Vlees uit blikquote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En als dat onvoldoende lukt zijn er dan hulplijnen beschikbaar?
Daarom staat Patagonië ook in mijn lijstjequote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zuid-Chili is overigens ook wel ruig, schijnt nauwelijks begaanbaar en bewoond te zijn.
Ah, ik dacht altijd dat dat alleen Argentinië betrof.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom staat Patagonië ook in mijn lijstjeIs ook een dure vakantiebestemming helaas
![]()
Lapland ligt ook niet in Zweden alleen hequote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ah, ik dacht altijd dat dat alleen Argentinië betrof.
De Veluwe ligt anders wel alleen in Gelderland.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lapland ligt ook niet in Zweden alleen he
Daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De Veluwe ligt anders wel alleen in Gelderland.
Ook echt leven? Mij lijkt me dat niets. Schaamtecultuur, heel veel werken, een beetje een "neon loneliness" gevoel krijg ik erbij.quote:
Ja leven.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook echt leven? Mij lijkt me dat niets. Schaamtecultuur, heel veel werken, een beetje een "neon loneliness" gevoel krijg ik erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |