Dat sowieso want saladequote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
lekkere salade erbij maken. lekker fris voor de afwisseling.
Haha zou dat lekker zijn?quote:
Leer mij dit!quote:Op maandag 27 juli 2015 11:03 schreef -Peach het volgende:
Vakantie voorbijniet op eten gelet, -1,5 kg. Atl is nu 67,5.
Vanaf nu weer mijn eten bijhouden en vanavond gymBen benieuwd hoe het zal gaan, verwacht vooral spierpijn
![]()
Ik blijf bij de 1800kcal, even kijken wat er gebeurd qua gewicht.
O: overnight oats
L: 4 sneeën spelt, kip, komkommer, tomaat, mayo
Ts: eiwitreep, banaan, flatbrød
D: runderschnitzel, witlof
S: chest
T: shake
Naar Noorwegen gaan met een niet-bourgondiërquote:
Snoep in Noorwegen is ook zo duur dat mensen uit Noorwegen soms speciaal in gaan slaan in Zweden. Ben er vorig jaar geweest en via airbnb hebben we in de buurt van bergen bij mensen op hun boerderij gelogeerd. Ook qua eten kwamen ze niet echt verder als "eh tja.. De enige specialiteit die ik kan verzinnen is hotdog gemaakt van Elandvlees". De keuken lijkt ook erg op de Nederlandse volgens mijquote:Op maandag 27 juli 2015 13:51 schreef -Peach het volgende:
[..]
Naar Noorwegen gaan met een niet-bourgondiër: alcohol is duur, het eten is niet echt heel spannend, dus je hebt ook niet veel speciale dingen om uit te proberen. En ze verkopen geen Milka!
haha minder tof dan ik dacht :pquote:Op maandag 27 juli 2015 13:51 schreef -Peach het volgende:
[..]
Naar Noorwegen gaan met een niet-bourgondiër: alcohol is duur, het eten is niet echt heel spannend, dus je hebt ook niet veel speciale dingen om uit te proberen. En ze verkopen geen Milka!
Elandvleesquote:Op maandag 27 juli 2015 17:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Snoep in Noorwegen is ook zo duur dat mensen uit Noorwegen soms speciaal in gaan slaan in Zweden. Ben er vorig jaar geweest en via airbnb hebben we in de buurt van bergen bij mensen op hun boerderij gelogeerd. Ook qua eten kwamen ze niet echt verder als "eh tja.. De enige specialiteit die ik kan verzinnen is hotdog gemaakt van Elandvlees". De keuken lijkt ook erg op de Nederlandse volgens mij
Elandworstjes in zweden waren anders enorm lekker!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Elandvleesklinkt echt ranzig
maar in zweden is het ook al duurder als hier qua boodschappen over het algemeen
wel veel chocola, maar over het algemeen Lindt, vind ik niet perse heel bijzonder trouwens
paar x in zweden geweest, maar dat durf ik toch niet aanquote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Elandworstjes in zweden waren anders enorm lekker!
Ik had toen een studiereis (werkte in de reiswereld) en dan is al je eten geregeld en ja dan vind ieder adres het enorm tof om je de meest geweldige specialiteiten te laten proevenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
paar x in zweden geweest, maar dat durf ik toch niet aan
ow ja geweldig dat mensen die neiging altijd hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had toen een studiereis (werkte in de reiswereld) en dan is al je eten geregeld en ja dan vind ieder adres het enorm tof om je de meest geweldige specialiteiten te laten proeven![]()
Meerdere keren eland gegeten en vond het echt lekker. Ook kregen we een soort roze kaviaar, gatver wat smerig! Mja opeten moet dan ook wel want beleefd.
wat ga je doen, kracht?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:17 schreef Fripsel het volgende:
Ik ga morgen trouwens bij een sportschool in de buurt kijken, ben benieuwd.
Ja, ik zie mezelf nog geen uur cardio doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |