Nope. Kijk maar op pagina 146 van het rapport. Het hele gebied waar de Buk vanaf gelanceerd kan zijn, was toen in handen van de rebellen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:41 schreef ZOA het volgende:
Gewoon voorbij gaan aan het feit dat het Oekrainse leger in het gebied (ook zogenaamd rebellengebied) talloze BUK installaties had.
Veel plezier met je armchair general speculaties. De Oekrainers braken door de verdediging en deden een poging Donetsk af te snijden van Luhansk (wat ook nog korte tijd lukte tot het Russisch Augustusoffensief.quote:.Dan ook nog binnen 14 dagen een megaoffensief en bombardementen van het Oekrainse leger op strategies onlogische plaatsen verdacht veel richting 'crashsite'.
Tja, als ze het gebied in handen hadden (en dat hadden ze) waren zij de enigen die een Buk konden afvuren. Terouwens heeft Bellingcat net een rapport gepubliceerd wwaarop ze laten zien dat de Buk uit Rusland kwam:quote:ee wat belangrijk was was dat de Oekrainse seperatisten mogelijk 1 BUK installatie hadden.. wat overigens eerst door Oekraine ontkent werd omdat deze was buitgemaakt op datzelfde Oekrainse leger..
Serieus, bellingcat als bron, echt serieus?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:58 schreef Oekelpeer het volgende:
[..]
Nope. Kijk maar op pagina 146 van het rapport. Het hele gebied waar de Buk vanaf gelanceerd kan zijn, was toen in handen van de rebellen.
[..]
Veel plezier met je armchair general speculaties. De Oekrainers braken door de verdediging en deden een poging Donetsk af te snijden van Luhansk (wat ook nog korte tijd lukte tot het Russisch Augustusoffensief.
[..]
Tja, als ze het gebied in handen hadden (en dat hadden ze) waren zij de enigen die een Buk konden afvuren. Terouwens heeft Bellingcat net een rapport gepubliceerd wwaarop ze laten zien dat de Buk uit Rusland kwam:
https://www.bellingcat.co(...)onvoy-with-storymap/
Ik zou er niet zo zeker van zijn dat dat 'hele gebied ' in handen van Oekrainse seperatisten was en ook niet dat ze een BUK haddenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:58 schreef Oekelpeer het volgende:
[..]
Nope. Kijk maar op pagina 146 van het rapport. Het hele gebied waar de Buk vanaf gelanceerd kan zijn, was toen in handen van de rebellen.
[..]
Veel plezier met je armchair general speculaties. De Oekrainers braken door de verdediging en deden een poging Donetsk af te snijden van Luhansk (wat ook nog korte tijd lukte tot het Russisch Augustusoffensief.
[..]
Tja, als ze het gebied in handen hadden (en dat hadden ze) waren zij de enigen die een Buk konden afvuren. Terouwens heeft Bellingcat net een rapport gepubliceerd wwaarop ze laten zien dat de Buk uit Rusland kwam:
https://www.bellingcat.co(...)onvoy-with-storymap/
Nee hoor. In paragraaf 3.8.6 van het rapport kun je uitgebreid lezen hoe ze het hebben bepaald (aan de hand van de baan van de raket:quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:46 schreef Smack10 het volgende:
Wel vreemd, aangezien er forensisch onderzoek nodig zou zijn om de exacte locatie te kunnen bepalen.
Over wegmoffelen gesproken, jihadisten die voor Kiev vechten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:54 schreef ZOA het volgende:
http://blikopnosjournaal.(...)6-juli-trots-de.html
Die waren nodig om Russische jagers en spionagevliegtuigen uit het Oekrainse luchtruim te knallen aldus Poroshenko op 15 of ook 16 Juli... een speech die ook weggemoffeld is
goede argumenten kerel!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo zeker van zijn dat dat 'hele gebied ' in handen van Oekrainse seperatisten was en ook niet dat ze een BUK hadden
Spreken van een Russischs offensief in Oekraine
Bellingcat
Mijn zwager is afgelopen Zondag 17 keer neergestoken ergens in de buurt van Tjetjenie Kaukasus door zo un aap... hij leeft nog en praat weer na 3 dagen narcose, bloedtransfusies en operaties, ik heb het wel gehad met die lui..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Over wegmoffelen gesproken, jihadisten die voor Kiev vechten.
[ afbeelding ]
Ook niet te zien in de media in Nederland.
Echt serieus, hoe kunnen bewindslieden in Europa nu serieus met Kiev praten over zaken of vertrouwen?
Prima argumenten, tenzij je weigert er over na te denkenquote:
Geen woord hier in de media dat jihadisten daar voor de regering van Kiev vechten, laat de npo zichzelf opheffen graag.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:10 schreef ZOA het volgende:
[..]
Mijn zwager is afgelopen Zondag 17 keer neergestoken ergens in de buurt van Tjetjenie Kaukasus door zo un aap... hij leeft nog en praat weer na 3 dagen narcose, bloedtransfusies en operaties, ik heb het wel gehad met die lui..
Daar kan ik nog wel inkomen.. Oekrainers zijn ook niet zo happig op moslims.. minder nog dan Russenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Geen woord hier in de media dat jihadisten daar voor de regering van Kiev vechten, laat de npo zichzelf opheffen graag.
Geen idee, je mag het best opzoeken van mij. Mooie whataboutism, moet ik zeggen! gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat zegt bellingcat over de jihadisten van Kiev?
Kijk, eindelijk eens een keer wat constructiefs ipv het gebruikelijke 'Bellingcatquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:54 schreef ZOA het volgende:
http://blikopnosjournaal.(...)6-juli-trots-de.html
Die waren nodig om Russische jagers en spionagevliegtuigen uit het Oekrainse luchtruim te knallen aldus Poroshenko op 15 of ook 16 Juli... een speech die ook weggemoffeld is
Niets van dat alles is nodig.. voordat MH17 op de grond lag was Rusland al de daderquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:50 schreef Montagui het volgende:
[..]
Kijk, eindelijk eens een keer wat constructiefs ipv het gebruikelijke 'Bellingcat'.
Heb je misschien wat meer info over de Buk in het filmpje?
Bv wanneer is het filmpje gemaakt en waar bevond die Buk zich toen?
Zonder nadere info zegt het anders niet veel. Het is algemeen bekend dat Oekraine Buk's heeft. Het kan dan elke Buk in elke plek in Oekraine zijn geweest. Maar kan ook bewezen worden dat deze Buk ter plekke was (in het door alle partijen inmiddels bevestigde rebellengebied) en dus in staat om MH17 uit de lucht te schieten?
Met dank aan GRU officier Strelkov die het neer halen van een Antonov vierde niet wetende dat het de MH17 was.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:49 schreef ZOA het volgende:
[..]
Niets van dat alles is nodig.. voordat MH17 op de grond lag was Rusland al de dader
Ik heb eerder mijn twijfels bij en van de sociale media geilheid van Strelkov...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
Met dank aan GRU officier Strelkov die het neer halen van een Antonov vierde niet wetende dat het de MH17 was.
[ afbeelding ]
Dit blijft een van de 'smoking guns' in het MH17 dossier.
Ok jongens, stop de persen! De rebellen waren niet betrokken bij het afschieten van de MH17 omdat ZOA twijfels heeft!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb eerder mijn twijfels bij en van de sociale media geilheid van Strelkov...
Dat hoeft niet hoor.. het zal mij een biet zijn wie dat ding uit de lucht geknalt heeftquote:Op [quote]
[b]Op donderdag 15 oktober 2015 23:15 schreef Oekelpeer het volgende:
[..]
Ok jongens, stop de persen! De rebellen waren niet betrokken bij het afschieten van de MH17 omdat ZOA twijfels heeft!
Serieus, het maakt je niet uit wie een passagiersvliegtuig met bijna 300 inzittenden uit de lucht knalt?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor.. het zal mij een biet zijn wie dat ding uit de lucht geknalt heeft
In tegenstelling tot jullie politiekers nee. het maakt mij geen barst uit of het nou Oekraine of Rusland wasquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:19 schreef Oekelpeer het volgende:
[..]
Serieus, het maakt je niet uit wie een passagiersvliegtuig met bijna 300 inzittenden uit de lucht knalt?
Ok, mensen verschillen. Niet iedereen wil massamoordenaars bestraffen, blijkbaar. Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:22 schreef ZOA het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jullie politiekers nee. het maakt mij geen barst uit of het nou Oekraine of Rusland was
Als je mij daarmee bedoelt .. waar zie jij staan dat ik massamoordenaars niet wil bestraffen? Leg dat eens uit?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:28 schreef Oekelpeer het volgende:
[..]
Ok, mensen verschillen. Niet iedereen wil massamoordenaars bestraffen, blijkbaar. Weer wat geleerd.
Dank voor het bevestigen van mijn punt, door niet in te gaan op geen enkel punt wat ik aangeef.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:41 schreef ZOA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gewoon voorbij gaan aan het feit dat het Oekrainse leger in het gebied (ook zogenaamd rebellengebied) talloze BUK installaties had. Iets wat misschien ook gemeld had mogen worden.. maar juist het tegenovergestelde is gebeurd, niet belangrijk.Dan ook nog binnen 14 dagen een megaoffensief en bombardementen van het Oekrainse leger op strategies onlogische plaatsen verdacht veel richting 'crashsite'.. ook niet belangrijk. Nee wat belangrijk was was dat de Oekrainse seperatisten mogelijk 1 BUK installatie hadden.. wat overigens eerst door Oekraine ontkent werd omdat deze was buitgemaakt op datzelfde Oekrainse leger..
Je hebt geen enkel punt nergens om op in te gaan...behalve dat dan van het bevestigde punt.. ofzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:09 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dank voor het bevestigen van mijn punt, door niet in te gaan op geen enkel punt wat ik aangeef.
Een aparte troll, maar wel een goede
Zie ook de reactie van Nintex. De eerste 'juich' reacties kwam onmiddellijk na het neerschieten van MH17. Je kan daar niet omheen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:49 schreef ZOA het volgende:
[..]
Niets van dat alles is nodig.. voordat MH17 op de grond lag was Rusland al de dader
Dat gaat niet gebeuren..Rusland moet het gedaan hebben.. zelfs Joustra doet daar aan meequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:03 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zie ook de reactie van Nintex. De eerste 'juich' reacties kwam onmiddellijk na het neerschieten van MH17. Je kan daar niet omheen.
Daarbij hoeft het account 'Strelkov' niet van de echte Strelkov zelf te zijn. Het gaat om de inhoud en die spreekt voor zich.
Wat betreft je filmpje. Dat is m.i. zeker wel van belang. Doordat de onderzoeksraad nu heeft vastgesteld dát het om een Buk raket gaat heeft het strafrechtelijk onderzoek een handvat om Oekraïne te verzoeken om openheid van zaken te geven en aan te tonen waar hún Buk's waren op 17 juli 2014 (als ze dat niet al gedaan hebben).
Aha dus separatisten = Ruslandquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:23 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren..Rusland moet het gedaan hebben.. zelfs Joustra doet daar aan mee
Ik stel niet dat seperatisten Russen zijn.... ik ben zelfs een van de weinigen die altijd stelt dat seperatisten Oekrainers zijn en het ook zo omschrijf i.p.v. pro Russische rebellenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Aha dus separatisten = Rusland
Dus Rusland is Oekraïne binnengevallen
Goed gespeeld zoa
De feiten over 'wie' zijn helemaal niet helder en er zal niemand worden vervolgdquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:39 schreef Gerolsteiner het volgende:
Wel goed dat we twee schuldigen hebben.
Oekraïne had het luchtruim moeten sluiten, en Rusland had geen luchtafweergeschut moeten leveren aan de criminele bendes in oost-Oekraïne.
De feiten zijn helder. Verder zal niemand worden vervolgd.
Op dit moment wijst alles in de richting van de separatisten die gesteund worden door Rusland. Dan is het niet vreemd dat dit in de berichtgeving en in commentaren ook vermeld wordt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:23 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren..Rusland moet het gedaan hebben.. zelfs Joustra doet daar aan mee
Ik doe dat ook rustig.. alleen vanuit een ander perspectiefquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
Op dit moment wijst alles in de richting van de separatisten die gesteund worden door Rusland. Dan is het niet vreemd dat dit in de berichtgeving en in commentaren ook vermeld wordt.
Ik staar me daar niet blind op en wacht het strafrechtelijk onderzoek af. Zou je ook moeten doen.
Jawel. Jij wil het echter niet geloven, dat is jouw keuze.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:51 schreef ZOA het volgende:
[..]
De feiten over 'wie' zijn helemaal niet helder en er zal niemand worden vervolgd
En dan hebben we het alleen nog maar over hoe, en nog niet eens over de desinformatie m.b.t. Poetin's vliegtuig, Carlos de vluchtleider e/o de CIA opnames.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:02 schreef Twiitch het volgende:
Onderzoekscommissie:
Het was een BUK.
Russen:
Het was een gevechtsvliegtuig van Oekraïne.
Het was een bom in de cockpit
Het was een BUK van Oekraïne.
Het was geen BUK.
Jullie zijn vooringenomen.
Geloven doe je in de kerk...overigens begint de kerk in NL al alras te veranderen in een moskee..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:13 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Jawel. Jij wil het echter niet geloven, dat is jouw keuze.
Fijne dag.
Al je posts zijn dan ook trollen dus zo raar is dat niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:31 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je hebt geen enkel punt nergens om op in te gaan...behalve dat dan van het bevestigde punt.. ofzo.
En gewoon 2 posts achter elkaar stellen dat ik troll...
Dat jij dat vindt verbaasd me niet ijsboertjequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 10:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Al je posts zijn dan ook trollen dus zo raar is dat niet.
Je stelde "en ook nog 1 Russische die ver uit Rusland kwam een airliner uit de lucht knalt en rechtsomkeert maakt"quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:31 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je hebt geen enkel punt nergens om op in te gaan...behalve dat dan van het bevestigde punt.. ofzo.
En gewoon 2 posts achter elkaar stellen dat ik troll...
Het wordt toch vervelend als het nu blijkt dat het per ongeluk een Oekrainse BUK van het Oekrainse leger geweest is... beter van Oekrainse seperatisten waarvan al steevast vermeden wordt het Oekrainers te noemen of nog beter Rusland ...over een jaar of 15 maakt dat allemaal niets meer uitquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:25 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je stelde "en ook nog 1 Russische die ver uit Rusland kwam een airliner uit de lucht knalt en rechtsomkeert maakt"
Je doet net of dit heel vreemd is. Maar op 't moment dat de rebellen beseften dat het een passagiersvliegtuig was lijkt me de meest logische reflex zorgen dat je eigen buk-installatie snel weg is. En dat is exact wat er gebeurd is.
Ik bedoel, ze kwamen natuurlijk niet helemaal uit Rusland om 1 burgervliegtuig neer te schieten en weer pleite te gaan. Diezelfde denkfout maakt Elzies steeds in dit topic. Het lijkt net of jullie dat bewust steeds benoemen terwijl jullie het tegenwoord bewust steeds negeren. Typisch.
De kans is veel groter dat de BUK's naar Oekraïne komen om de separatisten te helpen en links en rechts een militair vliegtuigje van Oekraïne uit de lucht te schieten. Toen bleek dat het dus gruwelijk mis ging, ja ik zou ook zorgen dat ik dat ding zo snel mogelijk weer van de plaats delict haal.
Ik heb je reactie niet gezien. Wederom: Trol (3e x)
Maargoed, een paar topics terug wist je nog zeker dat het de Oekraïne was, en zou je het rapport niet geloven want ja, hey, Oekraïne zou toch wel uit de wind worden gehouden.
Nu blijkt dat Oekraïne alles behalve uit de wind gehouden wordt. Hell, er wordt zelfs in de bijlages verwezen naar stukken die de Oekraïne niet in het rapport wilde hebben en waarvan de OVV gezegd heeft dat ze de pot op kunnen en het wel publiceren - onder andere dat ze het luchtruim hadden moeten sluiten.....en nu kom je met "Ja eh stel het zouden Oekraïnse rebellen dan wel separatisten zijn geweest, blijft Oekraïne toch schuldig en is het complete onzin ook maar enige verantwoordelijkheid bij Rusland te leggen"
Dit is nog het grootste trol-punt. De werkelijkheid heeft je aan alle kanten ingehaald. Dat je er niet op ingaat, joh prima. Maar impliceer niet alsof je als enige logisch naar de zaak kijkt, want je gedrag nu wijst op het tegenovergestelde en je gedraagt je als een trol door kennelijk alleen te reageren als het in je straatje past.
Ja, heel vervelend. Het is alleen totaal geen inhoudelijke reactie op mijn post. Je slaat gewoon een compleet andere weg in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het wordt toch vervelend als het nu blijkt dat het per ongeluk een Oekrainse BUK van het Oekrainse leger geweest is... beter van Oekrainse seperatisten waarvan al steevast vermeden wordt het Oekrainers te noemen of nog beter Rusland ...over een jaar of 15 maakt dat allemaal niets meer uit
Zo vervelend zelfs dat het niet de bedoeling is dat je er ook maar een seconde over nadenkt dat het tot de mogelijkheden behoort, terwijl het veel meer voor de hand ligt dan dat Rusland of Oekrainse seperatisten MH17 uit de lucht geknalt hebbenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:51 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja, heel vervelend. Het ontgaat me alleen hoe dat een reactie is op mijn post. Ohja, dat is het ook niet.
Maar, heel vervelend inderdaad.
Jij mag best een andere theorie aanhangen, maar ga dan wel in op argumenten van anderen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zo vervelend zelfs dat het niet de bedoeling is dat je er ook maar een seconde over nadenkt dat het tot de mogelijkheden behoort, terwijl het veel meer voor de hand ligt dan dat Rusland of Oekrainse seperatisten MH17 uit de lucht geknalt hebben
Laat anderen mijn argumenten maar eens niet als trollen afdoen..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij mag best een andere theorie aanhangen, maar ga dan wel in op argumenten van anderen.
Je weet alleen niet waar ik wel en niet over nadenk. Jij trok de theorie dat russische Oekraïnse separatisten verantwoordelijk waren in het belachelijke en dáár heb ik op gereageerd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zo vervelend zelfs dat het niet de bedoeling is dat je er ook maar een seconde over nadenkt dat het tot de mogelijkheden behoort, terwijl het veel meer voor de hand ligt dan dat Rusland of Oekrainse seperatisten MH17 uit de lucht geknalt hebben
Oekrainse seperatisten.. begin nou eens daarmee..anders hoef ik niet verder te lezenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je weet alleen niet waar ik wel en niet over nadenk. Jij trok de theorie dat russische separatisten verantwoordelijk waren in het belachelijke en dáár heb ik op gereageerd.
Ik kan het verder ook niet helpen dat alle theorieën, ik bedoel de meest logische, allemaal richting Oekraïnse separatisten wijzen natuurlijk. Wat ook niet meehelpt is dat elke theorie die vanuit Rusland komt (het was een fighter jet, het was een bom in de cockpit, het wsa geen buk, het was misschien toch wel een buk maar zeker niet 1 van ons) iedere keer ontkracht wordt natuurlijk.
Vragen die niet gesteld worden ... zie daar dat kloptquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:02 schreef kalinhos het volgende:
Das mooi dan kan je in ieder geval ingaan op de 2e alinea. Zie hier waarom je een uitstekende troll bent. Je ontwijkt iedere vraag en komt met antwoorden op vragen die niet eens gesteld worden.
Verder moet je zelf weten wat je wel en niet doet, je kijkt maar ff.
De 2e alinea.. inderdaad kan jij dat niet helpen, net zo min als dat jij het kan helpen dat het als meest logische theorien in het vat gegoten is om Oekrainse seperatisten als daders aan te wijzen. Immers voordat MH17 op de grond lag was al besloten dat Oekraine het onmogelijk gedaan kon hebben en Rusland de schuld moest krijgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je weet alleen niet waar ik wel en niet over nadenk. Jij trok de theorie dat russische Oekraïnse separatisten verantwoordelijk waren in het belachelijke en dáár heb ik op gereageerd.
Ik kan het verder ook niet helpen dat alle theorieën, ik bedoel de meest logische, allemaal richting Oekraïnse separatisten wijzen natuurlijk. Wat ook niet meehelpt is dat elke theorie die vanuit Rusland komt (het was een fighter jet, het was een bom in de cockpit, het wsa geen buk, het was misschien toch wel een buk maar zeker niet 1 van ons) iedere keer ontkracht wordt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |