Inderdaad, Dani Moreno had ook ooit zo'n jaar.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was echt enorm sterk ja
Al was hij toen wel nog in de Girovorm, terwijl de anderen in opbouw waren richting de Tour
Mollema terug naar TLJquote:
Paar minuutjes eraf en we krijgen nog actie op de Izoard.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu IAM nog en ze poeven het zo dicht.
Ik mis Bertjan Lindemanquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mollema terug naar TLJ
Volgend jaar naar Tour met
Gesink
Mollema
Ten Dam
Keldermerckx
Kruijswijk
Tankgod
Martens
Van Emden
Leezer
Godenploeg
BMC heeft dan ook pas 3 etappes gewonnen deze Tour.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al jaren een kansloze ploegNog erger dan BMC.
Ik zie zelfs dat hij demarreert en Nibali eraf rijdtquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was echt enorm sterk ja
Al was hij toen wel nog in de Girovorm, terwijl de anderen in opbouw waren richting de Tour
Ploegen moeten een aanvraag doen en dan ligt de UCI de ploegen door financieel. Daarna kijken ze naar de WT-punten die ze gehaald hebben.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik overigens een domme vraag stellen?
Hoe wordt bepaald welke ploegen een licentie voor de World Tour krijgen?
Ik heb het niet specifiek over deze tour, maar over de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
BMC heeft dan ook pas 3 etappes gewonnen deze Tour.
Niet genoeg plek? Die past nog in handbagage!quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wou ook graag Nickgod van der Lijke meenemen, maar ja niet genoeg plek
Senk joe. Hoeveel ploegen krijgen die licentie, 19 toch?quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ploegen moeten een aanvraag doen en dan ligt de UCI de ploegen door financieel. Daarna kijken ze naar de WT-punten die ze gehaald hebben.
Ze zitten nu op 17, de vraag is vooral welke niet-WT ploegen WT willen worden volgend jaar..quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Senk joe. Hoeveel ploegen krijgen die licentie, 19 toch?
Ah, dan zie ik wel nieuws wat dat betreft langskomen in SPT.quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze zitten nu op 17, de vraag is vooral welke niet-WT ploegen WT willen worden volgend jaar..
Ze kijken overigens niet naar de WT-punten, maar een vrij ingewikkelde formule met o.a. WT-punten, EuropeTour-punten enzovoort enzovoort.. Maar denk dat dat dit voor volgend jaar niet nodig is.
Gastro-enteritis is een ontsteking van de mucosa van maag, dunne darm en/of dikke darmtwitter:Cyclingnewsfeed twitterde op donderdag 23-07-2015 om 13:50:07Louis Meintjes was forced to abandon the #TDF this morning, in hospital with gastroenteritis http://t.co/rKR9eoG4bH http://t.co/4qOAreupYt reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |