SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2015 17:04:40 ]
Er ligt geen vloer in, op gipsplaatjes blijft niks op liggenquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jaja. Dat zeiden al zijn slachtoffersm
Maar heb je het boek nou gelezen of niet?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er ligt geen vloer in, op gipsplaatjes blijft niks op liggen
Nee, maar ken het verhaal wel vaag. Is toch zo'n vent die koppeltjes gaan mishandelen en er eentje van vermoord?quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:04 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar heb je het boek nou gelezen of niet?
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 23 juli 2015 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, maar ken het verhaal wel vaag. Is toch zo'n vent die koppeltjes gaan mishandelen en er eentje van vermoord?
HEY NOG LEKKER GESPORT VANDAAG?quote:
Ik ben ouder, ik mag eerst!quote:
Dan krijgen we dwergenkindjes. Komt niet goed.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:40 schreef Mani89 het volgende:
Er is tegenwoordig een hoop mogelijk hoor!
Je weet dat je niet mag drinken bij een zwangerschap he?quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt maar zo langzamerhand begint mijn biologische klok ook te tikken!
Als het maar niet ten koste gaat van Pjohannes.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:42 schreef Mani89 het volgende:
Heb je nog een diep gekoesterde kinderwens Uccie?
Over thee gesproken, 3 pakken gehaald bij de AH 2+1 gratisquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand, is de aardbeienthee op?
Vandaag niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:42 schreef Mani89 het volgende:
Heb je nog een diep gekoesterde kinderwens Uccie?
Ik ga eerst oefenen met een hond, als die een jaar lang niet dood gaat kan ik wel aan kinderen gaan denken ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik denk dat mani als eerst paps gaat worden
Dan ga ik wel tijdelijk over op alcoholvrije radler, je moet er wat voor over hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je weet dat je niet mag drinken bij een zwangerschap he?
Pjohannaquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het maar niet ten koste gaat van Pjohannes.
Klinkt als een topdagquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Over thee gesproken, 3 pakken gehaald bij de AH 2+1 gratis. Dus nee.
Ik heb nu al medelijden met het arme hondje. Wat als die na 1 jaar en 1 dag dood gaatquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga eerst oefenen met een hond, als die een jaar lang niet dood gaat kan ik wel aan kinderen gaan denken ja.
wel die roze dan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ga ik wel tijdelijk over op alcoholvrije radler, je moet er wat voor over hebben.
Nee nee nee mee de naam gaat niet veranderen anders ga ik huilen. Pjohannes kan prima een vrouwennaam zijn.quote:
oh okquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee nee nee mee de naam gaat niet veranderen anders ga ik huilen. Pjohannes kan prima een vrouwennaam zijn.
Dan stuur ik hem naar Jasmijn, die wil er vast wel op passen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met het arme hondje. Wat als die na 1 jaar en 1 dag dood gaat
Wij doen niet aan veranderingen.quote:
Jasmijn voert het hondje dan allemaal cola om meer codes te krijgenquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan stuur ik hem naar Jasmijn, die wil er vast wel op passen.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag trouwens een vrouw in short. Er hing een touwtje uit het broekje en haar vriendin liep gewoon naast haar. Voel me schuldig dat ik niks heb gezegd.
quote:
Prima limolnade, gewoon niet aan denken dat het een biermerk is.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie nog wel, er zal ongetwijfeld een wereld voor mij open gaan.
Volgende keer gewoon foto's maken en hier posten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag trouwens een vrouw in short. Er hing een touwtje uit het broekje en haar vriendin liep gewoon naast haar. Voel me schuldig dat ik niks heb gezegd.
Spataderen fetishquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon foto's maken en hier posten.
Nou idd zeg, ik word gewoon gestalkt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 15:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Nog een fout die je niet moet maken op fok: je nummer delen
dagelijksquote:Op donderdag 23 juli 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou idd zeg, ik word gewoon gestalkt.
ik zou aangifte doen.quote:
De politie zegt dat ze niets kunnen doen, dus ik twijfel nu tussen Peter R de Vries of Alberto Stegeman.quote:
John van den Heuvel een optie?quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De politie zegt dat ze niets kunnen doen, dus ik twijfel nu tussen Peter R de Vries of Alberto Stegeman.
Zit al vol, had pizza.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom yayla soep eten. Kep teveel gemaakt.
It wasn't mequote:Op donderdag 23 juli 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou idd zeg, ik word gewoon gestalkt.
Ik praat niet meer tegen je.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind pizza niet meer zo lekkah als vroegah
Meet my mom.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet iemand vinden die lekkere pizza's bakt
Je kan ontzettend makkelijk zelf lekkere pizza's maken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet iemand vinden die lekkere pizza's bakt
Ik zit nu in Rome. Hier zijn ze heerlijkquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind pizza niet meer zo lekkah als vroegah
quote:
Je eigen pizzadeeg maken is ook niet zo lastig.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:58 schreef Viro het volgende:
Je kan bij een lokale pizzeria pizzadeeg halen en thuis je eigen pizza maken.
Nee hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wordt mn aanwezigheid hier je te veel Specu
Sterker dan mezelf, sorry.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie komt er daar ineens bovendrijven als het over bestialiteit gaat?
Mjammiee. Lekker warm daar of nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:57 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik zit nu in Rome. Hier zijn ze heerlijk![]()
![]()
soms heb je gewoon zin in een voor je klaargemaakte pizzaquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan ontzettend makkelijk zelf lekkere pizza's maken.
Te klein.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je een chihuahua pakken, die zijn niet zo sterk
Domino's.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:58 schreef Viro het volgende:
Je kan bij een lokale pizzeria pizzadeeg halen en thuis je eigen pizza maken.
Ik weet hoe je pizzadeeg moet maken. Soms als je laat thuis komt is het makkelijker.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je eigen pizzadeeg maken is ook niet zo lastig.
CUL / [Pizza] Zelf pizza maken, beginners en gevorderden #21
Ik maak altijd gewoon twee kilo en dan gooi ik de vriezer volquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik weet hoe je pizzadeeg moet maken. Soms als je laat thuis komt is het makkelijker.
Italiaans boven Amerikaans dus?quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte pizza's natuurlijk
Die zijn wel bijzonder ongezond. Nóg ongezonderquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vind serieus de diepvriespizza van de AH nog lekkerder dan dat.
Domino's is geen lokale pizzeriaquote:
Ik vind domino's hartstikke lekker hoor, maar met pizza heeft het niks te maken.quote:
Barbaarquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik maak altijd gewoon twee kilo en dan gooi ik de vriezer vol
True ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die zijn wel bijzonder ongezond. Nóg ongezonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |