erg jammer dat ze die niet ook met spa blauw hebben...spa rood krijg ik niet wegquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Alleen al geen frisdrank scheelt idd heel veel. Ik drink nu als afwisseling voor gewoon water dat spa rood met citroen, munt, zwarte bessen en ik weet niet meer hoe die met de roze dop heet maar die is ook lekker.
Goed bezig iig
Vraag me af of het wel lekker is met spa blauw.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
erg jammer dat ze die niet ook met spa blauw hebben...spa rood krijg ik niet weg
Uhm friend yoghurt kan ook dan zal kwark ook wel kunnen denk ikquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:20 schreef sanger het volgende:
Kun je kwark nog eten als het bevroren is geweest?
Koelkast stond iets te hoog
Dat is echt heel random eigenlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Komt ook omdat veel van ons niet echt bezig zijn met afvallen denk ik.
En hele dag lullen over sport en afvallen is ook saai toch![]()
Wat eet je zoal op een dag post eens een lijstje? (dat doen we nog wel geregeld!)
Je zou om te beginnen je calorieën kunnen bij houden. Dat maakt je al snel heel bewustquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is echt heel random eigenlijk. Ontbijt meestal twee broodjes (heel slecht, weet ik
) met iets van kaas of vleeswaren, maar ook geregeld met iets zoets (hagelslag/pasta). 's Middags eigenlijk hetzelfde riedeltje en dan 's avonds macaroni bolognaise/AVG/wraps/wokgroente+kip+noedels. Tussendoortjes vrijwel nooit eigenlijk.
Wat betreft mijn eetpatroon zit er zeker nog genoeg rek in
Inderdaad. Zo merk ik ook dat ik eigenlijk veel te weinig binnen krijg sinds ik echt netjes alles bij houdt qua voeding. Sure, het afvallen wil wel momenteel, maar verantwoord is het volgens mij niet helemaal hehe.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je zou om te beginnen je calorieën kunnen bij houden. Dat maakt je al snel heel bewust
Nee je moet niet gaan crashen idd dan zit het er ook weer zo aanquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:55 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo merk ik ook dat ik eigenlijk veel te weinig binnen krijg sinds ik echt netjes alles bij houdt qua voeding. Sure, het afvallen wil wel momenteel, maar verantwoord is het volgens mij niet helemaal hehe.
Ik probeer mijn best te doen voor een betere wereld!quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:59 schreef gcjoel het volgende:
Je hebt gewoon obesitas in het spaanse dorp terug weten te dringen door milka tekorten!!
Je eten is de laatste tijd niet echt strak he?quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:16 schreef sandertjuh het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
L: omelet met paprika & tomaat
T1: roze koek (traktatie)
T2: 100gr witte rijst, 150gr kipfilet & wokgroentes
S: UB
D: 300gr aardappelen, 200gr bloemkool, stukje vlees & klein beetje kaassaus
T3: 500gr magere kwark & 200gr aardbeien
Inderdaad. Nu heb ik in ieder geval goed in een overzicht wat ik verbruik, hoeveel m'n lijf sowieso nodig heeft om goed te functioneren en hoeveel ik extra moet doen om m'n afvaldoel te halen binnen de gestelde termijn zonder dat ik na afloop direct weer terug bij af ben.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee je moet niet gaan crashen idd dan zit het er ook weer zo aan
Heb wel een wat slechtere periode inderdaad...quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je eten is de laatste tijd niet echt strak he?
Sixpack al in beeld?
Ja precies. Geloof dat de meeste hier my fitness pal gebruiken om het bij te houdenquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu heb ik in ieder geval goed in een overzicht wat ik verbruik, hoeveel m'n lijf sowieso nodig heeft om goed te functioneren en hoeveel ik extra moet doen om m'n afvaldoel te halen binnen de gestelde termijn zonder dat ik na afloop direct weer terug bij af ben.
Dat na afloop terug bij af heb je zelf in de hand. Als je op je doelgewicht bent moet je natuurlijk zorgen dat je niet weer gaat eten zoals 'voor het dieet' want daarmee werd je dik dus at je teveel. Je moet dan dus zorgen dat je een mooie middenweg vind die werkt voor jouquote:Op woensdag 29 juli 2015 11:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu heb ik in ieder geval goed in een overzicht wat ik verbruik, hoeveel m'n lijf sowieso nodig heeft om goed te functioneren en hoeveel ik extra moet doen om m'n afvaldoel te halen binnen de gestelde termijn zonder dat ik na afloop direct weer terug bij af ben.
Die app is inderdaad superhandig en is gratis bovendien.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja precies. Geloof dat de meeste hier my fitness pal gebruiken om het bij te houden
Alleen zat ik nu veelvuldig ónder mijn BMR qua voedsel inname en ik heb vernomen dat je lichaam zich daar op den duur op gaat aanpassen waardoor je de boel lichamelijk nogal op stelten zet, dan kan het nu wel werken, maar kan ik daarna amper meer iets eten omdat mijn lichaam is ingesteld op die lagere inname.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat na afloop terug bij af heb je zelf in de hand. Als je op je doelgewicht bent moet je natuurlijk zorgen dat je niet weer gaat eten zoals 'voor het dieet' want daarmee werd je dik dus at je teveel. Je moet dan dus zorgen dat je een mooie middenweg vind die werkt voor jou
Dat eerste valt wel mee hoor:quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:28 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Alleen zat ik nu veelvuldig ónder mijn BMR qua voedsel inname en ik heb vernomen dat je lichaam zich daar op den duur op gaat aanpassen waardoor je de boel lichamelijk nogal op stelten zet, dan kan het nu wel werken, maar kan ik daarna amper meer iets eten omdat mijn lichaam is ingesteld op die lagere inname.
En die app gebruik ik nu inderdaad ook omdat er zoveel Nederlandse gerechten in staan, staat gekoppeld aan de app (Fitbit) die de rest bij houdt, maakt het wat overzichtelijker.
Dat vind ik zo'n gedoequote:Op woensdag 29 juli 2015 10:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je zou om te beginnen je calorieën kunnen bij houden. Dat maakt je al snel heel bewust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach mensen roepen zulke dingen irl ookquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:53 schreef DuTank het volgende:
Ik zou Fripsel wel doen. Of is dit een sectie op FOK! waar dit soort opmerkingen ongepast zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |