SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Behalve Zon's update niet bijgelezen, maar even vanaf een knalroze wolk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!!
Zomerzon, gefeliciteerd met je dochter!disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Mnoh wat een schoonheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerzon gefeliciteerd met je dochter![]()
Ludann fijn dat het goed was! Sterkte vandaag![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben misselijk, kon de hele nacht niet slapen want WARM en ik wist net m'n pincode niet meer. Dit begint goed.
Gelukkig zijn we op vakantie dus kan ik nu gewoon even een dutje doen en lekker niksen.
Ja het wordt nu wel echtquote:
Nahjah, ik had dus geinformeerd en het was ivm termijn (23 tm 25 weken) idd niet nodig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:22 schreef SaskiaR het volgende:
Nee idd... die stress is het me echt niet waard! Ik van de 23e t/m 26e week op vakantie geweest, mooi dat ik er een had. En het verschilt nog per maatschappij ook welke je moet hebben.
Wat bizar dat ze vooraf wat anders zeggen dan als je er staat.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:30 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nahjah, ik had dus geinformeerd en het was ivm termijn (23 tm 25 weken) idd niet nodig.
Maar goed, toen deden ze gisteren moeilijk bij het inchecken; ik mocht niet mee zonder fit to fly verklaring.
Gelukkig had ik wel mijn zwangerschapskaart (thanks voor die tip Migonne!) bij me. Daar stonden ook alle controles op en daar kon de arts op de luchthaven gelukkig wijs uit.
Nee joh. Over negen maanden ben je al bevallen en ren je met je baby in je armen als een hinde achter je dreumes aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja het wordt nu wel echt
Ik zag hier net een vrouw lopen die er al aardig hoogzwanger uitzag, achter een kleine dreumes aanwaggelend van ik denk zo'n 1,5 jaar. Ze kon hem haast niet bijhouden. Ik zag mezelf over 9 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |