later vanmiddagquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het noordwesten gaat in de prijzen vallen toch?
Ik wist dat ik er iets over gelezen had...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vrienden van me gaan naar Welcome to the Future Festival in Oostzaan. Ben benieuwd of dat nog doorgaat.
quote:Klamme Handjes gooit het terrein pas om 18u (ipv 12u) open… WTTF komt met meer info na 11u… #coderood
Morgen zal het velen malen rustiger zijn dan vandaagquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:19 schreef Greys het volgende:
Mag ik als leek ajb snel iets vragen voor morgen?Is er dan ook veel storm of echt een stuk minder denken jullie? Dit even ivm planning voor iets waarvoor we het hele land door moeten rijden vandaag en het kan evt ook naar morgen verplaatst. Maar niet dat er dan morgen alsnog dikke storm is
Ja, had ik ook gelezen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik er iets over gelezen had...
[..]
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Kansloos. Weer alarm pfff, zonnetje schijnt hier gewoon. Dikke neppers.
Dankjewelquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen zal het velen malen rustiger zijn dan vandaag
skydivers?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:28 schreef Lizachu het volgende:
Een reactie van scheveningenlive.nl
Die gekke skydivers toch!
[ afbeelding ]
Wil net zeggen, in Katwijk ook wel aardig.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:59 schreef byah het volgende:
Wel de ultieme test voor m'n nieuwe schutting dit weer. Gaat al flink los in Noordwijk.
Bestaat dat nog? Ik dacht dat de zee Leiden inmiddels bereikt had toen ik net naar buiten liepquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wil net zeggen, in Katwijk ook wel aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |