Elandworstjes in zweden waren anders enorm lekker!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 09:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Elandvleesklinkt echt ranzig
maar in zweden is het ook al duurder als hier qua boodschappen over het algemeen
wel veel chocola, maar over het algemeen Lindt, vind ik niet perse heel bijzonder trouwens
paar x in zweden geweest, maar dat durf ik toch niet aanquote:Op dinsdag 28 juli 2015 10:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Elandworstjes in zweden waren anders enorm lekker!
Ik had toen een studiereis (werkte in de reiswereld) en dan is al je eten geregeld en ja dan vind ieder adres het enorm tof om je de meest geweldige specialiteiten te laten proevenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
paar x in zweden geweest, maar dat durf ik toch niet aan
ow ja geweldig dat mensen die neiging altijd hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had toen een studiereis (werkte in de reiswereld) en dan is al je eten geregeld en ja dan vind ieder adres het enorm tof om je de meest geweldige specialiteiten te laten proeven![]()
Meerdere keren eland gegeten en vond het echt lekker. Ook kregen we een soort roze kaviaar, gatver wat smerig! Mja opeten moet dan ook wel want beleefd.
wat ga je doen, kracht?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:17 schreef Fripsel het volgende:
Ik ga morgen trouwens bij een sportschool in de buurt kijken, ben benieuwd.
Ja, ik zie mezelf nog geen uur cardio doen.quote:
Nog steeds regen dat is balenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:22 schreef sanger het volgende:
vanuit een regenachtig Frankrijk.
En telefoon ook kwijtWel leuk om te zien hoeveel appjes in straks gemist heb in de groepsapp
Heerlijke vakantie dus!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:22 schreef sanger het volgende:
vanuit een regenachtig Frankrijk.
En telefoon ook kwijtWel leuk om te zien hoeveel appjes in straks gemist heb in de groepsapp
Milka?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heerlijke vakantie dus!![]()
Mijn lijstje vandaag:
O: havermout
T: cracker sandwichspread, 3 plakjes kip
L: 2x boterham rosbief, 2 gekookt ei, appel
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: Turkse rijst, broccoli, chipolata
T: blokje choco, taart, 4x knappertjes
Meh zin in lekkers
Nu heb ik zin in taart..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 16:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En dan moeite doen voor vreetwerk? nehh..
Hoewel, dan heb ik wel een hele taart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |