abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154573314
2015

30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen) (fictieve 30e plek)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
22 januari: Myrr

14 februari: Frummeltje86
25 februari: Sicilia

2 maart: L0t..
4 maart: LadyBlack
29 maart: Mapiya

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via DM :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Cassandra87 op 24-07-2015 17:50:36 ]
pi_154574007
Cassandra wat een aparte move van je moeder :? om eerlijk te zijn zou ik nu gewoon voor een gastouder gaan. Je bent wel afhankelijk van die opvang straks dus t is niet fijn als eenzijdig de voorwaarden ineens ad hoc aangepast worden. Bovendien is het vaak heel lastig om met je eigen familie zakelijk te blijven over zulke dingen. Wat als er opvoedtechnisch inene dingen voorvallen waar jij anders over de kt.
:)
  donderdag 23 juli 2015 @ 18:28:11 #3
409579 LuDann
All the way
pi_154574165
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:20 schreef mignonne het volgende:
Cassandra wat een aparte move van je moeder :? om eerlijk te zijn zou ik nu gewoon voor een gastouder gaan. Je bent wel afhankelijk van die opvang straks dus t is niet fijn als eenzijdig de voorwaarden ineens ad hoc aangepast worden. Bovendien is het vaak heel lastig om met je eigen familie zakelijk te blijven over zulke dingen. Wat als er opvoedtechnisch inene dingen voorvallen waar jij anders over de kt.
Dat lijkt me wel belangrijk om over na te denken. Mijn schoonvader gaat over een half jaar met pensioen en wil dan eventueel wel af en toe op de baby gaan letten. Dit zal sporadisch zijn aangezien ze niet naast de deur wonen, maar daar ben ik eigenlijk wel blij mee. :@ Misschien zou hij het harstikke goed doen, maar als ik kijk naar hoe hij met mijn kat omgaat dan kan ik wel een beetje inschatten hoe hij regels m.b.t onze baby aan zijn laars zou lappen.

Mijn kat heeft namelijk een voedselallergie en mag daarom alleen dieetvoer. We zijn daar heel strikt mee, 1 verkeerd hapje en het arme beest heeft 2 weken jeuk. Mijn schoonvader weet dat en toch betrap ik hem soms op het voeren van een stukje worst oid. }:| ''Want das toch zielig, alleen dieetvoer''.

Zo zie ik dus ook al helemaal voor me dat 'ie de baby lekker een potje geeft ofzo, terwijl wij Rapley willen proberen.
  donderdag 23 juli 2015 @ 18:28:57 #4
409579 LuDann
All the way
pi_154574181
Oh en 5e plek. *O*

Of eigenlijk 4e, want ik ga er een beetje vanuit dat Zomerzon inmiddels bevallen is.
pi_154574268
Waarom zou het niet kunnen dat de ene ouder oppast en de ander niet?

Mijn moeder past 2 x per week op en schoonouders niet. Dat vinden ze niet leuk, maarja..

Mijn ouders is voor mij op de route met werk en zo is et minder afwisseling.

Wel hebben we vooraf met mijn ouders besproken dat als ze net zo veel vragen als n gastoyder.. Dat wr dan voor n gastouder kiezen. Mijn ouders vragen er niks voor, dus wr nemen ze af en toe mee uit eten.
pi_154574850
Wij gaan mijn moeder een x bedrag in de maand geven, alleen weet ze dat nog niet. Vind ze waarschijnlijk wel fijn aangezien ze bijna nooit spul voor haarzelf durft te kopen.

Update na aanleiding van gisteren; een lange warme douche genomen en daarna met kersenpittenkussen gaan slapen. Vanochtend nergens meer last van!
pi_154575195
Mijn moeder kan daar best apart in zijn, zeker wat voeding betreft. Zo wil ze ook dat wij alleen geitenmelk gaan geven. Hopelijk kan ik heel lang bv geven :')
Maar dat is wel een van de redenen dat ik niet rouwig ben om volledig naar de GO te gaan.
Ben alleen bang dat mini haar straks leuker vind dan ons, ik vind 3,5 dag of 4 dagen werken wel erg veel :X
pi_154575209
En fijn dat je je beter voelt cocci!!
  donderdag 23 juli 2015 @ 19:08:29 #9
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154575297
Fieder gefeliciteerd *O*

Daui, dat is een heel mooi streven, 36 weken, ik ga voor je duimen! :Y En wat klink je positief, fijn!
Ikzelf ga voor 38 weken. Iedereen die ik gesproken had in het zkh had het over uiterlijk 37 weken en 1 gyn noemde 38 weken, dus daar ga ik voor :P

Ik ben benieuwd naar Zomerzon!

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:43 schreef LuDann het volgende:

Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen, zoals je wel weet en probeer zoveel mogelijk het medische sfeertje te verdrijven. Misschien kun je wat met wat dingetjes die ik in mijn geboorteplan heb staan. Ik ben van plan een draagbare speaker mee te nemen zodat ik wat muziek op kan zetten en elektrische kaarsjes (omdat echte niet mogen) voor de sfeer. Als ik aan de CTG moet vraag ik of het geluid daarvan uit kan, het leidt me erg af heb ik gemerkt. Verder heb ik aangegeven dat B_N zoveel mogelijk het aanspreekpunt is, hij weet wat ik wil en dan kan ik proberen in mijn eigen wereldje te blijven.
Dat zijn zeker goede tips, dank je wel! :* Zo'n CTG leidt idd af, je zit heel de tijd naar dat ding te staren.
Ik ga ook eens googlen naar zo'n geboorteplan, wie weet kan ik daar wat houvast uithalen.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154575405
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn moeder kan daar best apart in zijn, zeker wat voeding betreft. Zo wil ze ook dat wij alleen geitenmelk gaan geven. Hopelijk kan ik heel lang bv geven :')
Maar dat is wel een van de redenen dat ik niet rouwig ben om volledig naar de GO te gaan.
Ben alleen bang dat mini haar straks leuker vind dan ons, ik vind 3,5 dag of 4 dagen werken wel erg veel :X
Nee joh! Ik begrijp je zorgen maar niemand kan papa/mama vervangen! Je kindje zal het vast hartstikke fijn hebben bij haar maar het allerbeste moment op de dag is het moment dat mama je komt ophalen. O+
E.
  donderdag 23 juli 2015 @ 19:14:40 #11
381212 Gulara
From the future
pi_154575454
Fieder wat leuk! O+ O+
Gefeliciteerd! *O*
pi_154576280
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:45 schreef Cassandra87 het volgende:
In ieder geval wel vier fictieve loonstroken binnen met en zonder verlof dus we kunnen puzzelen
Heb je die bij HR opgevraagd ofzo? Da's een idee.. had ik nog helemaal niet over nagedacht. Ik maar zelf proberen uit te rekenen hoeveel er netto straks binnen komt en uitgaat..

Hier wordt het toch echt 4 dagen opvang (2dgn ouders/2dgn kdv) in de eerste instantie. Tenzij ik straks 180 graden omdraai en niet meer zoveel wil werken.. maar we gaan het eerst zo maar eens een kans geven (ik 4 dgn / lief 5 dgn werken).

We gaan ons over 2 wkn oriënteren op kdv.. hoop eigenlijk dat we niet te laat zijn, hoor soms van die verhalen dat je je al in had moeten schrijven als je pas net zwanger bent :/.
pi_154576575
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:04 schreef Cassandra87 het volgende:

Moet je niet doen! Kaylee gaat ook 4 dagen in de week naar het kdv, en altijd als we haar komen halen rent ze lachend mama gillend naar me toe. Dus dat zit wel goed ;)
pi_154576583
Okay, na tien minuten in Adobe, was ik het alweer zat, sorry Cassandra ik begin er voorlopig nog even niet aan. :X

Mijn tenen zijn dikker dan normaal… En de botten in m'n voeten zijn verdwenen, terwijl ik die normaliter te aanwezig vind. Even nog niet...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2015 20:06:41 ]
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:07:11 #15
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_154576825
Gefeliciteerd Fieder! Wat leuk!
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:09:43 #16
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_154576896
Van mij mag ons meisje met 37 weken komen, maar ze zal wel tot 41 wk blijven zitten. Eigenwijsje ;)

Vorige week begonnen met de babykamer. Of tenminste, we waren al begonnen, maar dat bestond voornamelijk uit het herschikken van meubelen om de kamer leeg te maken. Intussen zijn de wanden subtiel roze, maar ze moet zéker nog een keer. Meubels voor de babykamer staan allemaal klaar om geleverd te worden, maar eerst de wanden + vloer erin en dan mogen ze pas komen.

Vind mezelf er nog steeds maf uit zien in de spiegel. Ik ben nog steeds superslank & dan ineens zo'n dikke bobbel halverwege. Wel een heel lieve bobbel O+
(Un)masking for the greater good.
pi_154577055
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:12 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Nee joh! Ik begrijp je zorgen maar niemand kan papa/mama vervangen! Je kindje zal het vast hartstikke fijn hebben bij haar maar het allerbeste moment op de dag is het moment dat mama je komt ophalen. O+
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:58 schreef aapieannie het volgende:

[..]

Moet je niet doen! Kaylee gaat ook 4 dagen in de week naar het kdv, en altijd als we haar komen halen rent ze lachend mama gillend naar me toe. Dus dat zit wel goed ;)
Fijn om te horen O+

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:46 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Heb je die bij HR opgevraagd ofzo? Da's een idee.. had ik nog helemaal niet over nagedacht. Ik maar zelf proberen uit te rekenen hoeveel er netto straks binnen komt en uitgaat..

Ja :Y 36 uur met 5 uur verlof, met 9 uur verlof, en 32 uur, en 32 uur met 5 uur verlof.
32 uur met 5 uur verlof zak ik te veel in salaris. 36 uur met 9 uur verlof, komt ongeveer overeen met 32 uur, dus t idee was om eerst formeel 36 uur te werken met 9 uur verlof voor een jaar en daarna terug te gaan naar 32 uur. Maar ik ben verwend, het salaris op 36 uur is zo aantrekkelijk. Ik heb in ieder geval besloten om mij niet druk te maken, en in 2016 3x9 te werken en te genieten van mini. De rest zien we wel
pi_154577834
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:08 schreef MissBliss het volgende:
Fieder gefeliciteerd *O*

Daui, dat is een heel mooi streven, 36 weken, ik ga voor je duimen! :Y En wat klink je positief, fijn!
Ikzelf ga voor 38 weken. Iedereen die ik gesproken had in het zkh had het over uiterlijk 37 weken en 1 gyn noemde 38 weken, dus daar ga ik voor :P

Ik ben benieuwd naar Zomerzon!

[..]

Dat zijn zeker goede tips, dank je wel! :* Zo'n CTG leidt idd af, je zit heel de tijd naar dat ding te staren.
Ik ga ook eens googlen naar zo'n geboorteplan, wie weet kan ik daar wat houvast uithalen.
Lig je nu fijn thuis? 38 weken ga je halen! Ik duim voor je :*
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:07:43 #19
409579 LuDann
All the way
pi_154578949
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:08 schreef MissBliss het volgende:

Goed idee. :Y Als je wilt kan ik mijn geboorteplan ook wel even mailen, als voorbeeld.

quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:37 schreef Daui het volgende:

[..]

En jij gaat de 36 weken gewoon halen. :Y
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:13:46 #20
409579 LuDann
All the way
pi_154579174
Ik heb weer iets nieuws hoor; ik lijk mijn suikerspiegel maar niet omhoog te kunnen halen. Enorme honger, trillerig, zweten, flauw voelen, super snauwerig en wazig zien. Voel me echt behoorlijk rot.

Komt dit iemand bekend voor? Tips misschien? Eten lijkt niet te helpen. -O-

Heb gebeld naar het ziekenhuis maar daar kreeg ik een raar mens aan de lijn die zei dat ik wat moest eten (duh, alsof ik dat niet geprobeerd heb) en dat ik terug moest bellen als ik het idee had dat de partus eraan zat te komen. Waarna ze vroeg of ik wist wat ''partus'' betekende. :')
pi_154579237
Is dat niet een lage bloeddruk? Bij mij helpt zout eten dan. Als je het niet vertrouwt rij je even langs de HAP! Sterkte :*
pi_154579335
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:13 schreef LuDann het volgende:
Ik heb weer iets nieuws hoor; ik lijk mijn suikerspiegel maar niet omhoog te kunnen halen. Enorme honger, trillerig, zweten, flauw voelen, super snauwerig en wazig zien. Voel me echt behoorlijk rot.

Heb gebeld naar het ziekenhuis maar daar kreeg ik een raar mens aan de lijn die zei dat ik wat moest eten (duh, alsof ik dat niet geprobeerd heb) en dat ik terug moest bellen als ik het idee had dat de partus eraan zat te komen. Waarna ze vroeg of ik wist wat ''partus'' betekende. :')
Dextro en een glas cola voor de snelle suikers, bruine boterham met kaas voor de trage suikers.
Wanneer heb je gegeten en wat?
pi_154579379
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:13 schreef LuDann het volgende:

Heb je dextro in huis? Dan een dextro nemen. Anders voor nu een glas melk. Dat zou er voor moeten zorgen dat je suikerspiegel behoorlijk de hoogte in gaat.

Verder even zorgen dan voortaan dat je rolletjes dextro bij je hebt en op moment dat je je flauw voelt worden daar eentje van innemen. Mocht dat niet afdoende helpen dan even terugbellen, dan is het hoogstwaarschijnlijk nmlk niet je suikerspiegel.

Verder, zorg dat je elke 2 uur eet, en dat je voldoende blijft drinken. Maak je je toch zorgen dan bellen.
pi_154579416
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:17 schreef Skittles het volgende:

[..]

Dextro en een glas cola voor de snelle suikers, bruine boterham met kaas voor de trage suikers.
Wanneer heb je gegeten en wat?
oh spuit elf. wat zij zegt dus :P
pi_154579457
Oh en wat ik geleerd heb tijdens mijn tentamen regulatie: sinaasappelsap doet je suikerspiegel nog meer omhoog schieten dan cola.
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:21:19 #26
409579 LuDann
All the way
pi_154579476
@Razz:

Nee, ik heb eerder last gehad van een lage bloeddruk maar de laatste tijd is hij wel in orde. Ik herken dit gevoel ook, ik heb het jaren geleden voor het laatst gehad, een appel eten ofzo hielp dan meestal wel.

@Skittles:

Ik heb rond 18:00 toen we thuiskwamen na boodschappen doen even snel een Bounty gegeten omdat ik me zo rot voelde en een halve fles water naar binnen geklokt (heb ook nogal dorst). Even op de bank gelegen en een uur geleden broodjes hamburger gegeten. Na die Bounty ging het nog wel, maar nu voel ik me dus weer slechter.
pi_154579569
Mja die bounty is dus een snelle suiker geweest en nu ben je uit die 'sugarrush'.. Dextro in huis zoals Mignonne ook zei?
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:24:29 #28
409579 LuDann
All the way
pi_154579589
Ik ga even douchen en kijken hoe ik me dan voel. Als het nog zo belabberd is dan bel ik wel opnieuw (of ik laat het B_N doen, kan hij met dat maffe mens dealen :@)
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:24:52 #29
409579 LuDann
All the way
pi_154579601
Dextro heb ik ja, in mijn vluchttas. :P Die neem ik eerst wel even dan. :Y
pi_154579609
Hopelijk knap je er van op :*
pi_154579619
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:21 schreef LuDann het volgende:
@Razz:

Nee, ik heb eerder last gehad van een lage bloeddruk maar de laatste tijd is hij wel in orde. Ik herken dit gevoel ook, ik heb het jaren geleden voor het laatst gehad, een appel eten ofzo hielp dan meestal wel.

@Skittles:

Ik heb rond 18:00 toen we thuiskwamen na boodschappen doen even snel een Bounty gegeten omdat ik me zo rot voelde en een halve fles water naar binnen geklokt (heb ook nogal dorst). Even op de bank gelegen en een uur geleden broodjes hamburger gegeten. Na die Bounty ging het nog wel, maar nu voel ik me dus weer slechter.
Wellicht een idee om dan ook voor wat langzamere suikers te kiezen? Best kans dat je spiegel snel gestegen is en nu ook snel weer inkakt. Idd volkoren boterham oid een idee?
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:25:19 #32
409579 LuDann
All the way
pi_154579620
Thanks. :)
pi_154579660
Succes :*
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:27:22 #34
409579 LuDann
All the way
pi_154579706
Die broodjes burger waren volkoren, zelfgemaakt dus redelijk gezond met groente enzo. Ik denk dat ik daarmee wat langzame suikers heb binnen gehad. Ik zal dan nu even een dextro en een douche proberen!
pi_154579958
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef LuDann het volgende:
Die broodjes burger waren volkoren, zelfgemaakt dus redelijk gezond met groente enzo. Ik denk dat ik daarmee wat langzame suikers heb binnen gehad. Ik zal dan nu even een dextro en een douche proberen!
Ah okay dat lijkt me prima dan. Dextro dr in dan maar.

Heel naar gevoel is het, hopelijk ben je er snel van af.
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:34:55 #36
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154580059
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:37 schreef Daui het volgende:

[..]

Thuis ja :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:07 schreef LuDann het volgende:

[..]

Goed idee. :Y Als je wilt kan ik mijn geboorteplan ook wel even mailen, als voorbeeld.

[..]

En jij gaat de 36 weken gewoon halen. :Y
Oh graag!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154580259
Tuurlijk ga je die 38 weken halen! Positief denken en lekker afbakken *O*
pi_154581102
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

[..]

Fijn om te horen O+

[..]

Ja :Y 36 uur met 5 uur verlof, met 9 uur verlof, en 32 uur, en 32 uur met 5 uur verlof.
32 uur met 5 uur verlof zak ik te veel in salaris. 36 uur met 9 uur verlof, komt ongeveer overeen met 32 uur, dus t idee was om eerst formeel 36 uur te werken met 9 uur verlof voor een jaar en daarna terug te gaan naar 32 uur. Maar ik ben verwend, het salaris op 36 uur is zo aantrekkelijk. Ik heb in ieder geval besloten om mij niet druk te maken, en in 2016 3x9 te werken en te genieten van mini. De rest zien we wel
Toevallig hier het verlof vandaag ook besproken op het werk.
Ik ga van 40 uur naar gemiddeld 8,5 uur ouderschapsverlof opname per week. De ene week 3 dagen van 9 uur en de andere week 4 dagen van 9 uur. Gemiddeld dus 31,5 uur.

En ik neem nog 3 weken vakantie op na mijn bevallingsverlof. :D

En ik ga zondag mijn moeder vragen of ze bereidt is om 1x in de 2 weken op te passen als mijn vriend weer werk heeft. Het is niet om de hoek, 50km verderop. Maar zou het wel fijn vinden. Dan iets als dat zij de kleine 's morgens ophaalt en dat wij haar 's avonds zelf ophalen.

Dan zouden we alleen tegen die tijd nog 2 dagen kinderopvang moeten regelen. Binnenkort gaan we wel bij eentje voor een rondleiding en daar konden we een optie nemen op een aantal dagen om eventueel later concreet te maken, als mijn vriend daadwerkelijk werk heeft.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 03:42:17 #39
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_154588047
Hallo dames. Even een nachtelijke post na alle hectiek hier.
Afgelopen dinsdagochtend is uiteindelijk om 4 uur onze dochter Kyara geboren. Het was een zware heftige bevalling voor mij. Zij heeft het ook niet makkelijk gehad want de navelstreng zat rond haar nek. Maar we zijn lekker thuis en het is zo'n mooi meisje!
Bijlezen en mijn volledige verhaal doe ik zo snel mogelijk!
Oost west, mij best.
pi_154588238
Van harte gefeliciteerd Zomerzon! *O*

Hoop dat jullie na de heftige start weer fijn kunnen bijkomen de komende tijd. Geniet van je meisie!
pi_154588630
Gefeliciteerd met jullie kleine meid zomerzon *O*
Hopelijk kunnen jullie allebei bijkomen van een heftige bevalling :*
pi_154588666
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 03:42 schreef Zomerzon01 het volgende:
Hallo dames. Even een nachtelijke post na alle hectiek hier.
Afgelopen dinsdagochtend is uiteindelijk om 4 uur onze dochter Kyara geboren. Het was een zware heftige bevalling voor mij. Zij heeft het ook niet makkelijk gehad want de navelstreng zat rond haar nek. Maar we zijn lekker thuis en het is zo'n mooi meisje!
Bijlezen en mijn volledige verhaal doe ik zo snel mogelijk!
Oh wow, wat een stress lijkt me dat! Gefeliciteerd met jullie dochter met mooie naam :)
pi_154588669
Zomerzon gefeliciteerd *O*
Succes met het bijkomen.
pi_154588682
Hoera zomerzon!
Schudden voor gebruik
pi_154588689
5De plek...

Stiekem wil ik inhalen :@
Schudden voor gebruik
pi_154588735
Gefeliciteerd zomerzon! Kom rustig bij van de heftige bevalling.

Wat een leuke naam trouwens. Geīnspireerd door de user? 8-)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154588747
Zomerzon *O*
pi_154588764
Gefeliciteerd Zomerzon! Fijn dat jullie nu thuis zijn *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_154588893
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Zomerzon *O*
  vrijdag 24 juli 2015 @ 08:06:00 #50
327807 Mariposas
יה&#14
pi_154589044
Van harte gefeliciteerd Zomerzon! Heftige bevalling!
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')