Hier (iets verderop) idem, ik heb zelfs even de lamp in de woonkamer aan moeten doen, maar inmiddels is het idd weer een stuk lichter buiten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:11 schreef fotostarter het volgende:
Hier werd het even goed donker in Wijchen. Maar er viel geen druppel. Nu kijkt het weer beter.
quote:WAARSCHUWING EXTREEM WEER: Vanaf het einde van de ochtend langs de westkust zeer zware windstoten
Vanaf het einde van de ochtend kunnen er in het zuidwestelijk kustgebied zeer zware windstoten voorkomen van 100-110 km/uur, vanaf het begin van de middag ook langs de Noord- en Zuid-Hollandse kust.
Ook elders in het land kunnen vanmiddag zware windstoten voorkomen van 80-90 km/uur, in het Waddengebied en op het IJsselmeer mogelijk tot 100 km/uur. Het krachtige windveld verplaatst zich van zuidwest naar noordoost over het land en verlaat pas in de avond het oostelijk Waddengebied.
Verder komen er in de ochtend en in de eerste helft van de middag vooral in de oostelijke helft van het land enkele onweersbuien voor, lokaal komt daarbij ook hagel voor.
Sinds wanneer ligt dat in het westen?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:31 schreef beantherio het volgende:
Huh? Het is compleet windstil hier in Zwolle.
Mijn posting was geen reactie op de voorgaande.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt dat in het westen?
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 08:35:19Het lagedrukgebied is nu prachtig te zien op de radar alsook op de satelietbeelden. #buien #windstoten #storm http://t.co/cHZa3oWa1p reageer retweet
Godver Djeez, let toch eens op onder welk account je postquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:39 schreef Burner82 het volgende:
Koud, nat en winderig. Lijkt wel november
Hier is het toch geen 20 graden.... en het regent en een stevig koud briesje.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Godver Djeez, let toch eens op onder welk account je post
20 graden hier
Jij zit vast niet in assenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:40 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MeteoGroupWeer twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 08:35:19Het lagedrukgebied is nu prachtig te zien op de radar alsook op de satelietbeelden. #buien #windstoten #storm http://t.co/cHZa3oWa1p reageer retweet
Wat een klein verschil de afstand tussen Roermond en Belfeld toch uit kan maken hier probeert het zonnetje er tussen door te prikkenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier is het toch geen 20 graden.... en het regent en een stevig koud briesje.
Ja, binnen is het nog 24 graden en droogTelt dat bij jou soms?
twitter:vanderzande twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 09:04:09Mensen, we gaan eraan, zowel het EK palingroken (Enkhuizen) als finale hamburgerbakwedstrijd (Groningen) gaat niet door #stormdesdoods reageer retweet
twitter:ANWBverkeer twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 09:46:18Het #KNMI aan de lijn: van code oranje naar code ROOD langs de kustprovincies. Vrij vertaald: het gaat spoken! http://t.co/24CVtEX7A7 #storm reageer retweet
We gaan eraan!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:54 schreef Burner82 het volgende:
Ja mensen, code rood![]()
twitter:ANWBverkeer twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 09:46:18Het #KNMI aan de lijn: van code oranje naar code ROOD langs de kustprovincies. Vrij vertaald: het gaat spoken! http://t.co/24CVtEX7A7 #storm reageer retweet
quote:
Duurt altijd lang voor het is aangepasttwitter:KNMI twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 10:04:49Code rood voor zeer zware #windstoten in westelijke provincies. Code oranje voor Utrecht en Noord-Brabant. http://t.co/dpPyZhecVg reageer retweet
Er bestaat een groot risico op omvallende bomen. Ook boomtakken, dakpannen, dakbedekking en gevelplaten kunnen loskomen en rondvliegen. Verder kunnen grote objecten omvallen zoals bouwsteigers en hijskranen.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:11 schreef Burner82 het volgende:
Leuke golven aan de kust en een stevig briesje zo te zien...
http://surfersparadise.be/beachcam/
Ik denk dat een heleboel steigerbouwers zich nu afvragen of ze alles wel goed hebben aangedraaid.... Ik ben wel eens in het weekend door mijn baas uit bed gebeld om samen alle projecten en steigers na te lopen en extra vast te zettenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:13 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Er bestaat een groot risico op omvallende bomen. Ook boomtakken, dakpannen, dakbedekking en gevelplaten kunnen loskomen en rondvliegen. Verder kunnen grote objecten omvallen zoals bouwsteigers en hijskranen.
Kwetsbare verkeersdeelnemers lopen een groot risico. Dit geldt met name voor (brom)fietsers, motorrijders, vrachtauto’s, auto’s met aanhanger en caravans. In het zomerhalfjaar geldt dit ook voor watersporters.
Die eindigt straks ter hoogte van Noorwegen?quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:18 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Die eindigt straks ter hoogte van Noorwegen?
En daar ging de reddingsbootquote:
Ow, dat is die code geel voor Limburg dusquote:
Met blauwe lucht en witte wolkjes, beetje vreemde code maar ik denk het wel jaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, dat is die code geel voor Limburg dus
Bij mij ook, de auto van de burenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ik durfde het al niet te zeggen, anders krijg ik weer commentaar op mijn tropische dorpje. Maar in de verte dient zich toch wat grijs aan.
Gelukkig houdt de wind een beetje rekening met de landsgrenzentwitter:L1weer twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 10:38:27Deutscher Wetterdienst DWD net over grens #Noordlimburg code ROOD, wind100 km/u, #Limburg slechts code geel... #L1 http://t.co/R7VshnTfyT reageer retweet
Die tweet komt zowat teleurgesteld overquote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:46 schreef Burner82 het volgende:
Gelukkig houdt de wind een beetje rekening met de landsgrenzentwitter:L1weer twitterde op zaterdag 25-07-2015 om 10:38:27Deutscher Wetterdienst DWD net over grens #Noordlimburg code ROOD, wind100 km/u, #Limburg slechts code geel... #L1 http://t.co/R7VshnTfyT reageer retweet
Die zit er al een tijdje. De andere met de rode kite zal wel moe zijn gewordenquote:
Dat gaat snelquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
En de eerste windstoot boven de 100km/h van vandaag
Het noordwesten gaat in de prijzen vallen toch?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
En de eerste windstoot boven de 100km/h van vandaag
later vanmiddagquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het noordwesten gaat in de prijzen vallen toch?
Ik wist dat ik er iets over gelezen had...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vrienden van me gaan naar Welcome to the Future Festival in Oostzaan. Ben benieuwd of dat nog doorgaat.
quote:Klamme Handjes gooit het terrein pas om 18u (ipv 12u) open… WTTF komt met meer info na 11u… #coderood
Morgen zal het velen malen rustiger zijn dan vandaagquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:19 schreef Greys het volgende:
Mag ik als leek ajb snel iets vragen voor morgen?Is er dan ook veel storm of echt een stuk minder denken jullie? Dit even ivm planning voor iets waarvoor we het hele land door moeten rijden vandaag en het kan evt ook naar morgen verplaatst. Maar niet dat er dan morgen alsnog dikke storm is
Ja, had ik ook gelezen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik er iets over gelezen had...
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Kansloos. Weer alarm pfff, zonnetje schijnt hier gewoon. Dikke neppers.
Dankjewelquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen zal het velen malen rustiger zijn dan vandaag
skydivers?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:28 schreef Lizachu het volgende:
Een reactie van scheveningenlive.nl
Die gekke skydivers toch!
[ afbeelding ]
Wil net zeggen, in Katwijk ook wel aardig.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:59 schreef byah het volgende:
Wel de ultieme test voor m'n nieuwe schutting dit weer. Gaat al flink los in Noordwijk.
Bestaat dat nog? Ik dacht dat de zee Leiden inmiddels bereikt had toen ik net naar buiten liepquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wil net zeggen, in Katwijk ook wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |