quote:
Op donderdag 23 juli 2015 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:[..]
[..]
Fijn om te horen

[..]
Ja

36 uur met 5 uur verlof, met 9 uur verlof, en 32 uur, en 32 uur met 5 uur verlof.
32 uur met 5 uur verlof zak ik te veel in salaris. 36 uur met 9 uur verlof, komt ongeveer overeen met 32 uur, dus t idee was om eerst formeel 36 uur te werken met 9 uur verlof voor een jaar en daarna terug te gaan naar 32 uur. Maar ik ben verwend, het salaris op 36 uur is zo aantrekkelijk. Ik heb in ieder geval besloten om mij niet druk te maken, en in 2016 3x9 te werken en te genieten van mini. De rest zien we wel
Toevallig hier het verlof vandaag ook besproken op het werk.
Ik ga van 40 uur naar gemiddeld 8,5 uur ouderschapsverlof opname per week. De ene week 3 dagen van 9 uur en de andere week 4 dagen van 9 uur. Gemiddeld dus 31,5 uur.
En ik neem nog 3 weken vakantie op na mijn bevallingsverlof.
En ik ga zondag mijn moeder vragen of ze bereidt is om 1x in de 2 weken op te passen als mijn vriend weer werk heeft. Het is niet om de hoek, 50km verderop. Maar zou het wel fijn vinden. Dan iets als dat zij de kleine 's morgens ophaalt en dat wij haar 's avonds zelf ophalen.
Dan zouden we alleen tegen die tijd nog 2 dagen kinderopvang moeten regelen. Binnenkort gaan we wel bij eentje voor een rondleiding en daar konden we een optie nemen op een aantal dagen om eventueel later concreet te maken, als mijn vriend daadwerkelijk werk heeft.