Dit klinkt echt als een #droomplan. Kan je hier ons misschien meer over vertellen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef INViCTuS het volgende:
Waarom stellen ze dan bijvoorbeeld de bollen niet als doel voor een Kelderman of Kruijswijk? Paar keer pieken en dan heb je die binnen..
dat klopt, en de post over budget voor LJ is ook terecht, maar dan moet je als ploeg daar ook naar koersen. en dan lijkt het me zinvoller je te richten op etappes dan op onhaalbare klassementen en tevreden zijn met een top-tien klassering.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is niet echt een eerlijke vergelijking..
Ach, die krijgt de sponsor nu na afloop wel met Gesink, daarvoor hoeven ze ook weer niet in de vlucht mee te gaan, enkel voor de airtime..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk kansloos voor de overwinning, tenzij je een fitte Kelderman had. Maar dan zat je er tenminste wel bij, heb je courage getoond en heb je je achterban en sponsor laten zien dat je je er niet bij neerlegt.
Wat denk je, dat al die mannen die nu in de kopgroep zitten denken dat ze kans hebben op de etappe? Is puur airtime voor het grootste gedeelte
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo simpel werkt dat niet, Lotto heeft niet het budget van een Sky, ze moeten roeien met de riemen die ze hebben.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dat klopt, en de post over budget voor LJ is ook terecht, maar dan moet je als ploeg daar ook naar koersen. en dan lijkt het me zinvoller je te richten op etappes dan op onhaalbare klassementen en tevreden zijn met een top-tien klassering.
Gesink staat op dit moment 6de.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dat klopt, en de post over budget voor LJ is ook terecht, maar dan moet je als ploeg daar ook naar koersen. en dan lijkt het me zinvoller je te richten op etappes dan op onhaalbare klassementen en tevreden zijn met een top-tien klassering.
Ik denk dat weinig Trekkers daar iets voor voelen. Die zijn de flopshow van Bokkema niet vergetenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tijd voor Trek om een beetje controlerend kopwerk te gaan doen?
Ja, want etappes winnen is zo makkelijk! Je ziet het ook bij zo'n rit als vandaag, de helft van de kopgroep bestaat uit renners die gingen voor een goed klassement en door een mindere dag (of gewoon mindere Tour) nu voor een dagzege willen gaan. Die klop je niet zomaar even als "vrijbuiter" binnen een ploeg die verder nergens voor gaat..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
das een hele mooie prestatie idd. maar een etappewinst is denk wat meer waard, of niet ?quote:
Dus o.a. een Ajax en PSV moeten maar niet meer meedoen met de Champions League?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel de coureurs voor hebben. Voor een top 10 gaan was in ieder geval realistischer.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:18 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
das een hele mooie prestatie idd. maar een etappewinst is denk wat meer waard, of niet ?
Rodriguez en Fuglsang voor de overwinning en dus bollentrui?quote:Col Bayard, puntenverdeling
1. Joaquim Rodriguez 5 punten
2. Jakob Fuglsang 3 punten
3. Thibaut Pinot 2 punten
+Arredondoquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:18 schreef showtimer het volgende:
Trek heeft met Jungels ook alle ondersteunende kwaliteit vooraan zitten.
Qua WT-punten is een 6e plek veel meer waard volgens mij.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:18 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
das een hele mooie prestatie idd. maar een etappewinst is denk wat meer waard, of niet ?
Heb ik niet, jij dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als een #droomplan. Kan je hier ons misschien meer over vertellen?
Niet alsof 50 andere renners precies hetzelfde idee hebben...
Precies, etappes win je niet zomaar. dus als je gaat mikken op die ene etappe naar alp-d'huez dan maak je je kansen nog veel kleiner. of eigenlijk bijna nihil.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, want etappes winnen is zo makkelijk! Je ziet het ook bij zo'n rit als vandaag, de helft van de kopgroep bestaat uit renners die gingen voor een goed klassement en door een mindere dag (of gewoon mindere Tour) nu voor een dagzege willen gaan. Die klop je niet zomaar even als "vrijbuiter" binnen een ploeg die verder nergens voor gaat..
Die gaat in de Hollandse bocht nadat Sky strak tempo heeft gehoudenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:17 schreef Slobeend het volgende:
Jammer ook dat Poels niet één etappe mag vrijbuiten
Dat is wel een groot nadeel IMO.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat er ook nog andere renners zijn die willen winnen
Kelderman wel als ie fit is en Gesink als ie niet te kort zou staan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Lotto-Djumbo vind ik niet echt renners hebben die de vele andere kwaliteitvolle renners uit kunnen schakelen in de bergetappes om het zo maar te zeggen.
Ze mikken op het klassement. Ze hebben niemand die het nu kan afmaken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Precies, etappes win je niet zomaar. dus als je gaat mikken op die ene etappe naar alp-d'huez dan maak je je kansen nog veel kleiner. of eigenlijk bijna nihil.
Daarom gaan ze ook niet voor 1 enkele rit, maar voor een klassement. Bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Precies, etappes win je niet zomaar. dus als je gaat mikken op die ene etappe naar alp-d'huez dan maak je je kansen nog veel kleiner. of eigenlijk bijna nihil.
Nee, alles draait om de World-Tour punten. En dan levert een top-10 in het klassement nu eenmaal veel meer op dan een etappequote:Op donderdag 23 juli 2015 13:18 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Bertjan Lindeman gaat 10 ritten winnen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor, Keldermerckx en Gesink gaan niet naar de Vuelta, dat wordt dus een godganse flopshow van hun kant.
Die mag denk ik kopman spelen in een kleinere koers later...quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:17 schreef Slobeend het volgende:
Jammer ook dat Poels niet één etappe mag vrijbuiten
Sprinten met Moreno he.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor, Keldermerckx en Gesink gaan niet naar de Vuelta, dat wordt dus een godganse flopshow van hun kant.
Een goede Lau moet daar wel top 10 kunnen rijden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
dus volgens jouw hebben ze geen coureurs die etappes kunnen winnen ?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel de coureurs voor hebben. Voor een top 10 gaan was in ieder geval realistischer.
Niet in deze staat nee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:21 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dus volgens jouw hebben ze geen coureurs die etappes kunnen winnen ?
Tankink als kopman? Zou ik wel lachen vinden.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
denkt de sponsor dat ook ?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Qua WT-punten is een 6e plek veel meer waard volgens mij.
Hier zouden ze eens iets moeten tegen doen ja, de ASO laat het maar toe jaar in, jaar uit.quote:
quote:
Haha, moet Van Asbroeck naar de Vuelta ja? Hij kan het niveau in een rittenkoers van een week nog niet eens aan.quote:
In deze staat van paraatheid helemaal niet nee.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:21 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dus volgens jouw hebben ze geen coureurs die etappes kunnen winnen ?
En al valt TLJ tegen, dan gaat Dumoulin de openingstijdrit winnen en de RODE TRUI PAKKENquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een goede Lau moet daar wel top 10 kunnen rijden.
Dit.quote:
Hoe lager de verwachtingen hoe meer het kan meevallen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Mja, Bardet staat 8,5 minuut achter Gesink, denk niet dat ze daarvoor gaan achtervolgen..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef TheArt het volgende:
Ik zou het zo toch wel nuttig vinden als Lotto Jumbo gasten als Leezer, Van Emden en Vanmarcke op kop van het peloton zet om de kopgroep onder controle te houden, al is het maar om te verhinderen dat gasten als Bardet, Pinot en Pauwels nog dichterbij komen.
6de plek is 90 punten, equivalent van 4 etappe-overwinningen en 1 tweede plaatsquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Qua WT-punten is een 6e plek veel meer waard volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |