Ik voelde me na die douche en de dextro niet echt beter, hoewel ik nog steeds denk dat het mijn suikerspiegel was. Mja, toch blij dat we gegaan zijn want anders had ik me de hele nacht zorgen lopen maken. En zometeen ook, ik wil niet tijdens de dienst en het afscheid alleen maar kunnen denken aan of het met beeb allemaal goed gaat.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:07 schreef mignonne het volgende:
Okay. Fijn dat het uiteindelijk allemaal goed was. Sterkte vandaag met de begrafenis, fijn dat er meegedacht is over een handige plek voor jullie.
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Hopelijk herstel je voorspoedigquote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:42 schreef Zomerzon01 het volgende:
Hallo dames. Even een nachtelijke post na alle hectiek hier.
Afgelopen dinsdagochtend is uiteindelijk om 4 uur onze dochter Kyara geboren. Het was een zware heftige bevalling voor mij. Zij heeft het ook niet makkelijk gehad want de navelstreng zat rond haar nek. Maar we zijn lekker thuis en het is zo'n mooi meisje!
Bijlezen en mijn volledige verhaal doe ik zo snel mogelijk!
Idd een gevalletje better safe than sorry, had het ook niet gemeld hier.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:13 schreef Kyara het volgende:
Mineola, ik heb gemist waarom je doorgestuurd bent? Iets gezien dat nafer onderzocht moet worden in het kader van better safe than sorry?
En mixed feelings is begrijpelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:26 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Behalve Zon's update niet bijgelezen, maar even vanaf een knalroze wolk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!!
Zomerzon, gefeliciteerd met je dochter!disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Mnoh wat een schoonheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerzon gefeliciteerd met je dochter![]()
Ludann fijn dat het goed was! Sterkte vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |