Denk dat morgen ook zomaar voor vluchters kan zijnquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gisteren reed Kruijswijk in een grote groep. Het is niet dat hij zich kapot heeft gereden. Verder zijn er genoeg andere renners die wel dagelijks in de kopgroep zitten.
Morgen en overmorgen zijn voor de klassementsrenners. Dit was de laatste kans voor de vluchters.
Dat zeg ik niet meteen, maar de Giro was wel aanwijsbaar pittig en helemaal voor een renner als Kruijswijk als die haast iedere etappe zich bij de besten meeknokt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:07 schreef DeeBee het volgende:
De Giro rijden maakt je mentaal zwak dus.
Die groep vooraan is wel weg zo ja, benieuwd of we een koers in de koers krijgen vanmiddag.
6-7 minuten lijkt me.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:08 schreef Chiappucci het volgende:
Benieuwd hoe ver ze Bardet laten rijden.
Tegenwoordig is bijna elke bergetappe voor de vluchters.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat morgen ook zomaar voor vluchters kan zijn
Stukjes met de auto meequote:Op donderdag 23 juli 2015 13:05 schreef Blik het volgende:
Bretagne Seche trouwens niet voorin, wat doen die dan in de Tour...
Je hebt gelijk hoor, budget is stukken minder dan vroegerquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:07 schreef Ereinion het volgende:
Sommige mensen denken dat Lotto Jumbo nog het Rabobank van vroeger is, die in de Tour met Menchov, Rasmussen, Boogerd, Freire en Dekker aan de start stonden. Lotto-Jumbo is een heel bescheiden ploegje, eigenlijk procontinentaal niveau dat nu world tour is omdat er weinig andere ploegen over zijn die een world tour plek willen. Dat ze straks iemand in de top-10 hebben is eigenlijk al boven verwachting. Ja, ze hadden voor de vorm hier iemand kunnen meesturen, een Martens of een Tankink, maar wat schiet je daar uiteindelijk mee op? Die rijden dan even in beeld, om dan op de eerste kilometers van de Glandon te lossen.
Zou toch heerlijk zijn als hij hierdoor dicht op Gesink komt en uiteindelijk ook Nibali aan de bak moet om in het klassement bij/voor te blijven.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:08 schreef Chiappucci het volgende:
Tot St-Jean-de-Maurienne.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:08 schreef Chiappucci het volgende:
Tegenwoordig is alleen de openingsetappe van het bergenparadijs zowat voor de klassementsrenner.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tegenwoordig is bijna elke bergetappe voor de vluchters.
Ja, waarom deed ie dat dan?quote:
Ok aspirant ploegleider. En dan?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, budget is stukken minder dan vroeger
Maar als je één van de weinige ploegen nog 9 man hebt, hoor je bij een ontsnapping waar 20% van het peloton inzit gewoon 1 mannetje mee te sturen. 90% van die kopgroep is bij voorbaat kansloos, maar je hoort er gewoon bij te zitten
Mja, maakt het heel veel uit of Vanmarcke hierbij zit of niet? Die wordt maximaal 22ste als alle vluchters voorop blijven..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Maar als je één van de weinige ploegen nog 9 man hebt, hoor je bij een ontsnapping waar 20% van het peloton inzit gewoon 1 mannetje mee te sturen. 90% van die kopgroep is bij voorbaat kansloos, maar je hoort er gewoon bij te zitten
Er zijn ook figuren als Majka en Rodriguez. Die schat ik toch een stuk sterker in dan Keldermerckx of Kruijswijk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef INViCTuS het volgende:
Waarom stellen ze dan bijvoorbeeld de bollen niet als doel voor een Kelderman of Kruijswijk? Paar keer pieken en dan heb je die binnen..
Volgens Gert zou de NOS de hele etappe live doenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef KolonelBroodje het volgende:
Hoe laat gaan we live op tv? Ik heb zo rijles, daar maar even radio tour er op zetten. Gelukkig is mijn instructeur ook wielerfan.
Wel jammer dat Movistar, Tinkoff en Astana niet samen full retard al die bergen over tuffen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Tegenwoordig is bijna elke bergetappe voor de vluchters.
bedankt dat je mijn post dom vindt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op domme posts ga ik normaal graag niet in, maar dit keer doe ik het wel even.
Kruijswijk is al een renner met een aardig verleden qua gezondheid. Het is al een hele overwinning op zichzelf dat hij zich vanaf de achtste etappe in de Giro tot het eind volledig heeft leeggereden. Zoveel harde etappes en pittige bergen waar hij keer op keer wist te imponeren tussen een Landa, Aru en Contador.
Dan nu het volgende. Kruijswijk is puur als KNECHT meegegaan naar de Tour. Dan ga ik, eigenlijk elke wielerwatcher, niets verwachten van Kruijswijk. Misschien mag hij net als wat anderen zaterdag in de aanval.
Er zijn nogal wat betere renners (deze Tour) die die bollen als doel hebben..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef INViCTuS het volgende:
Waarom stellen ze dan bijvoorbeeld de bollen niet als doel voor een Kelderman of Kruijswijk? Paar keer pieken en dan heb je die binnen..
quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef INViCTuS het volgende:
Mwa, geen zekerheidje hoor met Majka's en Purito's in het peloton.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:10 schreef INViCTuS het volgende:
Ik had het ook niet vreemd gevonden als ze bijvoorbeeld een Tankink meegestuurd hadden. Maar dat er niemand mee zit kan ik me ook geen seconde druk over maken, het zal geen enkel effect hebben op het koersverloop, en het is dan alleen maar meezitten voor de bühne.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is niet echt een eerlijke vergelijking..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
bedankt dat je mijn post dom vindt.
mijn mening is dat als je als knecht van een klassementsrenner meegaat, je bijna net zo goed mee moet kunnen heel de wedstrijd. dat hij dan tijd verliest op de kaatste cols in de etappe dat is dan zo.
Froome heeft mensen die hem tot ver in de etappe bijstaan.
Zo simpel werkt dat niet, Lotto heeft niet het budget van een Sky, ze moeten roeien met de riemen die ze hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
mijn mening is dat als je als knecht van een klassementsrenner meegaat, je bijna net zo goed mee moet kunnen heel de wedstrijd. dat hij dan tijd verliest op de kaatste cols in de etappe dat is dan zo.
Ik ga al niet meer op je in.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dat dusquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Van de andere kant, wie had er gedacht dat Geschke zou winnen gisteren? Die zat in principe ook mee voor de bühne, zou je vooraf denken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik had het ook niet vreemd gevonden als ze bijvoorbeeld een Tankink meegestuurd hadden. Maar dat er niemand mee zit kan ik me ook geen seconde druk over maken, het zal geen enkel effect hebben op het koersverloop, en het is dan alleen maar meezitten voor de bühne.
Nou, dat dacht ik dus helemaal niet.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van de andere kant, wie had er gedacht dat Geschke zou winnen gisteren? Die zat in principe ook mee voor de bühne, zou je vooraf denken.
Je weet echt niet hoe dat puntensysteem voor de bollen werkt, eh? : ')quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef INViCTuS het volgende:
Goed, rodriquez, maar die is 35/36, dus zie ik dat volgend jaar ook niet meer doen. Persoonlijk had ik verwacht Rolland voor de bollen
Ja, maar dat is niet jouw sterkste punt, denken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik dus helemaal niet.
want dan had hij maar niet moeten vallen?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind niet dat je Kruijswijk iets kwalijk moet nemen. Eerder dat figuur van een Kelderman.
Keldermannetje zit aan de antibiotica..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind niet dat je Kruijswijk iets kwalijk moet nemen. Eerder dat figuur van een Kelderman.
Minder dan 17 x had wel geholpen, denk ik zoquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
want dan had hij maar niet moeten vallen?
Hij heeft zich niet tot een gele trui kandidaat ontwikkelt de laatste 3 jaar?
Remember remember, Tirreno vorig jaar. Contador kon hem nog maar net losrijden. Geschke is gewoon een klasserenner.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet jouw sterkste punt, denken.
Doe dat maar bij SBS.
Leren sturen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
want dan had hij maar niet moeten vallen?
Hij heeft zich niet tot een gele trui kandidaat ontwikkelt de laatste 3 jaar?
Dit. Rijden er een paar nog mee alleen om het uitrijden. Net zo veel respect voor trouwens.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als TLJ een fitte ploeg had, was er 100% zeker iemand erbij. Ten Dam, Keldermerckx en Krachtwijk hebben allemaal wel iets... De rest zijn vooral knechten, die moeten Gesink gewoon in eerste 100km bijstaan
Dan ben je waarschijnlijk kansloos voor de overwinning, tenzij je een fitte Kelderman had. Maar dan zat je er tenminste wel bij, heb je courage getoond en heb je je achterban en sponsor laten zien dat je je er niet bij neerlegt.quote:
Geschke lijkt me een veel betere klimmer dan Tankink of Vanmarcke..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van de andere kant, wie had er gedacht dat Geschke zou winnen gisteren? Die zat in principe ook mee voor de bühne, zou je vooraf denken.
Nee, dit is een mentaliteit van niks. Als je zo denkt ga je inderdaad nooit iets winnen.
Kijk en dat is nou het verschil tussen de bovenlaag van de WorldTour met teams van budgetten rond de 20 miljoen euro en teams uit de onderkant van de WorldTour, die qua budget nog niet eens aan 10 miljoen komen, zoals Lotto Jumbo.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Tankink heeft wel eens goed geklommen hoor. Beter dan Geschke in ieder geval, Geschke is normaal meer iemand voor het kortere steilere werk.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geschke lijkt me een veel betere klimmer dan Tankink of Vanmarcke..
Tankink zou toch ook wat moeten kunnenquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als TLJ een fitte ploeg had, was er 100% zeker iemand erbij. Ten Dam, Keldermerckx en Krachtwijk hebben allemaal wel iets... De rest zijn vooral knechten, die moeten Gesink gewoon in eerste 100km bijstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |