En je lichaam eet ook van je spieren. En die wil je juist niet weg hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:44 schreef Rucola het volgende:
[..]
Maar het is in principe wel crashen, toch? Want je eet erg weinig en het is niet mogelijk om met zo'n aantal alle benodigde voedingsstoffen binnen te krijgen. En volgens mij went het op den duur om weinig te eten. Ik zou het mijn lichaam in ieder geval niet aandoen, dan maar wat langzamer afvallen!
Ik vind het niet weinig. Net word er nog geroepen dat je 500 kcal onder je verbruik moet zitten. Dan zou ik op 1250 uitkomen, dus zo beroerd is die 1400 nog niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:44 schreef Rucola het volgende:
[..]
Maar het is in principe wel crashen, toch? Want je eet erg weinig en het is niet mogelijk om met zo'n aantal alle benodigde voedingsstoffen binnen te krijgen. En volgens mij went het op den duur om weinig te eten. Ik zou het mijn lichaam in ieder geval niet aandoen, dan maar wat langzamer afvallen!
Waarom groeit mijn spiermassa dan iedere keer als ik op de weegschaal sta?quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En je lichaam eet ook van je spieren. En die wil je juist niet weg hebben![]()
En wat is jouw aanpak?
Ik heb niet echt het idee dat deze discussie met jou enig nut heeft en was er daarom ook maar mee gestopt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waarom groeit mijn spiermassa dan iedere keer als ik op de weegschaal sta?en krijg ik steeds vaker te horen dat m'n spieren meer definitie krijgen.
Ik zelf zit op rustdagen op maar op 1400kcal en op zondag zelfs 1000kcal. Vooral zondag is wel pittig hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 11:44 schreef Rucola het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Als je nou feitelijk kon onderbouwen wat je zegt. Ik vind het nogal wat om te roepen dat 1400 kcal naar spierafbraak zou leiden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat deze discussie met jou enig nut heeft en was er daarom ook maar mee gestopt.
Mijn reactie was dan ook voor rucola bedoeld.
Gaan we toch niet uitkomen.
Omdat je vet verliest, worden je spieren wat meer zichtbaar. Wil niet per se zeggen dat je meer spiermassa krijgt, dat gaat sowieso niet erg snel. En zo'n weegschaal zou ik geen waarde aan hechten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waarom groeit mijn spiermassa dan iedere keer als ik op de weegschaal sta?en krijg ik steeds vaker te horen dat m'n spieren meer definitie krijgen.
Ja lekker makkelijk idd. Byeszquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Als je nou feitelijk kon onderbouwen wat je zegt. Ik vind het nogal wat om te roepen dat 1400 kcal naar spierafbraak zou leiden.
Hangt helemaal van je lichaamsstatistieken af en de frequentie van je sporten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Lekker makkelijk. Als je nou feitelijk kon onderbouwen wat je zegt. Ik vind het nogal wat om te roepen dat 1400 kcal naar spierafbraak zou leiden.
Ja dat moet je dus niet aan mij uitleggenquote:Op donderdag 30 juli 2015 12:31 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hangt helemaal van je lichaamsstatistieken af en de frequentie van je sporten.
Kijk mijn post hierboven, 1680 kcal op sportdagen en 1400 op rustdagen. Nauwelijks spiermassa verloren, nauwelijks kracht ingeleverd maar wel ruim 8cm buikomtrek kwijt. Oke je word er geen arnold schwarzenegger mee maar dat is de intentie op dit moment ook niet.
1680 Kcal klinkt heel laag maar ik ben dan ook maar 1,60m 'groot'
Nee dat kan wel, maar je komt geen spieren aan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:31 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Hangt helemaal van je lichaamsstatistieken af en de frequentie van je sporten.
Kijk mijn post hierboven, 1680 kcal op sportdagen en 1400 op rustdagen. Nauwelijks spiermassa verloren, nauwelijks kracht ingeleverd maar wel ruim 8cm buikomtrek kwijt. Oke je word er geen arnold schwarzenegger mee maar dat is de intentie op dit moment ook niet.
1680 Kcal klinkt heel laag maar ik ben dan ook maar 1,60m 'groot'
Er staat niks waardoor ik kan concluderen dat 1400 te weinig zou zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb even snel Google aan gegooid want probeer ook de hond uit te laten en festival spullen voor vriend in de auto te leggen tussen de buien door. Het is hier aan het hozenen dat stopt voorlopig nog niet
moet nog een T halen bij de supermarkt...
Deze is beter http://www.guydroog.com/2(...)-moet-weten-en-meer/
Onder andere hier staat er wat over vooral helemaal onderaan. Maar op Google staat nog veel meer.
Ik probeer hier geen bullshit te verkopen maar hoop vooral dat mensen op een gezonde manier willen afvallen.
Veel plezier!quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog wel een 'leuke' waarom je beter je deficit kan creëeren via beweging dan via een (sterk) verminderde inname: http://m.jap.physiology.org/content/102/2/634.full
En hier is mijn eten gezakt, dus ik ga een rondje hardlopen zo.
solar?quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb even snel Google aan gegooid want probeer ook de hond uit te laten en festival spullen voor vriend in de auto te leggen tussen de buien door. Het is hier aan het hozenen dat stopt voorlopig nog niet
moet nog een T halen bij de supermarkt...
Nee campzone ik noem het voor het gemak maar een festival. Mijn vriend is een nerdquote:
het gaat erom dat stel je hebt een BMR van 1350 kcal en je eet 1400 kcal op een dag dan is het niet mogenlijk je spieren te voorzien van hetgeen ze nodig hebben om te groeien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Er staat niks waardoor ik kan concluderen dat 1400 te weinig zou zijn.
Nerds.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee campzone ik noem het voor het gemak maar een festival. Mijn vriend is een nerd
ahaha wat tof! ik wist niet eens dat zoiets bestondquote:Op donderdag 30 juli 2015 13:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee campzone ik noem het voor het gemak maar een festival. Mijn vriend is een nerd
En afvallen betekent weer niet perse vet afvallen. Daarmee beweer ik niet dat je helemaal geen vet verbrand trouwens.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:12 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
het gaat erom dat stel je hebt een BMR van 1350 kcal en je eet 1400 kcal op een dag dan is het niet mogenlijk je spieren te voorzien van hetgeen ze nodig hebben om te groeien.
Als je gaat lezen dan zul je vrijwel overal terugvinden dat het OF afvallen is OF spiermassa kweken. Die 2 gaan zo goed als niet samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |