SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2015 17:04:40 ]
Er ligt geen vloer in, op gipsplaatjes blijft niks op liggenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jaja. Dat zeiden al zijn slachtoffersm
Maar heb je het boek nou gelezen of niet?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er ligt geen vloer in, op gipsplaatjes blijft niks op liggen
Nee, maar ken het verhaal wel vaag. Is toch zo'n vent die koppeltjes gaan mishandelen en er eentje van vermoord?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar heb je het boek nou gelezen of niet?
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar ken het verhaal wel vaag. Is toch zo'n vent die koppeltjes gaan mishandelen en er eentje van vermoord?
HEY NOG LEKKER GESPORT VANDAAG?quote:
Ik ben ouder, ik mag eerst!quote:
Dan krijgen we dwergenkindjes. Komt niet goed.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:40 schreef Mani89 het volgende:
Er is tegenwoordig een hoop mogelijk hoor!
Je weet dat je niet mag drinken bij een zwangerschap he?quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt maar zo langzamerhand begint mijn biologische klok ook te tikken!
Als het maar niet ten koste gaat van Pjohannes.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:42 schreef Mani89 het volgende:
Heb je nog een diep gekoesterde kinderwens Uccie?
Over thee gesproken, 3 pakken gehaald bij de AH 2+1 gratisquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand, is de aardbeienthee op?
Vandaag niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:42 schreef Mani89 het volgende:
Heb je nog een diep gekoesterde kinderwens Uccie?
Ik ga eerst oefenen met een hond, als die een jaar lang niet dood gaat kan ik wel aan kinderen gaan denken ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk dat mani als eerst paps gaat worden
Dan ga ik wel tijdelijk over op alcoholvrije radler, je moet er wat voor over hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je weet dat je niet mag drinken bij een zwangerschap he?
Pjohannaquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het maar niet ten koste gaat van Pjohannes.
Klinkt als een topdagquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Over thee gesproken, 3 pakken gehaald bij de AH 2+1 gratis. Dus nee.
Ik heb nu al medelijden met het arme hondje. Wat als die na 1 jaar en 1 dag dood gaatquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga eerst oefenen met een hond, als die een jaar lang niet dood gaat kan ik wel aan kinderen gaan denken ja.
wel die roze dan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik wel tijdelijk over op alcoholvrije radler, je moet er wat voor over hebben.
Nee nee nee mee de naam gaat niet veranderen anders ga ik huilen. Pjohannes kan prima een vrouwennaam zijn.quote:
oh okquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee nee nee mee de naam gaat niet veranderen anders ga ik huilen. Pjohannes kan prima een vrouwennaam zijn.
Dan stuur ik hem naar Jasmijn, die wil er vast wel op passen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met het arme hondje. Wat als die na 1 jaar en 1 dag dood gaat
Wij doen niet aan veranderingen.quote:
Jasmijn voert het hondje dan allemaal cola om meer codes te krijgenquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan stuur ik hem naar Jasmijn, die wil er vast wel op passen.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag trouwens een vrouw in short. Er hing een touwtje uit het broekje en haar vriendin liep gewoon naast haar. Voel me schuldig dat ik niks heb gezegd.
quote:
Prima limolnade, gewoon niet aan denken dat het een biermerk is.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie nog wel, er zal ongetwijfeld een wereld voor mij open gaan.
Volgende keer gewoon foto's maken en hier posten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag trouwens een vrouw in short. Er hing een touwtje uit het broekje en haar vriendin liep gewoon naast haar. Voel me schuldig dat ik niks heb gezegd.
Spataderen fetishquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon foto's maken en hier posten.
Nou idd zeg, ik word gewoon gestalkt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Nog een fout die je niet moet maken op fok: je nummer delen
dagelijksquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou idd zeg, ik word gewoon gestalkt.
ik zou aangifte doen.quote:
De politie zegt dat ze niets kunnen doen, dus ik twijfel nu tussen Peter R de Vries of Alberto Stegeman.quote:
John van den Heuvel een optie?quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De politie zegt dat ze niets kunnen doen, dus ik twijfel nu tussen Peter R de Vries of Alberto Stegeman.
Zit al vol, had pizza.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom yayla soep eten. Kep teveel gemaakt.
It wasn't mequote:Op donderdag 23 juli 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou idd zeg, ik word gewoon gestalkt.
Ik praat niet meer tegen je.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind pizza niet meer zo lekkah als vroegah
Meet my mom.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet iemand vinden die lekkere pizza's bakt
Je kan ontzettend makkelijk zelf lekkere pizza's maken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet iemand vinden die lekkere pizza's bakt
Ik zit nu in Rome. Hier zijn ze heerlijkquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind pizza niet meer zo lekkah als vroegah
quote:
Je eigen pizzadeeg maken is ook niet zo lastig.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:58 schreef Viro het volgende:
Je kan bij een lokale pizzeria pizzadeeg halen en thuis je eigen pizza maken.
Nee hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wordt mn aanwezigheid hier je te veel Specu
Sterker dan mezelf, sorry.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie komt er daar ineens bovendrijven als het over bestialiteit gaat?
Mjammiee. Lekker warm daar of nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:57 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik zit nu in Rome. Hier zijn ze heerlijk![]()
![]()
soms heb je gewoon zin in een voor je klaargemaakte pizzaquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan ontzettend makkelijk zelf lekkere pizza's maken.
Te klein.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je een chihuahua pakken, die zijn niet zo sterk
Domino's.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:58 schreef Viro het volgende:
Je kan bij een lokale pizzeria pizzadeeg halen en thuis je eigen pizza maken.
Ik weet hoe je pizzadeeg moet maken. Soms als je laat thuis komt is het makkelijker.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je eigen pizzadeeg maken is ook niet zo lastig.
CUL / [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #21
Ik maak altijd gewoon twee kilo en dan gooi ik de vriezer volquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik weet hoe je pizzadeeg moet maken. Soms als je laat thuis komt is het makkelijker.
Italiaans boven Amerikaans dus?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte pizza's natuurlijk
Die zijn wel bijzonder ongezond. Nóg ongezonderquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vind serieus de diepvriespizza van de AH nog lekkerder dan dat.
Domino's is geen lokale pizzeriaquote:
Ik vind domino's hartstikke lekker hoor, maar met pizza heeft het niks te maken.quote:
Barbaarquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik maak altijd gewoon twee kilo en dan gooi ik de vriezer vol
True ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die zijn wel bijzonder ongezond. Nóg ongezonder
La Place heeft ook best goed pizzadeeg, ik denk dat als je daar langs gaat, dat je die best (bevroren of ontdooid) kan kopen daar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Domino's is geen lokale pizzeriaBij mij om de hoek is er een authentiek rasechte pizzeria met steenovens
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
La Place heeft ook best goed pizzadeeg, ik denk dat als je daar langs gaat, dat je die best (bevroren of ontdooid) kan kopen daar.
Dit vraagt om een high fivequote:
Pizza van domino's zijn niet om te etenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:06 schreef Specularium het volgende:
Niks mis met af en toe een vette Domino's.
Stelletje hipsters met hun voedingswaarden weer hier.
Dát zijn pizza's, jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Domino's is geen lokale pizzeriaBij mij om de hoek is er een authentiek rasechte pizzeria met steenovens
![]()
![]()
Ik geniet van domino's. Zo'n een keer in de 1 tot 2 maanden zo'n dikke vette XXL perfect pepperoni met extra champignonquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:06 schreef Specularium het volgende:
Niks mis met af en toe een vette Domino's.
Stelletje hipsters met hun voedingswaarden weer hier.
Heb jij dan een schuldgevoel achteraf?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik geniet van domino's. Zo'n een keer in de 1 tot 2 maanden zo'n dikke vette XXL perfect pepperoni met extra champignon
Je kan pizzadeeg prima invriezen. 1 tegen 100 dat ze bij die italiaan waar jij met een stijve plasser over verteld niet om de dag vers deeg makenquote:
Omg jij weetquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Domino's met zo'n cheesy crust en margeritha. OH EN DIE HOT CHOCOCAKES DAMN
Ja. Maar dat is dan meestal omdat ik bij het enalaatste stukje twijfel omdat ik al behoorlijk vol zit, hem dan toch helemaal opeet en dan voel je je of je op ontploffen staat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij dan een schuldgevoel achteraf?
Niet te vretenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Het schijnt dat er mensen zijn die ananas op hun pizza doen, maar dat ik geloof ik echt niet.
Ok, jammer dat ik geen bad heb. Ik voel me echt een goorviesvetvarken na zo'n pizza.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is dan meestal omdat ik bij het enalaatste stukje twijfel omdat ik al behoorlijk vol zit, hem dan toch helemaal opeet en dan voel je je of je op ontploffen staat.
Maar dan ga ik met mijn tretchende pens lekker in bad liggen en dan is het plofgevoel weg en dan heb ik geen spijt meer
Als dessert na je worstenbrood met energy?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JaaaaKlasgenootcrush kocht dat voor me op me verjaardag
Dat ben je dan ook. Maar dat mag gewoon af en toequote:Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, jammer dat ik geen bad heb. Ik voel me echt een goorviesvetvarken na zo'n pizza.
Dat is ook zo ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ben je dan ook. Maar dat mag gewoon af en toe
Ik drink geen energy noch eet ik worstenbroodjes.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als dessert na je worstenbrood met energy?
Op zich verdienen die mensen best een nekschot, maar dan ben ik meteen wees en dat wil ik liever nog niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Het schijnt dat er mensen zijn die ananas op hun pizza doen, maar dat ik geloof ik echt niet.
Well guess againquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan pizzadeeg prima invriezen. 1 tegen 100 dat ze bij die italiaan waar jij met een stijve plasser over verteld niet om de dag vers deeg maken
Dat betekent niet dat hij zijn deeg niet invriest. Dat doen ze namelijk ècht allemaal.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Well guess againDoor de pizzeria zijn er afgelopen jaren 2 filialen van dominos en 1 van new york pizza opgedoekt hier in de buurt.
Dat is even raar als pannenkoeken met champignons en allerlei gekkigheden. Dat maakt me boos. ordnung muss seinquote:
Hartige pannenkoeken jonge. Hartige pizza's. Alles wat hartig is.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is even raar als pannenkoeken met champignons en allerlei gekkigheden. Dat maakt me boos. ordnung muss sein
Je moet het alleen goed doen. Deeg maken, max een half uurtje rijzen, opbollen en in de shockvriezer. Vaak gaat men in de fout door het te ver te laten rijzen voor het invriezen, daar wordt het smerig vanquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat hij zijn deeg niet invriest. Dat doen ze namelijk ècht allemaal.
Omdat deeg maken een kolere werk is en het vaak nog het deeg lekkerder maakt.
Wel met spek en dan gewoon een liter stroop er overheen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is even raar als pannenkoeken met champignons en allerlei gekkigheden. Dat maakt me boos. ordnung muss sein
Spekpannenkoeken is de grensquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hartige pannenkoeken jonge. Hartige pizza's. Alles wat hartig is.
Mijn vriezer vriest te langzaam in inderdaad, dus ik doe dat nooit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet het alleen goed doen. Deeg maken, max een half uurtje rijzen, opbollen en in de shockvriezer. Vaak gaat men in de fout door het te ver te laten rijzen voor het invriezen, daar wordt het smerig van
Zolang het niet NWS is, daar doen we hier niet aan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:20 schreef timmmmm het volgende:
We gaan hier wel alle subfora af he, gisteren konden we eerst beter naar F&L gaan, daarna beter naar TV en nu beter naar CUL
Dag ervoor was het LIF.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:20 schreef timmmmm het volgende:
We gaan hier wel alle subfora af he, gisteren konden we eerst beter naar F&L gaan, daarna beter naar TV en nu beter naar CUL
Ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:21 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dag ervoor was het LIF.
Maar, serieuze vraag, ging het hier voor wij nieuwe mensen hier kwamen posten wel altijd over onderwerpen binnen NWS?
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:21 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dag ervoor was het LIF.
Maar, serieuze vraag, ging het hier voor wij nieuwe mensen hier kwamen posten wel altijd over onderwerpen binnen NWS?
Ze bedoelt zonder die topics waar een lerares een leerling bespringt.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze bedoelt zonder die topics waar een lerares een leerling bespringt.
Ja oke dat dacht ik al, kreeg namelijk het idee dat we door sommigen niet helemaal gewaardeerd werden hier. Dacht dat het misschien kwam door een onderwerpswitch.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk nietDaar hebben we NWS voor, waarom zouden we dat hier doen.
Nee, gewoon omdat mensen uit de hoogte doen (niet jij)quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:24 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja oke dat dacht ik al, kreeg namelijk het idee dat we door sommigen niet helemaal gewaardeerd werden hier. Dacht dat het misschien kwam door een onderwerpswitch.
Alleen door Fokker niet, maar die vinden we hier allemaal niet aardig dus daar zou ik me geen zorgen om makenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:24 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja oke dat dacht ik al, kreeg namelijk het idee dat we door sommigen niet helemaal gewaardeerd werden hier. Dacht dat het misschien kwam door een onderwerpswitch.
Te zien dat men jou wel mag, aan de aanmeldingen voor die schijtBBQ van jequote:Op donderdag 23 juli 2015 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen door Fokker niet, maar die vinden we hier allemaal niet aardig dus daar zou ik me geen zorgen om maken
Nou, daar heb je me hoor, deze doet pijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Te zien dat men jou wel mag, aan de aanmeldingen voor die schijtBBQ van je
Morgen heb ik een mooi artikeltje als ik even de tijd kan vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:23 schreef timmmmm het volgende:
Af en toe hebben we het eens over NWS als #teamFP onze artikelen hier spamt
https://www.gamma.nl/zoeken?text=deurquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef YokiKater het volgende:
Godver de godver! Ik zie dat de tokkies weer een partytent hebben neergezet en dan weten we wel hoe laat het is .. #viesmad.
Je gooit er 18 mensen op...dat is geen reclame.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, daar heb je me hoor, deze doet pijn
Neuh, ik vlucht morgen wel weer naar mijn eigen huis.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
https://www.gamma.nl/zoeken?text=deur
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef YokiKater het volgende:
Godver de godver! Ik zie dat de tokkies weer een partytent hebben neergezet en dan weten we wel hoe laat het is .. #viesmad.
Gelukkig.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, daar heb je me hoor, deze doet pijn
Nou ja, misschien moet ik er sowieso even achter aan gaan. Iedereen zegt misschienquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je gooit er 18 mensen op...dat is geen reclame.
Dat weet ik nog niet, want ik ben weer eens vergeten daar achteraan te gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, misschien moet ik er sowieso even achter aan gaan. Iedereen zegt misschienKom jij nog, of was je dan inderdaad een weekendje weg?
Nou doe dat dan eens johquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, want ik ben weer eens vergeten daar achteraan te gaan.
Na het weekend, want degene met wie ik weg zou gaan is nu zelf weer eens weg.quote:
15 augustus.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien wel een leuk kado voor de verjaardag van Yoki.
Waarom nou weer ook op die datum, had je daar in ons geboortejaar niet over na kunnen denken??!quote:
Toen was de eerste wereldoorlog, alsof jullie toen niks beter aan je kop hadden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom nou weer ook op die datum, had je daar in ons geboortejaar niet over na kunnen denken??!
I'm sorry.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom nou weer ook op die datum, had je daar in ons geboortejaar niet over na kunnen denken??!
Dat kan best tussen het loopgraven graven door, hij had al handen en een hoofd toen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toen was de eerste wereldoorlog, alsof jullie toen niks beter aan je kop hadden.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toen was de eerste wereldoorlog, alsof jullie toen niks beter aan je kop hadden.
Ssst gewoon niet zeggen dat het de 80-jarige oorlog was.quote:
Oh ja, juist, tactisch.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ssst gewoon niet zeggen dat het de 80-jarige oorlog was.
Ze zijn er stil van.quote:
Gooi een stinkbom onder de tent als ze feestenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef YokiKater het volgende:
Leave yoki alone!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nope...he's mine!quote:
Neuh, ik ben een rustige vriendelijke jongen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Gooi een stinkbom onder de tent als ze feesten
Goed verhaal.quote:
Ja dat ben ik.quote:
Oh jij bent je wilde haren verlorenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh, ik ben een rustige vriendelijke jongen.
Nee hij mag gewoon daglicht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Je mag alles doen met hem zolang je m niet opsluit in een kelder.
Net zoals jij.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:12 schreef Viro het volgende:
Uit verveling ben ik Minecraft aan het spelen![]()
Dat is sws een succes!quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat is om mensen verkeerd beeld van mij te geven
speel je online?quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:12 schreef Viro het volgende:
Voor een groot gedeelte wel, 'I'm getting tot old for this shit' .. Maar als het écht moet dan sta ik gewoon vooraan.quote:
Ohja, 23 september is South Park terug.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:12 schreef Viro het volgende:
Yups, survival op normal. Heb een village geraid en van de woningen 1 groot kasteel gemaakt. Daarna de villagers opgesloten in een mob trapquote:
Ja nou moet je niet te moeilijk doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Yups, survival op normal. Heb een village geraid en van de woningen 1 groot kasteel gemaakt. Daarna de villagers opgesloten in een mob trap
Dat wordt een beetje lastig, afstand is te kort.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:17 schreef Uccie het volgende:
Yokiiiiiii, kijk de oplossing voor de tent:
[ afbeelding ]
ohquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje lastig, afstand is te kort.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje lastig, afstand is te kort.
Ik heb dat ook als ik zie hoe jeugd van tegenwoordig niet snapt als ik vertel hoe leuk je jeugd kan zijn zonder een smartphone en internet. Buiten spelen, balletje trappen, kattekwaad uithalenquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Voor een groot gedeelte wel, 'I'm getting tot old for this shit' .. Maar als het écht moet dan sta ik gewoon vooraan.
Nice, gelijk notitie maken in agenda.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, 23 september is South Park terug.
Geen zin in, je weet dat ik lui ben toch.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moet terug bijten anders lopen ze over je heen.
Oh ben jij er zo éénquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geen zin in, je weet dat ik lui ben toch.
En volgens mij ook moemoe's broertje....overigens moemoe's broertjequote:
Wat ben je mild.quote:
/Gamemode 1quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:37 schreef Viro het volgende:
Ben in lava gevallen. Weg enchanted items![]()
Ff snel vorige save game laden
I know that feel. Al die diamonds die ik in de lava heb achtergelaten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:37 schreef Viro het volgende:
Ben in lava gevallen. Weg enchanted items![]()
Ff snel vorige save game laden
Ik ken hetquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Uren graven en dan volbepakt met loot ergens in een gat lopen en in een meer van lava flikkeren.
[ afbeelding ]
Hier hb ik echt van genoten, deze GIFquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Uren graven en dan volbepakt met loot ergens in een gat lopen en in een meer van lava flikkeren.
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit helemaal jouw humor is. Veel donkerder krijg je het niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier hb ik echt van genoten, deze GIF
Dan doe je niet andersquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deze moet onder mijn favorieten:
[ afbeelding ]
Ik had hoop voor haar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo is de jeugd van tegenwoordig, je zei het net zelf nog.
Racistquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit helemaal jouw humor is. Veel donkerder krijg je het niet.
Moet je het licht uitdoen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit helemaal jouw humor is. Veel donkerder krijg je het niet.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:44 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je had te hoge verwachtingen van me vrees ik.
Story of my life.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Erhm, dank je.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kijk speciaal voor jou...weet alleen niet welke ik moet posten
[ afbeelding ]
I know the feelquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Story of my life.Oja, nu wel Ghahahaha :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Awesome spelquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:33 schreef Fokker89 het volgende:
''HIj is er met de kaas vandoor! HOUD DE DIEF!''
Wut
Met mijn broer indeed.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
En volgens mij ook moemoe's broertje....overigens moemoe's broertje
Linkje.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Awesome spel.
Kom ook spelen!
Elke ronde is iemand de oppermuis en die leidt de anderen naar de kaas.
Nee, denk ook niet dat ik ga kijken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:55 schreef anonymoussie het volgende:
Heb je Sextape nou al gezien, Harry?
Haha, ja .. Think twice.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:40 schreef anonymoussie het volgende:
Als ik tegen jullie moest lasergamen, zou ik jullie allemaal opeten.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat ik ga kijken.
Als je muizen mag afschieten, dan stuur ik Fokker even langs.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.transformice.com/
Even kort registreren en dan: /kamer FOK!
Ben me al aan het aanmelden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je muizen mag afschieten, dan stuur ik Fokker even langs.
Nee, het is niet afschieten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je muizen mag afschieten, dan stuur ik Fokker even langs.
quote:
ohquote:Op donderdag 23 juli 2015 22:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, het is niet afschieten.
Eerder de leider volgen die allerlei dingen bouwt om bij de kaas te komen.
Mij ook, zie me maar te vinden, in het donker.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Behalve jij dan misschien.
Dat zou wel es een uitdaging kunnen worden.
Ik garandeer dat ik iedereen hier inmaak met lasergame/paintball/airsoft.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Behalve jij dan misschien.
Dat zou wel es een uitdaging kunnen worden.
Nou, je hebt van die lampjes heh .. maar ik bescherm je wel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mij ook, zie me maar te vinden, in het donker.
Ja doei.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik garandeer dat ik iedereen hier inmaak met lasergame/paintball/airsoft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |