Maar het is al 1.5 week: vanaf morgen wordt het minder.....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dan heb je toch naar de verkeerde geluisterd
Was toch al zeker vanaf Dinsdag bekend dat het wat warmere dag zou worden vandaag.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Nou, mijn weekendje weg is afgelast. Dankuwel weergoden
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 17:45:58Kans noordwesterstorm, morgenochtend Zeeuwse Kust, in de middag via Noord Holland naar IJsselmeer en Wadden. En (zeer) zware windstoten reageer retweet
Beetje jammer van de regen. Temperatuur is wel aardig. Rond de 20.quote:
Alles behalve regen... temperatuur zou ook mooi zijn, maar had geen noodzaak.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beetje jammer van de regen. Temperatuur is wel aardig. Rond de 20.
Komt dan ook echt kut uit voor je... 3 maanden onderhand geen regen gehad hier.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles behalve regen... temperatuur zou ook mooi zijn, maar had geen noodzaak.
Bah, wat jammerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Nou, mijn weekendje weg is afgelast. Dankuwel weergoden
Jep... Nu wat aangepast naar een dagje weg meer gefocust op binnenactiviteiten, dus geheel weg is het niet.quote:
Genoeg te doen in Valkenburg/Limburgquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep... Nu wat aangepast naar een dagje weg meer gefocust op binnenactiviteiten, dus geheel weg is het niet.
Maar niet in Limburg, ik ontvlucht het schild gewoonquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Genoeg te doen in Valkenburg/Limburg
Jawel hoor, genoeg te doen in Limburg, zei ik alquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar niet in Limburg, ik ontvlucht het schild gewoon
Goed vlieger weerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:14 schreef aloa het volgende:
GFS komt nog steeds met een windkracht 10 voor het uiterste noorden.
Ik denk dat je die dan ergens in Denemarken weer kan gaan ophalenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Mooi weer om mijn drone weer eens op te laten
Tot welke windkracht kunnen die aan? Anders maar een parachute eraan makenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Mooi weer om mijn drone weer eens op te laten
Die storm waaide water uit de slotenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:18 schreef Cassius het volgende:
[..]
Die van januari 2007 zeker? Dat was een beste ja
Die kunnen echt niet veel hebben, houd bij windkracht wel op denk ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tot welke windkracht kunnen die aan? Anders maar een parachute eraan maken
Zonder motoren hebben die het het vliegend vermogen van een baksteen...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk dat je die dan ergens in Denemarken weer kan gaan ophalen
Denk dat Polen een betere kandidaat isquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk dat je die dan ergens in Denemarken weer kan gaan ophalen
Eindje rijden in ieder geval...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat Polen een betere kandidaat is
Kaartje met naam en adres eraan hangen, zoals vroeger op de basisschool met ballonnenquote:
Waar je nooit iets van hoordequote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kaartje met naam en adres eraan hangen, zoals vroeger op de basisschool met ballonnen
En de sul van de klas had wel altijd prijsquote:
Ik heb er een jaar of twee geleden nog een gevonden. En opgestuurd natuurlijk. Kwam van een kilometer of 30-35 verderop.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kaartje met naam en adres eraan hangen, zoals vroeger op de basisschool met ballonnen
Volgens mij had iemand bij ons een keer bericht uit spanje o.i.d.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:30 schreef Nattekat het volgende:
Is er ooit wel eens een ballon teruggevonden?
Nee johquote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij had iemand bij ons een keer bericht uit spanje o.i.d.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:53 schreef Adrie072 het volgende:
Waaraan hebben we die wind straks te danken?
Hier in Zeeland trekt de wind al flink aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:00 schreef Adrie072 het volgende:
Dus achter die neerslag komt er wind opzetten?
Als t genoeg waait en droog is moet dat toch wel kunnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee joh
Zelfs ballonnen die de ruimte in zijn geweest landen niet zo ver van hun opstijgplek...
Dat wordt natregenennenenen....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dadelijk weer heftige motregen te Breda dus, super.
Zo vet deze site.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:05 schreef Basekid_NZ het volgende:
http://earth.nullschool.net/
Deze morgen maar goed in de gaten houden
Ik vertrek stiekem naar Zeeland, morgen volle vak genieten van de wind.quote:
Feit. Niet aan twijfelen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zo vet deze site.
Maar hoe weet je hoe actueel dit is? Aangezien er geen tijd bij staat aangegeven
De zomerstorm des doods komt wel hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:18 schreef Adrie072 het volgende:
Lijkt helaas verder op zee te trekken en Nederland te ontwijken.
Ehm, waarom 'helaas'quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:18 schreef Adrie072 het volgende:
De zwaarste neerslag wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:18 schreef Adrie072 het volgende:
die wind @ 10 hPaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:05 schreef Basekid_NZ het volgende:
http://earth.nullschool.net/
Deze morgen maar goed in de gaten houden
nee, maar heb nooit op de knopjes gedruktquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Ga me nou niet vertellen dat jullie nu pas die site ontdekken?
Hoogtepunt van de storm in het zuidwesten is rond 11 uur.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vertrek stiekem naar Zeeland, morgen volle vak genieten van de wind.
Precies de tijd dat ik op pad moet. De timing is weer perfect.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:58 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de storm in het zuidwesten is rond 11 uur.
Momenteel een bak water voor de zeeuwse kust.
Dat is de noordzeequote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:58 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de storm in het zuidwesten is rond 11 uur.
Momenteel een bak water voor de zeeuwse kust.
Frankrijk al welquote:
twitter:KeraunosObs twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 22:46:52#Tornade dans le #Calvados filmée par Laurent Bonhomme près de Billy vers 21h. Vidéo à venir. http://t.co/4UPMMgrHa6 reageer retweet
Kwam em net tegen op weerwoord, leuk slurfje. Raar idee dat het in minder dan 12 uur opeens de bananen waait hier. Het is zo rustig buiten, lekker temperatuurtje ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Frankrijk al wel[ afbeelding ]twitter:KeraunosObs twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 22:46:52#Tornade dans le #Calvados filmée par Laurent Bonhomme près de Billy vers 21h. Vidéo à venir. http://t.co/4UPMMgrHa6 reageer retweet
Ja! Stekkerquote:
Er komt straks nog wel wat aan denk ik, veel plezier op vakantie!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 04:11 schreef Impressme het volgende:
Well, that was funTot over een maandje
![]()
*moppelt iets over een dooie mus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |