quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Alsof het iemand interesseert hoe warm het is in Bulgarije
Iedere dag in de file denk ik ook even aan Dven die slechts twee paardenkarren en een tandeloos mannetje met een ezel voor zich hoeft te dulden. Voordeel van minder gebruikers hè.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:22 schreef Dven het volgende:
Is ook niet nodig. M'n 3G hier is rapper dan de 4G wanneer ik in Nederland ben. Voordeel van minder gebruikers hè
Popcorntimequote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:46 schreef aloa het volgende:
Het IJsselmeer krijgt ook de volle laag morgen. Daar zitten veel campings rondom.
[ afbeelding ]
En ook nog eens een vrouwenoverschot omdat alle mannen Nederland en omringende landen aan het leegroven zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2015 08:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Iedere dag in de file denk ik ook even aan Dven die slechts twee paardenkarren en een tandeloos mannetje met een ezel voor zich hoeft te dulden. Voordeel van minder gebruikers hè.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:15 schreef Dven het volgende:
En ook nog eens een vrouwenoverschot omdat alle mannen Nederland en omringende landen aan het leegroven zijn
Dat zou wel een heel treurig en vroeg einde van een zomer zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:05 schreef aloa het volgende:
http://www.wintersportwee(...)t-de-zomer-2015-uit/
Als ik het zo zie zullen er in het westen in de middag wat opklaringen zijn.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:29 schreef Blik het volgende:
Gaat het nog opklaren vandaag of blijft het bewolkt?
Ja mij wel, als ik vind dat het hier te warm of te koud is en daar sjaggerijnig over ben kijk ik even hier in het topic zie dat het bij Djeez de hele zomer 40 graden is en de hele winter -40 dan voel ik me al een stuk beterquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Alsof het iemand interesseert hoe warm het is in Bulgarije
En dat is dan de voorzichtige schattingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Djeez gaat morgen verdrinken, die krijgt 400 millimeter regen te verwerken met rukwinden tot 295 km/u.
* Dvenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ja mij wel, als ik vind dat het hier te warm of te koud is en daar sjaggerijnig over ben kijk ik even hier in het topic zie dat het bij Djeez de hele zomer 40 graden is en de hele winter -40 dan voel ik me al een stuk beter
Dan hebben we toch wat van de vikkingen geërfd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
En ook nog eens een vrouwenoverschot omdat alle mannen Nederland en omringende landen aan het leegroven zijn
Vriend van mij zit daar sinds gisteren, die geloofde gister geen zak van wat ik zei...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 07:46 schreef aloa het volgende:
Het IJsselmeer krijgt ook de volle laag morgen. Daar zitten veel campings rondom.
[ afbeelding ]
Ik zat ooit op een camping met een klein goedkoop tentje, mensen om me heen zeiden dat mijn tent zo weg was met de voorspelde wind. Ik had nergens last van, maar als je dan ziet dat er een hele caravan word opgetild en twee meter verder weer neerkomt, krijg je toch wel respect voor die natuurkrachten.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vriend van mij zit daar sinds gisteren, die geloofde gister geen zak van wat ik zei...
Ben benieuwd hoe hij daar morgen zit
5 jaar geleden viel er nog een dode op een camping in de buurt van de Zwarte Cross dacht ik door zon pleuriswindvlaag. Tig caravans het water inquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik zat ooit op een camping met een klein goedkoop tentje, mensen om me heen zeiden dat mijn tent zo weg was met de voorspelde wind. Ik had nergens last van, maar als je dan ziet dat er een hele caravan word opgetild en twee meter verder weer neerkomt, krijg je toch wel respect voor die natuurkrachten.
ja idd, ga nu kijken aan de maas bij de 4daagsequote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:10 schreef computergirl het volgende:
er komt vanmiddag al regen deze kant op, dat was toch niet afgesproken?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:10 schreef computergirl het volgende:
er komt vanmiddag al regen deze kant op, dat was toch niet afgesproken?
twitter:BuienRadarNL twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 12:14:43Helemaal droog is het vandaag niet: Vanuit het zuidwesten trekken inmiddels enkele buitjes het land binnen. http://t.co/AMjHvt1N53 reageer retweet
omgewaaidetuinstoel.jpgquote:
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 12:44:25Zie hier het lagedrukgebied, dat zich uitdiepend en activerend richting Nederland verplaatst!https://t.co/kXEOiDpg2Z http://t.co/qYRA5lNOhV reageer retweet
Ik ga dit weekend logeren in het rampgebiedquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:09 schreef i2Them2 het volgende:
Morgen een dikke windkracht 10 boven het IJsselmeer volgens Harmonie.
[ afbeelding ]
Ook flinke windstoten tot behoorlijk diep in het binnenland. Daar nog windstoten tot 120 km/u en rond het IJsselmeer tot 130 km/u.
[ afbeelding ]
En een helm opquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend logeren in het rampgebied
Dat wordt popcorn inslaan.
Gelukkig zitten de honden al aan de lijn. Lekker vliegeren.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb even geen zin om tig plaatjes te downloaden over 4g, dus wanneer wordt het hoogtepunt verwacht vannacht en blijft het nog droog overdag?
Hoogtepunt morgen overdag, en nee, je wordt een natte verzopen kat.quote:Komende nacht trekt het gebied met regen en buien verder noordwaarts over het land met daarbij nog steeds een kans op onweer. Later wordt het dan mogelijk droger met een enkele opklaring. De minima liggen rond 16 graden. In de loop van de nacht draait de wind op steeds meer plaatsen naar een zuidelijke richting.
Zaterdag wordt het een onstuimige en natte dag. Er is veel bewolking en het regent van tijd tot tijd. De middagtemperatuur wordt ongeveer 18 graden, in regen is het echter maar een graad of 16. De wind draait van het westen uit naar een noordwestelijke richting en neemt fors in kracht toe. Boven land neemt de wind toe naar vrij krachtig tot krachtig, aan de kust en boven het IJsselmeer wordt de wind hard tot stormachtig met daarbij zware windstoten tot 80 of 90 km/uur. In de avond nemen wind en buiigheid sterk af.
Ga je naar festival?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:50 schreef INViCTuS het volgende:
als het na 14 uur maar meest droog is in de regio Utrecht
Die van januari 2007 zeker? Dat was een beste jaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet nog een storm van 8 of 9 jaar geleden. Het waaide zo hard dat het glas naar binnen boog. Dakpannen vlogen in de ronte en door ramen heen en daken waaide weg.
Ramptoerisme de volgende ochtend. Gelukkig heb je daar je hond voor, kun je doen alsof je de hond aan het uitlaten bent.
Dat klopt ja. Ik was bang dat de schuifpui naar binnen kwam zetten. De hele buurt was een ravage.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:18 schreef Cassius het volgende:
[..]
Die van januari 2007 zeker? Dat was een beste ja
Ach dat beetje wind?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet nog een storm van 8 of 9 jaar geleden. Het waaide zo hard dat het glas naar binnen boog. Dakpannen vlogen in de ronte en door ramen heen en daken waaide weg.
Ramptoerisme de volgende ochtend. Gelukkig heb je daar je hond voor, kun je doen alsof je de hond aan het uitlaten bent.
Oh ja, toen vloog het plattedak van de buren nog over...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan heb je toch naar de verkeerde geluisterdquote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:42 schreef Burner82 het volgende:
En wederom zou het vandaag "slechts "20 graden worden, maar alweer boven de 26...
Morgen voor de zoveelste keer slecht weer... Ben benieuwd. Zal wel weer ruim boven de 20 komen
Wat meestal neerkomt op onvervalst strontweer zonder excessief geweld.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 14:51 schreef beantherio het volgende:
Hehe eindelijk weer eens een storm des doods. Die hebben we al een paar weken niet gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |