Denk dat morgen ook zomaar voor vluchters kan zijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gisteren reed Kruijswijk in een grote groep. Het is niet dat hij zich kapot heeft gereden. Verder zijn er genoeg andere renners die wel dagelijks in de kopgroep zitten.
Morgen en overmorgen zijn voor de klassementsrenners. Dit was de laatste kans voor de vluchters.
Dat zeg ik niet meteen, maar de Giro was wel aanwijsbaar pittig en helemaal voor een renner als Kruijswijk als die haast iedere etappe zich bij de besten meeknokt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:07 schreef DeeBee het volgende:
De Giro rijden maakt je mentaal zwak dus.
Die groep vooraan is wel weg zo ja, benieuwd of we een koers in de koers krijgen vanmiddag.
6-7 minuten lijkt me.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:08 schreef Chiappucci het volgende:
Benieuwd hoe ver ze Bardet laten rijden.
Tegenwoordig is bijna elke bergetappe voor de vluchters.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat morgen ook zomaar voor vluchters kan zijn
Stukjes met de auto meequote:Op donderdag 23 juli 2015 13:05 schreef Blik het volgende:
Bretagne Seche trouwens niet voorin, wat doen die dan in de Tour...
Je hebt gelijk hoor, budget is stukken minder dan vroegerquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:07 schreef Ereinion het volgende:
Sommige mensen denken dat Lotto Jumbo nog het Rabobank van vroeger is, die in de Tour met Menchov, Rasmussen, Boogerd, Freire en Dekker aan de start stonden. Lotto-Jumbo is een heel bescheiden ploegje, eigenlijk procontinentaal niveau dat nu world tour is omdat er weinig andere ploegen over zijn die een world tour plek willen. Dat ze straks iemand in de top-10 hebben is eigenlijk al boven verwachting. Ja, ze hadden voor de vorm hier iemand kunnen meesturen, een Martens of een Tankink, maar wat schiet je daar uiteindelijk mee op? Die rijden dan even in beeld, om dan op de eerste kilometers van de Glandon te lossen.
Zou toch heerlijk zijn als hij hierdoor dicht op Gesink komt en uiteindelijk ook Nibali aan de bak moet om in het klassement bij/voor te blijven.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:08 schreef Chiappucci het volgende:
Tot St-Jean-de-Maurienne.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:08 schreef Chiappucci het volgende:
Tegenwoordig is alleen de openingsetappe van het bergenparadijs zowat voor de klassementsrenner.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tegenwoordig is bijna elke bergetappe voor de vluchters.
Ja, waarom deed ie dat dan?quote:
Ok aspirant ploegleider. En dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, budget is stukken minder dan vroeger
Maar als je één van de weinige ploegen nog 9 man hebt, hoor je bij een ontsnapping waar 20% van het peloton inzit gewoon 1 mannetje mee te sturen. 90% van die kopgroep is bij voorbaat kansloos, maar je hoort er gewoon bij te zitten
Mja, maakt het heel veel uit of Vanmarcke hierbij zit of niet? Die wordt maximaal 22ste als alle vluchters voorop blijven..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Maar als je één van de weinige ploegen nog 9 man hebt, hoor je bij een ontsnapping waar 20% van het peloton inzit gewoon 1 mannetje mee te sturen. 90% van die kopgroep is bij voorbaat kansloos, maar je hoort er gewoon bij te zitten
Er zijn ook figuren als Majka en Rodriguez. Die schat ik toch een stuk sterker in dan Keldermerckx of Kruijswijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef INViCTuS het volgende:
Waarom stellen ze dan bijvoorbeeld de bollen niet als doel voor een Kelderman of Kruijswijk? Paar keer pieken en dan heb je die binnen..
Volgens Gert zou de NOS de hele etappe live doenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hoe laat gaan we live op tv? Ik heb zo rijles, daar maar even radio tour er op zetten. Gelukkig is mijn instructeur ook wielerfan.
Wel jammer dat Movistar, Tinkoff en Astana niet samen full retard al die bergen over tuffen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tegenwoordig is bijna elke bergetappe voor de vluchters.
bedankt dat je mijn post dom vindt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op domme posts ga ik normaal graag niet in, maar dit keer doe ik het wel even.
Kruijswijk is al een renner met een aardig verleden qua gezondheid. Het is al een hele overwinning op zichzelf dat hij zich vanaf de achtste etappe in de Giro tot het eind volledig heeft leeggereden. Zoveel harde etappes en pittige bergen waar hij keer op keer wist te imponeren tussen een Landa, Aru en Contador.
Dan nu het volgende. Kruijswijk is puur als KNECHT meegegaan naar de Tour. Dan ga ik, eigenlijk elke wielerwatcher, niets verwachten van Kruijswijk. Misschien mag hij net als wat anderen zaterdag in de aanval.
Er zijn nogal wat betere renners (deze Tour) die die bollen als doel hebben..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef INViCTuS het volgende:
Waarom stellen ze dan bijvoorbeeld de bollen niet als doel voor een Kelderman of Kruijswijk? Paar keer pieken en dan heb je die binnen..
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef INViCTuS het volgende:
Mwa, geen zekerheidje hoor met Majka's en Purito's in het peloton.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef INViCTuS het volgende:
Ik had het ook niet vreemd gevonden als ze bijvoorbeeld een Tankink meegestuurd hadden. Maar dat er niemand mee zit kan ik me ook geen seconde druk over maken, het zal geen enkel effect hebben op het koersverloop, en het is dan alleen maar meezitten voor de bühne.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is niet echt een eerlijke vergelijking..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
bedankt dat je mijn post dom vindt.
mijn mening is dat als je als knecht van een klassementsrenner meegaat, je bijna net zo goed mee moet kunnen heel de wedstrijd. dat hij dan tijd verliest op de kaatste cols in de etappe dat is dan zo.
Froome heeft mensen die hem tot ver in de etappe bijstaan.
Zo simpel werkt dat niet, Lotto heeft niet het budget van een Sky, ze moeten roeien met de riemen die ze hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
mijn mening is dat als je als knecht van een klassementsrenner meegaat, je bijna net zo goed mee moet kunnen heel de wedstrijd. dat hij dan tijd verliest op de kaatste cols in de etappe dat is dan zo.
Ik ga al niet meer op je in.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dat dusquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Van de andere kant, wie had er gedacht dat Geschke zou winnen gisteren? Die zat in principe ook mee voor de bühne, zou je vooraf denken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik had het ook niet vreemd gevonden als ze bijvoorbeeld een Tankink meegestuurd hadden. Maar dat er niemand mee zit kan ik me ook geen seconde druk over maken, het zal geen enkel effect hebben op het koersverloop, en het is dan alleen maar meezitten voor de bühne.
Nou, dat dacht ik dus helemaal niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van de andere kant, wie had er gedacht dat Geschke zou winnen gisteren? Die zat in principe ook mee voor de bühne, zou je vooraf denken.
Je weet echt niet hoe dat puntensysteem voor de bollen werkt, eh? : ')quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef INViCTuS het volgende:
Goed, rodriquez, maar die is 35/36, dus zie ik dat volgend jaar ook niet meer doen. Persoonlijk had ik verwacht Rolland voor de bollen
Ja, maar dat is niet jouw sterkste punt, denken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik dus helemaal niet.
want dan had hij maar niet moeten vallen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind niet dat je Kruijswijk iets kwalijk moet nemen. Eerder dat figuur van een Kelderman.
Keldermannetje zit aan de antibiotica..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind niet dat je Kruijswijk iets kwalijk moet nemen. Eerder dat figuur van een Kelderman.
Minder dan 17 x had wel geholpen, denk ik zoquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
want dan had hij maar niet moeten vallen?
Hij heeft zich niet tot een gele trui kandidaat ontwikkelt de laatste 3 jaar?
Remember remember, Tirreno vorig jaar. Contador kon hem nog maar net losrijden. Geschke is gewoon een klasserenner.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet jouw sterkste punt, denken.
Doe dat maar bij SBS.
Leren sturen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
want dan had hij maar niet moeten vallen?
Hij heeft zich niet tot een gele trui kandidaat ontwikkelt de laatste 3 jaar?
Dit. Rijden er een paar nog mee alleen om het uitrijden. Net zo veel respect voor trouwens.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als TLJ een fitte ploeg had, was er 100% zeker iemand erbij. Ten Dam, Keldermerckx en Krachtwijk hebben allemaal wel iets... De rest zijn vooral knechten, die moeten Gesink gewoon in eerste 100km bijstaan
Dan ben je waarschijnlijk kansloos voor de overwinning, tenzij je een fitte Kelderman had. Maar dan zat je er tenminste wel bij, heb je courage getoond en heb je je achterban en sponsor laten zien dat je je er niet bij neerlegt.quote:
Geschke lijkt me een veel betere klimmer dan Tankink of Vanmarcke..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van de andere kant, wie had er gedacht dat Geschke zou winnen gisteren? Die zat in principe ook mee voor de bühne, zou je vooraf denken.
Nee, dit is een mentaliteit van niks. Als je zo denkt ga je inderdaad nooit iets winnen.
Kijk en dat is nou het verschil tussen de bovenlaag van de WorldTour met teams van budgetten rond de 20 miljoen euro en teams uit de onderkant van de WorldTour, die qua budget nog niet eens aan 10 miljoen komen, zoals Lotto Jumbo.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Tankink heeft wel eens goed geklommen hoor. Beter dan Geschke in ieder geval, Geschke is normaal meer iemand voor het kortere steilere werk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geschke lijkt me een veel betere klimmer dan Tankink of Vanmarcke..
Tankink zou toch ook wat moeten kunnenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als TLJ een fitte ploeg had, was er 100% zeker iemand erbij. Ten Dam, Keldermerckx en Krachtwijk hebben allemaal wel iets... De rest zijn vooral knechten, die moeten Gesink gewoon in eerste 100km bijstaan
Dit klinkt echt als een #droomplan. Kan je hier ons misschien meer over vertellen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef INViCTuS het volgende:
dat klopt, en de post over budget voor LJ is ook terecht, maar dan moet je als ploeg daar ook naar koersen. en dan lijkt het me zinvoller je te richten op etappes dan op onhaalbare klassementen en tevreden zijn met een top-tien klassering.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is niet echt een eerlijke vergelijking..
Ach, die krijgt de sponsor nu na afloop wel met Gesink, daarvoor hoeven ze ook weer niet in de vlucht mee te gaan, enkel voor de airtime..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk kansloos voor de overwinning, tenzij je een fitte Kelderman had. Maar dan zat je er tenminste wel bij, heb je courage getoond en heb je je achterban en sponsor laten zien dat je je er niet bij neerlegt.
Wat denk je, dat al die mannen die nu in de kopgroep zitten denken dat ze kans hebben op de etappe? Is puur airtime voor het grootste gedeelte
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo simpel werkt dat niet, Lotto heeft niet het budget van een Sky, ze moeten roeien met de riemen die ze hebben.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dat klopt, en de post over budget voor LJ is ook terecht, maar dan moet je als ploeg daar ook naar koersen. en dan lijkt het me zinvoller je te richten op etappes dan op onhaalbare klassementen en tevreden zijn met een top-tien klassering.
Gesink staat op dit moment 6de.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dat klopt, en de post over budget voor LJ is ook terecht, maar dan moet je als ploeg daar ook naar koersen. en dan lijkt het me zinvoller je te richten op etappes dan op onhaalbare klassementen en tevreden zijn met een top-tien klassering.
Ik denk dat weinig Trekkers daar iets voor voelen. Die zijn de flopshow van Bokkema niet vergetenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tijd voor Trek om een beetje controlerend kopwerk te gaan doen?
Ja, want etappes winnen is zo makkelijk! Je ziet het ook bij zo'n rit als vandaag, de helft van de kopgroep bestaat uit renners die gingen voor een goed klassement en door een mindere dag (of gewoon mindere Tour) nu voor een dagzege willen gaan. Die klop je niet zomaar even als "vrijbuiter" binnen een ploeg die verder nergens voor gaat..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
das een hele mooie prestatie idd. maar een etappewinst is denk wat meer waard, of niet ?quote:
Dus o.a. een Ajax en PSV moeten maar niet meer meedoen met de Champions League?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel de coureurs voor hebben. Voor een top 10 gaan was in ieder geval realistischer.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:18 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
das een hele mooie prestatie idd. maar een etappewinst is denk wat meer waard, of niet ?
Rodriguez en Fuglsang voor de overwinning en dus bollentrui?quote:Col Bayard, puntenverdeling
1. Joaquim Rodriguez 5 punten
2. Jakob Fuglsang 3 punten
3. Thibaut Pinot 2 punten
+Arredondoquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:18 schreef showtimer het volgende:
Trek heeft met Jungels ook alle ondersteunende kwaliteit vooraan zitten.
Qua WT-punten is een 6e plek veel meer waard volgens mij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:18 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
das een hele mooie prestatie idd. maar een etappewinst is denk wat meer waard, of niet ?
Heb ik niet, jij dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als een #droomplan. Kan je hier ons misschien meer over vertellen?
Niet alsof 50 andere renners precies hetzelfde idee hebben...
Precies, etappes win je niet zomaar. dus als je gaat mikken op die ene etappe naar alp-d'huez dan maak je je kansen nog veel kleiner. of eigenlijk bijna nihil.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, want etappes winnen is zo makkelijk! Je ziet het ook bij zo'n rit als vandaag, de helft van de kopgroep bestaat uit renners die gingen voor een goed klassement en door een mindere dag (of gewoon mindere Tour) nu voor een dagzege willen gaan. Die klop je niet zomaar even als "vrijbuiter" binnen een ploeg die verder nergens voor gaat..
Die gaat in de Hollandse bocht nadat Sky strak tempo heeft gehoudenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:17 schreef Slobeend het volgende:
Jammer ook dat Poels niet één etappe mag vrijbuiten
Dat is wel een groot nadeel IMO.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat er ook nog andere renners zijn die willen winnen
Kelderman wel als ie fit is en Gesink als ie niet te kort zou staan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Lotto-Djumbo vind ik niet echt renners hebben die de vele andere kwaliteitvolle renners uit kunnen schakelen in de bergetappes om het zo maar te zeggen.
Ze mikken op het klassement. Ze hebben niemand die het nu kan afmaken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Precies, etappes win je niet zomaar. dus als je gaat mikken op die ene etappe naar alp-d'huez dan maak je je kansen nog veel kleiner. of eigenlijk bijna nihil.
Daarom gaan ze ook niet voor 1 enkele rit, maar voor een klassement. Bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Precies, etappes win je niet zomaar. dus als je gaat mikken op die ene etappe naar alp-d'huez dan maak je je kansen nog veel kleiner. of eigenlijk bijna nihil.
Nee, alles draait om de World-Tour punten. En dan levert een top-10 in het klassement nu eenmaal veel meer op dan een etappequote:Op donderdag 23 juli 2015 13:18 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Bertjan Lindeman gaat 10 ritten winnen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor, Keldermerckx en Gesink gaan niet naar de Vuelta, dat wordt dus een godganse flopshow van hun kant.
Die mag denk ik kopman spelen in een kleinere koers later...quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:17 schreef Slobeend het volgende:
Jammer ook dat Poels niet één etappe mag vrijbuiten
Sprinten met Moreno he.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor, Keldermerckx en Gesink gaan niet naar de Vuelta, dat wordt dus een godganse flopshow van hun kant.
Een goede Lau moet daar wel top 10 kunnen rijden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
dus volgens jouw hebben ze geen coureurs die etappes kunnen winnen ?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel de coureurs voor hebben. Voor een top 10 gaan was in ieder geval realistischer.
Niet in deze staat nee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:21 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dus volgens jouw hebben ze geen coureurs die etappes kunnen winnen ?
Tankink als kopman? Zou ik wel lachen vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
denkt de sponsor dat ook ?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Qua WT-punten is een 6e plek veel meer waard volgens mij.
Hier zouden ze eens iets moeten tegen doen ja, de ASO laat het maar toe jaar in, jaar uit.quote:
quote:
Haha, moet Van Asbroeck naar de Vuelta ja? Hij kan het niveau in een rittenkoers van een week nog niet eens aan.quote:
In deze staat van paraatheid helemaal niet nee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:21 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dus volgens jouw hebben ze geen coureurs die etappes kunnen winnen ?
En al valt TLJ tegen, dan gaat Dumoulin de openingstijdrit winnen en de RODE TRUI PAKKENquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een goede Lau moet daar wel top 10 kunnen rijden.
Dit.quote:
Hoe lager de verwachtingen hoe meer het kan meevallen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Mja, Bardet staat 8,5 minuut achter Gesink, denk niet dat ze daarvoor gaan achtervolgen..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef TheArt het volgende:
Ik zou het zo toch wel nuttig vinden als Lotto Jumbo gasten als Leezer, Van Emden en Vanmarcke op kop van het peloton zet om de kopgroep onder controle te houden, al is het maar om te verhinderen dat gasten als Bardet, Pinot en Pauwels nog dichterbij komen.
6de plek is 90 punten, equivalent van 4 etappe-overwinningen en 1 tweede plaatsquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Qua WT-punten is een 6e plek veel meer waard volgens mij.
Doet der Panzerwagen ook mee?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En al valt TLJ tegen, dan gaat Dumoulin de openingstijdrit winnen en de RODE TRUI PAKKEN
Normaal niet, Cance start wel. Dumoulin is zelf ook nog niet zeker trouwens, die hoopt de Vuelta te halen.quote:
Is een ploegentijdrit toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En al valt TLJ tegen, dan gaat Dumoulin de openingstijdrit winnen en de RODE TRUI PAKKEN
Is wel de bedoeling ja, daar hebben ze hem het hele jaar voor klaargestoomdquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, moet Van Asbroeck naar de Vuelta ja? Hij kan het niveau in een rittenkoers van een week nog niet eens aan.
Zoals heel vaak. Eens met alles wat TheArt zegt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef TheArt het volgende:
Ik zou het zo toch wel nuttig vinden als Lotto Jumbo gasten als Leezer, Van Emden en Vanmarcke op kop van het peloton zet om de kopgroep onder controle te houden, al is het maar om te verhinderen dat gasten als Bardet, Pinot en Pauwels nog dichterbij komen.
quote:Joaquim Rodriguez is ook op de tweede berg als eerste boven. Hij draagt als de bolletjestrui, maar hij staat niet als eerste in het bergklassement. Chris Froome, die al de gele trui draagt, staat op 61 punten. Rodriguez, na de vijf van eerder vandaag en de twee van nu, op 59 punten. De kans is groot dat hij na vandaag ook écht eigenaar van de bolletjestrui is.
Oh ja er is ook nog een koers bezig.quote:
Ploegentijdrit ja, nog wel een individuele tijdrit later in de ronde.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ploegentijdrit? Ah, dat zag niet staan. Effe kijken
Van Asbroeck is geschikt voor al die lullige Belgische 1.1-wedstrijdjes. Laat hem daar lekker starten, dan kan hij nog wat uitslagen rijden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling ja, daar hebben ze hem het hele jaar voor klaargestoomd![]()
Hofland doet sowieso geen Vuelta, volgens mij.
La Vuelta 2015 comenzará en Puerto Banús con una contrarreloj por equipos.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ploegentijdrit? Ah, dat zag niet staan. Effe kijken
Dat is wel pas in etappe 17 als er al veel gezellige etappes zijn gewest.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ploegentijdrit ja, nog wel een individuele tijdrit later in de ronde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste LottoNL renners hebben sowieso niet veel te zoeken op WT niveauquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Asbroeck is geschikt voor al die lullige Belgische 1.1-wedstrijdjes. Laat hem daar lekker starten, dan kan hij nog wat uitslagen rijden.
In de Vuelta heeft hij helemaal niets te zoeken. Hoewel ik net naar de renners van Lotto Djumbo die overblijven keek en die hebben eigenlijk allemaal niets te zoeken in de Vuelta.![]()
En hoe schat jij de kansen in van een fitte TLJ?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
In deze staat van paraatheid helemaal niet nee.
Brian Bulgac vindt dit geen leuke opmerking.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:26 schreef Sked het volgende:
[..]
De meeste LottoNL renners hebben sowieso niet veel te zoeken op WT niveau
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is wel pas in etappe 17 als er al veel gezellige etappes zijn gewest.Heb je opeens een ploeg met vier man over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sorry Brian, ik doelde niet op jou natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Brian Bulgac vindt dit geen leuke opmerking.
De individuele tijdrit is in etappe 17, Hans.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heb je opeens een ploeg met vier man over.![]()
Ook wel weer opvallend dat iemand die de Europe Tour domineerde nu weer gigantisch door de mand valt in de WT, het is dat hij geen Italiaantje is anders zouden je wenkbrauwen toch gaan fronzen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Asbroeck is geschikt voor al die lullige Belgische 1.1-wedstrijdjes. Laat hem daar lekker starten, dan kan hij nog wat uitslagen rijden.
In de Vuelta heeft hij helemaal niets te zoeken. Hoewel ik net naar de renners van Lotto Djumbo die overblijven keek en die hebben eigenlijk allemaal niets te zoeken in de Vuelta.![]()
Sorry, ik was in de war.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De individuele tijdrit is in etappe 17, Hans.
JV krijgt al een stijfjetwitter:Vaughters twitterde op donderdag 23-07-2015 om 13:28:28This could be a good day for the ol' @Ride_Argyle team.... @andrewtalansky @DanMartin86 and @ryder_hesjedal all in the breakaway... reageer retweet
Wie?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog andere spectaculaire koersen voordat de Vuelta begint.
De Clasica, ronde van Polen, Eneco Tour.
Wisten jullie trouwens dat Miguel meedoet aan de Clasica?
Een beetje zoals de Vuelta van 2011. Alles was beslist na Pena Cabarga.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:29 schreef DeeBee het volgende:
Die laatste week van de Vuelta is wel een middengebergte flopshow aan de profieltjes te zien.
De tweede week is het zwaarst. Lekker na de rustdag gelijk zes puisten op klimmen. Genot.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:29 schreef DeeBee het volgende:
Die laatste week van de Vuelta is wel een middengebergte flopshow aan de profieltjes te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"all in the breakaway".quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:29 schreef showtimer het volgende:
JV krijgt al een stijfjetwitter:Vaughters twitterde op donderdag 23-07-2015 om 13:28:28This could be a good day for the ol' @Ride_Argyle team.... @andrewtalansky @DanMartin86 and @ryder_hesjedal all in the breakaway... reageer retweet
Jetse Bol ook niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Brian Bulgac vindt dit geen leuke opmerking.
Juist niet, laat die figuren maar maximaal uitlopen en Sky het werk opknappen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef TheArt het volgende:
Daar loop ik nou niet echt warm voor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig gaan we braaf naar de l'Avenir kijken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar loop ik nou niet echt warm voor.
Die was dan nog een stuk WorldTour waardiger dan Bulgac.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jetse Bol ook niet.
Oh wacht..
Maar dat was bij McEwen en zo ook dat ie verpest werd bij Rabo?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook wel weer opvallend dat iemand die de Europe Tour domineerde nu weer gigantisch door de mand valt in de WT, het is dat hij geen Italiaantje is anders zouden je wenkbrauwen toch gaan fronzen.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tweede week is het zwaarst. Lekker na de rustdag gelijk zes puisten op klimmen. Genot.Bijna 5000 hoogtemetersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt niet uitgezonden hoor.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we braaf naar de l'Avenir kijken.
Indurain?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Sky geeft daar toch niks om?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Juist niet, laat die figuren maar maximaal uitlopen en Sky het werk opknappen.
Klopt ook dan is de kans klein, want het zijn niet bepaalt de types die een naam hebben om uit zo'n ontsnapping een rit te winnen. Alleen de kans in zo'n ontsnapping is wel wat groter. Kelderman is daar bijv. bij uitstek het geschikte type voor, maar die kan nu niets.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En hoe schat jij de kansen in van een fitte TLJ?
Ook dan is de kans op een etappe klein want alleen kans in een kopgroep die de zegen krijgt en ook dan zit je met gelijkwaardige helden, toch?
En dan kopgroepen zoveel kans hebben, dat is toch ook ongebruikelijk of heb ik een verkeerd beeld van kopgroepen die mogen strijden voor de etappe overwinning?
Het is ook wel opvallend dat Topsport Vlaanderen ieder jaar weer een paar nieuwe toppers heeft. Vorig jaar had ook nog bijna niemand van Theuns gehoord.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook wel weer opvallend dat iemand die de Europe Tour domineerde nu weer gigantisch door de mand valt in de WT, het is dat hij geen Italiaantje is anders zouden je wenkbrauwen toch gaan fronzen.
Sky geeft geen fuck om deze gasten...en terecht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Juist niet, laat die figuren maar maximaal uitlopen en Sky het werk opknappen.
Omdat het een grote beloftenkoers is (die ongetwijfeld weer gewonnen gaat worden door een Escarabajo)?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zit je dan hyperactief te doen over de l'Avenir, geit.
Ik hoop dat hij samen met Nibali, Landa en Aru de Vuelta mag doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tweede week is het zwaarst. Lekker na de rustdag gelijk zes puisten op klimmen. Genot.Normaal spreiden ze die beklimmingen uit over vijf dagen daar in SpanjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Al mijn geld op Sam Oomen gezet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat het een grote beloftenkoers is (die ongetwijfeld weer gewonnen gaat worden door een Escarabajo)?
Daarom moeten ze lekker zo ver mogelijk uitlopen met die kopgroep. Zonde om hier je krachten aan te verspillen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Sky geeft daar toch niks om?
Dat Froome overspannen reageert omdat een Italiaan die al op zeven minuten staat demarreert wil niet zeggen dat het hele team op alles overspannen reageert
Escarawattes?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat het een grote beloftenkoers is (die ongetwijfeld weer gewonnen gaat worden door een Escarabajo)?
Dat denk ik niet, er doen zoveel goeie Colombianen mee, ik ben elke dag bezig ritzeges te vieren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij samen met Nibali, Landa en Aru de Vuelta mag doen.
Dan komt er een moment dat Cavaliers zijn tv sloopt
Wat is er met Marc Goos trouwens? Nog niks gereden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:31 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die was dan nog een stuk WorldTour waardiger dan Bulgac.
Ik heb het idee dat Sky ook niet echt wil koersen omdat ze anders nog meer (negatieve) publiciteit krijgen. Want als Sky een beetje zou koersen zouden Quintana en consorten al richting de 10 minuten achterstand gaan, en dat is aan niemand uit te leggenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt ook dan is de kans klein, want het zijn niet bepaalt de types die een naam hebben om uit zo'n ontsnapping een rit te winnen. Alleen de kans in zo'n ontsnapping is wel wat groter. Kelderman is daar bijv. bij uitstek het geschikte type voor, maar die kan nu niets.
Tegenwoordig worden bergritten steeds vaker door vluchters gewonnen. Vooral omdat iedereen naar de leider en zijn ploeg kijkt (en dit gebeurt in alle grote rondes).
Jep en aangezien Mollema 2 man voorin heeft, kunnen zij het niet doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Logisch, die willen Barguil in de top 10 houden.
Roy Curvers en Albert Timmer gaan dat gat wel even dichtpoefen.quote:
Die is het hele jaar nog uitgeschakeld met een blessurequote:Op donderdag 23 juli 2015 13:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is er met Marc Goos trouwens? Nog niks gereden.
Wordt zijn potentie hoog beoordeeld?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al mijn geld op Sam Oomen gezet.
Serpa gaat zes etappes winnen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, er doen zoveel goeie Colombianen mee, ik ben elke dag bezig ritzeges te vieren.
Heup gebroken in januari iircquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is er met Marc Goos trouwens? Nog niks gereden.
Gisteren ging Barguil ook al even tempo maken om zijn plek als beste Fransman veilig te stellenquote:
Vandaag gaan we ook juichen voor Winner en Julian.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, er doen zoveel goeie Colombianen mee, ik ben elke dag bezig ritzeges te vieren.
Vanwege Barguil?quote:
Julian kan beter stoppen. Uit dat licht, weg die knul.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag gaan we ook juichen voor Winner en Julian.
Ach, die Spanjaarden gooien elkaar nog van de berg afquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:35 schreef Blik het volgende:
[..]
Gisteren ging Barguil ook al even tempo maken om zijn plek als beste Fransman veilig te stellen
Hier heb ik ook al een paar keer aan gedacht.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Sky ook niet echt wil koersen omdat ze anders nog meer (negatieve) publiciteit krijgen. Want als Sky een beetje zou koersen zouden Quintana en consorten al richting de 10 minuten achterstand gaan, en dat is aan niemand uit te leggen
En van Prebenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is ook wel opvallend dat Topsport Vlaanderen ieder jaar weer een paar nieuwe toppers heeft. Vorig jaar had ook nog bijna niemand van Theuns gehoord.
Zijn eerste dag in de aanval. Ik kon mijn tranen niet bedwingen toen ik het las.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Julian kan beter stoppen. Uit dat licht, weg die knul.
Dat is wel een toptalent jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wordt zijn potentie hoog beoordeeld?
Henaoquote:
Denk dat over een aantal jaren de waarheid wel naar boven komtquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hier heb ik ook al een paar keer aan gedacht.
Zijn wij te cynisch?
Gaat nog een keer in de laatste rit in de laatst 5km 3 minuten wegvliegen, maar verder verwacht ik helemaal 0 meer van Froomey. Misschien nog een rit voor Porte ofzo, maar dat zou ook kut zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hier heb ik ook al een paar keer aan gedacht.
Zijn wij te cynisch?
Nu vergeet je nog Bananito.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Henao
Henao
Quintana
Quintana
Anacona
Chaves
Parra
Duarte
Dani Martinez
Brayan Ramirez
Miguel
Er valt zowaar iets te verwachten van Coldeportes nu ze niet kunnen trainen in de Italiaanse sneeuw.
Anacona rijdt veel te slecht, die mag echt geen dubbel doen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Henao
Henao
Quintana
Quintana
Anacona
Chaves
Parra
Duarte
Dani Martinez
Brayan Ramirez
Miguel
Er valt zowaar iets te verwachten van Coldeportes nu ze niet kunnen trainen in de Italiaanse sneeuw.
Die neukt ongetwijfeld een paar geiten momenteel. Paar betjes zetten op hanengevechten. Lachen man.quote:
https://instagram.com/carlosbetancur/ vooral aan het babysitten.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zit zich vast vol te vreten in Colombia
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://instagram.com/carlosbetancur/ vooral aan het babysitten.
Soow, kijk hem eens scherp staan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Een Zuid-Amerikaan die er voor zijn kinderen is?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat was echt enorm sterk jaquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:41 schreef Godshand het volgende:
Kelderman in fittere staat:
Kan bijna aanklampen aan Froome
Smokkeltactiekquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een Zuid-Amerikaan die er voor zijn kinderen is?
quote:De kans is groot dat Daniel Teklehaimanot begin volgende week te bewonderen is in een van de na-Tourse criteriums in Nederland. De eerste bergkoning van deze Tour de France is in gesprek met meerdere criterium-organisaties, maar heeft slechts een paar dagen de tijd na afloop van de Ronde van Frankrijk. MTN-ploegleider Michel Cornelisse: ,,Donderdag vliegt Daniel al naar Eritrea waar hij onthaalt zal worden als een held. Er is een grootse ontvangst gepland en hij gaat op audiëntie bij de president."
Inderdaad, Dani Moreno had ook ooit zo'n jaar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was echt enorm sterk ja
Al was hij toen wel nog in de Girovorm, terwijl de anderen in opbouw waren richting de Tour
Mollema terug naar TLJquote:
Paar minuutjes eraf en we krijgen nog actie op de Izoard.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu IAM nog en ze poeven het zo dicht.
Ik mis Bertjan Lindemanquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mollema terug naar TLJ
Volgend jaar naar Tour met
Gesink
Mollema
Ten Dam
Keldermerckx
Kruijswijk
Tankgod
Martens
Van Emden
Leezer
Godenploeg
BMC heeft dan ook pas 3 etappes gewonnen deze Tour.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al jaren een kansloze ploegNog erger dan BMC.
Ik zie zelfs dat hij demarreert en Nibali eraf rijdtquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was echt enorm sterk ja
Al was hij toen wel nog in de Girovorm, terwijl de anderen in opbouw waren richting de Tour
Ploegen moeten een aanvraag doen en dan ligt de UCI de ploegen door financieel. Daarna kijken ze naar de WT-punten die ze gehaald hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik overigens een domme vraag stellen?
Hoe wordt bepaald welke ploegen een licentie voor de World Tour krijgen?
Ik heb het niet specifiek over deze tour, maar over de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
BMC heeft dan ook pas 3 etappes gewonnen deze Tour.
Niet genoeg plek? Die past nog in handbagage!quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wou ook graag Nickgod van der Lijke meenemen, maar ja niet genoeg plek
Senk joe. Hoeveel ploegen krijgen die licentie, 19 toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ploegen moeten een aanvraag doen en dan ligt de UCI de ploegen door financieel. Daarna kijken ze naar de WT-punten die ze gehaald hebben.
Ze zitten nu op 17, de vraag is vooral welke niet-WT ploegen WT willen worden volgend jaar..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Senk joe. Hoeveel ploegen krijgen die licentie, 19 toch?
Ah, dan zie ik wel nieuws wat dat betreft langskomen in SPT.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze zitten nu op 17, de vraag is vooral welke niet-WT ploegen WT willen worden volgend jaar..
Ze kijken overigens niet naar de WT-punten, maar een vrij ingewikkelde formule met o.a. WT-punten, EuropeTour-punten enzovoort enzovoort.. Maar denk dat dat dit voor volgend jaar niet nodig is.
Gastro-enteritis is een ontsteking van de mucosa van maag, dunne darm en/of dikke darmtwitter:Cyclingnewsfeed twitterde op donderdag 23-07-2015 om 13:50:07Louis Meintjes was forced to abandon the #TDF this morning, in hospital with gastroenteritis http://t.co/rKR9eoG4bH http://t.co/4qOAreupYt reageer retweet
Deze info kan je opzoeken op de officiële site van de Tour, waar naast het etappeprofiel ook het tijdschema staat.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat verwachten jullie de renners ongeveer boven op de 5e en 6e col?
Die term is vrij standaard voor diarree, waarschijnlijk bovendien beetje uitgedroogd?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Gastro-enteritis is een ontsteking van de mucosa van maag, dunne darm en/of dikke darmtwitter:Cyclingnewsfeed twitterde op donderdag 23-07-2015 om 13:50:07Louis Meintjes was forced to abandon the #TDF this morning, in hospital with gastroenteritis http://t.co/rKR9eoG4bH http://t.co/4qOAreupYt reageer retweet
Parra als in Heiner? Zit wel in de voorselectie van Caja Rural, maar denk dat hij gaat afvallen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Henao
Henao
Quintana
Quintana
Anacona
Chaves
Parra
Duarte
Dani Martinez
Brayan Ramirez
Miguel
Gastro-enteritis ofwel "buikgriep"quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het bacterieel is (wat de term wel impliceert) ala salmonella dan kan het best heavy zijn. Maar idd, wordt vaak ook generiek gebruik, beetje zoals het griepje wat geen griepje is.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die term is vrij standaard voor diarree, waarschijnlijk bovendien beetje uitgedroogd?
Dat impliceert de term nietquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:55 schreef VASND het volgende:
[..]
Als het bacterieel is (wat de term wel impliceert) ala salmonella dan kan het best heavy zijn. Maar idd, wordt vaak ook generiek gebruik, beetje zoals het griepje wat geen griepje is.
Ik had het al voorspeld.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gastro-enteritis ofwel "buikgriep"
quote:
quote:
Stijn niet op de lijst van de hoop zettenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:57 schreef Blik het volgende:
Ik kom er serieus vandaag pas achter dat Stijn Devolder de Tour de France rijdt
Wildcard geven aan Wanty, dan gaan ze volgend jaar kopgroepen terughalen om het klassement van Francis de Greef te beschermen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:57 schreef Jason22 het volgende:
Ik voorspel dat over een paar jaar ploegen niet alleen voor een top 10 plaats vol gaan rijden, maar zelfs voor een top 20 plaats als de nieuwe puntentelling van de World Tour in gaat.
Hij doet het vrij goed met een 154ste plek in het klassement...quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stijn niet op de lijst van de hoop zetten
Stijn Devolder kan het niet aan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Hij doet het vrij goed met een 154ste plek in het klassement...![]()
best zielig voor een potentiele winnaar van de Tour
Het klinkt bijna trotstwitter:TrekFactory twitterde op donderdag 23-07-2015 om 13:58:10We're working at the front of the peloton to keep the gap under 5 minutes. #TDF2015 reageer retweet
Ik zie het al voor mequote:Op donderdag 23 juli 2015 13:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wildcard geven aan Wanty, dan gaan ze volgend jaar kopgroepen terughalen om het klassement van Francis de Greef te beschermen.
Nog veel mooier dat iemand dat in de "wij" vorm vanuit zijn leren stoel dat twittert terwijl de mannen die het echt doen aan het afzien zijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:00 schreef showtimer het volgende:
Het klinkt bijna trotstwitter:TrekFactory twitterde op donderdag 23-07-2015 om 13:58:10We're working at the front of the peloton to keep the gap under 5 minutes. #TDF2015 reageer retweet
Zou wel mooi zijn als Astana en Movistar dan heel dat Sky verneuken (ijdele hoop).quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:00 schreef showtimer het volgende:
Ook de Twitteraar hoort bij het team hoorquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nog veel mooier dat iemand dat in de "wij" vorm vanuit zijn leren stoel dat twittert terwijl de mannen die het echt doen aan het afzien zijn
Voeckler ook weer erbijquote:
Eigenlijk gebeurt er niet zo heel veel. Zelfs op papier is het een vrij saaie bedoeling tot nu toe (logisch ook, zwaarste moet nog komen)quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:03 schreef THEFXR het volgende:
er gebeurd van alles maar uitzenden ho maar.
#Wenkbrauwgainsquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:06 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Die kijkt ook lekker fris uit z'n doppen.
We hebben nog een dokter hier ook op het forum!quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Eigenlijk gebeurt er niet zo heel veel. Zelfs op papier is het een vrij saaie bedoeling tot nu toe (logisch ook, zwaarste moet nog komen)
Mollema en Barguil hadden ook mee moeten springen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:10 schreef Chiappucci het volgende:
Kopgroep wel weer een minuut uitgelopen.
Alsof ze Mollema zomaar laten gaanquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Mollema en Barguil hadden ook mee moeten springen.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:14 schreef Van_Poppel het volgende:
NOS moet bij het oude principe blijven: live-beelden laten zien. En geen flauwekulletjes!!!
HOE VOELT DIT NUquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook die vragen van 'besef je je al wat je hebt gedaan'' 'dringt het tot je door'.
Dat zijn de meest non-journalistieke vragen die echt niemand interesseert.
Dan waren Bardet en zo ook teruggepakt. Sky, Movistar en Tinkoff maakt het waarschijnlijk weinig uit dat Mollema weg is en Lotto Jumbo is niet instaat tot serieus achtervolgen. Alleen Iam en Astana zouden kunnen achtervolgen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alsof ze Mollema zomaar laten gaan
Hoe voel jij je als dat gebeurt?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook die vragen van 'besef je je al wat je hebt gedaan'' 'dringt het tot je door'.
Dat zijn de meest non-journalistieke vragen die echt niemand interesseert.
Dione is ook gewoon dikquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:16 schreef ForzaMilan het volgende:
Dione lijkt echt dik in dat pakkie van der.
Contador, Nibali, Thomas en Geesink wel natuurlijkquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan waren Bardet en zo ook teruggepakt. Sky, Movistar en Tinkoff maakt het waarschijnlijk weinig uit dat Mollema weg is en Lotto Jumbo is niet instaat tot serieus achtervolgen. Alleen Iam en Astana zouden kunnen achtervolgen.
Nou Roos94 kom er maar in.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Dione is ook gewoon dik
En vies
En lelijk
Soort zoekt soort, zeggen ze wel 'ns.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk ook dik, vies en lelijk
Vast niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk ook dik, vies en lelijk
Exactquote:Op donderdag 23 juli 2015 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, zeggen ze wel 'ns.
De hele functie van Dione in de Tour is zo onbegrijpelijk. Vergelijkbaar met Jack van Gelder die een praatje van twee minuten houdt langs de zijlijn in Camp Nou en voor de rest niets doet. Dat noemen we ook wel 'snoepreisjes'.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:17 schreef Jason22 het volgende:
Herbert kan dit toch ook vertellen i.p.v. Dione?
Jamaar Dione is op lokaasiequote:Op donderdag 23 juli 2015 14:17 schreef Jason22 het volgende:
Anders heeft Dione helemaal geen functie deze Tour.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:17 schreef Jason22 het volgende:
Maar als die veel werk gaan doen verliezen ze mogelijk meer op Froome, Sky gaat niet hard rijden voor Thomas 5e plek.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Contador, Nibali, Thomas en Geesink wel natuurlijk
snoepen doet ze inderdaad.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hele functie van Dione in de Tour is zo onbegrijpelijk. Vergelijkbaar met Jack van Gelder die een praatje van twee minuten houdt langs de zijlijn in Camp Nou en voor de rest niets doet. Dat noemen we ook wel 'snoepreisjes'.
Ze kon prima om de dag met Gert wisselen in Hilversum.quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anders heeft Dione helemaal geen functie deze Tour.
Neukt ze dan de eindredacteur of zo?quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hele functie van Dione in de Tour is zo onbegrijpelijk. Vergelijkbaar met Jack van Gelder die een praatje van twee minuten houdt langs de zijlijn in Camp Nou en voor de rest niets doet. Dat noemen we ook wel 'snoepreisjes'.
Dit is echt een bizarre post.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |