Dat lijkt me wel belangrijk om over na te denken. Mijn schoonvader gaat over een half jaar met pensioen en wil dan eventueel wel af en toe op de baby gaan letten. Dit zal sporadisch zijn aangezien ze niet naast de deur wonen, maar daar ben ik eigenlijk wel blij mee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:20 schreef mignonne het volgende:
Cassandra wat een aparte move van je moederom eerlijk te zijn zou ik nu gewoon voor een gastouder gaan. Je bent wel afhankelijk van die opvang straks dus t is niet fijn als eenzijdig de voorwaarden ineens ad hoc aangepast worden. Bovendien is het vaak heel lastig om met je eigen familie zakelijk te blijven over zulke dingen. Wat als er opvoedtechnisch inene dingen voorvallen waar jij anders over de kt.
Dat zijn zeker goede tips, dank je wel!quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:43 schreef LuDann het volgende:
Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen, zoals je wel weet en probeer zoveel mogelijk het medische sfeertje te verdrijven. Misschien kun je wat met wat dingetjes die ik in mijn geboorteplan heb staan. Ik ben van plan een draagbare speaker mee te nemen zodat ik wat muziek op kan zetten en elektrische kaarsjes (omdat echte niet mogen) voor de sfeer. Als ik aan de CTG moet vraag ik of het geluid daarvan uit kan, het leidt me erg af heb ik gemerkt. Verder heb ik aangegeven dat B_N zoveel mogelijk het aanspreekpunt is, hij weet wat ik wil en dan kan ik proberen in mijn eigen wereldje te blijven.
Nee joh! Ik begrijp je zorgen maar niemand kan papa/mama vervangen! Je kindje zal het vast hartstikke fijn hebben bij haar maar het allerbeste moment op de dag is het moment dat mama je komt ophalen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn moeder kan daar best apart in zijn, zeker wat voeding betreft. Zo wil ze ook dat wij alleen geitenmelk gaan geven. Hopelijk kan ik heel lang bv geven
Maar dat is wel een van de redenen dat ik niet rouwig ben om volledig naar de GO te gaan.
Ben alleen bang dat mini haar straks leuker vind dan ons, ik vind 3,5 dag of 4 dagen werken wel erg veel
Heb je die bij HR opgevraagd ofzo? Da's een idee.. had ik nog helemaal niet over nagedacht. Ik maar zelf proberen uit te rekenen hoeveel er netto straks binnen komt en uitgaat..quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:45 schreef Cassandra87 het volgende:
In ieder geval wel vier fictieve loonstroken binnen met en zonder verlof dus we kunnen puzzelen
Moet je niet doen! Kaylee gaat ook 4 dagen in de week naar het kdv, en altijd als we haar komen halen rent ze lachend mama gillend naar me toe. Dus dat zit wel goedquote:Op donderdag 23 juli 2015 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben alleen bang dat mini haar straks leuker vind dan ons, ik vind 3,5 dag of 4 dagen werken wel erg veel
quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:12 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Nee joh! Ik begrijp je zorgen maar niemand kan papa/mama vervangen! Je kindje zal het vast hartstikke fijn hebben bij haar maar het allerbeste moment op de dag is het moment dat mama je komt ophalen.
Fijn om te horenquote:Op donderdag 23 juli 2015 19:58 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Moet je niet doen! Kaylee gaat ook 4 dagen in de week naar het kdv, en altijd als we haar komen halen rent ze lachend mama gillend naar me toe. Dus dat zit wel goed
Jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 19:46 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heb je die bij HR opgevraagd ofzo? Da's een idee.. had ik nog helemaal niet over nagedacht. Ik maar zelf proberen uit te rekenen hoeveel er netto straks binnen komt en uitgaat..
Lig je nu fijn thuis? 38 weken ga je halen! Ik duim voor jequote:Op donderdag 23 juli 2015 19:08 schreef MissBliss het volgende:
Fieder gefeliciteerd
Daui, dat is een heel mooi streven, 36 weken, ik ga voor je duimen!En wat klink je positief, fijn!
Ikzelf ga voor 38 weken. Iedereen die ik gesproken had in het zkh had het over uiterlijk 37 weken en 1 gyn noemde 38 weken, dus daar ga ik voor
Ik ben benieuwd naar Zomerzon!
[..]
Dat zijn zeker goede tips, dank je wel!Zo'n CTG leidt idd af, je zit heel de tijd naar dat ding te staren.
Ik ga ook eens googlen naar zo'n geboorteplan, wie weet kan ik daar wat houvast uithalen.
Goed idee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 19:08 schreef MissBliss het volgende:
Dat zijn zeker goede tips, dank je wel!Zo'n CTG leidt idd af, je zit heel de tijd naar dat ding te staren.
Ik ga ook eens googlen naar zo'n geboorteplan, wie weet kan ik daar wat houvast uithalen.
En jij gaat de 36 weken gewoon halen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:37 schreef Daui het volgende:
[..]
Lig je nu fijn thuis? 38 weken ga je halen! Ik duim voor je
Dextro en een glas cola voor de snelle suikers, bruine boterham met kaas voor de trage suikers.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:13 schreef LuDann het volgende:
Ik heb weer iets nieuws hoor; ik lijk mijn suikerspiegel maar niet omhoog te kunnen halen. Enorme honger, trillerig, zweten, flauw voelen, super snauwerig en wazig zien. Voel me echt behoorlijk rot.
Komt dit iemand bekend voor? Tips misschien? Eten lijkt niet te helpen.![]()
Heb gebeld naar het ziekenhuis maar daar kreeg ik een raar mens aan de lijn die zei dat ik wat moest eten (duh, alsof ik dat niet geprobeerd heb) en dat ik terug moest bellen als ik het idee had dat de partus eraan zat te komen. Waarna ze vroeg of ik wist wat ''partus'' betekende.
Heb je dextro in huis? Dan een dextro nemen. Anders voor nu een glas melk. Dat zou er voor moeten zorgen dat je suikerspiegel behoorlijk de hoogte in gaat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:13 schreef LuDann het volgende:
Ik heb weer iets nieuws hoor; ik lijk mijn suikerspiegel maar niet omhoog te kunnen halen. Enorme honger, trillerig, zweten, flauw voelen, super snauwerig en wazig zien. Voel me echt behoorlijk rot.
Komt dit iemand bekend voor? Tips misschien? Eten lijkt niet te helpen.![]()
Heb gebeld naar het ziekenhuis maar daar kreeg ik een raar mens aan de lijn die zei dat ik wat moest eten (duh, alsof ik dat niet geprobeerd heb) en dat ik terug moest bellen als ik het idee had dat de partus eraan zat te komen. Waarna ze vroeg of ik wist wat ''partus'' betekende.
oh spuit elf. wat zij zegt dusquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:17 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dextro en een glas cola voor de snelle suikers, bruine boterham met kaas voor de trage suikers.
Wanneer heb je gegeten en wat?
Wellicht een idee om dan ook voor wat langzamere suikers te kiezen? Best kans dat je spiegel snel gestegen is en nu ook snel weer inkakt. Idd volkoren boterham oid een idee?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:21 schreef LuDann het volgende:
@Razz:
Nee, ik heb eerder last gehad van een lage bloeddruk maar de laatste tijd is hij wel in orde. Ik herken dit gevoel ook, ik heb het jaren geleden voor het laatst gehad, een appel eten ofzo hielp dan meestal wel.
@Skittles:
Ik heb rond 18:00 toen we thuiskwamen na boodschappen doen even snel een Bounty gegeten omdat ik me zo rot voelde en een halve fles water naar binnen geklokt (heb ook nogal dorst). Even op de bank gelegen en een uur geleden broodjes hamburger gegeten. Na die Bounty ging het nog wel, maar nu voel ik me dus weer slechter.
Ah okay dat lijkt me prima dan. Dextro dr in dan maar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef LuDann het volgende:
Die broodjes burger waren volkoren, zelfgemaakt dus redelijk gezond met groente enzo. Ik denk dat ik daarmee wat langzame suikers heb binnen gehad. Ik zal dan nu even een dextro en een douche proberen!
Thuis jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:37 schreef Daui het volgende:
[..]
Lig je nu fijn thuis? 38 weken ga je halen! Ik duim voor je
Oh graag!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:07 schreef LuDann het volgende:
[..]
Goed idee.Als je wilt kan ik mijn geboorteplan ook wel even mailen, als voorbeeld.
[..]
En jij gaat de 36 weken gewoon halen.
Toevallig hier het verlof vandaag ook besproken op het werk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Fijn om te horen
[..]
Ja36 uur met 5 uur verlof, met 9 uur verlof, en 32 uur, en 32 uur met 5 uur verlof.
32 uur met 5 uur verlof zak ik te veel in salaris. 36 uur met 9 uur verlof, komt ongeveer overeen met 32 uur, dus t idee was om eerst formeel 36 uur te werken met 9 uur verlof voor een jaar en daarna terug te gaan naar 32 uur. Maar ik ben verwend, het salaris op 36 uur is zo aantrekkelijk. Ik heb in ieder geval besloten om mij niet druk te maken, en in 2016 3x9 te werken en te genieten van mini. De rest zien we wel
Oh wow, wat een stress lijkt me dat! Gefeliciteerd met jullie dochter met mooie naamquote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:42 schreef Zomerzon01 het volgende:
Hallo dames. Even een nachtelijke post na alle hectiek hier.
Afgelopen dinsdagochtend is uiteindelijk om 4 uur onze dochter Kyara geboren. Het was een zware heftige bevalling voor mij. Zij heeft het ook niet makkelijk gehad want de navelstreng zat rond haar nek. Maar we zijn lekker thuis en het is zo'n mooi meisje!
Bijlezen en mijn volledige verhaal doe ik zo snel mogelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |