abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154761617
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nerds. O+
Ja O+ mijn nerd(je) van 1,93 lang
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154761658
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ahaha wat tof! ik wist niet eens dat zoiets bestond :D
Ja al bijna 15 jaar geloof ik. Is best tof hoor maar niks voor mij. Kan hij lekker gamen met zijn vrienden. Ga ik spullen inpakken voor vakantie volgende week
pi_154761696
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

En afvallen betekent weer niet perse vet afvallen. Daarmee beweer ik niet dat je helemaal geen vet verbrand trouwens.
nee, maar door te blijven trainen en genoeg eiwit te nemen zorg je er wel voor dat je spiervelies minimaal is toch?
pi_154761717
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja al bijna 15 jaar geloof ik. Is best tof hoor maar niks voor mij. Kan hij lekker gamen met zijn vrienden. Ga ik spullen inpakken voor vakantie volgende week
Nee om er echt heen te gaan lijkt me ook niks, maar het idee is wel tof
  donderdag 30 juli 2015 @ 13:18:50 #280
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_154761729
Daarbij is 'genoeg' het sleutelwoord. :P

ETA: In verband met spierbehoud.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_154761757
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarbij is 'genoeg' het sleutelwoord. :P
ghehe ja oke :P
pi_154761916
Wat ijs zegt idd :)

En het idee Is heel tof. Hij gaat ieder jaar.
pi_154762167
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

nee, maar door te blijven trainen en genoeg eiwit te nemen zorg je er wel voor dat je spiervelies minimaal is toch?
Klopt helemaal. Helaas is het zoals hierboven ook al staat nauwelijks tot niet mogelijk om te cutten en spiermassa aan te komen. Het is al lastig genoeg om geen spiermassa te verliezen tijdens het cutten.

Ik moet nog 4 weken, dan ga ik op vakantie en daarna ga ik weer 'clean' bulken. Wekelijks 100kcal erbij en zo rustig aan opbouwen tot het gewenste resultaat.
pi_154762281
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:34 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Helaas is het zoals hierboven ook al staat nauwelijks tot niet mogelijk om te cutten en spiermassa aan te komen. Het is al lastig genoeg om geen spiermassa te verliezen tijdens het cutten.

Ik moet nog 4 weken, dan ga ik op vakantie en daarna ga ik weer 'clean' bulken. Wekelijks 100kcal erbij en zo rustig aan opbouwen tot het gewenste resultaat.
mischien een hele domme vraag, maar wanneer weet je dat je het juiste aantal kcal hebt bereikt voor dat gewenste resultaat?
pi_154762478
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

mischien een hele domme vraag, maar wanneer weet je dat je het juiste aantal kcal hebt bereikt voor dat gewenste resultaat?
Ik heb het zelf niet uitgerekend maar laten doen. Maar ik denk hoe hij het heeft gedaan het niet heel veel anders is als de methodes op internet (BMR). Voor de rest is het meten&weten.. en een beetje spelen met de hoeveelheid kcal.

Ik weeg mezelf elke ochtend en meet elke maandagochtend m'n buik en borst omtrek op met een meetlint. Aan het gewicht hecht ik niet echt waarde eerlijk gezegd. Gaat mijn puur om de omtrek van mijn buik.

22 juni begonnen met 86 cm buikomtrek en zat begin deze week op 77 cm. M'n broeken zitten ook allemaal veel te los. Gewicht begon op 63,5 kg en zit nu zo rond de 60,5-60,8 kg als weekgemiddelde.
pi_154762553
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:44 schreef Rucola het volgende:

[..]

Maar het is in principe wel crashen, toch? Want je eet erg weinig en het is niet mogelijk om met zo'n aantal alle benodigde voedingsstoffen binnen te krijgen. En volgens mij went het op den duur om weinig te eten. Ik zou het mijn lichaam in ieder geval niet aandoen, dan maar wat langzamer afvallen! :P
Misschien scheelt het dat ik het niet maanden achtereen doe. Ben meer van de korte sprintjes afvallen en daarna weer een tijdje op gewicht blijven. :D

Crashen is imo als je meer dan een kilo per week afvalt en/of minder dan duizend kcal binnenkrijgt gemiddeld. Sonja Bakker :r
pi_154762834
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:43 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Ik heb het zelf niet uitgerekend maar laten doen. Maar ik denk hoe hij het heeft gedaan het niet heel veel anders is als de methodes op internet (BMR). Voor de rest is het meten&weten.. en een beetje spelen met de hoeveelheid kcal.

Ik weeg mezelf elke ochtend en meet elke maandagochtend m'n buik en borst omtrek op met een meetlint. Aan het gewicht hecht ik niet echt waarde eerlijk gezegd. Gaat mijn puur om de omtrek van mijn buik.

22 juni begonnen met 86 cm buikomtrek en zat begin deze week op 77 cm. M'n broeken zitten ook allemaal veel te los. Gewicht begon op 63,5 kg en zit nu zo rond de 60,5-60,8 kg als weekgemiddelde.
Ik bedoelde eigenlijk voor spieropbouw, jij bent toch nog steeds bezig met cutten?
  donderdag 30 juli 2015 @ 15:38:07 #288
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_154765864
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk voor spieropbouw, jij bent toch nog steeds bezig met cutten?
Dat is vooral de weegschaal in de gaten houden. Je blijft calorieën toevoegen tot je aankomt eigenlijk. Afhankelijk van je doel kies je dan om daar iets onder te zitten (is onderhoud) of je blijft dat eten om langzaam aan te blijven komen (en steeds iets meer wanneer je weer gelijk blijft) en dan bulk je dus.
pi_154765999
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

het gaat erom dat stel je hebt een BMR van 1350 kcal en je eet 1400 kcal op een dag dan is het niet mogenlijk je spieren te voorzien van hetgeen ze nodig hebben om te groeien.

Als je gaat lezen dan zul je vrijwel overal terugvinden dat het OF afvallen is OF spiermassa kweken. Die 2 gaan zo goed als niet samen.
Ik heb ook nooit beweerd dat ik hiermee heel veel spiermassa wil gaan kweken. Maar die "newbie gains" heb ik echt wel gemaakt want 6 maanden geleden kon ik nog geen 40 kg legpressen, nu zit ik op 110.

Waar ik alleen moe van word is dat er continue gezeurd moet worden over die 1400 kcal, en dat je jezelf uithongerd en dat je spierafspraak hebt en dat je voedingsstoffen te kort komt. En sorry ik heb nog nergens een goede onderbouwing gezien waarom dat bij 1400 kcal zo zou zijn.

Ik heb nota bene een fysiotherapeut die me 1x per twee weken op de weegschaal zet naar m'n voeding vraagt en er zelf veel mee bezig is, een moeder die gewichtsconsulente is en een schoonmoeder die anorexia heeft gehad. Ik weet echt wel wat ik doe.
pi_154766208
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dat is vooral de weegschaal in de gaten houden. Je blijft calorieën toevoegen tot je aankomt eigenlijk. Afhankelijk van je doel kies je dan om daar iets onder te zitten (is onderhoud) of je blijft dat eten om langzaam aan te blijven komen (en steeds iets meer wanneer je weer gelijk blijft) en dan bulk je dus.
oke, maar hoe weet je dat hetgeen je aankomt spier is ipv dat je gewoon een dikke reet aan het kweken bent :@
  donderdag 30 juli 2015 @ 15:53:47 #291
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_154766250
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

oke, maar hoe weet je dat hetgeen je aankomt spier is ipv dat je gewoon een dikke reet aan het kweken bent :@
Spiegel. :P

Of een huidplooimeting laten doen ofzo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_154766304
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Spiegel. :P

Of een huidplooimeting laten doen ofzo.
oke, ja klinkt logisch eigenlijk...maar heb altijd alleen als doel gehad afvallen, dus dit is wel ff iets anders :D
pi_154766326
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit beweerd dat ik hiermee heel veel spiermassa wil gaan kweken. Maar die "newbie gains" heb ik echt wel gemaakt want 6 maanden geleden kon ik nog geen 40 kg legpressen, nu zit ik op 110.

Waar ik alleen moe van word is dat er continue gezeurd moet worden over die 1400 kcal, en dat je jezelf uithongerd en dat je spierafspraak hebt en dat je voedingsstoffen te kort komt. En sorry ik heb nog nergens een goede onderbouwing gezien waarom dat bij 1400 kcal zo zou zijn.

Ik heb nota bene een fysiotherapeut die me 1x per twee weken op de weegschaal zet naar m'n voeding vraagt en er zelf veel mee bezig is, een moeder die gewichtsconsulente is en een schoonmoeder die anorexia heeft gehad. Ik weet echt wel wat ik doe.
ho! ik zeur niet over die 1400 kcals, die eet ik nl zelf ook ;)

En ik zeg ook nergens dat je qua kracht niet vooruit kunt gaan, maar daar zit wel een grens aan
pi_154766338
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

oke, ja klinkt logisch eigenlijk...maar heb altijd alleen als doel gehad afvallen, dus dit is wel ff iets anders :D
Je kan daar ook wel zo'n weegschaal voor gebruiken hoor. Je moet het niet op de % nauwkeurig nemen maar als er op de lange termijn een stijgende spiermassa is kun je wel aannemen dat je de goede kang opgaat :)
pi_154766395
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ho! ik zeur niet over die 1400 kcals, die eet ik nl zelf ook ;)

En ik zeg ook nergens dat je qua kracht niet vooruit kunt gaan, maar daar zit wel een grens aan
Oh ik bedoelde ook niet jou. :) maar er word daar gewoon heel vaak commentaar op gegeven door heel veel verschillende mensen. Ik vind het gewoon jammer dat het als aanname word geroepen van "dat is altijd slecht" terwijl dat van zoveel factoren afhangt. En ja de ene kan gewoon meer eten dan de ander. Dus voor sommige zal het inderdaad te weinig zijn. :) en meer woorden ga ik er niet meer vuil aan maken :+
  donderdag 30 juli 2015 @ 16:07:09 #296
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_154766559
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Nja je moet het calorie overschot sowieso in combinatie met krachttraining en voldoende eiwitten doen. En zorgen dat je dus niet te snel aankomt. En wij IJs zegt, spiegel en huidplooi. Maar je komt sowieso ook vet aan want alleen spier aankomen gaat helaas niet.
pi_154766695
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nja je moet het calorie overschot sowieso in combinatie met krachttraining en voldoende eiwitten doen. En zorgen dat je dus niet te snel aankomt. En wij IJs zegt, spiegel en huidplooi. Maar je komt sowieso ook vet aan want alleen spier aankomen gaat helaas niet.
oke, nou ik ga na de zomer eens kijken hoe ik dat precies ga aanpakken :)
pi_154766801
Je kcal inname langzaam verhogen, 100kcal per week en in de gaten houden hoe je lichaam hierop reageert. En dan inderdaad een huidplooi meting doen en geen weegschaal van 30 euro gebruiken die zogenaamd je vetpercentage meet :+
pi_154766868
Oh tussendoortje is aardbeien geworden trouwens O+ O+ O+

Wel kak achterband van mijn fiets is lek. En ik wi/moet vanavond echt fietsen

Buitenband moet ook vervangen worden. Doe voor dan ook maar meteen want die ziet er ook niet goed meer uit
pi_154767381
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:15 schreef sandertjuh het volgende:
Je kcal inname langzaam verhogen, 100kcal per week en in de gaten houden hoe je lichaam hierop reageert. En dan inderdaad een huidplooi meting doen en geen weegschaal van 30 euro gebruiken die zogenaamd je vetpercentage meet :+
oke thnx :)
en nee die weegschaal dat was al geen optie ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')