Maar het is al 1.5 week: vanaf morgen wordt het minder.....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dan heb je toch naar de verkeerde geluisterd
Was toch al zeker vanaf Dinsdag bekend dat het wat warmere dag zou worden vandaag.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Nou, mijn weekendje weg is afgelast. Dankuwel weergoden
twitter:MeteoGroupWeer twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 17:45:58Kans noordwesterstorm, morgenochtend Zeeuwse Kust, in de middag via Noord Holland naar IJsselmeer en Wadden. En (zeer) zware windstoten reageer retweet
Beetje jammer van de regen. Temperatuur is wel aardig. Rond de 20.quote:
Alles behalve regen... temperatuur zou ook mooi zijn, maar had geen noodzaak.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beetje jammer van de regen. Temperatuur is wel aardig. Rond de 20.
Komt dan ook echt kut uit voor je... 3 maanden onderhand geen regen gehad hier.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles behalve regen... temperatuur zou ook mooi zijn, maar had geen noodzaak.
Bah, wat jammerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Nou, mijn weekendje weg is afgelast. Dankuwel weergoden
Jep... Nu wat aangepast naar een dagje weg meer gefocust op binnenactiviteiten, dus geheel weg is het niet.quote:
Genoeg te doen in Valkenburg/Limburgquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep... Nu wat aangepast naar een dagje weg meer gefocust op binnenactiviteiten, dus geheel weg is het niet.
Maar niet in Limburg, ik ontvlucht het schild gewoonquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Genoeg te doen in Valkenburg/Limburg
Jawel hoor, genoeg te doen in Limburg, zei ik alquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar niet in Limburg, ik ontvlucht het schild gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |